Auteur Topic: Dagboeken van Kandi's  (gelezen 17485 keer)

maapie

  • Gast
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #120 Gepost op: 30-06-2003, 14:54:56 »
sorry iiik heb de laatste tijd geen zin om een dagboek te maken,ll er komt er vast nog wel een hoor








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #121 Gepost op: 30-06-2003, 16:09:36 »
sorry iiik heb de laatste tijd geen zin om een dagboek te maken,ll er komt er vast nog wel een hoor

Ik ben helaas mijn dagboek kwijgeraakt tussen de handbagage. Ik denk dat we het bij de volgende aankomst wel weer terugvinden. Dan zal ik wel weer een stuk schrijven.

Lees: ik heb hetzelfde probleem Maapie...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #122 Gepost op: 9-07-2003, 10:39:06 »
Luie wezens, een dagboekie schrijven. Dat is nog geen 5 minuutjes werk. Kom op!








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #123 Gepost op: 9-07-2003, 10:55:46 »
Dagboek van Annuh

We zitten nu in de hitte van Dakar. Het is heel vermoeiend, we zitten hier twee weken omdat er van die klipgeiten zijn die op vakantie zijn... Midden in het spel ook nog hè! Maar goed, krijg ik de kans om mooi bruin te worden.

Bij de eerste opdracht moesten we raadsels oplossen. Aangezien ik bij herexamen altijd de vraagstukken wel weet, dacht ik hier: ik zal m'n mond eens houden en eens kijken of de rest het wel kan. En dat viel best tegen. Vooral toen uitkwam wat Floortje had gedaan. Ik had trouwens hetzelfde gedaan hoor! Ville nam het voortouw, ze kon het ook goed, als Floortje de €5000,- niet had aangenomen dan! Nu viel het tegen, en leek ze dommer dan ze was.

Dacht ik lekker te kunnen slapen, werd ik om 3 uur gewekt! Stelletje gekken... laat mij gewoon slapen, ik ben 's nachts echt niet een van de wakkersten hoor! Moest ik ook nog zo'n ingewikkelde opdracht doen. Net voordat ik wilde zeggen dat ik niet mee wilde doen, bood Floortje zich 'vrijwillig' aan... zogenaamd omdat ze de opdracht van die middag al had laten mislukken. Yeah right, ze wilde gewoon verder pitten. Ik heb haar later niet horen vragen hoe het is gegaan... lekker geinteresseerd zeg! Het is dat we verder zo veel lol met z'n tweeen hebben, maar anders!
De opdracht was dat ik Groenenman door een doolhof moest leiden, zonder bij de jagers te komen. Er waren nog twee tweetallen, die dezelfde weg namen. Dus toen dacht ik: ik zal eens een andere weg nemen. Niet dat dat wel werkte, maar ik was tenminste origineel. En aan het einde van de opdracht zegt Annemieke dan ook nog: "Jullie mogen nu lekker gaan slapen..." Goh... nu al!

De volgende ochtend moesten we weer verder, naar Dakar. Ik kende wel de rally van eerst, Granada-Dakar, maar had niet verwacht dat wij ook een stukje zouden moeten rijden! En dan in zo'n moeilijke rally-wagen. Ik heb gister nog een stukje auto gereden, heb ik de moter ook een keertje laten afslaan. Logisch dat me dat dan ook gebeurt in het zand! Maja, toen ging ik toch op weg. Het gaspedaal werkte niet goed, ik kwam nauwelijks vooruit. M'n instructeur kon er ook niets aan doen, we hebben nog even stil gestaan om te kijken. Gelukkig was Intikker ook niet zo snel, Tilburgers voorop hoor...  :-[ .Er waren er nog een paar die wel binnenkwamen, Maapie was verdwaald. Doet ze goed :D .

Elmar en LC zijn uitgevallen, nou heb ik daar niet zo heel veel problemen mee, zijn alleen maar gunstig voor m'n lijstje. Nu ben ik benieuwd wie er vrijdag afvallen!

Kus, Anne







« Laatst bewerkt op: 9-07-2003, 10:56:05 door Annuh »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #124 Gepost op: 11-07-2003, 12:08:17 »
De executie was alles behalve plezant. Floortje moest eruit en daar baalde ik van. Wij prieten (praatten) vaak over muziek en shit en nu moet ze eruit. Tilburg blijft onverwoestbaar. Annuh en Intikker zijn nog steeds door. Ook Groenenman, Maapie en Ville zijn door. Met zijn 6-en zo wordt het toch al wat intiemer. Ik weet wie ik kan vertrouwen en wie niet. Dat is ook wel weer lastig. Sommige mensen zullen best wel aardig zijn, maar ik vertrouw ze gewoon niet. Juultjuh, Korkio (giorgio), LC, Elmar en Floortje zijn al naar huis. Ik kan me (helaas) Juultjuh al nauwelijks meer voorstellen. Korkio en LC natuurlijk wel. De 2 trouwe barmedewerkers volgen ons overal naartoe. Nu zijn die gekken weer een bar in Stockholm aan het bouwen. Niemand weet wat er met Elmar is gebeurd. Hij zal nog wel in shock zijn en nu Floortje dus, ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen zonder ons (en wij zonder haar).

Intikker en Ville mochten automatisch door naar de halve finale van het paintballen. Ik had er zelf erg veel zin en ik besloot in kamikaze-style Groenenman te verrassen. Helaas, een dom foutje van mij. De finale was wel spannend. Tikkie en de groene wouden beiden winnen. Het verraste me dat Groenenman tactisch gezien slimmer was dan Intikker. Dat had hij in andere opdrachten nooit eerder laten zien. Ik was natuurlijk zo arrogant om op mezelf te stemmen, maar helaas of niet, ik bedoel dankzij Groenenman hebben we wel cash gemaakt.

Bij de volgende opdracht gingen ik, Intikker en Ville de drie oudjes van het spel 2 rustige dagen tegemoet. Ik wou om 18 uur gelijk het bed in gaan duiken, maar Intikker zag dat niet zitten. Beetje vaag, het draait wel om cash! Ach, ja en van Risk dat is echt zo'n spel waarbij je wakker moet blijven. Ville en Intikker deden het lekker, maar toch was ik beter. Na 2 dagen eindelijk weer verzorgingsspullen. Het werd ook weleens tijd dat Ville haar tanden weer eens ging poetsen.  ;).

Groenenman, Maapie en Annuh deden het geweldig. Axl Rose, Maapie no difference at all! Maar helaas was de jury te professioneel. Geen geld.

Na de opdrachten maakt mijn hoofd overuren. Wie had de beste molkansen? Het muziekgroepje of de slapers? Wie had er baat bij dat Groenenman niet de finale won?








Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #125 Gepost op: 11-07-2003, 12:24:26 »
Errug leuk Chriz!







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #126 Gepost op: 11-07-2003, 22:58:17 »
idd, errug leuk chriz!  ;D

*baalt er erg van dat ze niet mee kan praten omdat ze nu thuis zit en niet bij de rest*








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #127 Gepost op: 11-07-2003, 23:24:36 »
Lief dagboek...

Ik maak overuren op mijn zolderkamertje. Ik weet wie de CMC mol is. Ik weet wat hij of zij doet. Het enige wat ik je durf te zeggen is dat diegene lekker bezig is, wie dat is zeg ik niet want mijn dagboek kan zomaar in verkeerde handen vallen.

Af en toe staat het zweet me in m'n handen. Hij of zij gaan soms wel heel erg ver. Maar iedereen tuimt er weer keer op keer in. Maar ook de mol is maar een mens. Ik weet dat hij/zij oprecht geschokt was over de exit van Elmar. Maar wellicht kwam het de mol wel goed uit. Ik weet hoe Elmar er voorstond, maar ik durf het je niet te zeggen, want dit dagboek kan zo maar in verkeerde handen vallen.

Paintballen tsja. Lekker vrijuit spelen. Er is €3000,= verdiend! Gefeliciteerd. Één ding is zeker, de mol heeft hier niet toegeslagen. Mag ook wel eens, want anders had de pot nog steeds op 0 gestaan. Helaas ging er daarna weer direct €5000,=. Dat had de mol wel gedaan. Hoe? Tekort geslapen? Te hard gitaar gespeeld of gedrumd? Ik weet het, maar ik durf het je niet te zeggen, want dit dagboek kan zo maar in verkeerde handen vallen.

Ik ga nu stoppen, want ik ga slapen. Er gaan nog mooie komen. Er kan nog veel geld verdiend worden, maar de mol is nog steeds actief en rust niet tot het spel is afgelopen. Ik ben benieuwd wanneer allen op zijn of haar spoor komen ...

welterusten ....








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #128 Gepost op: 18-07-2003, 12:16:38 »
Het spel wordt er niet makkelijker op, ik dacht nog hoe verder ik kom, hoe meer mensen er vertrekken die ik verdenk, maar niets is minder waar, behalve Elmar zijn er alleen maar mensen vertrokkken die ik niet erg verdacht. Zoals vandaag Intikker weer. Het is spijtig, maar ergens is hij natuurlijk ook wel weer afgestraft met zijn grote praat dat hij met gokken ook wel de mol zou kunnen vinden. Tja, luiheid is een van de 7 zonden, daar weten de kandi's van CMC I alles van...

Hoe dan ook, ik moest vandaag weer verder. Ik heb al gezegd dat er voor mij nog maar 3 mensen waren die ik verdacht, dat was toen ik nog 6 medespelers had. Nu zijn dat er nog maar 4. Mijn 3 verdachten van toen zitten er nog steeds in. Er is er nog maar 1tje bij die ik volledig vertouw en daar trek ik dan ook wel wat meer mee op. Trouwens beginnen mijn verdenkingen jegens 1 van de 4 af te brokkelen. Ik ga voor de hoofdprijs en door mijn gegok blijf ik op dezelfde mol zitten, maar die andere...het zou ook heel goed kunnen.

De eerste opdracht was weer een lastige, je bent nogal afgezonderd van de andere kandidaten. Uiteindelijk had alleen Ville geld binnen gebracht.  

Daarna de opdracht om vrienden en familie terug te vinden. Dit was mijn kans. Ik had Doris uitgenodigd en als er iemand wel weet wie de mol kan zijn, dan is het wel een ex-mol. Magda wist het ook altijd. Helaas wou Doris niks loslaten.  >:( Misschien had ik dan toch beter Tiffany Thiessen kunnen vragen  :D Nee hoor, het was goed om haar terug te zien na CMC I. Het gaat goed met haar project in de VS. 's avonds hebben D**n, Annemieke, Doris en ik er een mini-reünie van CMC I van gemaakt.
Mollenstreken? Misschien. Het is altijd lastiger als er bekenden bij zijn. Niemand wou in bijzijn van bekenden door de mand vallen denk ik. De anderen hebben natuurlijk wel het voordeel dat ze kunnen overleggen met elkaar, terwijl Doris me alleen maar kon vertellen hoe 'kick' alles was geweest op haar vakantie. Misschien kwam het ook wel omdat ik een beetje moe was. Annuh en ik (Annuh moest eens weten ??) hebben samen toch een topprestatie neergezet.


Onze keuken Groenenman kreeg een dagje vrij, want we gingen met zijn 12-en (en cameramensen, geluidsmensen en Daisy) na een restaurant. Doris zat daar ook gelijk weer geheimzinnig te doen. Ze was gelijk maar gebombardeerd tot mijn beste vriendin, maar ik wou het maar houden op goeie vriendin voor ik boze blikken krijg van mijn andere vriendinnetjes.

'Catch them if you can' verliep chaotisch. Je bent zo druk bezig met de opdracht dat je weinig kunt letten op de anderen. Dat wil niet zeggen dat ik ze geen foutjes heb zien maken. Maapie had natuurlijk een sleutelpositie. Af en toe moet je zelf ook een steekje laten vallen, of misschien wel meer, want soort zoekt soort en verwarring is er om te zaaien.

Nog 2 executies te gaan. Mijn kans op de finale is 50% in alle opzichten, nou ja bijna alle opzichten. Wie van ons 5-en gaat er naar huis?








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #129 Gepost op: 18-07-2003, 13:11:47 »
geweeeeeeldig dit
een hint op jezelf laten slaan...
maar ik weet wat de hint eigenlijk betekent, dus mij leidt je niet om de tuin Chriz...








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #130 Gepost op: 21-07-2003, 12:25:10 »
Ik heb even geen tijd voor het schrijven van een dagboek, maar ik zal over een paar dagen/ een week even een totaalverslagje maken van de hele CMC voor mezelf dan. En dan moet je niet kritisch naar de andere dagboeken gaan kijken, want ik heb geen zin om te controleren of het wel klopt met wat er eerst gezegd werd en zo... Snappen jullie?  ;)







Life's a riddle, keep answering the questions...