Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 54713 keer)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #40 Gepost op: 22-07-2003, 11:53:26 »
Ben je zo'n blij iemand dan


Vraag dat maar eens aan de rest van het forum... ;D ;)








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #41 Gepost op: 22-07-2003, 12:05:15 »
Nog nooit iemand zo neerslachtig gezien  :-X altijd sjagrijning en nukkig  ;D  ;)








Offline Timss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #42 Gepost op: 23-07-2003, 16:11:46 »
geheheheheh :D








Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #43 Gepost op: 23-07-2003, 17:08:23 »
Ben je zo'n blij iemand dan
Kijk maar eens in het fototopic, daar schrijft Annuh het immers zelf!!!!!!








simon lebon

  • Gast
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #44 Gepost op: 9-09-2003, 17:34:32 »
ik moet er niet echt trots op zijn, maar ik heb idd al best een paar blunders op mijn actief...
laat me het daarom maar houden op een gezamenlijke blunder met mijn lieftallig vrouwtje.
voor de geboorte van ons 1ste kindje, gingen we 's zaterdags altijd samen naar de supermarkt. we hadden dan ook een ingemetselde gewoonte, ik had altijd het winkelwagentje, zodat zij vrij kon rondzwerven.
de eerste keer dat we jan meenamen was natuurlijk wat onhandig, maar goed het winkelen was toch gelukt.
de volgende keer is het dan fout gelopen, wat ons allebei het nodige rood op de wangen bezorgde op dat ogenblik. we stonden bij het fruit en ik wou nog ff naar de CD's gaan kijken. jan zat in een kinderstoeltje in het winkelwagentje. mijn vrouw zei... zit 'm hier maar neer, dan kan jij rustig gaan kijken. nadat ik 2 minuten later alles bekeken had op de muziekafdeling, ging ik terug naar het fruit... mijn vrouw legde de appelen en peren mooi in het winkelwagentje en wij samen leuk naar de kassa... ZONDER JAN. GEWOON VERGETEN ! oeps !
jan was ondertussen gewoon in slaap gevallen en zat gelukkig nog gewoon op de plaats waar wij hem achter gelaten hadden.
als we nu gaan winkelen en ik vraag aan het einde... hebben we nou alles ?, betekent dat dus eveneens... zijn de kinderen er ook bij ???

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #45 Gepost op: 9-09-2003, 17:37:54 »
Je moet ze gewoon nummeren. 1, 2, 3, en ter controle bij elkaar optellen.

Is het totaal bij de kassa geen 6, dan ontbreekt er 1, 2 of 3. ::)

Als het getal hoger is dan 6, dan heb je ook een probleem.
« Laatst bewerkt op: 10-09-2003, 09:55:12 door bodejosm43 »

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #46 Gepost op: 9-09-2003, 19:32:36 »
allemaal: aan dit topic ga ik niet eens beginnen...

dan tiep ik nog het vel van me vingers :P ;)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #47 Gepost op: 9-09-2003, 19:36:47 »
zo veel blunders?!?!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #48 Gepost op: 10-09-2003, 09:52:57 »
Molice, lees de titel van het topic nog eens goed: wat is je DOMSTE blunder. Als het goed is, is er dat maar 1, de andere zijn namelijk minder dom. Of je hebt er meerdere gemaakt, waar je geen keuze uit kunt maken, dat kan natuurlijk ook.

Het kan uiteraard ook zo zijn dat je alleen al voor het plaatsen van die ene (je domste) blunder zoveel plaats nodig hebt, dat je de vellen van je vingers typt.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #49 Gepost op: 10-09-2003, 10:02:53 »
ik zou ook niet kunnen kiezen hoor....mijn leven is een aaneenschakeling van blunder, maar mijn domste.......ik moet er nog even over nadenken...  :-\

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #50 Gepost op: 10-09-2003, 18:24:42 »
ach iedereen heeft er toch zo veel gemaakt, die ie ze niet meer herinnert?
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #51 Gepost op: 16-09-2003, 09:08:34 »
Nou ik wil mijn domste blunder wel met jullie delen, toen het gebeurde was ik helemaal alleen... kan je dan wel van een blunder spreken eigenlijk? Is dat niet wanneer je afgaat in het gezelschap van andere mensen? Maar goed als ik het nu vertel is het wel een blunder dan...  :-\

Ik ben nogal chaotisch, altijd alles kwijt en zo. Op een dag was ik in de auto op weg naar mijn werk en ik was nogal aan de late kant en gehaast van huis vertrokken. En opeens bedacht ik me: shit, heb ik mijn sleutels wel meegenomen.  ???                                                 Toevallig sprong er net een stoplicht op rood dus ik mijn tas op de kop... zakken van de jas nagevoeld... geen sleutels!!


Tot ik me bedacht dat ik aan het autorijden was en dat de sleutels dus gewoon in het contact zaten!  :-[
« Laatst bewerkt op: 16-09-2003, 09:10:21 door robin... »
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #52 Gepost op: 16-09-2003, 09:13:59 »
Ik zal er 's over na gaan denken, maar ik denk dat ik niet kan kiezen... Dan zet ik er wel gewoon een "leuke" blunder op.
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #53 Gepost op: 25-09-2003, 17:09:16 »
Mijn domste blunder was toch wel toen ik een vriendin van vroeger
tegen het lijf liep.
En ik haar vroeg: joh, ben je zwanger... wat leuk....wanneer komt het?
Waarop zij zei: ik ben helemaal niet zwanger.
Op dat moment zakte ik door de grond van schaamte.
Echt vreselijk.
Schaam,Schaam,Schaam.
 :-[

Offline Robin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #54 Gepost op: 25-09-2003, 17:25:46 »
Ik kan me voor stellen dat je je heel lullig voelde. En toch overkomt dat meer mensen.
Weet je... ik vraag me opeens af: voor wie zou dat nou erger zijn voor jou of voor degene aan wie je het vraagt!  :-\
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline sjulie

  • Forumlid
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #55 Gepost op: 25-09-2003, 18:03:22 »
Voor allebei even rot.
Ik heb haar daarna nooit meer gezien.
Gelukkig!!!

Als ik haar weer zou zien zo het schaamrood me weer op de kaken staan.

whahahahaha

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #56 Gepost op: 25-09-2003, 18:31:39 »


Ik ben nogal chaotisch, altijd alles kwijt en zo.

Tot ik me bedacht dat ik aan het autorijden was en dat de sleutels dus gewoon in het contact zaten!  :-[

Komt me bekend voor, ik was ooit mijn bril kwijt.

Gelukkig vind ik ook vaak dingen, vooral geld. En dan niet af en toe een eurocent. Nee, alle munten, vanaf een eurocent t/m een briefje van 50 euro. In totaal schat ik dat ik in de laatste jaren op die manier een zakcentje van 180 euro bij elkaar gevonden heb. Raap IK het niet op, dan zal een ander het zeker niet laten liggen, zeg ik altijd maar.

Trouwens, Robin..., die van die vissen vond ik ook erg leuk. Hap, hap, hap, hebben die dieren nou honger, of zijn ze levend aan het koken? :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #57 Gepost op: 25-09-2003, 18:56:02 »
Dat verhaal van Ville is echt een goed voorbeeld, toch ook wel weer grappig. Bij mij op school liepen een paar meisjes, (zeg maar huppeldozen) die echt enorm aan het slijmen waren altijd en die wouden dus ook even (nep-)geinteresseerd doen bij de lerares Handenarbeid. Dat was dan wel weer leuk, 'nee, hoezo?' 'Nou....eeuhh...'

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #58 Gepost op: 26-09-2003, 23:22:07 »
Nou ik wil mijn domste blunder wel met jullie delen, toen het gebeurde was ik helemaal alleen... kan je dan wel van een blunder spreken eigenlijk? Is dat niet wanneer je afgaat in het gezelschap van andere mensen? Maar goed als ik het nu vertel is het wel een blunder dan...  :-\

Ik ben nogal chaotisch, altijd alles kwijt en zo. Op een dag was ik in de auto op weg naar mijn werk en ik was nogal aan de late kant en gehaast van huis vertrokken. En opeens bedacht ik me: shit, heb ik mijn sleutels wel meegenomen.  ???                                                 Toevallig sprong er net een stoplicht op rood dus ik mijn tas op de kop... zakken van de jas nagevoeld... geen sleutels!!


Tot ik me bedacht dat ik aan het autorijden was en dat de sleutels dus gewoon in het contact zaten!  :-[


wat ook leuk is: de auto erges in the middle of nowhere parkeren en de sleutels erin laten liggen...en dan je zusje erin laten spelen zodat ze alle dueren en ramen dicht en op slot doet.....VANAF DE BUITENKANT

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Wat is je domste blunder?
« Reactie #59 Gepost op: 26-09-2003, 23:27:47 »
Het is misschien niet m'n domste blunder, maar net op het werk ging ik de snijmachine schoonmaken. Die is van ijzer/een ander metaal/whatever. Dus ikke afgewassen, afgedroogd en wil dat ding weer in elkaar gaan zetten. Valt er een onderdeel kei hard op de grond, met heeeeeeeel veel herrie. Heel de winkel komt kijken wat er aan de hand is. Ik stond daar echt zo van  :-[ .
Toen moest dat ding in elkaar. Soms wil iets niet, en dan moet je een pinnetje gaan duwen met een hele grote vijl (waarom een vijl weet ik niet, maar die gebruiken we ervoor). Dus ik ammel porren met die vijl, staat er blijkbaar al een minuut een man naar me te kijken die het wel heel interessant vindt. Zegtie daarna tegen mij: "Dat mag je bij mij ook wel doen hoor!"  :-[