Auteur Topic: [Kandidaat} Bert Kuizenga  (gelezen 298241 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #40 Gepost op: 25-04-2013, 21:50:00 »
Nu vond ik hem wel minder leuk. Ik vond hem wat onsportief vandaag. Het leek zo persoonlijk met Marjan, terwijl het toch allemaal maar een spel is. Ik weet ook nooit wat ik nou serieus moet nemen bij hem.

Mijn gevoel is juist omgedraaid, het is een zuigertje maar een hoop is gespeeld, het enige wat ik niet leuk vond ik dat hij de stoel waar Marianne op wilde gaan zitten aan Kim gaf dat vond ik onbeschoft, moet wel leuk blijven.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #41 Gepost op: 25-04-2013, 22:58:45 »
Ja, dat soort dingen bedoel ik. Verder is het voor een groot deel allemaal niet serieus bij hem, daarom vond ik hem steeds ook wel oké, maar vond hem deze keer iets te onsympathiek richting Marian.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #42 Gepost op: 26-04-2013, 05:32:06 »
Echt kinderachtig dat met die stoelen.
Ik hoop zó dat hij niet wint.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline geranne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #43 Gepost op: 26-04-2013, 17:36:59 »
wat mij steeds meer aan die man irriteert is zijn superieure gedrag en zijn geringschattende glimlachjes. Hij denkt alles en iedereen naar zijn hand te kunnen zetten en ik vind hem steeds onsportiever worden. hij kan mij geen groter plezier doen dan volgende week te verliezen.
« Laatst bewerkt op: 26-04-2013, 17:52:17 door geranne »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #44 Gepost op: 26-04-2013, 19:53:04 »
Je krijgt bij hem het idee dat hij zich verheven voelt boven de anderen... Of dat bewust is weet ik niet, maar zo komt het wel over... En dat is jammer.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #45 Gepost op: 2-05-2013, 21:11:51 »
Ben eigenlijk ook wel een beetje klaar met Bert. Hopelijk vliegt hij er uit.  ::zwaai::
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #46 Gepost op: 2-05-2013, 21:29:37 »
Laat hem alsjeblieft niet winnen.  :\'(
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #47 Gepost op: 2-05-2013, 21:30:48 »
Hij was wel lekker psychologisch bezig tegen Sjoerd, maar goed ja Bert is zo al in het hele spel en zijn doel heeft hij al bereikt

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #48 Gepost op: 2-05-2013, 21:32:40 »
Hopelijk leest hij dit forum niet, daar zal ie niet blij mee zijn. In een andere setting is Bert misschien heel anders, dus ik ga nu ook weer niet al te hard oordelen (staat tegenover dat ik uiteraard wel mijn favorieten heb).

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #49 Gepost op: 2-05-2013, 21:34:00 »
Ik zag in de preview van volgende week ineens Jack Nicolson uit de Shining in Bert toen ie lachte!   ::rofl::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #50 Gepost op: 2-05-2013, 21:35:05 »
Hopelijk leest hij dit forum niet, daar zal ie niet blij mee zijn. In een andere setting is Bert misschien heel anders, dus ik ga nu ook weer niet al te hard oordelen (staat tegenover dat ik uiteraard wel mijn favorieten heb).
Ik vond m bij te land ter zee en in de lucht altijd een goede presentator  ::ok::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #51 Gepost op: 2-05-2013, 22:18:34 »
Ik vond m bij te land ter zee en in de lucht altijd een goede presentator  ::ok::
In de laatste opdracht mocht ie zelf snel naar de bel  ::ok::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline superkimmi

  • Forumlid
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #52 Gepost op: 2-05-2013, 22:20:14 »
In de laatste opdracht mocht ie zelf snel naar de bel  ::ok::

 ::rofl::
het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #53 Gepost op: 2-05-2013, 22:21:45 »
In de laatste opdracht mocht ie zelf snel naar de bel  ::ok::
::rofl:: Dat was ik ook meteen dacht toen ik het zag. Alleen miste ik Johan Vlemminx nog die het startschot gaf :P (als er een onderschriften spel, had je met deze opmerking zeker kans gehad  ::ok::)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #54 Gepost op: 3-05-2013, 00:29:48 »
::rofl:: Dat was ik ook meteen dacht toen ik het zag. Alleen miste ik Johan Vlemminx nog die het startschot gaf :P (als er een onderschriften spel, had je met deze opmerking zeker kans gehad  ::ok::)

Nou inderdaad, +1 voor zo'n onderschrift bij een screencap van Bert die de bel luidt in de Pelgrimscode  ;D

Enfin.. heeft Bert toch nog wat ie wil, met vader en dochter de finale in. Ach, ik kan nog genoeg aan en opmerken over Bert zijn spelstrategie, maar hij heeft het als oudje toch mooi tot de finale geschopt! Toegegeven, dat kwam eerder door mazzel i.v.m. de eliminatie die hij qua fysiek sowieso gewonnen zou hebben. Maar toch.. hij blijft wel een smaakmaker van het programma, net zoals Marian en Kim wat mij betreft. Leuk dus dat ie nog in Jeruzalem mag strijden om de winst. Ben benieuwd of ie dan een eindsprint inzet en als sluwe vos met de petoet van door gaat!  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #55 Gepost op: 3-05-2013, 14:30:30 »
In de laatste opdracht mocht ie zelf snel naar de bel  ::ok::
::rofl::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #56 Gepost op: 3-05-2013, 15:02:46 »
 ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #57 Gepost op: 4-05-2013, 17:31:01 »
Ik vond m bij te land ter zee en in de lucht altijd een goede presentator  ::ok::

Ik ook! Had dus verwacht dat het 1 van mijn favoriete kandidaten zou worden.. Maar nee.. Hier trouwens een leuk filmpje van Bert bij Te land ter zee en in de Lucht:

http://www.youtube.com/watch?v=zrbwumtRIJE

Toch wel een enorm verschil..

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #58 Gepost op: 4-05-2013, 20:25:54 »
Volgens mij ben ik de enige die Bert niet vervelend vind  ::trots:: Hij geeft deze serie tenminste kleur.
 
Ik hou wel van dat fanatieke. Dat had Daniel ook bij Wie is de Mol. Moet ik wel zeggen dat Daniel meer humor had maar Bert acteert er rustig op los. Aan de manier waarop ie afscheid nam van o.a. Marian en Sjoerd zag je al dat het gewoon goed zat en dat ook zij door hadden dat ie een act aan het opvoeren was.

Van mij mag ie winnen maar ik gun het Wim eigenlijk nog iets meer.
When life knocks you down, fight back!

Offline geranne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #59 Gepost op: 4-05-2013, 22:11:36 »
Volgens mij ben ik de enige die Bert niet vervelend vind  ::trots:: Hij geeft deze serie tenminste kleur.
 
Ik hou wel van dat fanatieke. Dat had Daniel ook bij Wie is de Mol. Moet ik wel zeggen dat Daniel meer humor had maar Bert acteert er rustig op los. Aan de manier waarop ie afscheid nam van o.a. Marian en Sjoerd zag je al dat het gewoon goed zat en dat ook zij door hadden dat ie een act aan het opvoeren was.

Van mij mag ie winnen maar ik gun het Wim eigenlijk nog iets meer.

Ik heb het al de hele serie een vervelende vent gevonden en had goed balen toen hij ook nog de eliminatieproef in de schoot geworpen kreeg. hoop echt dat kim wint en niet deze man.