Auteur Topic: Meeschrijfverhaal  (gelezen 14291 keer)

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #40 Gepost op: 23-06-2003, 14:48:58 »
 ???

Dit verhaal gaat nergens meer over







Toch bedankt!

maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #41 Gepost op: 23-06-2003, 14:57:00 »
dat is nou juist het leuke ervan. Kom op mensen, schrijven!!








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #42 Gepost op: 23-06-2003, 17:29:17 »
en toen sprong er plotseling een grote, paarse alien met 10 hoofden voor de vrachtwagen, die onmiddelijk remde








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #43 Gepost op: 23-06-2003, 17:44:04 »
de alien verloor twee hoofden. Romario en Pieter keken verbaast toe. Wat is dat nou? Pieter nam de alien mee naar het lab voor onderzoek.








Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #44 Gepost op: 23-06-2003, 19:23:34 »
De alien zei;
'Hallo, vrede op aarde, ik ben de vermiste vrouw...veranderd in een 10- koppige alien...naja nu 8- koppig. Ik kom jullie info brengen over de andere vermiste...'








een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #45 Gepost op: 23-06-2003, 19:46:49 »
[size=0]
de alien verloor twee hoofden. Romario en Pieter keken verbaast toe. Wat is dat nou? Pieter nam de alien mee naar het lab voor onderzoek.

Pieter zit aan de weg vast hoor ???[/size]

"maar voordat ik info geef, wil ik iets van jullie hebben. Ik wil graag jullie knieschijf. Daar koken we daarboven in de ruimte babys van. Maar als jullie je knieschijf geven, krijgen jullie echt informatie. "



[size=0]off topic: Ik lag echt in een deuk toen ik dat berichtje las over een paarse alien met 10 8 hoofden![/size]









« Laatst bewerkt op: 23-06-2003, 19:47:27 door maapie »

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #46 Gepost op: 23-06-2003, 20:18:48 »
'm'n leven is toch al rampzalig...je mag mijn knieschijf zo meenemen...met de voorwaarde dat ik ook mee mag de ruimte in. Dan wil ik de boel eens flink onderzoeken...' zegt pieter.







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #47 Gepost op: 23-06-2003, 20:22:39 »
Maar dat vond de paarse alien toch te ver gaan. "nee" zei ze, "dat mag niet. Maar ik zal je nu opereren, dan haal ik je knieschijf eruit, en ik stop er iets anders in. Dit mag je pas gebruiken als je in nood bent" "Oke," zei pieter, "maar ik wil alleen weten: hoe groot is het heelal?" Dat had Pieter niet moeten vragen. De alien barste in huilen uit, omdat








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #48 Gepost op: 24-06-2003, 10:08:22 »
zijn groene alien-vriendin was verdwenen in het heelal en nooit meer was teruggekomen. Daar was de acht-hoofdige paarse alien heel verdrietig om!








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #49 Gepost op: 24-06-2003, 14:38:43 »
Pieter probeerde de alien te troosten door te zeggen dat paars en groen toch niet samengaan, maar...








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #50 Gepost op: 24-06-2003, 20:54:56 »
Dat werkte helemaal niet! De alien moest nog meer huilen. Hij dacht aan zijn vriendin en toen opeens kwam schaapie het hondje binnen. Schaapie zei: "








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #51 Gepost op: 24-06-2003, 21:04:22 »
woef!" De alien zei: "ieuw wat is dat voor beest. Ow mijn naam is trouwens Geert-Jan." Hij pakte het hondje op en...








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #52 Gepost op: 24-06-2003, 21:08:04 »
zette het met een gil weer terug op de grond. Hij had namelijk ontdekt dat het hondje een paars teenkootje had, en paarse aliens mogen nooit met andere paarse wezens in aanraking komen. Vandaar dat








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #53 Gepost op: 24-06-2003, 21:14:20 »
nu een hoofd van Geert-Jan begon te krimpen, totdat het een heel klein hoofdje was. De andere hoofden keken er angstig naar. Schaapie had wel door dat er iets was, liep naar Geert-Jan toe en....








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #54 Gepost op: 24-06-2003, 21:16:33 »
beet het hoofd van geert jan de alien eraf. Zo. "opgeruimd staat netjes." blafte hij. "jammer van al dat bloed, maar dat likken ik en mijn vriendjes zo wel op" Pieter, Romario en Geert jan hadden dit met hun 18 ogen aanstaan kijken en riepen allemaal tegelijk: "Schaapie, je kan








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #55 Gepost op: 24-06-2003, 21:17:42 »
maar beter even onder de douche springen, hier is wat zeep!" Dus Schaapie ging douchen. Ondertussen...








maapie

  • Gast
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #56 Gepost op: 24-06-2003, 21:20:35 »
was Geert jan weg gerend. Hij vond het te gevaarlijk worden en hij was al 3 hoofden kwijtgeraakt vandaag! Dit was te veel voor die arme Geert. In zijn vlucht had hij wel








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #57 Gepost op: 24-06-2003, 22:33:48 »
niet naar beneden gekeken en hij struikelde over de stoeprand. Verdorie, nu had hij 7 hersenschuddingen! Dat kon er ook nog wel bij vandaag! Terwijl Geert-Jan in het ziekenhuis lag, ging Romario...








Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #58 Gepost op: 25-06-2003, 14:12:28 »
Schaapie maar uitlaten. En wie hij toen toch tegenkwam...?! :o








Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Meeschrijfverhaal
« Reactie #59 Gepost op: 25-06-2003, 16:25:19 »
Mamamia... Komen daar toch ineens de ghostbuster om die alien op te ruimen. Maar ja, die was







Life's a riddle, keep answering the questions...