Auteur Topic: [Kandidaat} Bert Kuizenga  (gelezen 298157 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #80 Gepost op: 10-05-2013, 12:27:44 »
Leuk, de smaakmaker van dit seizoen heeft verdiend gewonnen!  ::ok::

Heel mooi: gefeliciteerd, Bert!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #81 Gepost op: 10-05-2013, 13:05:51 »
Bert schrijft zelf op twitter dat hij het  best begrijpt dat er zoveel mensen zijn die bijvoorbeeld het Koningslied zo hebben afgekraakt, maar dit dan gepaard laten gaan met anonieme bedreigingen en scheldpartijen.

Nergens voor nodig toch? Straks voelt Bert zich nog schuldig DAT ie heeft gewonnen, en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Toegegeven: hij had een tactiek die niet iedereen kon waarderen, maar is het niet zo bij alle Realityprogramma's, dat iedereen die meedoet, graag zou willen winnen? Anders kun je net zo goed NIET meedoen.

Dat Bert zeker niet de ''eikel'' is, waar veel kijkers hem voor aanzien, bewijst zijn aangehouden contact met die jongen die nu, dankzij hulp van Bert naar school kan. En anoniem schelden, dat vind ik zo goedkoop.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #82 Gepost op: 10-05-2013, 13:16:51 »
Bert schrijft zelf op twitter dat hij het  best begrijpt dat er zoveel mensen zijn die bijvoorbeeld het Koningslied zo hebben afgekraakt, maar dit dan gepaard laten gaan met anonieme bedreigingen en scheldpartijen.

Nergens voor nodig toch? Straks voelt Bert zich nog schuldig DAT ie heeft gewonnen, en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Toegegeven: hij had een tactiek die niet iedereen kon waarderen, maar is het niet zo bij alle Realityprogramma's, dat iedereen die meedoet, graag zou willen winnen? Anders kun je net zo goed NIET meedoen.

Dat Bert zeker niet de ''eikel'' is, waar veel kijkers hem voor aanzien, bewijst zijn aangehouden contact met die jongen die nu, dankzij hulp van Bert naar school kan. En anoniem schelden, dat vind ik zo goedkoop.

Mee eens en ik gun het hem ook van harte!


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #83 Gepost op: 10-05-2013, 13:35:33 »
Volgens mij speelde Bert soms expres een beetje de 'bad guy' door een beetje te sarren, en zo voor wat leukere televisie te zorgen. Dat mensen nu denken dat hij echt een schurk is, is hun probleem. Bert mag gewoon ontzettend trots zijn op zijn prestaties!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #84 Gepost op: 10-05-2013, 13:42:30 »
Citaat
Bert schrijft zelf op twitter dat hij het  best begrijpt dat er zoveel mensen zijn die bijvoorbeeld het Koningslied zo hebben afgekraakt, maar dit dan gepaard laten gaan met anonieme bedreigingen en scheldpartijen.

Hier moet ik een kleine correctie aanbrengen: Bert geeft aan dat het echter not done is, dat mensen dit doen. En dat laatste wilde ik dus ook aangeven.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #85 Gepost op: 10-05-2013, 14:19:21 »
Bert heeft de finale echt heel goed gespeeld. Briljant zoals hij dat Mikadospel in zijn eentje oploste (zelf kan ik totaal niet Mikadoën, dus ik vind het erg knap). Ik vind het ook erg knap hoe hij die fysieke proef heeft gewonnen, wat een doorzettingsvermogen heeft hij hierbij getoond. Met deze finale was hij zeker een terechte winnaar.

Maar ik blijf erbij dat hij het spel niet sympathiek heeft gespeeld. Hij speelde het spel om te winnen en ging daarbij bijna over lijken. Die strategie mag je kiezen in een spel en het is ook een goede strategie gebleken om te winnen, maar dan moet je niet heel verbaasd zijn dat je wat minder aardig overkomt op televisie. Maar (en dat blijft een grote maar bij reality televisie) we weten natuurlijk niet hoe Bert in het echt is; we zien alleen de fragmenten die de montagetafel hebben gehaald. Naar aanleiding van de serie kan ik me niet voorstellen dat Bert zoveel vrienden heeft gemaakt, maar dat heeft hij toch gedaan, dus ik denk dat hij in het echt veel sympathieker is dan hij op tv overkomt.

Ik vind het een toffe actie dat hij nu ook zijn eigen projectje heeft en die jongen steunt. Echt geweldig van Bert! Wat had ik dat graag in de serie teruggezien :).

Offline Telminator

  • Winnaar pixelprikken PE 2006, pool Pelgrimscode 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Tour 2006,2007,2012,2015, 2018,2022 & 2023
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #86 Gepost op: 10-05-2013, 14:33:07 »
Gefeliciteerd Bert, terechte winnaar  ::bravo::

Offline geranne

  • Forumlid
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #87 Gepost op: 10-05-2013, 14:58:13 »
In het begin maakte ik nog wel eens een opmerking dat het mij opviel dat Bert zo vaak in beeld was in tegenstelling tot andere kandidaten. Nu begrijp ik dat. De serie is achteraf gemonteerd en toen wist de regie al wie er gewonnen had en was het ook het leukst om hem vaak te laten zien. Maar helaas werkte dat ook in de hand dat mensen, waaronder ikzelf, zich gingen ergeren aan hem.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #88 Gepost op: 10-05-2013, 17:47:23 »
Spraakmakende kandidaat maar erg goed gespeeld. Heb van hem genoten. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #89 Gepost op: 11-05-2013, 07:57:31 »
Zijn tactiek vond ik af en toe niet leuk, maar uiteindelijk de terechte winnaar.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #90 Gepost op: 15-05-2013, 23:06:49 »
Ook eindelijk de finale gezien. Goed gespeeld Bert, terecht gewonnen. Gefeliciteerd.  ::bravo::

Over zijn optreden: in het begin vond ik zijn plagerige uitdagende tactiek vooral grappig, later was ik er wel klaar mee. Maar dat hij gewonnen heeft vind ik top. Het was toch allemaal een beetje een act denk ik, en volgens mij is het buiten die tactiek gewoon een hele goede gast.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Re: [Kandidaat} Bert Kuizenga
« Reactie #91 Gepost op: 19-06-2013, 19:23:56 »
Bert heeft door heel slim spel gewonnen, maar ik blijf het een arrogante kwal vinden wat in deze serie ook duidelijk naar voren kwam. Hij heeft niks met de mensen alleen als er camera's op gericht staan.

Ik ken hem van zijn periode bij Te Land Ter Zee en in de Lucht en daar heb ik hem maar één keer op 1 meter van mij vandaan gezien, het moment dat ik door hem geinterviewd werd bovenaan de helling, terwijl hij ook tijdens 2 van mijn deelnames presentator was. Dan zul je denken, wat verwacht je anders maar Rons Boszhard, zijn opvolger, kon je een praatje mee maken ondanks geen interview.