Oke, mijn resume, ik stap blind in een online spel waarvan het gros vd spelers elkaar al kennen uit eerdere spellen, ik snap uiteraard mijn zwakke positie in deze en begrijp nu ook uit de biechts dat ik eigenlijk van meet af aan geen schijn van kans heb gehad. Zo was er al een BBUS complot gesmeden ontstaan uit een spel waar ik niet eens weet van heb. Hilarisch
In opdrachten worden vragen gesteld over vorige edities waar ik uiteraard geen notie van heb en ik ben nog steeds zoekende naar iemand die ik kan vertrouwen, dat bleken al snel Tdiezt en Jann te zijn, iets ze wat ze tot op de dag van vandaag niet geschonden lijken te hebben.
Intussen werd het me door de reacties in mijn pm's duidelijk dat het spel net zo hard werd gespeeld als in ER waar ik erg aan moest wennen.
Ik was dan ook reuze blij dat maatje Jann bereidt was om samen met mij de geschiedenis test te doen, op dezelfde dag dat Paul uit de expeditie stapte kwam echter ook de switch door waaruit bleek dat ik niet met maar tegen Jann moest spelen, dat ging mij dan weer net even te ver en dus besloot ik een Paultje te doen.
Ik begreep uit de reacties op het forum dat mensen dat zwak vonden, zo be it, ik ben wie ik ben en ga dat niet veranderen voor een spel, wat mensen daar van vinden heb ik eerlijk gezegd poep aan, ik ben wie ik ben, klaar!
Dit gezegd hebbende is dan ook de conclusie dat ik nooit meer aan een dergelijk spel mee zal doen als kandidaat, wel heb ik ongelooflijk genoten van de intriges en complotten die nu, door de biechts naar voren zijn gekomen, misschien een beetje krom maar het komt er dus op neer dat ik, zolang ik er zelf geen deel van uit hoef te maken echt kan genieten van dit spel.
Samengevat zou ik dus een volgende keer graag betrokken worden bij het spel, niet als deelnemer maar als sidekick, jurylid, voor mijn part als kapitein om types als Yolanthe rond te varen, whatever, iets tussen de coulissen lijkt me geweldig, maar als kandidaat deelnemen, never, nooit weer.
Met dank aan Tdiets en Jann op wie ik heb kunnen en mogen vertrouwen en aan Ycaris die zo maar out of the blue een ode aan mijn wijdde die mij heel veel goed heeft gedaan.