Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 402014 keer)

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1120 Gepost op: 1-03-2013, 23:44:56 »
Wow, dat zou wel echt hét moment van 13 seizoen WIDM zijn! Ik denk niet dat ze zo'n groot risico zouden nemen, maar ik ga meteen even kijken. :)

Ja, dat idee besprong mij ook. Ik heb nog nooit een man met zoveel eyeliner gezien - en ik kom werkelijk op de gekste plaatsen  :P
Woosie down?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1121 Gepost op: 1-03-2013, 23:45:35 »
Goeie acteurs in die trein trouwens. Wijze, geheimzinnige blikken... gedragen woorden... mooi.

Wat zal Tania volgende week woest zijn als zij beseft dat DE MOL haar terechtwees op het kwijtraken van de pot terwijl DE MOL daar zelf de hand in had.

Wie zegt dat Kees daar de hand in had? Dat weet je volgende week evt. pas.
NU is het verhaal dat Daniël de pot vond in de bus en Kees in vertrouwen nam.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1122 Gepost op: 1-03-2013, 23:50:29 »
Misschien al ergens genoemd... Maar viel het iemand anders ook op dat die man in de trein, volgens mij was z'n naam john (waar Carolien mee gepraat heeft) erg verdacht overkwam? Misschien zie ik wel spoken, maar ik had bijna het gevoel alsof het een soort "ushi" is. De manier waarop z'n gezicht bewoog, of beter gezegd niet bewoog, en de manier waarop hij praatte vond ik merkwaardig. Maar misschien zat ie wel gewoon onder de botox en zie ik spoken...

EDIT: fragment is vanaf 41:05 in aflevering 9. Volgens mij komt de man ook al eerder in beeld, maar hier is 'ie het langst te zien.

Heb ik al gelezen op Fok! (al kan het best nog eerder hier of elders hebben gestaan) en het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk..

Wat is het nut ervan?
Wat kost het om iemand zo te vermommen voor een paar minuutjes uitzending?
Wie zou het volgens jou moeten zijn dan (en moest die dan overgevlogen worden of was die persoon al in ZA)?
Sprak geen Denglisch oid, maar als een native speaker van een land dat Engels als voertaal heeft..
Etc..

Mocht je denken dat het Kees is:

Waar halen ze de tijd '(en het geld) vandaan om zo'n rigoreuse metaforfose + aanleren andere stem + accent te regelen? Waarom zouden ze het doen?? Zou het niet opvallen dat Kees heeeeeeel veel langer weg is dan de anderen? Etc..
« Laatst bewerkt op: 1-03-2013, 23:53:47 door Whiskers »

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1123 Gepost op: 1-03-2013, 23:52:20 »
Sprak geen Denglisch oid, maar als een native speaker van een land dat Engels als voertaal heeft..
Etc..

Ja, het Zuidafrikaans accent is zeer specifiek, en lijkt nog het meest op het Engels dat in het Zuiden van Australië door Ierse emigranten gesproken wordt. Ik kan me niet goed voorstellen dat Kees - die het Nederlands al nauwelijks onder de knie heeft - dat zo goed zou kunnen imiteren - en inderdaad: waarom in des hemels naam?
Woosie down?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1124 Gepost op: 1-03-2013, 23:55:26 »
Ja, het Zuidafrikaans accent is zeer specifiek, en lijkt nog het meest op het Engels dat in het Zuiden van Australië door Ierse emigranten gesproken wordt. Ik kan me niet goed voorstellen dat Kees - die het Nederlands al nauwelijks onder de knie heeft - dat zo goed zou kunnen imiteren - en inderdaad: waarom in des hemels naam?

De stem an sich leek volgens mij ook al niet op de stem van Kees..  ;)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1125 Gepost op: 1-03-2013, 23:59:50 »
Ja, dat idee besprong mij ook. Ik heb nog nooit een man met zoveel eyeliner gezien - en ik kom werkelijk op de gekste plaatsen  :P

haha

Het is inderdaad een apart gezicht, maar ik denk toch echt dat het z'n eigen gezicht is.  ;D

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1126 Gepost op: 2-03-2013, 00:25:16 »
Ik wil nu zo graag de molacties zien. Nog maar 6 dagen, 8 uur en 10 minuten.  8)

Dat wil ik ook graag. Alle 100% hints ten spijt heb ik het idee dat we van de molakties van Kees niets gezien hebben. Ben dus zeer benieuwd naar de laatste uitzending.
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1127 Gepost op: 2-03-2013, 07:07:13 »
Misschien al ergens genoemd... Maar viel het iemand anders ook op dat die man in de trein, volgens mij was z'n naam john (waar Carolien mee gepraat heeft) erg verdacht overkwam? Misschien zie ik wel spoken, maar ik had bijna het gevoel alsof het een soort "ushi" is. De manier waarop z'n gezicht bewoog, of beter gezegd niet bewoog, en de manier waarop hij praatte vond ik merkwaardig. Maar misschien zat ie wel gewoon onder de botox en zie ik spoken...

EDIT: fragment is vanaf 41:05 in aflevering 9. Volgens mij komt de man ook al eerder in beeld, maar hier is 'ie het langst te zien.

We hebben George natuurlijk al een keer als schoenenpoetser gehad. Wie zou dit volgens jou kunnen zijn?
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1128 Gepost op: 2-03-2013, 12:24:29 »
Misschien al ergens genoemd... Maar viel het iemand anders ook op dat die man in de trein, volgens mij was z'n naam john (waar Carolien mee gepraat heeft) erg verdacht overkwam? Misschien zie ik wel spoken, maar ik had bijna het gevoel alsof het een soort "ushi" is. De manier waarop z'n gezicht bewoog, of beter gezegd niet bewoog, en de manier waarop hij praatte vond ik merkwaardig. Maar misschien zat ie wel gewoon onder de botox en zie ik spoken...

EDIT: fragment is vanaf 41:05 in aflevering 9. Volgens mij komt de man ook al eerder in beeld, maar hier is 'ie het langst te zien.


ik ben John by Miek37, on Flickr

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1129 Gepost op: 2-03-2013, 12:31:14 »
ik zag kees laatst te gast bij sbs shownieuws.en daar ontkent ie echt alles,de presentator zei "er stond een cijfer op de muur"
toen zei kees "ja,er stond 82 op,en dat schijnt dan m'n geboortejaar te zijn"  ::tandpastasmiley::

Ja tuurlijk is dat je geboortedatum dat weet jezelf ook wel.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1130 Gepost op: 2-03-2013, 13:30:37 »
bij de bibliotheek zou kees een mooie mol actie gedaan kunnen hebben. je krijgt alleen geld als de mol boek en de vraag bij hebt. kees heeft zijn eigen vraag snel te pakken en zorgt dat zijn mol boek dicht bij een andere molboek ligt waar weinig geld kost. als kandidaat ga je sowieso kijken in de mol boek van je concurrent. kijken kost extra tijd. ondertussen gaat hij zoveel mogelijk dure vragen en mol boeken verstoppen of weggooien. wij zien hem zoeken naar zijn eigen mol boek en kan hem niet vinden.       

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1131 Gepost op: 2-03-2013, 15:54:28 »
Waarom moet ik nu aan mamaloe denken  ???  ::)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1132 Gepost op: 2-03-2013, 16:04:27 »
Het lijkt meer op Henkjan Smits.
The British are not impressed.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1133 Gepost op: 2-03-2013, 16:06:37 »
Het lijkt meer op Henkjan Smits.

Geen wonder dat Carolien nu af is.... ::)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1134 Gepost op: 2-03-2013, 16:43:32 »
In mijn achterhoofd was ik het al, maar nu ben ik toch eindelijk echt om: Tol is de Mol...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1135 Gepost op: 2-03-2013, 17:31:03 »
ik denk dat het JP is......
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1136 Gepost op: 2-03-2013, 18:57:06 »
'k Vind het zo grappig dat zowel Paulien als Kees zichzelf in de bieb vreselijk naar een Mol linken.
Paulien staat in de grote letterafdeling;
Kees kruipt over de grond, knijpt zijn ogen half dicht en zegt: Ik zie het niet".
Ze hebben het samen afgesproken!
 ;)
Edit: Moet wel zeggen dat Kees hier de immitatiewedstrijd wint.
Plus compliment voor het camerawerk: zo snel langs de boeken gaan, het lijkt zowaar een tunnel.

*ik ga mijn eigen weer gauw in*
« Laatst bewerkt op: 2-03-2013, 20:20:40 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1137 Gepost op: 2-03-2013, 19:48:05 »

ik ben John by Miek37, on Flickr
Zou echt maf zijn als dit kees blijkte te zijn.


Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1138 Gepost op: 2-03-2013, 22:45:47 »
Het viel me trouwens op dat Paulien toen ze vertelde dat haar mol een perfect gedicht had ingeleverd, ze zijn naam niet uitsprak. Alsof ze ineens niet meer mocht zeggen dat ze Kees verdenkt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #1139 Gepost op: 3-03-2013, 00:20:56 »
Dit is geen Tol-afbeelding toch?
Of wel?
@ 11.14
Omnia vincit amor