Auteur Topic: [Kandidaat} Bert Kuizenga  (gelezen 298258 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #60 Gepost op: 4-05-2013, 22:13:11 »
Volgens mij ben ik de enige die Bert niet vervelend vind  ::trots:: Hij geeft deze serie tenminste kleur.
 

Absoluut niet. Ik vind Bert ook een fijne kandidaat, lekker fanatiek, daar houd ik wel van.  ::ok:: Blij dat ie de finale heeft gehaald. Niet dat ik het Sjoerd niet gunde hoor, dat was ook een leuke vent. Die laatste proef was gewoon raar. ::ohno::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #61 Gepost op: 5-05-2013, 12:21:54 »
Bert geeft de serie zeker kleur. Alleen gaat hij wat mij betreft af en toe net iets te ver in zijn fanatisme. Maar ondanks alles een goede kandidaat die terecht in de finale staat.
Ich bin ein Bärliner!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #62 Gepost op: 6-05-2013, 23:58:27 »
Ik vind Bert ook nog steeds top hoor. Lekker fanatiek en veel humor!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #63 Gepost op: 6-05-2013, 23:58:39 »
Ik vind Bert ook nog steeds top hoor. Lekker fanatiek en veel humor!  ::ok::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #64 Gepost op: 9-05-2013, 20:14:36 »
Ik vind Bert ook nog steeds top hoor. Lekker fanatiek en veel humor!  ::ok::

Mee eens. Al vind ik zijn humor soms niet echt leuk (zijn gedrag tegen Marian vond ik een beetje kinderachtig). Hij heeft dit seizoen zéker een stuk interessanter gemaakt, maar hoop natuurlijk wel dat Kim wint :).
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #65 Gepost op: 9-05-2013, 21:19:01 »
Was te voorzien met een stand van 17-3.


Wie strijdt, kan winnen en verliezen.


Gefeliciteerd, Bert.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #66 Gepost op: 9-05-2013, 21:20:43 »
 :\'(
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #67 Gepost op: 9-05-2013, 21:24:25 »
Ach, sportief blijven, het was ook een tactiek van Bert om zo te spelen.


En zeg nou zelf, als we zelf 1 van de deelnemers zouden zijn, zouden we toch ook voor de overwinning gaan?

Degene die het spel het slimste heeft gespeeld, heeft gewonnen.

Maar ik zeg ook nooit meer dat ''blond'' per definitie voor ''dom'' staat.

Kim heeft laten zien dat ze zich niet zomaar opzij laat zetten.

Offline geranne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #68 Gepost op: 9-05-2013, 21:24:50 »
bah, bah, bah, de onsympathiekste deelnemer heeft gewonnen. nou, toch maar gefeliciteerd al had ik het iedere andere deelnemer meer gegund. hou er een kater aan over. Maar we gaan weer over tot de orde van de dag en morgen is alles weer anders.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #69 Gepost op: 9-05-2013, 21:27:08 »
Ik neem Bert ook niets kwalijk hoor, gefeliciteerd Bert  :)
Ik had het alleen Kim of Wim meer gegund. Een spel spelen mag, maar ik vond het gewoon geen leuke manier van een spel spelen, zoals Bert dat gedaan heeft.

WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #70 Gepost op: 9-05-2013, 21:27:31 »
Ik had het Kim echt veel meer gegund, maar Bert heeft het wel slim gespeeld.
Hij heeft het alleen niet echt op een sympathieke manier gespeeld, dus het zal hem vast niet verbazen dat niet iedereen blij is dat hij heeft gewonnen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #71 Gepost op: 9-05-2013, 21:29:39 »
Ik had het Kim echt veel meer gegund, maar Bert heeft het wel slim gespeeld.
Hij heeft het alleen niet echt op een sympathieke manier gespeeld, dus het zal hem vast niet verbazen dat niet iedereen blij is dat hij heeft gewonnen.
::jaja::

Helemaal mee eens. Bert was de sterkste speler van de groep en hij heeft verdient gewonnen.
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #72 Gepost op: 9-05-2013, 21:34:52 »
Mijn felicitaties aan Bert. Misschien niet de meest sympathiek ogende, maar wel de meest slimme speler van het spel en uiteindelijk terechte winnaar. Zijn overwinning doet me heel erg denken aan die van Fatima Moreira de Melo bij Expeditie Robinson vorig jaar.
« Laatst bewerkt op: 9-05-2013, 21:38:09 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #73 Gepost op: 9-05-2013, 21:36:42 »
Bert gefeliciteerd.  ::bravo:: Niet alleen een kleurrijk figuur, maar ook een sterke speler. Een terechte winnaar. ::ok::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #74 Gepost op: 9-05-2013, 21:47:48 »

Maar ik zeg ook nooit meer dat ''blond'' per definitie voor ''dom'' staat.

Kim heeft laten zien dat ze zich niet zomaar opzij laat zetten.

Sinds wanneer is Kim blond? ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #75 Gepost op: 9-05-2013, 21:59:06 »
zwart is het niet te noemen........


Maar het gaat ook om wat ik daarna zei: Kim heeft in meerdere programma's laten zien dat er rekening met haar gehouden moet worden, ongeacht haar (natuurlijke) haarkleur.

In ER heb ik haar niet gezien, maar ik begreep dat ze daarin bij de kijkers ook veel respect heeft afgedwongen. In de net afgelopen Pelgrimscode heeft ze dat dus andermaal waargemaakt.

Dat Kim niet heeft gewonnen, jammer. Maar liever tweede worden door alles van jezelf te geven, dan het bij de eerste de beste tegenslag al opgeven. Dan weet je zeker dat je Jeruzalem niet haalt.


Ze zou er nog toe in staat zijn ook, door 10.000 euro van zichzelf aan haar goede doel te schenken.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #76 Gepost op: 9-05-2013, 22:25:48 »
zwart is het niet te noemen........


Maar het gaat ook om wat ik daarna zei: Kim heeft in meerdere programma's laten zien dat er rekening met haar gehouden moet worden, ongeacht haar (natuurlijke) haarkleur.

In ER heb ik haar niet gezien, maar ik begreep dat ze daarin bij de kijkers ook veel respect heeft afgedwongen. In de net afgelopen Pelgrimscode heeft ze dat dus andermaal waargemaakt.

Dat Kim niet heeft gewonnen, jammer. Maar liever tweede worden door alles van jezelf te geven, dan het bij de eerste de beste tegenslag al opgeven. Dan weet je zeker dat je Jeruzalem niet haalt.


Ze zou er nog toe in staat zijn ook, door 10.000 euro van zichzelf aan haar goede doel te schenken.

Bodejos, je bent zo idolaat van Kim dat je haar zelfs in de Bert topic nog de hemel in prijst, ik wil je euforie niet temperen maar lees voor de gein de wikipedia pagina van haar ook nog even om te zien waar ze nog meer toe in staat is, dan wordt je beeld wellicht wat realistischer.   ::bravo::

Terug naar Bert  ;)

"Ik schrok best van de reacties" :  http://www.eo.nl/blogs/pelgrimscode/afscheid/interview-met-bert-kuizenga-ik-schrok-best-van-de-reacties/

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #77 Gepost op: 9-05-2013, 22:35:45 »
Citaat van: Bert K
  ‘In Lalibela ontmoette ik een jongen die me raakte. Overal in Ethiopië bedelen kinderen om geld en spullen, en je kunt niet iedereen helpen, maar met deze jongen heb ik contact gehouden. Ik mail met hem en heb geld gestuurd voor een schooluniform, zodat hij naar school kan gaan. Zie het als een privé-projectje: ik geniet ervan dat ik iets voor hem kan betekenen.’
Dat vind ik mooi. Respect  ::bravo::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #78 Gepost op: 9-05-2013, 23:01:00 »
Bodejos, je bent zo idolaat van Kim dat je haar zelfs in de Bert topic nog de hemel in prijst, ik wil je euforie niet temperen maar lees voor de gein de wikipedia pagina van haar ook nog even om te zien waar ze nog meer toe in staat is, dan wordt je beeld wellicht wat realistischer.   ::bravo::

Terug naar Bert  ;)

"Ik schrok best van de reacties" :  http://www.eo.nl/blogs/pelgrimscode/afscheid/interview-met-bert-kuizenga-ik-schrok-best-van-de-reacties/
Iedereen zijn voorkeuren, dat is waar. Maar dat idolate valt wel mee. Dat komt meer vanuit hetgeen ik VOOR de PC van haar wist.

Mijn beeld vooraf van Kim WAS juist gebaseerd op haar Wikipedia, waar jij naar verwijst.

Daartegen afgezet, verbaasde ze me heel erg. Verder gaat dat niet.

Als je overigens mijn reacties op facebook leest, over het afbranden van Bert, dan zul je zien dat het inderdaad ook wel meevalt en dat ik juist evenwicht probeer te scheppen. Ik vind het juist heel sneu voor Bert, dat er zo op hem wordt gereageerd, terwijl die reacties ook alleen maar zijn gebaseerd zijn op hoe Bert is neergezet (op televisie op de kijker over kwam), en niet op hoe hij in werkelijkheid is.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #79 Gepost op: 9-05-2013, 23:33:06 »
"Ik schrok best van de reacties" :  http://www.eo.nl/blogs/pelgrimscode/afscheid/interview-met-bert-kuizenga-ik-schrok-best-van-de-reacties/
Ik gok dat hij het heeft over de reacties op facebook en twitter. Tegenwoordig is het blijkbaar normaal om iemand verrot te schelden en dood te wensen als diegene je lichtelijk irriteert.  ::ohno::
Brevis esse laboro, obscurus fio.