Auteur Topic: Dagboeken van Kandi's  (gelezen 17487 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Dagboeken van Kandi's
« Gepost op: 6-06-2003, 17:23:53 »
Hallo aan al mijn medekandi's.

Giorgio en ik zijn op het idee gekomen om een dagboek bij te houden en toen ik het commentaar toppic las vonden mijn medekandi's (de meeste dan) dit ook wel een leuk idee dus als je een dagboek bij wil houden kan je die hier altijd posten








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #1 Gepost op: 6-06-2003, 17:48:35 »
Hallo lief dagboekje van me

Nou dan is dit dus de eerste keer dat ik je opensla en ik hoop dit nog veel vaker te doen maar ik denk dat dat niet zal gebeuren(ach kom op Mark niet zo negatief) Hartstikke leuk dat we een wereldreisje gaan maken zo zie je nog een wat van de wereld.
Man ik ben blij dat ik mee mag doen maar het is wel moeilijk hoor.
Leuke opdrachten waren het deze keer eerst die auto maken (wel vaag dat Floortje het voortouw nam he) de groep werd in tweeën gedeeld de ene ging proberen die auto aan de praat te krijgen en ik ging met een groepje (wie weet ik niet meer) proberen de aanwijzingen op te lossen.(want ja die kregen we ook nog aanwijzingen opgelost, auto klaar dus konden weg....dachten we, de auto wilde niet starten wij kijken naar het ongemak en als we niks kunnen vinden komt intikker erachter dat we geen benzine hadden dus ik met de skates naar een benzinestation staken en benzine halen en eindelijk waren we weg maar weer een probleem we konden niet met zijn allen in die auto,nou dan maar twee keer rijden groenenman besloot te rijden en weg was de eerste groep. later hoorde ik dat Floortje had gezegd dat ze een sluiproute konden nemen terwijl deze veel langer was. ik zat in de tweede groep dus ik kwam veel later nou ja veel later net 5 minuten te laat ::) ::) ::) geen geld dus.
De tweede opdracht was nog beter, eindelijk ging mijn droom in vervulling ik mocht autoracen dan wel in een groene alfa maar toch Elmar ging eerste en zette een prachttijd neer ik kon hier niet onder duiken en volgens Daan vertoonde ik ouderdomsverschijnselen en ik ben nog maar 13 snap jij dat nou dagboekje van me? maar ja zoveel is er niet meer te vertellen ik hoop je nog vaak open te slaan

Groetjes
Mark








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #2 Gepost op: 6-06-2003, 17:56:37 »
Hallo schattigwattig dagboekiewoekie van me!!

Och och wat heb ik toch veel gedaan! En ik ben zelfs bruin geworden! Het leven is goed vind ik.
In de eerste aflevering heb ik wel even gelachen... Ineens werd ik (hoe a-technisch ik ook ben) ingedeeld in de groep die de auto moest gaan repareren. En dan wilden ze ook nog dat ik de auto aan de praat moest krijgen! Tsss... net alsof ik weet waar het sleuteltje in moet.
En dan nog die race door Parijs heen om maar op tijd bij de Champs te komen, helemaal blauw ben ik! En we waren nog te laat ook :'( .
De tweede dag was wel leuk, op een terrasje in de Valenciaanse zon. Ik ben mooi bruin, heb een ijscoupe op en wat te drinken.
Ja, het leven is goed in de CMC II.

Kus, Anne








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #3 Gepost op: 6-06-2003, 18:07:34 »
Hey dagboek.

Zo ik kan genieten. Ik heb mijn best weer gedaan. Eerst de tips oplossen. Ik mocht de envelop open maken en toen mocht ik niets meer. Ze lopen je zomaar omver. Verder heb ik de eerste dag(vind ikzelf) mijn taak voor die opdracht goed vervuld. Het was een toppertje van een opdracht en hoop dat ik er de volgende keer nog zon een krijg. Alleen hopen dat hij dan niet mislukt.
De tweede opdracht
Deze opdracht was eigenlijk wel heel leuk helaas had ik de verkeerde instructeur. Hij zei: dat ik om sommige punten wel een beetje kon afsnijden. Ik dus doen ik had een rot start en dacht dat ik het met die tip wel kon inhalen. Ik dacht: ben ik eerste ???. Maar was ik gediskwalificeerd. Dat was toch wel balen. Gelukkig, namen ze het mij niet zo kwalijk, want zoveel had ik anders niet opgebracht.

Greetz

 8)Sjors :-X Giorgio 8)







Eindelijk...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #4 Gepost op: 6-06-2003, 20:03:21 »
Aflevering 1

Op het vliegveld Schiphol ontmoeten we elkaar. Als ik aankom staan er al 2 mannelijke deelnemers. Ze stellen zich voor als giorgio en Little Creep. Ze lijken erg enthousiast. Het is wachten op de reis. Ik ben erg benieuwd naar de dames. Misschien zitten er nog wel wat chickies tussen. Terwijl ik wegdroom in mijn gedachten om in deze molreeks samen met een Shadia mee te spelen, komt de volgende kandidaat er al weer aan. Ah! Ik herken haar van de foto's uit het foto-topic. Dat is Annuh. Veel tijd om te praten is er niet, want opeens komen de kandidaten een voor een binnenstrompelen. In het vliegtuig besluit ik om eerste klas te gaan zitten. Even geen gezeur en welkom heten samen met de andere kandidaten. Ik vraag me af waar we gaan beginnen.

Eerder dan verwacht stopt het vliegtuig. Ik kijk naar buiten en ik zie het al. We zijn in Frankrijk! Ik vraag me af hoe het is met D**n en Annemiek. We hebben elkaar immers ook al een jaar niet gezien. Als we uit het vliegtuig stappen, zie ik Groenenman vreemd naar me kijken. Wat is er toch met die jongen. Onze bagage wordt naar het hotel gebracht terwijl wij worden afgevoerd naar de eerste opdracht. Ik merk aan de anderen dat de sfeer gespannen is, niet vreemd voor de meesten is het de eerste keer. Ik praat even met Elmar. Het onderwerp 'mol' wordt gemeden.  

We worden voorgesteld aan de producer en mastermind van de tweede serie: Daisy. Niets is wat het lijkt, zegt ze nog en met die zin in mijn hoofd luister ik naar de uitleg van D**n en Annemiek.  

Bij de eerste opdracht probeer ik mezelf op de achtergrond te houden. Ik kies voor de auto, omdat daar volgens mij de betere molkansen liggen. Het is jammer dat ik daardoor de andere 6 kandidaten niet aan het werk kan zien. Ik probeer vooral te observeren, om te kijken wie de mol mogelijk kan zijn of misschien wel omdat ik wil weten wie ik een loer kan draaien, als ik de mol ben. Ik vraag me af hoe er hier het beste gemold kan worden. Ville wijst me op een los kabeltje. Vriendelijk mens. Maar waarom kijkt ze zo vreemd, zou ze me nu al verdenken? Ik krijg het er warm van. Ik moet uit haar buurt blijven. De opdracht mislukt. Wat een ramp, zou de mol hebben toegeslagen.

Bij de tweede opdracht zorg ik ervoor dat ik niet op het terras hoef, daar moet je samenwerken met maar 2 kandidaten en ik wil zoveel mogelijk mensen in de gaten houden. Floortje en juultjuh melden zich aan voor kennis in zaken en ik steek ook mijn vinger op. Die twee heb ik nog weinig aan het werk gezien. Ook Ville steekt haar hand op. Ai....Als juultuh en Ville de vragen aan het maken zijn, praat ik wat met Floortje over muziek. Ze heeft er verstand van! De vragen zijn een ramp. Door een stomme leesfout maak ik de vraag over Ellen fout en geef als antwoord René. Ville wint. Ik hoor later wat de anderen hebben gedaan en ik trek mijn conclusies. Mijn eerste kennismaking met de kandidaten heb ik gemaakt. Ik trek me terug op mijn kamer om nog eens goed na te denken over de kandidaten of misschien wel om nog eens na te genieten van mijn molacties. Morgen is de executie en eerlijk gezegd vind ik het eerlijk om weer eens die gespannen sfeer mee te maken.








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #5 Gepost op: 6-06-2003, 20:08:23 »
*
* Daisy geniet van deze dagboeken en viel bijna van haar stoel  ;D








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #6 Gepost op: 6-06-2003, 20:10:07 »
jmmr eigenlijk dat de mol geen dagboek kan posten zonder bekend te worden ja tenzij hij/zij zich aanmeld als deeinigeechteCMCIIMol en dat plaatje van een mol even leent

p.s wel leuk idee toch he Daisy?







« Laatst bewerkt op: 6-06-2003, 20:10:37 door Little_creep »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #7 Gepost op: 6-06-2003, 20:19:36 »
* Daisy zegt niets  ::)








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #8 Gepost op: 6-06-2003, 20:20:21 »
Dat idee is vast al bedacht en misschien wordt het uitgevoerd.







Eindelijk...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #9 Gepost op: 6-06-2003, 20:24:56 »
Vanaf nu kunnen alle dagboeken naar de Daisy worden gestuurd op: http://www.realitynet.org/index.php?p=CMCbiecht
samen met een biecht, Daisy bekijkt ze allemaal en beslist welke ze toont.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #10 Gepost op: 6-06-2003, 20:30:23 »
Oh leuk en komen ze dan op het forum te staan of op een echte pagina.







Eindelijk...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #11 Gepost op: 6-06-2003, 20:33:59 »
Ze worden dan handmatig op het forum gezet door onze eigen Daisy!







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #12 Gepost op: 6-06-2003, 20:40:31 »
Heb jij dat opgezet, D**n. Echt kick! Moet ik mijn dagboek hier verwijderen dan?








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #13 Gepost op: 6-06-2003, 20:42:41 »
Ja, Chriz, crewlid zijn heeft zo z'n voordelen (je kunt overal bij...).
Je hoeft je dagboek van mij hier niet weg te halen hoor, maar mss wil Daisy van wel. Dat weet ik niet...







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #14 Gepost op: 6-06-2003, 20:47:44 »
Ik het helemaal ingevuld maar toen ik op verzenden klikte, kreeg ik een 'page not found'  :-\








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #15 Gepost op: 6-06-2003, 20:48:00 »
Dat is zeker handig







Eindelijk...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #16 Gepost op: 6-06-2003, 20:59:28 »
Je naam wordt er toch niet bij gezet he bij die biecht maaruh je kan je dagboek toch gewoon hier neerzetten? en komt er na elke aflevering een biecht?








Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #17 Gepost op: 6-06-2003, 21:02:51 »
Logischerwijs word je naam er niet bijgezet. Dagboek zet je in het formulier ivm de totale macht van Daisy over het wel of niet neerzetten.







Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #18 Gepost op: 6-06-2003, 21:04:11 »
het lukt me trouwens niet om mijn formulier te versturen








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #19 Gepost op: 6-06-2003, 21:07:45 »
Misschien zit er een scriptfoutje in.







Eindelijk...