Auteur Topic: WIDM soap!  (gelezen 58318 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap!
« Reactie #100 Gepost op: 1-04-2002, 20:28:54 »
ovide, han, malcolm en doris kijken verschrikt, de rest kijkt allemaal heel blij en han, vlaming, RR en doris worden gefeliciteerd. wat een goed idee!
dan zegt angela: enkelen van jullie hebben een vrijstelling aangeboden gekregen. deze vrijstelling kan consequenties hebben op de stem uitslag. jullie kunnen nu allemaal uitrusten voor de executie. als er iemand weg is, gaan we naar het land van onze bestemming.
gehaast loopt iedereen naar het hotel. iedereen die bij elkaar op de kamer zit kijkt elkaar met een george blik uit afl. 8 aan: ik vertrouw jou niet lijken ze te zeggen. dan wordt ieder 1 voor 1 opgeroepen voor de test. één iemand is echter niet zenuwachtig, maar wie dat is... na de test gaat iedereen zitten. angela typt de namen 1 voor 1 in... eerst...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:WIDM soap!
« Reactie #101 Gepost op: 1-04-2002, 20:32:15 »
Vlaming...... een GROEN scherm. "Tuurlijk" zegt Angela met een brede glimlach, "die ouwe mollenvanger gaat zomaar niet naar huis".

Dan typt zij de volgende naam in....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap!
« Reactie #102 Gepost op: 1-04-2002, 20:35:22 »
Han... groen scherm
Doris... er wordt ingezoomd... groen scherm

zo, dan hebben we de prominente molgoden gehad, zegt angela met een veel zeggend lachje. maar wat bedoeld ze met dat lachje? heeft ze de mol al opgenoemd?
dan typt ze de volgende naam in







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM soap!
« Reactie #103 Gepost op: 1-04-2002, 20:37:58 »
Great-Dutchman...
"He", zeggen de kandidaten, kijkend naar de jongen die net binnenkomt. "Who the f*ck is dat". "Hij deed helemaal niet mee"
"Jawel", zegt Angela, en hoe! Hij heeft op een voor jullie onbekende manier invloed gehad op jullie opdrachten en in de laatste aflevering zullen jullie wel zien hoe.
Great-Dutchman krijgt een groen scherm. "Je weet waarom je een vrijstelling hebt gekregen", zegt Angela terwijl ze de andere kandidaten in twijfel achterlaat, maar veel tijd voor twijfel is er niet, want Angela typt al de volgende naam in....







You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap!
« Reactie #104 Gepost op: 1-04-2002, 22:16:10 »
de camera zoemt in op de vingers van Angela die langzaam REGIROBERT typen. RegiRobert zelf lijkt er nogal rustig bij te zitten. En dan drukt Angela de entertoets in........

Er verschijnt 'n rood scherm terwijl er dramatische muziek wordt gedraaid. Iedereen kijkt medelijdend naar RegiRobert die niet door lijkt te hebben dat hij degene is die weg moet. 'Ja RR, jij moet vertrekken vandaag!' 't is of RR ineens opschrikt, want z'n gezicht staat ineens op onweer: 'wat? Ik moet weg? Ik dacht dat ik de mol was!' schreeuwt hij uit. Angela weet duidelijk niet goed wat te doen met de situatie en roept 'n bodyguard erbij om RR weg te voeren. Schreeuwend sparteld RR tegen: 'ik kan niet weg, ik ben de mol! Ik heb altijd gezorgd dat iedereen gelijke kansen had. Ik ben gewoon de mol!' De bodyguard draagt RR naar de auto om hem naar 't vliegveld te brengen.

De andere kandi's blijven verbaasd achter.......








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #105 Gepost op: 2-04-2002, 00:27:00 »
Laten we hieronder verder gaan met het vervolg op de populaire 'WIDM soap!'   :D

gr,
Malcolm  8)








Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM soap!
« Reactie #106 Gepost op: 2-04-2002, 00:30:03 »
Deze soap wordt beroemd...
Tijd voor een 2e seizoen. :)

Laten we verder gaan bij 'WIDM soap! (deel 2)'

slotje...

gr,
Malcolm  8)








Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #107 Gepost op: 2-04-2002, 08:17:41 »
Gisteren in WIDM soap!

Angela: 'Jullie kunnen nu allemaal uitrusten voor de executie. als er iemand weg is, gaan we naar het land van onze bestemming.'

Gehaast loopt iedereen naar het hotel. iedereen die bij elkaar op de kamer zit kijkt elkaar met een george blik uit afl. 8 aan: ik vertrouw jou niet lijken ze te zeggen. dan wordt ieder 1 voor 1 opgeroepen voor de test. één iemand is echter niet zenuwachtig, maar wie dat is... na de test gaat iedereen zitten. angela typt de namen 1 voor 1 in... eerst...

Vlaming...... een GROEN scherm. "Tuurlijk" zegt Angela met een brede glimlach, "die ouwe mollenvanger gaat zomaar niet naar huis".

Dan typt zij de volgende naam in....

Han... groen scherm
Doris... er wordt ingezoomd... groen scherm

zo, dan hebben we de prominente molgoden gehad, zegt angela met een veel zeggend lachje. maar wat bedoeld ze met dat lachje? heeft ze de mol al opgenoemd?
dan typt ze de volgende naam in........

Great-Dutchman...
"He", zeggen de kandidaten, kijkend naar de jongen die net binnenkomt. "Who the f*ck is dat". "Hij deed helemaal niet mee"
"Jawel", zegt Angela, en hoe! Hij heeft op een voor jullie onbekende manier invloed gehad op jullie opdrachten en in de laatste aflevering zullen jullie wel zien hoe.
Great-Dutchman krijgt een groen scherm. "Je weet waarom je een vrijstelling hebt gekregen", zegt Angela terwijl ze de andere kandidaten in twijfel achterlaat, maar veel tijd voor twijfel is er niet, want Angela typt al de volgende naam in....

 de camera zoemt in op de vingers van Angela die langzaam REGIROBERT typen. RegiRobert zelf lijkt er nogal rustig bij te zitten. En dan drukt Angela de entertoets in........

Er verschijnt 'n rood scherm terwijl er dramatische muziek wordt gedraaid. Iedereen kijkt medelijdend naar RegiRobert die niet door lijkt te hebben dat hij degene is die weg moet. 'Ja RR, jij moet vertrekken vandaag!' 't is of RR ineens opschrikt, want z'n gezicht staat ineens op onweer: 'wat? Ik moet weg? Ik dacht dat ik de mol was!' schreeuwt hij uit. Angela weet duidelijk niet goed wat te doen met de situatie en roept 'n bodyguard erbij om RR weg te voeren. Schreeuwend sparteld RR tegen: 'ik kan niet weg, ik ben de mol! Ik heb altijd gezorgd dat iedereen gelijke kansen had. Ik ben gewoon de mol!' De bodyguard draagt RR naar de auto om hem naar 't vliegveld te brengen.

De andere kandi's blijven verbaasd achter.......













Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #108 Gepost op: 2-04-2002, 10:01:38 »
Nadat RR is weggevoerd, beginnen Doris en Ovide hard te lachen. "Ik dacht dat hij echt de mol was" giechelt Doris zenuwachtig.

Even later komt Angela weer terug. "Gaan jullie maar naar het hotel" zegt ze", "want morgen wacht er weer een zware dag".

Langzaam sloffen de kandidaten naar het hotel. Ook Master3L is er weer bij. Waar is hij de hele tijd geweest, na de opdracht in het kasteel om Han13 te bevrijden?







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Great-Dutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #109 Gepost op: 2-04-2002, 10:23:53 »
Als de kandidaten bij het hotel zijn, vallen ze gelijk in hen bed, doodmoe zijn ze. Ze krijgen om beter te slapen een videobril op, met allemaal rustgevende dingen.
Nou ja, rustgevend, op die videobril staan alle rampen van die dag op een rijtje, de "verdwijning" van Han, met een groot vraagteken erbij. Is ze echt gekidnapt of speelt ze een spelletje?
Ze zien Master3L die de anderen druk bezig met de schapen aan het begluren is, en ze zien Great-Dutchman die de executie binnen komt vallen.
Maar 1 ding valt het meest op; Compuart druk bezig met z'n laptop, allerlei krachttermen uitoefenen omdat z'n forum  gehackt is.
Ze horen Han daarbij zeggen:"Vlaming is een goede leraar". Iedereen schrikt wakker. En waar is Han eigenlijk?







You can fool all people some of the time and you can fool some people all of the time, but you can't fool all people all of the time.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #110 Gepost op: 2-04-2002, 14:03:35 »
Opeens horen ze een brandalarm. Ze rennen in hun pyama's allemaal naar buiten. Ook Angela rent mee. Zij heeft een rood met wit gestreepte nachtjapon aan. Dan zien ze Daan op het dak zitten. Ik ben het zat dat jullie mij gewoon laten affikken!!! Zegt Daan. Ik fik het hele hotel af!!!! Nee!! roept Angela! Als je nu naar beneden komt krijg je een vrijstelling....








Take a glorious bite out of the whole world

Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #111 Gepost op: 2-04-2002, 14:08:08 »
Snel rennen de andere kandidaten naar het dak, overmeesteren Daan en blussen de brand.

Daan wordt overgedragen aan de politie; hij blijkt een bekende pyromaan te zijn.

Vlug gaan de andere kandidaten weer slapen.







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Pino

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #112 Gepost op: 2-04-2002, 19:40:56 »
Tenminste....zo lijkt het.....
Maar niemand durft echt te gaan slapen, ze vertrouwen nu niemand meer.....
RR eruit, dat kan toch niet???? Is het dan niet zo dat iedereen gelijke kansen krijgt in dit spel??
Dat betekent dus dat iedereen zijn theorieen weer moet herzien en terwijl de slangen, leeuwen en natte haren door de rondte vliegen, doet niemand een oog dicht.
Daardoor wordt het geluid dat ergens in de verte, in de donkere nacht, klinkt ook door iedereen gehoord.....







A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #113 Gepost op: 2-04-2002, 19:53:40 »
Het was George. Hij zat met de telefoon in zijn hand te bellen. "Ja, baas, ik ben er al achter, de MOL is..." Opeens hoorde George iets. Hij hing op. Het was RR. "Maar, jij was er toch uit?" Vroeg George, zogenaamd ontspannen. "Ja, inderdaad, en daarom ga ik nu wraaknemen......







Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #114 Gepost op: 2-04-2002, 23:32:18 »
Evensnel als dat hij gekomen was vertrekt RR uit 't vertrek, 'n verbaasde George achterlatend. 'Ik moet Doris waarschuwen', komt 't bij 'm op. Hij haast zich naar de hotelkamer waar Han en Doris vannacht samen zouden slapen. Hij klopt twee keer op de deur. Er wordt niet gereageerd. 'Doris? Ik ben 't George!'. Maar nog steeds wordt er niet open gedaan.

George probeert 't bij de kamer daar tegenover, de kamer van Master3L en Vlaming. Ook niemand die open doet. 'Waar is iedereen toch?' mijmert George.

Ineens komt Broer langsgerend. 'He waar is iedereen?' vraagt George 'm. 'Iedereen is in de nieuwe bar om de hoek, 'de molshoop', de wordt vanavond officieel geopend door Compuart! Maar ik moet snel nog wat slingers halen!' en snel rent Broer weg.

George besluit dan ook maar 'ns bij 'de Molshoop' te gaan kijken. Daarbuiten aangekomen, hoort hij al dat 't zeer druk en gezellig is. Binnen aangekomen.......








Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #115 Gepost op: 2-04-2002, 23:42:07 »
Is het er zo druk en gezellig dat iedereen de mol even vergeet,
Iedereen heeft het zo druk...
Alleen Han verzint weer iets. Het leren van portugeese liedjes aan de band...
Blackmollie is ondertussen met "geheimzinnige thee" aan het rondgaan en zegt erbij dat het een speciaal welkomsdrankje is..Er wordt flink gedronken dan de thee...







Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

aggie

  • Gast
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #116 Gepost op: 2-04-2002, 23:44:42 »
En ineens ziet iedereen het licht:

Het is John, altijd John geweest :D
Maar helaas heeft de verhelderende thee maar enkele minuten aan heilzame werking en valt iedereen terug in oude denkpatronen. Gelukkig heeft BM nog genoeg en hebben Vlaming en Han nog steeds dorst.








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #117 Gepost op: 3-04-2002, 08:07:55 »
na een hele nacht helende thee en portugees gezang wordt de avond in de morgen beeindigd. iedereen wil terug naar het hotel, maar als ze buiten komen worden ze al opgewacht door de crew. ze worden in een gammele volvo gezet en naar het vliegtuig gebracht, met als bestemming "Mol Destination". Waar zou dat nou heen gaan? naar cuba natuurlijk! maar o pdat moment weet niemand nog maar iets van de bestemming af, behalve de mol, en wordt er druk gespeculeerd.







« Laatst bewerkt op: 3-04-2002, 08:16:09 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #118 Gepost op: 3-04-2002, 10:14:40 »
'Oh we gaan vast naar Hawai!' roept Doris uitgelaten, 'dan kan ik lekker bruin worden!'. 'Als we we maar niet naar 't Midden-Oosten gaan dan vind ik alles goed', is de reactie van Malcolm. 'Groenland, dat lijkt me wel tof!', zegt Pino. Zo wordt er maar door gespeculeerd over de 'destination' van 't WIDM-gezelschap.

De crew wordt op 'n gegeven moment stapelgek van al die kandi's die maar door elkaar heen praten over de plaats van bestemming. Anton Jongsma neemt 't woord: 'zeg als jullie niet snel stil zijn dan droppen we jullie boven de stille oceaan!' Iedereen kijkt beteuterd om zich heen en de woorden van Anton hebben gewerkt, want iedereen is nu stil.

Dan is 't tijd voor iedereen om 't vliegtuig in te stappen. Een voor een komen de kandi's 't vliegtuig binnen en worden ze door 'n vriendelijke stewardess naar hun plaats gewezen. Alle kandi's reizen Economy Class. Tot hun verbazing worden alle crewleden en Angela naar de Business Class gewezen. Ovide stapt kwaad op een van de crewleden af: 'Zeg waarom mogen wij niet sjiek vliegen? Wij zijn toch de sterren van jullie programma?' 'n stewardess komt op de twee afgesneld: 'wilt u plaats nemen, we gaan zo opstijgen!'. Kwaad loopt Ovide terug naar haar plaats in de Economy Class.

Fast in your seatbells..... en 't vliegtuig stijgt op.....










Offline Master3L

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:WIDM soap! (deel 2)
« Reactie #119 Gepost op: 3-04-2002, 11:28:08 »
Als snel zitten ze hoog in de lucht. Han13 kijkt uit het raampje. "Kijk" roept ze, "we vliegen over de Observant". Alle kandi's kijken uit het raampje en zien de overige molfanaten beneden op de grond zwaaien. De piloot maakt een extra ererondje boven de Observant en vliegt dan weer verder.

Terwijl een stewardess de bestellingen opneemt voor de drankjes, komt Angela het Economy Class gedeelte weer binnen. Geheimzinnig kijkend blijft ze aan het begin van het looppad staan.

"Jongens" zegt ze, daarbij vergetend dat een niet onbelangrijk gedeelte van de kandidaten van vrouwelijke kunne is, "hier in het vliegtuig gaan jullie een nieuwe opdracht uitvoeren". Vragend kijken de kandi's haar aan. "Zien jullie die trap daar, die naar boven reikt?" Angstig knikken sommige kandidaten. Ze zullen toch niet naar buiten moeten?







waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?