Auteur Topic: Dagboeken van Kandi's  (gelezen 17483 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #60 Gepost op: 8-06-2003, 12:33:09 »
Misschien wel, misschien niet. Maar in ieder geval wel weer na aflevering 2 en dat is leuker om het een beetje netjes en overzichtelijk bij elkaar te houden.








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #61 Gepost op: 8-06-2003, 12:35:15 »
Ja dat alleeen daisy er post en die voegt de dagboeken dan toe.







Eindelijk...

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #62 Gepost op: 8-06-2003, 17:08:46 »
Waar moet ik nou die biecht/dagboek naar toe sturen? Ik heb mijn IE emailinstellingen op Hotmail gezet en ben niet van plan ze terug te veranderen. Maar nu doet ie het dusj niet :'(







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #63 Gepost op: 8-06-2003, 17:11:44 »
je kunt toch ook naar Daisy pmmen?? heb ik ook gedaan omdat ze van mij een lege mail kreeg blijkbaar.








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #64 Gepost op: 8-06-2003, 17:16:39 »
Thx, doe ik dat wel.

En btw, jij bent veel liever dan Groenenman :P







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #65 Gepost op: 8-06-2003, 17:23:34 »
Thx, doe ik dat wel.

En btw, jij bent veel liever dan Groenenman :P

dank je ;D

hoezo?








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #66 Gepost op: 8-06-2003, 17:28:17 »
Je zei in een van die andere topics (weet even niet meer welke) dat Groenenman lief is. Dat vind ik dus niet.
Maar omdat je mij zei dat ik het ook kon PM-en naar Daisy (mijn biecht dus), wat ik heel erg lief vind, vind ik jou liever dan Groenenman.

Snappie??  :-*







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #67 Gepost op: 8-06-2003, 17:28:59 »
 :-[

ja ik snap het  :-*








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #68 Gepost op: 8-06-2003, 18:47:01 »
De sfeer wordt na 1 aflevering (2 dagen) al gespannen. Zal de situatie tussen Elmar en Groenenman exploderen, het is tijd voor Verdis theorie!








Groenenman

  • Gast
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #69 Gepost op: 8-06-2003, 20:02:16 »
Thx, doe ik dat wel.

En btw, jij bent veel liever dan Groenenman :P

Dat komt hard aan !!!
Ik ben nog niet klaar met jou, Elmar !!!









Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #70 Gepost op: 8-06-2003, 21:29:50 »
Groenenman is niet verkeerd, hoor. Dat moet je niet zeggen in zon topic met een vrolijke sfeer.







Eindelijk...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #71 Gepost op: 10-06-2003, 11:49:46 »
Daisy, die biechts, krijgen we die in de tweede aflevering te lezen? Of tussendoor een keertje? Want we zitten nog steeds met z'n allen in Valencia he ;)








Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #72 Gepost op: 10-06-2003, 15:33:29 »
ook al houd ik het best uit hier hoor maar ik wil de biechten wel een keer zien








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #73 Gepost op: 10-06-2003, 15:43:57 »
Ik heb nu al zin in de volgende opdrachten. Al val ik er maar niet uit.







Eindelijk...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #74 Gepost op: 11-06-2003, 09:04:42 »
Heerlijk weer in Valencia hè  ;D

* Daisy zit bij het zwembad








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #75 Gepost op: 11-06-2003, 11:36:48 »
*glijd van de 200 meter lange glijbaan

ja heerlijk weer idd!  ;D
en in nederland zal het wel weer regenen...  :P

maar goed
ik heb mn dagboek naar daisy gestuurd, maar waarom staat ie nou niet hier?  :'(








Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #76 Gepost op: 11-06-2003, 14:01:38 »
Misschien heeft daisy geen tijd.







Eindelijk...

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #77 Gepost op: 11-06-2003, 14:09:18 »
Misschien zit het verwerkt in de volgende aflevering?








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #78 Gepost op: 11-06-2003, 21:46:13 »
ik hoop ut....








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Dagboeken van Kandi's
« Reactie #79 Gepost op: 13-06-2003, 14:37:39 »
Ik heb hier even de dagboeken verzameld van de eerste aflevering. Het zou leuk zijn als we de dagboeken netjes en overzichtelijk bij elkaar konden zetten. Misschien kan Daisy de overige dagboeken hier nog bij plaatsen. Om de dagboeken een beetje overzichtelijk te houden, liever geen commentaar plaatsen hier, maar in het topic: CMC: Vragen en commentaar


Little Creep

Hallo lief dagboekje van me

Nou dan is dit dus de eerste keer dat ik je opensla en ik hoop dit nog veel vaker te doen maar ik denk dat dat niet zal gebeuren(ach kom op Mark niet zo negatief) Hartstikke leuk dat we een wereldreisje gaan maken zo zie je nog een wat van de wereld.
Man ik ben blij dat ik mee mag doen maar het is wel moeilijk hoor.
Leuke opdrachten waren het deze keer eerst die auto maken (wel vaag dat Floortje het voortouw nam he) de groep werd in tweeën gedeeld de ene ging proberen die auto aan de praat te krijgen en ik ging met een groepje (wie weet ik niet meer) proberen de aanwijzingen op te lossen.(want ja die kregen we ook nog aanwijzingen opgelost, auto klaar dus konden weg....dachten we, de auto wilde niet starten wij kijken naar het ongemak en als we niks kunnen vinden komt intikker erachter dat we geen benzine hadden dus ik met de skates naar een benzinestation staken en benzine halen en eindelijk waren we weg maar weer een probleem we konden niet met zijn allen in die auto,nou dan maar twee keer rijden groenenman besloot te rijden en weg was de eerste groep. later hoorde ik dat Floortje had gezegd dat ze een sluiproute konden nemen terwijl deze veel langer was. ik zat in de tweede groep dus ik kwam veel later nou ja veel later net 5 minuten te laat geen geld dus.
De tweede opdracht was nog beter, eindelijk ging mijn droom in vervulling ik mocht autoracen dan wel in een groene alfa maar toch Elmar ging eerste en zette een prachttijd neer ik kon hier niet onder duiken en volgens Daan vertoonde ik ouderdomsverschijnselen en ik ben nog maar 13 snap jij dat nou dagboekje van me? maar ja zoveel is er niet meer te vertellen ik hoop je nog vaak open te slaan

Groetjes
Mark

Annuh 1

Hallo schattigwattig dagboekiewoekie van me!!

Och och wat heb ik toch veel gedaan! En ik ben zelfs bruin geworden! Het leven is goed vind ik.
In de eerste aflevering heb ik wel even gelachen... Ineens werd ik (hoe a-technisch ik ook ben) ingedeeld in de groep die de auto moest gaan repareren. En dan wilden ze ook nog dat ik de auto aan de praat moest krijgen! Tsss... net alsof ik weet waar het sleuteltje in moet.
En dan nog die race door Parijs heen om maar op tijd bij de Champs te komen, helemaal blauw ben ik! En we waren nog te laat ook .
De tweede dag was wel leuk, op een terrasje in de Valenciaanse zon. Ik ben mooi bruin, heb een ijscoupe op en wat te drinken.
Ja, het leven is goed in de CMC II.

Kus, Anne

Annuh 2

Lief dagboek

Eventjes tussendoor nog een berichtje, voordat morgen de eerste afvaller naar huis gaat. Ik hoop dat ik het niet ben! Want ik heb wel zo m'n best gedaan om de auto te starten en in te schatten hoe de anderen zouden racen en de vragen zouden beantwoorden. Ik vond het super dat ik bij Chriz op schoot mocht zitten, alleen ben ik bang dat Floortje daar wel jaloers op is. Zij vindt Chriz schijnbaar een hele leuke jongen. Ik heb haar dagboek namelijk eventjes gelezen, en daar stond dat in. Als we maar geen bitchfight hoeven te houden.
We zitten nu in Valencia! Het is hier geweldig, alleen zijn de ijscoupes zo klein! Ik kan veel grotere ijsjes op, maar dat snappen ze hier nog niet zo heel erg denk ik. En ik heb geoefend met in een hangmat stappen. Dat is nog best moeilijk voor zo'n motorisch debiel iemand als ik, maar het is na drie keer bijna in 1 keer gelukt!
Intikker is ook wel gezellig, maar dat krijg je als je uit dezelfde stad komt he! Misschien ken ik hem wel... ik heb bij eej Sjors in de klas gezeten op de middelbare school. Maar dan zou het wel een hele kleine wereld zijn.

Ik ga zo slapen en dan is morgen de spannende eerste executie... ik ben erg benieuwd wie naar huis moet. Als ik het maar niet ben (en mijn mol natuurlijk ook niet!)

Kus, Anne