Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 58242 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
WIDM soap!
« Gepost op: 28-03-2002, 21:43:35 »
In dit topic kunnen we tezamen 'n soort soap in elkaar flansen. Ik zal gewoon beginnen met 'n stukje van 'n verhaal en dan gaat er daarna weer iemand anders verder, enz. enz.

Zo krijgen we onze echt WIDM soap! Enig toch!   :)

En iedereen kan zijn/haar aandeel in 't verhaal hebben en zo zijn/haar wending eraan geven!  ;) En alles mag, je kan er kandidaten in voor laten komen en je kan zelfs jezelf of een van de andere forummers 'n rol geven. Laat je fantasie maar de vrije loop gaan!  ;)

In m'n volgende post zal ik beginnen met de soap.......








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #1 Gepost op: 28-03-2002, 21:45:44 »
eey dis een soort inspringspel... maar zullen we ff met elkaar afspreken dat we alleen verhaalstukjes vertellen hier, geen andere posten zoals deze enzo?
dan is et verhaal beter te volgen







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM soap!
« Reactie #2 Gepost op: 28-03-2002, 21:49:16 »
Op 'n warme lentedag in april, om precies te zijn op zaterdag 20 april, spoedt Compuart zich naar Amersfoort. Daar zal hij Malcolm en Broer ontmoeten om vervolgens met z'n drieen alles in orde te maken voor die belangrijke bijeenkomst die er aan zit te komen, de molfanatenbijeenkomst 2002.

Onderweg in de auto denkt Compuart nog 'ns terug aan de molfanatenbijeenkomst van vorig jaar. 'Wat was 't toen gezellig en wat waren er veel kandidaten......' *zwijmel, zwijmel*. Compuart hoopt vurig dat 't dit jaar weer net zo'n succes zal gaan worden, eigenlijk nog liever nog 'n groter succes. Er hebben al 'n aantal kandidaten toegezegd om te komen en ook veel forummers zullen aanwezig zijn. 'Maar zal alles wel goed lopen, hebben we aan alles gedacht, zal iedereen 't goed met elkaar kunnen vinden?'...............................










Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #3 Gepost op: 28-03-2002, 21:52:44 »
ja dat hoopt ie ja, maar op dat moment wist hij nog niet wat er allemaal fout zou gaan. er zouden allemaal affaires ontstaan, en vechtpartijen omdat mensen elkaars partners afpakten... maar dat wist hij toen nog niet dus daar stond hij ook geen moment bij stil. plotseling schrikt hij op van een luid getoeter achter hem: malcolm en broer. bumperklevend rijden ze door naar amersfoort, daar eenmaal aangekomen...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM soap!
« Reactie #4 Gepost op: 28-03-2002, 21:59:43 »
gaan ze samen op zoek naar 'n tent die 'De observant' heet. Na lang zoeken en aan tientallen Amersfoorters de weg gevraagd te hebben ('waarom heeft toch nog maar bijna niemand van die tent gehoord?'), komen ze dan eindelijk aan bij 'De observant'.

Met stomheid geslagen staan de drie voor de ingang van 't pand. Vol afgrijzen bekijken ze 't oude, vervallen pand. 't houten naambordje 'De observant' is nog maar nauwelijks te lezen, omdat 't hout totaal verrot is. Malcolm is de eerste die wat zegt:' maar dit is niet 't pand wat ik gehuurd had.'. Broer reageert luchtig met de woorden: 'we hadden 't kunnen verwachten, 't personeel van 't verhuurbureau zag er al zo onbetrouwbaar uit'.

Compuart besluit om maar eerst naar binnen te gaan en de situatie daar te bekijken..........








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: WIDM soap!
« Reactie #5 Gepost op: 28-03-2002, 22:04:00 »
Inmiddels was de ME er al en die hadden het zo voor elkaar, de rellenschoppers werden verwijderd en het werd rustig en gezellig. Plots verschenen George en Jantien samen, er was een romance ontstaan tussen hen tijdens de mol. En ze wilde het nu bekend maken...







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #6 Gepost op: 28-03-2002, 22:09:37 »
maar als hij daar binnenkomt, is hij met stomheid geslagen: grote tafel helemaal vol met allerlei heerlijkheden
een bar met allerlei heerlijke drankjes, een hoop stoelen, hij ziet het al helemaal voor zich: over een paar uur zal het hier helemaal vol staan met mensen







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #7 Gepost op: 28-03-2002, 22:12:33 »
maar toen doris zag dat jantien en george samen iets hadden, liep ze naar hen toe en greep naar george z'n arm en rukte em weg bij jantien. "hoe durf je, vind je dat niet onverantwoordelijk tegenover je vriend en je kinderen? dat kan je niet maken hoor! Ik wil em wel van je overnemen. kom george, gaan we ons bij de rest van de mensen voegen"
waar comp een paar uur eerder nog zijn fantasie de vrije loop had laten gaan, stond het nu vol met mensen







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: WIDM soap!
« Reactie #8 Gepost op: 28-03-2002, 22:32:17 »
George stribbelde even tegen....Keek toen diep in de ogen van Doris en zei: oké ik ga met je mee.....Zachtjes neuriend....Even aan mijn moeder vragen....Liepen ze samen naar een groep mensen, het bleek de groep van het forum wieIsdemol.com te zijn....







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM soap!
« Reactie #9 Gepost op: 28-03-2002, 22:40:43 »
Er waren al heel wat bekende namen aanwezig: Jayne, aggie, Jet, WC_eend, Ovide, Imka en RegiRobert, die ondanks 't feit dat George niet de mol bleek te zijn nog steeds iedereen probeert te overtuigen van z'n 'gelijke kansen' theorie.  ;)

Nog 'n aantal prominenten ontbraken op de molfanatenbijeenkomst, Vlaming, Blackmollie en ook Han13, die tot de dag van gisteren nog niet zeker wist of ze wel kon komen.  :'(

En toen ineens trad er 'n lange, donkere man de zaal in, 't was........








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #10 Gepost op: 28-03-2002, 22:41:13 »
en allemaal feliciteerden ze doris met de overwinning, toen george even aan z'n moeder ging vragen of ze het goed vond.
(humor dit  ;D)







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #11 Gepost op: 28-03-2002, 22:46:32 »
... ja wie was et? de meeste vroegen zich af: is dat nou vlaming? of is han13 toch een molgod ipv een godin?







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: WIDM soap!
« Reactie #12 Gepost op: 28-03-2002, 22:48:24 »
.....De lange man was..John de Mol...Net achter hem glipte er nog net een klein vrouwtje binnen, het was blackmollie..
Ze vloog gelijk naar de bar om een drankje te bestellen op Vlaming zijn kosten..







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #13 Gepost op: 28-03-2002, 22:50:56 »
maar vlaming was der niet, dus werd de rekening naar vlaming verstuurd die boos was: hij was er niet bij, maar mocht wel de rekening gaan betalen. iedereen was teleurgesteld dat de man noch vlaming noch han was, maar john de mol. wat moeten we daar nou mee? de echte john was er al, de echte john die overigens de mol niet bleek te zijn







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM soap!
« Reactie #14 Gepost op: 28-03-2002, 22:54:27 »
Iedereen was verbaasd om John de mol te zien.......wat kwam die doen op de molfanatenbijeenkomst? 't werd helemaal stil in de observant.....

Totdat John ineens riep:'Biertje?'. Direct was de sfeer minder gespannen en kwamen er weer langzaam gesprekken op gang. John de mol liep intussen langzaam maar zelfverzekerd op George af. George kijkt verbaasd op van z'n biertje..... John de mol haalt langzaam 'n papier uit z'n jasje. John: 'Beste George, we zijn bij Endemol zo onder de indruk van jouw acteerprestaties dat we je graag willen hebben voor GTST!'.

George barst in 'n irritant giechellachje uit........







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #15 Gepost op: 28-03-2002, 22:56:39 »
"hihihi,hahaha,hehehe,humor! in zo'n serie als gtst, laat mij maar in de nieuwe soap van widm spelen. daar zijn teminste échte acteurs en actrices en ze weten waar ze mee bezig zijn. ze leven zich perfect in in hun rol van mollenvaller!"







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: WIDM soap!
« Reactie #16 Gepost op: 28-03-2002, 23:12:02 »
George; Nee John, in gtst ga ik niet spelen..Ik moet mijn dingetjes doen *maakt M handgebaar* Nee ouwemollevanger dat doe ik niet hihihihignifffel. Ik voel meer iets voor baantjer...Had je mijn gezicht niet gezien toen ik met Marc op dat muurtje zat en Marc zei dat ik de mol niet kon zijn....Zuur man, nee op zijn minst iets bij baantjer en anders iets van blik op de weg.. Maar now way in gtst...John geeft zijn visitekaartje en zegt: Bel de mol maar..







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM soap!
« Reactie #17 Gepost op: 28-03-2002, 23:16:13 »
John de mol draaid zich om en vertrekt. Ondertussen heeft George z'n visitekaartje alweer de prullenbak ingesmeten.

Dan ineens komt er 'n mooi meisje binnen gewandeld. Weer is iedereen verbaasd: 'wie kan dat nu toch zijn?'. Ze loopt naar de tafel met naamkaartjes en pakt er 'n kaartje vanaf. Ze speld 't op haar truitje. En ineens ziet iedereen 't: 't is Han13.

Compuart komt op Han13 afgesneld en begeleid haar naar de troon die speciaal voor deze molgodin is gemaakt. Han13 neemt elegant plaats en kijkt rustig 'ns rond.........







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM soap!
« Reactie #18 Gepost op: 29-03-2002, 10:27:40 »
Langzaam beginnen de conversaties tussen forummers, kandidaten en crew-leden van WIDM weer op gang te komen. Ze lijken 't allemaal zeer goed met elkaar te vinden.

Voor 't raam lijkt zich 'n groepje te verzamelen. Ze kijken allen verbaasd naar 't grasveld naast 'de observant'. Compuart merkt 't en begeeft zich ook naar 't raam. Daar aangekomen baant hij zich 'n weg door alle personen die zich voor 't raam opgesteld hebben. Al duwend weet hij 't raam te bereiken.........

Al snel ziet hij waarom iedereen zo verbaasd naar buiten keek..... er staat 'n koe voor de raam! 'Is dat niet......, dat kan toch niet!' stameld Compuart. 'Yep,' zegt Malcolm die inmiddels ook bij 't raam is komen te staan, 'dat is nou Bertha531'........








Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM soap!
« Reactie #19 Gepost op: 29-03-2002, 10:35:35 »
Terwijl iedereen naar buiten kijkt, klinkt er een harde klap. Verschrikt kijken Compuart en Malcolm om! De grote kroonluchter is naar beneden komen vallen! Trillend op hun benen staan een aantal mensen toe te kijken: de kroonluchter is bovenop de tafel met drankjes gevallen! Compuart draaft naar de tafel en bekijkt de ketting: de ketting is doorgeknipt..... Compuart schraapt z'n keel en kijkt rond. Het is ondertussen doodstil geworden en iedereen kijkt naar Compuart. "Wie heeft dit gedaan?" vraagt hij dreigend?









« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?