Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 58238 keer)

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM soap!
« Reactie #60 Gepost op: 29-03-2002, 19:39:57 »
Compuart staat in dubio, wat zou hij doen? Is de opdracht uberhaupt nog te halen? EEn vrijstelling zou wel handig zijn. Hijb besluit om...







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zarathustra

  • Forumlid
  • Also.......
Re: WIDM soap!
« Reactie #61 Gepost op: 29-03-2002, 19:52:42 »
......om Zarathustra te bellen!!! iedereen is verbaasd! Waar komt die nu ineens vandaan. Öh, een vriend van lang geleden", zegt Compuart en hij toetst het nummer in.

De lijn kraakt... maar het mobieltje gaat over! "Zarathustra", klinkt doorhet mobiel. Compuart legt het dat de op zoek zijn naar de sleutels. "Also", spreekt Zarathustra.








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Iemand is altijd de wijste... Waarom ben ik dat dan nooit?

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: WIDM soap!
« Reactie #62 Gepost op: 30-03-2002, 13:06:11 »
Vervolgens legt Zarathustra uit dat de sleutels al gevonden zijn: de doos met dropsleutels!!!! Die hoeven enkel nog in de goede vorm gelikt te worden en het leuik zal geopend kunnen worden, evenals de andere deuren in het kasteel én de boeien aan Han's handen en voeten. Dankbaar hangt Comp de telefoon op, draait zich om naar de rest en zegt....







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: WIDM soap!
« Reactie #63 Gepost op: 30-03-2002, 13:42:21 »
de andere sleutels liggen iets van 150 km verderop, dat halen we nooit in een kwartier. ik denk dat we maar gewoon moeten stoppen.
vlaming: ja, maar we kunnen han toch niet laten stikken?
comp: jawel joh, over een kwartier gaat alles toch weer open en kan ze weer naar bui...
vlaming: hoe weet jij wat er met haar gebeurd als we haar niet vinden, angela zei toch dat er dan iets ergs zou gebeuren?
comp: gewoon intuitie...
doris: zeg comp, nu wil ik het weten, nu wil ik het weten! kan je hier een vrijstelling mee verdienen
comp: nee natuurlijk niet. hoe lang duuuuuuuuuurt dit nog, als we han gevonden hebben is et teminste klaar
comp in de biecht: en toen begon doris ineens te schreeuwen of ik er een vrijstelling mee kon verdienen. dat is natuurlijk zo, maar ik zei van niet. ik zei: hoe lang duuuuuuuuuuuurt dit nog... als we han gevonden hebben is het klaar








« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re: WIDM soap!
« Reactie #64 Gepost op: 30-03-2002, 14:06:28 »

Citaat

En toen ineens trad er 'n lange, donkere man de zaal in, 't was........


Net toen ik dacht dat nu eindelijk Zorro ging binnenkomen!  ;D







« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap!
« Reactie #65 Gepost op: 30-03-2002, 20:59:30 »
hoewel vlaming wegrent blijft de rest op het grasveldje naast bertha zitten. na een paar minuten kwam vlaming echter weer terug omdat hij er achter kwam dat niemand hem volgde. na een paar minuten ging de telefoon weer af. compuart nam op: "met comp!" "hallo met angela. jullie hebben het niet gehaald, dus je hebt een vrijstelling verdiend!" comp had echter een fout gemaakt, hij had de gsm per ongeluk op de luidspreker gezet en iedereen kon angela horen. doris begon gelijk te schreeuwen: WAT? kon je hier een vrijstelling mee verdienen? nou, geef die dan maar aan mij, want ik ben zeker van mijn zaak, zo verloopt het spel tenminste nog eerlijk". de gsm stond nog niet uit, dus ze hoorden angela nog zeggen wat er met han gebeurd was...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #66 Gepost op: 30-03-2002, 21:09:56 »
Opeens verschijnt Angela met 'n andere cameraploeg. 'Helaas, lieve kandidaten, de opdracht is mislukt.' zegt Angela, 'jullie zijn er niet in geslaagd om op tijd in 't bezit te komen van de sleutels die nodig waren om Han te bevrijden'. Alle kandidaten kijken enorm teleurgesteld, maar op Compuart's gezicht verschijnt 'n klein glimlachje.

Angela spreekt verder: 'Weer geen geld voor de pot, maar jullie krijgen wel Han terug'. Met 'n brede glimlach op haar gezicht betreed Han 't vertrek. Ze omhelst alle andere kandidaten, omdat ze blij is hen weer te zien. 'Oh, 't was vreselijk daar in dat schuurtje!' verteld ze, ''t was daar koud en ik had niks te drinken of eten en ik dacht dat ik wel dood kon gaan. 't duurde zo ontzettend lang en ik heb jullie allemaal zo erg gemist!'.

Een van de crewleden van WIDM: 'zeg kun je niet effe je kop houden, want we moeten verder met de opnames!' Beteuterd en beschaamd kijkt Han naar de grond. Vlaming slaat troostend 'n arm om haar heen.

Angela wordt ondertussen effe bijgepoederd en haar haar wordt snel bijgewerkt. 'Kunnen we weer?' vraagt ze. De opnameleider reageerd met: ' Oke  5, 4, 3, 2, 1, de camera's draaien weer'.

Angela kijkt dramatisch naar de kandidaten: 'Een van jullie heeft 'n vrijstelling verdiend door deze opdracht te laten mislukken. En dat is Compuart!'. Vol verbazing draaien alle hoofden naar Compuart die toch niet zo goed weet waar hij moet kijken. 'Maar', zegt Angela, 'jullie kunnen er voor zorgen dat hij deze vrijstelling niet zal krijgen. Door de volgende opdracht uit te voeren'.............








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap!
« Reactie #67 Gepost op: 30-03-2002, 21:13:09 »
het is heel makkelijk. comp kom jij ff met mij mee.
het enige wat jullie hoeven te doen, is dat jullie op een vliegtuigje achter elkaar moeten gaan zitten. dan vliegen jullie met z'n allen naar zuid-afrika. als het jullie lukt daar aan te komen zonder van het vliegtuig af te vallen, krijgt compuart geen vrijstelling...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #68 Gepost op: 31-03-2002, 00:57:06 »
De kandi's kijken elkaar aan......zal deze opdracht wel te doen zijn? Ovide: 'wat moeten we in zuid-afrika?'. Ook Doris vindt 't niet zo'n goed idee. 'Dat halen we toch nooit om zo lang op dat vliegtuig te moeten zitten', zegt ze, 'bovendien ben ik dan helemaal uit model door al die wind als we daar aankomen'. Ook RegiRobert heeft 't niet zo op deze opdracht, maar hij gooit 't op 'n andere reden: 'ik vind dit niet kunnen voor Compuart, als wij met z'n allen 'n opdracht doen waar hij niet bij is, heeft Compuart geen gelijke kansen!'

De andere kandidaten knikken begrijpend, omdat ze weten dat 't geen zin heeft om tegen die theorie in te gaan. 'Zullen we Compuart dan maar gewoon die stomme vrijstelling geven?', vraagt Jet haar mede deelnemers. Iedereen is 't er mee eens en ze melden Angela dat dit hun beslissing is geworden.

'Oke,' zegt Angela. 'dan zit 't er op voor vandaag. We gaan nu allemaal naar 't hotel waar jullie 1 voor 1 de kans krijgen om te bellen met de mol!'...........








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap!
« Reactie #69 Gepost op: 31-03-2002, 10:26:57 »
als ze in het hotel zijn aangekomen, zoekt iedereen naar een telefoon. ze vinden echter niets en keren weer terug naar hun kamers. han, ovide en doris liggen op kamer 15, RR en vlaming op kamer 17 en bertha ligt in stal nummer 14.
iedereen slaapt, behalve de kandi's in kamer 15. ovide probeerde weg te sluipen, maar maakte han en doris hiermee wakker. ze besloten om met z'n drieen weg te sluipen, om een telefoon te zoeken. in het kantoortje van de directeur van het hotel vinden ze een telefoon. ze bellen het nummer, en... plotseling gaat bij 1 van de 3 een gsm af...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #70 Gepost op: 31-03-2002, 13:02:36 »
Verbaasd kijken Doris en Han naar Ovide, die 't schaamrood op de wangen heeft staan. 'Is dat jou telefoon?', vraagt Han aan Ovide. 'Nee, 't is de telefoon van Angela, die had ik vanmiddag meegesmokkeld.' antwoord Ovide.

Doris en Han kijken elkaar bedenkelijk aan. Ovide: 'maar we hebben ook 't verkeerde nummer gebeld...... kijk maar'. Ovide haalt 'n briefje uit haar zak met 'n ander telefoonnummer op. Doris vindt de situatie duidelijk vreemd en vraagt zich hardop af hoe 't dan komt dat er 2 briefjes zijn met verschillende nummers op.

'Nou ja, laten we dit nummer dan maar bellen', besluit Han. Ze pakt de hoorn weer op en draait 't nummer. 'Hallo met Han', zegt ze, 'ja, ik wacht op nadere instructies.' En vervogens legt ze de hoorn weer neer. 'Wat werd er gezegd', vraagt Doris zenuwachtig. Han: 'niet veel, ik kreeg de voicemail eraan'.

De drie vertrekken weer terug naar hun kamer. Intussen sluipt Malcolm door de lobby van 't hotel........








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #71 Gepost op: 31-03-2002, 13:03:20 »
Ze springen wel twee meter de lucht in van schrik. Vooral bij ovide is dat nogal lastig met een gebroken been. Het is de telefoon van ovide die afgaat. Met een van spanning vertrokken gezicht neemt ze op. Maar in plaats van op opnemen duwt ze op de knop verbinding verbreken. Oeps...Is ovide 'een beetje dom' of zit er meer achter? En wie was dat aan de telefoon? De mol....?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap!
« Reactie #72 Gepost op: 31-03-2002, 13:39:54 »
intussen sluipt malcolm door het hotel. ook hij wil een telefoon bemachtigen, en probeert er gelijk maar een te stelen zodat ook comp kan bellen. per ongeluk (of is het expres zodat hij veel herrie maakt, gepakt word en geld verliest?) heeft hi schoenen met ruber zolen aangedaan en zonder dat hij het door heeft loopt hij even aan mijn moeder vragen te neurien. hij komt bij het kantoortje van de directeur, maar nog voor dat hij binnen is, gaat er een loeiend alarm af. snel rent hij weg en gaat weer naar zijn kamer, net op tijd. de telefoon heeft hij echter toch nog mee weten te nemen en hij draait het nummer. in de kamer van de dames hoort hij een telefoon overgaan, maar slechts een keer. dan hoort hij een voice mail en hij spreekt zijn naam in: "malcolm hier. nee, dat meen je toch niet, toch geen voicemail? tssssssss..."  en hij hangt op. ondertussen schrokken ovide en han op, want ze hoorden een gsm afgaan, met als melodietje even aan men moeder vragen. ovide wist dat het niet de hare was en han had er niet eens een. hij moest van doris zijn, die zat er ook zo relaxed bij... maar hij was niet van doris, hij was van iemand anders, die in de kamer was. of was hij toch van een van hen en had diegene gewoon ergens een mobiel neer gelegd?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #73 Gepost op: 31-03-2002, 18:00:58 »
De drie gaan haastig op zoek naar de telefoon in de hotelkamer. 'Snel, anders is er al weer opgehangen', zegt Han. 'volg 't geluid'. Maar net op dat moment houdt de telefoon op met rinkelen. Zenuwachtig lopen Ovide, Han en Doris door elkaar in de kamer. 'Zullen we dan maar wachten totdat de telefoon weer rinkeld?' stelt Doris voor. De drie zakken neer op bed. Ovide snijdt uit verveling de O van Ovide, D van Doris en de H van Han in de vloerbedekking.

Dan wordt er ineens op de deur geklopt en Han rent snel er naar toe. Op 't moment dat ze de deur opent, sprint Broer naar binnen. Jullie moeten nu meekomen, want dan kan ik 'n slotje op deze kamer doen. Bovendien moeten we bij Angela komen, want die heeft 'n nieuwe opdracht voor ons........








Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM soap!
« Reactie #74 Gepost op: 31-03-2002, 22:19:32 »
Alle deelnemers lopen braaf achter Angela aan, behalve Han die op mysterieuze wijze ergens anders is heen gegaan. Zou ze aanwijzingen bij de crew aan het halen zijn?

"Ga allemaal maar even zitten", zegt Angela.
"We hebben drie pyromanen nodig, kom maar hier heen"
Pino, Compuart en Ovide lopen naar haar toe, terwijl Doris "Doe dat nou niet" roept.

"Goed, jongens", zegt Angela tegen de overige kandidaten,
"Trek je schoenen maar uit, en geef ze maar aan de overige kandidaten"

Doris moppert maar geeft toch haar schoenen uit onder bedreiging van Angela dat ze ervoor zal zorgen dat als ze het niet doet ze uberhaupt nooit meer schoenen zal kunnen dragen

"Jongens", zegt Angela weer met een gemene grijns. "We gaan even kijken hoe goed jullie elkaar kennen", en als jullie niet erg goed van elkaar op de hoogte zijn hebben jullie geen schoenen meer en zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de WIDM-meeting niet zo'n florisant einde zal krijgen.

De drie helden lopen met Angela mee naar het brandweerstation en de anderen huiveren.......







You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:WIDM soap!
« Reactie #75 Gepost op: 31-03-2002, 22:43:11 »
Hier aangekomen krijgen ze sumu-worstelaars pakken aan en moeten ze druiven stampen...Pino weigert de opdracht omdat ze allergisch is voor druiven.
Nu moeten de andere twee dus extra hard stampen en verdenken pino nu zwaar...
Het word nu extra gevaarlijk ze moeten binnen een half uur de druiven fijngestampt hebben anders gaat er een explosie in een oud busje met al hun bagage....







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #76 Gepost op: 31-03-2002, 23:36:16 »
en al hun schoenen die ze net uit hebben gedaan. Ook Pino ziet dit niet graag gebeuren en besluit weer mee te gaan stampen. 'Dan maar onder de pukkels morgen' zegt ze en ze klimt in de bak met druiven.

Al snel merken de drie dat 't niet echt hard gaat. Compuart komt met 'n slim idee. 'Zal 't niet sneller gaan als we ons een voor een gewoon laten vallen in de bak met druiven', stelt hij voor, 'Met dit sumu-worstelaars pak hebben we 'n groot oppervlak en zullen er veel druiven tegelijk geplet worden.' Ovide en Pino zijn erg enthousiast en gaan gelijk uit de bak zodat Compuart zich als eerste kan laten vallen in de druivensmurrie. Een voor een laten de drie zich nu hard vallen in de bak met druiven en 't lijkt resultaat te hebben.

De kandi's hebben zo veel lol in 't vallen en opstaan dat ze vergeten dat ze bezig zijn met 'n opdracht. Compuart, Ovide en Pino zitten helemaal onder de druivensmurrie en hebben de slappe lach. Er ontstaat 'n druivensmurrie-gevecht tussen de drie, waarbij ook Angela en de WIDM-crew niet gespaard worden.

Na tig keren geraakt te zijn met druivensmurrie, heeft Angela er genoeg van. 'Thats it!' zegt ze woedend, 'zet dat ding maar in de fik!'. En hierbij geeft ze de opdracht om 't busje te laten exploderen........








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap!
« Reactie #77 Gepost op: 31-03-2002, 23:48:54 »
beteuterd kijken de drie sumo stampers op, met een pruillipje zeggen ze: daar gaan de schoenen. maar dan komt pino ineens met een idee: het ging om hoe goed we elkaar kennen, en als we dat niet goed zouden doen, zouden onze schoenen de lucht in gaan, anders niet. maar wat zat er dan in dat busje?







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #78 Gepost op: 1-04-2002, 00:01:58 »
Ze besluiten op onderzoek uit te gaan. Snel ontdoen ze zich van hun sumu-worstelaars pak en ze spoeden zich naar 't busje dat nog in lichter laaie staat. 'Kijk!' roept BM uit die samen met de andere kandi's ook naar 't busje toegerend is. Rondom liggen allemaal kledingstukken. Iedereen tuurt de grond af of hij/zij herkenbare kleding kan vinden. Doris grijpt 'n licht blauwe broek van de grond en bekijkt 'm aandachtig: 'is dit niet die broek die Angela aan had gisteren?'.

Angela komt op de kandidaten toegerend: 'oh nee stomme idioot' roept ze tegen Kees van de crew, 'je hebt niet 't busje met de bagage van die domme kandi's opgeblazen, maar 't busje met mijn kleding!'. Ze barst in huilen uit en moet door Anton, de opnameleider, getroost worden.

Ondertussen zien de kandi's, die toch wat geamuseerd zijn door dit voorval, de kans om terug naar hun hotel te gaan. Daar wacht hen 'n nog grotere verassing.........








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap!
« Reactie #79 Gepost op: 1-04-2002, 00:11:25 »
al hun kleren liggen nl. in het weiland achter het hotel uitgespreid, platgestampt door schapen. de opdracht: red zoveel mogelijk kledingstukken van de schapen. ja, denkt doris, dat ga ik dus mooi niet doen he, op m'n blote voeten. han vind echter dat ze zeurt en duwt haar het geopende hek in. als twee kandi's door het hek zijn, volgen er meer en al snel staat het weiland vol met kandi's. plotseling komt er een vliegtuig overvliegen, met een tekst. renéetje, die de kandi's met een cameraploeg achtervolgd had, legde de opdracht uit. "van de 100 schapen hier in de kooi zijn er een paar met een naam erop. de naam van iedere kandi is op de buik van een schaap geschilderd. lees de uitspraak aan het vliegtuig en zoek het schaap met de naam van de deelnemer bij wie die uitspraak hoort. de opdracht met de kleding stukken vervalt omdat we dat toch niet zo'n goeie vonden. jullie krijgen allemaal extra zakgeld om nieuwe kleding te kopen." o nee, dacht doris meteen, daar gaat m'n miss sixty broek. maar al snel dacht ze er niet meer aan, het eerste vliegtuig met een citaat kwam overvliegen. ze lazen: ...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!