Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427669 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1140 Gepost op: 28-12-2015, 19:36:37 »


"Sla je slag, het zijn weer Hamsterweken bij Albert Heijn!"

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1141 Gepost op: 28-12-2015, 19:41:24 »
- Waar komt je nickname vandaan? En waarom is HAN in capslock?  ::vergroot::

Mag ik wedkantoor-units inzetten op dat hij gewoon Hans heet? ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1142 Gepost op: 28-12-2015, 19:51:33 »
Ik denk Han en dat 'ie aan stand up paddle doet.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1143 Gepost op: 28-12-2015, 19:59:53 »
Mijn pittige vraag. Met welke forummer zou je wel eens, met zijn tweeën een activiteit willen doen, m.u.v. een spelletjesdag etc? En welke activiteit? (Je mag forumleden waarmee je al eens iets gedaan hebt niet noemen ;D)
Makkelijke vraag ;D, muziek maken met Duncton it is ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1144 Gepost op: 28-12-2015, 20:01:03 »

Door naar onze eerste gast: Welkom PutyourHANsup!

- We weten al dat je een tv junkie bent, maar doe je ook aan sporten? Zo ja welke? Zo nee, misschien in het verleden?
- Hoe zit het met je liefdesleven? Heb je op dit moment een relatie?
- Heb je al een idee wat je later wil gaan doen met je studie? Of welke richting?
- Waar komt je nickname vandaan? En waarom is HAN in capslock?  ::vergroot::



Dankjewel! Whaaaaaaa, ik vind het zo spannend.  ::hyper:: Haha, ik voel me echt de nieuweling tussen alle geroutineerde forummers hier.. ik ben zeer vereerd dat ik te gast mag zijn!  :)

TV is inderdaad mijn grootste verslaving misschien wel (naast eten). Ook van Erica Op Reis of de Vlaamse serie Witse mis ik geen aflevering. Sporten doe ik niet zo veel. Ik was vroeger, heel cliché degene die als laatste werd gekozen bij gym.  :-[ Gelukkig heb ik een erg leuke klas op de middelbare school gehad, dus de sfeer was wel altijd goed. De laatste jaren werd ik wel steeds beter in gym! Of m’n klasgenoten werden wat zwakker, dat kan natuurlijk ook. :P Ik hou wel veel van fietsen, op een gewone fiets, bv. 80km fietsen op een mooie zonnige dag door de natuur. Maar eigenlijk zou ik wel wat meer tijd vrij moeten maken voor sport, want m’n lichaam voelt nu niet zo heel fit, nu ik geen gymnastieklessen op school meer heb. :-\\

Ik ben single! Ik heb 1x een relatie gehad op de basisschool, maar toen gingen we naar een andere middelbare school en dat was het einde, of we het nu wilden of niet. :P Ik was vroeger wel echt verliefd op Noa uit Het Huis Anubis! Misschien stiekem nu nog steeds…

Geen idee wat ik later wil gaan doen! Das het fijne van talen studeren: je kunt er alle kanten mee op. Naast onderwijs en tolk/vertalen kun je aan de slag bij de overheid, op ambassades, in het bedrijfsleven, maar ook in de journalistiek of in het toerisme. Het staat dus nog helemaal niet vast wat ik later word. Die laatste twee richtingen spreken me op dit moment wel aan. Bv. gids in een museum of correspondent… In het journaal: “We schakelen nu over naar Hans in Madrid” en dan sta ik daar met m’n microfoon.  ;D

De s is ook in capslock! Dus HANS… rara, hoe zou ik heten. HDD heeft gestudeerd, want die had het meteen door, zo slim.  ::bravo:: Iemand uit de middelbare school had dat bedacht, als je mijn naam in het Engels uitspreekt en dan op fuiven en in liedjes zet: Put your han(d)s up! En dat terwijl ik helemaal niet zo’n feestbeest ben eigenlijk haha. Ik wilde m’n eigen naam in m’n nickname verwerken, dus dit werd em.


Ik moet trouwens nog even leren hoe dat citeren precies werkt, hoe je zo delen van een post citeert......  ???

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1145 Gepost op: 28-12-2015, 20:05:36 »


Dames, Na Tiger Woods is hier Hamster Woods.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1146 Gepost op: 28-12-2015, 20:23:23 »

Ik moet trouwens nog even leren hoe dat citeren precies werkt, hoe je zo delen van een post citeert......  ???

Dan gaan we je dat gelijk leren ::ok::. Je kan het quote tekentje aan het einde van het bericht verplaatsen naar eerder in het bericht. Dat is deze: [/quote]

Daarna kan je de regels eronder in een quote stoppen door de tekst te selecteren en op deze knop te drukken:
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1147 Gepost op: 28-12-2015, 20:29:15 »

Ik wil alleen even zeggen dat ik dit super schattig vind. Nu mag iedereen weer verder.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1148 Gepost op: 28-12-2015, 20:30:16 »
Mijn pittige vraag. Met welke forummer zou je wel eens, met zijn tweeën een activiteit willen doen, m.u.v. een spelletjesdag etc? En welke activiteit? (Je mag forumleden waarmee je al eens iets gedaan hebt niet noemen ;D)


Pfoe, lastig :o
Ik heb al met kei veel mensen apart wat gedaan haha
Maar ik heb Starlight nog nooit ontmoet! Dus ik kies voor haar! En dan gaan we samen Doctor Who of Lost kijken ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1149 Gepost op: 28-12-2015, 20:31:21 »

Hautoa's Ponyo Fuzzybutt heeft verborgen talent

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1150 Gepost op: 28-12-2015, 20:34:42 »


Ik moet stoppen met zuipen.
klaar voor de strijd

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1151 Gepost op: 28-12-2015, 20:46:35 »

Hautoa's Ponyo Fuzzybutt heeft verborgen talent

 ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1152 Gepost op: 28-12-2015, 20:48:02 »

Pfoe, lastig :o
Ik heb al met kei veel mensen apart wat gedaan haha
Maar ik heb Starlight nog nooit ontmoet! Dus ik kies voor haar! En dan gaan we samen Doctor Who of Lost kijken ;D
Jaa lijkt me gezellig ::ok::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1153 Gepost op: 28-12-2015, 21:50:06 »
Dan gaan we je dat gelijk leren ::ok::.

Bedankt!  :)

Citaat
Je kan het quote tekentje aan het einde van het bericht verplaatsen naar eerder in het bericht. Dat is deze: 

Gelukt!  ::trots::

Citaat
Daarna kan je de regels eronder in een quote stoppen door de tekst te selecteren en op deze knop te drukken:


Jaaa, weer wat geleerd vandaag.
Nu ik hier toch ben: ik vind het echt heel mooi om te lezen hoe respectvol jullie met elkaar omgaan. Je krijgt echt een warm gevoel als je de topics leest! Ga zo door zou ik zeggen.  ::ok::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1154 Gepost op: 28-12-2015, 22:00:23 »
Dus HANS… rara, hoe zou ik heten. HDD heeft gestudeerd, want die had het meteen door, zo slim.  ::bravo::

Merci, het is altijd fijn wanneer de opleiding tot Hulpdakdekker op waarde wordt geschat ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1155 Gepost op: 28-12-2015, 22:04:05 »
Makkelijke vraag ;D, muziek maken met Duncton it is ::jaja::.

 ::joehoe::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1156 Gepost op: 28-12-2015, 23:07:09 »
Dankjewel! Whaaaaaaa, ik vind het zo spannend.  ::hyper:: Haha, ik voel me echt de nieuweling tussen alle geroutineerde forummers hier.. ik ben zeer vereerd dat ik te gast mag zijn!  :)
Je moet ergens beginnen ;). En zo leren we je goed kennen.
Citaat
TV is inderdaad mijn grootste verslaving misschien wel (naast eten). Ook van Erica Op Reis of de Vlaamse serie Witse mis ik geen aflevering. Sporten doe ik niet zo veel. Ik was vroeger, heel cliché degene die als laatste werd gekozen bij gym.  :-[ Gelukkig heb ik een erg leuke klas op de middelbare school gehad, dus de sfeer was wel altijd goed. De laatste jaren werd ik wel steeds beter in gym! Of m’n klasgenoten werden wat zwakker, dat kan natuurlijk ook. :P Ik hou wel veel van fietsen, op een gewone fiets, bv. 80km fietsen op een mooie zonnige dag door de natuur. Maar eigenlijk zou ik wel wat meer tijd vrij moeten maken voor sport, want m’n lichaam voelt nu niet zo heel fit, nu ik geen gymnastieklessen op school meer heb. :-\\
Awh gelukkig had je een leuke klas :).

Citaat
Ik ben single! Ik heb 1x een relatie gehad op de basisschool, maar toen gingen we naar een andere middelbare school en dat was het einde, of we het nu wilden of niet. :P Ik was vroeger wel echt verliefd op Noa uit Het Huis Anubis! Misschien stiekem nu nog steeds…
Haha, we hebben in ieder geval een goed beeld van het type:

Citaat
Geen idee wat ik later wil gaan doen! Das het fijne van talen studeren: je kunt er alle kanten mee op. Naast onderwijs en tolk/vertalen kun je aan de slag bij de overheid, op ambassades, in het bedrijfsleven, maar ook in de journalistiek of in het toerisme. Het staat dus nog helemaal niet vast wat ik later word. Die laatste twee richtingen spreken me op dit moment wel aan. Bv. gids in een museum of correspondent… In het journaal: “We schakelen nu over naar Hans in Madrid” en dan sta ik daar met m’n microfoon.  ;D
Klinkt super tof ::bravo::

Citaat
De s is ook in capslock! Dus HANS… rara, hoe zou ik heten. HDD heeft gestudeerd, want die had het meteen door, zo slim.  ::bravo:: Iemand uit de middelbare school had dat bedacht, als je mijn naam in het Engels uitspreekt en dan op fuiven en in liedjes zet: Put your han(d)s up! En dat terwijl ik helemaal niet zo’n feestbeest ben eigenlijk haha. Ik wilde m’n eigen naam in m’n nickname verwerken, dus dit werd em.
Oh oeps ja ik zag de S over het hoofd  ::schaam::. Maar makes sense.

Bedankt!  :)

Gelukt!  ::trots::
Topper ::ok::
Citaat
Nu ik hier toch ben: ik vind het echt heel mooi om te lezen hoe respectvol jullie met elkaar omgaan. Je krijgt echt een warm gevoel als je de topics leest! Ga zo door zou ik zeggen.  ::ok::
Ja het backstabben en gemeen doen bewaren we voor de spelletjes  ::hypocriet::.

- Je houdt van eten, even een leuke vraag: Hou zou jou perfecte pizza eruit zien? ;D
- De kerst is net geweest, maar hoe heb je deze dagen gevierd?
- Hoe zou een perfecte dag er voor jou uitzien?
- Naar welke muziek luister je graag?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1157 Gepost op: 28-12-2015, 23:14:35 »
Ik heb dit topic helemaal gelezen ;D wie weet komt het van pas voor een upcoming survivor ::hyper::
Nieky grab a life vest!

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1158 Gepost op: 29-12-2015, 03:38:21 »
Ik heb dit topic nog niet helemaal gelezen, het is wel onderhoudend, = een  ::ok::  compliment ::ok:: :)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1159 Gepost op: 29-12-2015, 10:11:49 »

I have no idea what I am doing
#teamamaimiljaarde