Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427965 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1180 Gepost op: 2-01-2016, 14:26:57 »
Zo, ik ben weer een beetje bijgekomen van alle feestelijkheden. Dus het interview kan weer verder ::bravo::

Zeker! Gezellig doorgebracht met familie, lekker gegeten, spelletjes en quizzen gespeeld ::jaja::
Klinkt heel goed ::ok::

Zo'n 2,5 week geleden. Ik was op bezoek bij een vriend en even later kwam er nog een vriendin toe. We gingen ons nog eens wagen aan Monopoly. Bekend spel natuurlijk maar het was voor mij al lang geleden dat ik dat gespeeld had. We begonnen met spelen en aanvankelijk liep alles goed: ik kocht veel straten en werd rijk in de Nederlandse versie van het spel (die vriend is Nederlander, vandaar). Echter, een keer dat de straten verdeeld/onderhandeld waren en het huizen/hotels bouwen begon, liep het voor geen meter meer. Mensen kwamen niet op mijn straten maar ik wel op die van hen. Het gevolg was dat ik al snel al mijn rijkdom verloor ... Wel was het leuk geweest!
::rofl::
Zo gaat het bij mij ook altijd met Monopoly ^^!
Volgens mij kunnen we maar beter party &co. achtige spellen blijven spelen. Zoals het uitbeelden van een bepaalde bloem enzo ;D (he Robbie)

Goh, een moeilijke. Het zou wel een actrice worden maar om er nou een naam op te plakken. Ik heb niet echt een favoriete maar Emma Watson, Daisy Ridley, Naomi Scott, Evangeline Lilly, Emilia Clarke, Olga Kurylenko, Clara Cleymans, ... komen wel in aanmerking ::jaja::
Evangeline Lilly ::love:: Toevallig een Lost fan ^^?
Emilia Clarke, onze Khaleesi  ::love::
Kijk je veel series? Of ken je ze allemaal van films?

Nog een vraag waar veel mensen voor in aanmerking komen al zou ik wel een dame meenemen. Daisy? Elise? Vieffan? Starlight? Aapje? ... Lijkt me allemaal heel gezellig!


Ahw, lijkt me gezellig ^^!


Tijd voor nieuwe vragen!
- Met een nickname waar 'Mol' in zit moet ik het vragen he... Wie is de mol ^^?
- Wat vind je er van dat het nu op de zaterdag is en dat de fandag nu de 'experience' heet?
- Hoe staat het met jouw liefdesleven?
- Heb je een bucketlist? (een lijst met dingen die je wilt doen voor je dood gaat) Zo ja, noem eens iets wat er op staat.
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1181 Gepost op: 3-01-2016, 12:43:19 »
Evangeline Lilly ::love:: Toevallig een Lost fan ^^?
Emilia Clarke, onze Khaleesi  ::love::
Kijk je veel series? Of ken je ze allemaal van films?

Jep, heb de volledige reeks van Lost gezien ::jaja:: ik kijk vrij veel series ja hoewel ik ook graag naar de film ga :)

- Met een nickname waar 'Mol' in zit moet ik het vragen he... Wie is de mol ^^?

Uiteraard. Toen ik dit forum voor het eerst vond, was het seizoen in Portugal bezig. Aanvankelijk wilde ik me gewoon inschrijven voor de Molfandag maar dat ging alleen als je geregistreerd stond als forumlid. In eerste instantie wilde ik gewoon een naam met 'mol' erin aangezien ik een grote molfan ben ::jaja:: mijn eerste idee was 'Molman' maar dat was toen al bezet. Toen bedacht ik dat ik gek was van WIDM en ging ik dus voor 'Molcrazy'. Dat was nog vrij en ik stond geregistreerd! Ik schreef me in voor de Molfandag waar ik enorm naartoe leefde. Het was geweldig om Jantien, Harry, John, Prince, ... te ontmoeten! Ik heb toen zelfs nog naar John gebeld net voor de finale om te vragen waar ik precies binnen moest gaan :P Na de fandag viel ik wel even in een zwart gat omdat ik er zo enorm naar had toegeleefd. Vervolgens ben ik nog op de site rond blijven hangen om spellen te spelen en toen werd mij gevraagd om actief lid en later crew van widm.com te worden :)

- Wat vind je er van dat het nu op de zaterdag is en dat de fandag nu de 'experience' heet?

Met zaterdag heb ik niet zoveel problemen omdat ik het dan in de dag vaker rustiger heb. Soms ben ik op donderdag pas laat thuis van het werk en dan moet je nog snel eten, zaken voor de dag erna in orde brengen en nog WIDM kijken ook want dat kijk ik graag zo snel mogelijk natuurlijk.

Dat de fandag nu 'experience' heet, tsjah, ik had het leuker gevonden dat we het gewoon weer in De Observant konden houden :-\\ Misschien is de hele opzet wel leuk maar het gezellige kleinschalige zal toch wat minder zijn.

- Hoe staat het met jouw liefdesleven?

Dat staat op een laag pitje.

- Heb je een bucketlist? (een lijst met dingen die je wilt doen voor je dood gaat) Zo ja, noem eens iets wat er op staat.

Nee, heb ik niet. Wat ik wel heel graag zou doen, is - zoals zovelen hier - een keer meedoen aan WIDM!
2024: wie is de Mol?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1182 Gepost op: 3-01-2016, 20:19:02 »
Jep, heb de volledige reeks van Lost gezien ::jaja:: ik kijk vrij veel series ja hoewel ik ook graag naar de film ga :)
Lost ::love:: ::bravo::
- Ik probeer HDD al heel lang over te halen om ook Lost te gaan kijken, maar het lukt niet. Waarom moet hij het proberen volgens jou?
- Ik hou ook van series! Mijn favoriete series zijn denk ik Lost en Doctor Who :D (en nog zo'n 10000 anderen haha  ::hypocriet::) Welke is jouw favoriet?

Uiteraard. Toen ik dit forum voor het eerst vond, was het seizoen in Portugal bezig. Aanvankelijk wilde ik me gewoon inschrijven voor de Molfandag maar dat ging alleen als je geregistreerd stond als forumlid. In eerste instantie wilde ik gewoon een naam met 'mol' erin aangezien ik een grote molfan ben ::jaja:: mijn eerste idee was 'Molman' maar dat was toen al bezet. Toen bedacht ik dat ik gek was van WIDM en ging ik dus voor 'Molcrazy'. Dat was nog vrij en ik stond geregistreerd! Ik schreef me in voor de Molfandag waar ik enorm naartoe leefde. Het was geweldig om Jantien, Harry, John, Prince, ... te ontmoeten! Ik heb toen zelfs nog naar John gebeld net voor de finale om te vragen waar ik precies binnen moest gaan :P Na de fandag viel ik wel even in een zwart gat omdat ik er zo enorm naar had toegeleefd. Vervolgens ben ik nog op de site rond blijven hangen om spellen te spelen en toen werd mij gevraagd om actief lid en later crew van widm.com te worden :)
Wat leuk ::bravo::
Wie is dit jaar de mol denk je?

Met zaterdag heb ik niet zoveel problemen omdat ik het dan in de dag vaker rustiger heb. Soms ben ik op donderdag pas laat thuis van het werk en dan moet je nog snel eten, zaken voor de dag erna in orde brengen en nog WIDM kijken ook want dat kijk ik graag zo snel mogelijk natuurlijk.
Dat is inderdaad een voordeel ::ok::
Ook de mensen die vaak op donderdagavond moeten werken zullen er blij mee zijn.

Nee, heb ik niet. Wat ik wel heel graag zou doen, is - zoals zovelen hier - een keer meedoen aan WIDM!
Ja, dat wil denk ik bijna iedereen van RN wel ^^


- Wat is de meest vervelende school opdracht die je ooit hebt moeten doen?
Wij moesten een keer de dichtheid van eieren bepalen. Dat doe je door een hele grote bak water te pakken, het ei erin te doen en dan als het ei drijft er water bij te doen en als het ei naar de bodem zakt er zout bij te doen. Dan kun je daarna aan de hand van het zout in het water de dichtheid bepalen.
Maar een schepje zout of een beetje water te veel en het ei gaat weer te ver de andere kant op. Dus we waren er een paar uur mee bezig ::)

- Wat is je favoriete forum moment ever?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1183 Gepost op: 3-01-2016, 20:38:25 »
aanvullende vraag ;D wat is de meest vervelende school opdracht die je ooit hebt gegeven ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1184 Gepost op: 3-01-2016, 22:30:43 »
aanvullende vraag ;D wat is de meest vervelende school opdracht die je ooit hebt gegeven ?

Haha :P ik zal morgen de vragen van Aapje en deze beantwoorden ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1185 Gepost op: 4-01-2016, 09:27:36 »
aanvullende vraag ;D wat is de meest vervelende school opdracht die je ooit hebt gegeven ?

inspiratie nodig?  >:D
Wit is ook een kleur!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1186 Gepost op: 4-01-2016, 10:01:39 »
inspiratie nodig?  >:D

 ::rofl::
weet er ook nog wel een paar al is het lang geleden ;D
er was eens......

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1187 Gepost op: 4-01-2016, 15:11:29 »
- Ik probeer HDD al heel lang over te halen om ook Lost te gaan kijken, maar het lukt niet. Waarom moet hij het proberen volgens jou?

Het is ongelooflijk spannend! Elke aflevering komt je wel iets nieuws te weten over één van de personages. Ik vond het verslavend, je wil gewoon blijven kijken.

Misschien is dat net voor HDD een reden om niet te kijken :P maar je kan natuurlijk ook gewoon de afleveringen opsplitsen.

- Ik hou ook van series! Mijn favoriete series zijn denk ik Lost en Doctor Who :D (en nog zo'n 10000 anderen haha  ::hypocriet::) Welke is jouw favoriet?

Goh, ik kan echt helemaal in een serie zitten waardoor die dan echt dé serie van het moment is maar White Collar vind ik bv een schitterende reeks ::jaja::

Wie is dit jaar de mol denk je?

Ik heb voorlopig op Klaas getipt als schot-voor-de-boeg-Mol. Met de app had ik hem 75 punten gegeven en Airen 25 punten.

- Wat is de meest vervelende school opdracht die je ooit hebt moeten doen?

Spreekopdrachten in het algemeen. Nu vind ik het geen probleem om voor een groep te spreken maar als leerling vond ik dit echt niet leuk en ik merk dat mijn leerlingen nu dat ook niet graag doen.

aanvullende vraag ;D wat is de meest vervelende school opdracht die je ooit hebt gegeven ?

Spreekopdrachten dan dus denk ik :P of schrijven doen ze ook niet zo graag.

- Wat is je favoriete forum moment ever?

Mijn rol in de forumsoap van Daisy vond ik heel leuk en het winnen van het RN Songfestival ook want heel veel win ik niet maar het favoriete moment is toch wel het winnen van Survivor - vroeger heette dat CSC (Compuart Survivor Competition) -, een spel dat ik heel graag speel :)
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1188 Gepost op: 4-01-2016, 18:18:09 »
Het secret six complot, legendarisch  ::jaja::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1189 Gepost op: 4-01-2016, 19:46:23 »
Het secret six complot, legendarisch  ::jaja::

 ::jaja:: ::bravo:: ::respect::
2024: wie is de Mol?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1190 Gepost op: 4-01-2016, 19:57:32 »
Het is ongelooflijk spannend! Elke aflevering komt je wel iets nieuws te weten over één van de personages. Ik vond het verslavend, je wil gewoon blijven kijken.

Misschien is dat net voor HDD een reden om niet te kijken :P maar je kan natuurlijk ook gewoon de afleveringen opsplitsen.
Jaaa het is gelukt ::bravo::
Starlight, Hdd en ik hebben de eerste aflevering gekeken  ::bravo::

Goh, ik kan echt helemaal in een serie zitten waardoor die dan echt dé serie van het moment is maar White Collar vind ik bv een schitterende reeks ::jaja::
Ah ja die is zeker leuk! Heb ik ook met veel plezier gekeken!
Met Matt Bomer ::love::

Ik heb voorlopig op Klaas getipt als schot-voor-de-boeg-Mol. Met de app had ik hem 75 punten gegeven en Airen 25 punten.
Oh die verdenk ik net niet nog haha! Ik vind t wel lastig tot nu toe...

Spreekopdrachten in het algemeen. Nu vind ik het geen probleem om voor een groep te spreken maar als leerling vond ik dit echt niet leuk en ik merk dat mijn leerlingen nu dat ook niet graag doen.
Oh ja bij mij in de klas is ook iedereen doodsbang voor presentaties enzo  ::rofl::

Spreekopdrachten dan dus denk ik :P of schrijven doen ze ook niet zo graag.
Aahw maar schijven is net zo leuk!!!

Mijn rol in de forumsoap van Daisy vond ik heel leuk en het winnen van het RN Songfestival ook want heel veel win ik niet maar het favoriete moment is toch wel het winnen van Survivor - vroeger heette dat CSC (Compuart Survivor Competition) -, een spel dat ik heel graag speel :)

Leuk om te horen ::bravo::

Bedankt voor het leuke interview! ::bravo:: ::hug::

Nu mag je nog een (pittige) vraag stellen aan mij en D*N ^^!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1191 Gepost op: 4-01-2016, 20:02:12 »
Aahw maar schijven is net zo leuk!!!

Dat wel maar ze vinden het wel moeilijk in een vreemde taal ;)

Bedankt voor het leuke interview! ::bravo:: ::hug::

Nu mag je nog een (pittige) vraag stellen aan mij en D*N ^^!

Graag gedaan! Ik ga eens even denken over een vraag ::jaja::

2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1192 Gepost op: 4-01-2016, 23:52:52 »
Aflevering 21

Welkom bij de vierde aflevering van het derde seizoen, beide heren van de vorige aflevering mogen hun vraag nog stellen ::jaja::. Ondertussen gaan wij verder met de onderschriftenronde.

De Hamster van Hautoa was ontsnapt en het golfveld opgekropen, wie kon deze situatie nog hilarischer maken? 

"Sla je slag, het zijn weer Hamsterweken bij Albert Heijn!"
Gefeliciteerd Daisy ::bravo::, je zet de stand gelijk tegen Nextgp.

Tussenstand:
Nextgp 2
Daisy 2

Nieuwe opdracht:



Door naar onze eerste gast: Welkom Stormpie!

Stormpie loopt hier al wel een tijdje rond, en is op dit moment ook weer global moderator. Die moeten we goed te vriend houden goed leren kennen natuurlijk ::bravo::.

- We weten natuurlijk dat je een hele leuke j/man hebt ;D. Maar hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet? Wanneer sprong de vlam over?

- Wat is het leukste aan het zijn van een oma?

- We weten ook dat je graag fotografeert. Wat is volgens jezelf de mooiste foto die je hebt gemaakt? (met plaatje? ;D) en waar zou je ooit nog eens graag een foto van maken?

- Wie zie jij als je grote voorbeeld?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1193 Gepost op: 5-01-2016, 14:40:52 »

Nieuwe opdracht:


waar is verdorie m'n toetsenbord??

Citaat
Door naar onze eerste gast: Welkom Stormpie!

dank je wel D*N... wat kan ik daar toch van genieten als jongeren beleefd zijn! Oh wacht, dat zijn de woorden van mijn moeder.. begin ik nu al op haar te lijken??

Citaat
Stormpie loopt hier al wel een tijdje rond, en is op dit moment ook weer global moderator. Die moeten we goed te vriend houden goed leren kennen natuurlijk ::bravo::.
jeps, jullie moet heeeeeeeeeel lief voor mij zijn, dan ben ik het ook voor jullie.  ::zweep::
Tijd om te beginnen met het beantwoorden van deze pittige vragen ::jaja::

Citaat
- We weten natuurlijk dat je een hele leuke j/man hebt ;D. Maar hoe hebben jullie elkaar eigenlijk ontmoet? Wanneer sprong de vlam over?
In de zomer van '79 liep ik samen met een vriendin op de dijk. We waren onderweg van het ene feestje naar het andere. Het was mega druk want er was sportuitwisseling. Daar zag ik Jan. ::oink:: Hij was onderweg van het andere feestje naar het ene. Ik was hem nog nooit tegengekomen, maar toen ik hem zag was ik verkocht, lette nergens meer op en op die overvolle dijk liep ik hem bijna omver. Als je niet gelooft in liefde op het eerste gezicht, dan kan ik vertellen dat het toch echt bestaat. Oktober 1980 zijn we getrouwd en dat zijn we nog steeds. ::love::

Citaat
- Wat is het leukste aan het zijn van een oma?

goh.. moeilijke vraag! Mijn kleinzoontjes zijn natuurlijk de allerliefste jongetjes van de hele wereld. Dat maakt het niet moeilijk om onvoorwaardelijk van ze te houden. Maar het mooiste vind ik dat ze ook zo onvoorwaardelijk van Jan en mij houden. Ik ben de allerliefste oma. Jan is de allerliefste opa. :)
Afgelopen zondag gaf Jan mij een kus en meteen vroeg de jongste (2jr) ook een kus. Ik vertelde hem dat opa verliefd was op mij en dat we daarom kusten. Zegt ie.. 'maar ik ben ook verliefd op jou oma'. Dat is toch mega??!! Ik heb hem helemaal plat gezoend en geknuffeld. ::love::

Citaat
- We weten ook dat je graag fotografeert. Wat is volgens jezelf de mooiste foto die je hebt gemaakt? (met plaatje? ;D) en waar zou je ooit nog eens graag een foto van maken?

mijn mooiste foto vind ik (nog steeds) één van de eerste HDR foto's die ik ooit heb gemaakt. Als je op de foto klikt kun je hem groter zien.


vergeet helemaal deel 2 van de vraag.. op mijn wenslijstje staan nog wel een paar dingen die ik graag zou willen fotograferen.. ik zou me heel graag wat meer verdiepen in macro/druppelfotografie. En daarnaast heel graag foto's maken ala Adrian Sommeling..
 
Citaat
- Wie zie jij als je grote voorbeeld?

mijn moeder is een groot voorbeeld voor mij. Zij was ooit zo'n sterke vrouw, met een heel scherp verstand. Ze is nu heel oud, heel broos en helaas ernstig dement. Ze heeft een bijzonder leven achter de rug. Alles gedaan wat binnen de mogelijkheden lag, veel mensen ontmoet, veel gereisd, een brede interesse in alles. Ze heeft bv meegewerkt aan de eerste Nederlandse speelfilm in kleur.
Op fotografisch gebied is de fototentoonstelling 'family of man' altijd een voorbeeld voor me geweest. De tentoonstelling is van 1955, maar de foto's hebben nog niets aan kracht ingeboet. Je kunt hem nog steeds bewondering in Clervaux (Luxemburg)
Daarnaast zijn er een aantal HDR fotografen die ik enorm bewonder.

 
« Laatst bewerkt op: 5-01-2016, 16:43:38 door Stormpie »
er was eens......

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1194 Gepost op: 5-01-2016, 15:01:42 »
Mooie foto Storm ::bravo::
2024: wie is de Mol?

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1195 Gepost op: 5-01-2016, 15:02:26 »
Afgelopen zondag gaf Jan mij een kus en meteen vroeg de jongste (2jr) ook een kus. Ik vertelde hem dat opa verliefd was op mij en dat we daarom kusten. Zegt ie.. 'maar ik ben ook verliefd op jou oma'. Dat is toch mega??!! Ik heb hem helemaal plat gezoend en geknuffeld. ::love::

Smelt.  ::love::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1196 Gepost op: 5-01-2016, 16:30:03 »
Wat een mooie foto, en wat een heerlijke familieverhalen Stormpie
Keep calm and eat chocolates!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1197 Gepost op: 5-01-2016, 16:46:20 »


Hoezo, cookies? Ik heb er hier geen.
klaar voor de strijd

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1198 Gepost op: 5-01-2016, 16:49:01 »
Jaaa het is gelukt ::bravo::
Starlight, Hdd en ik hebben de eerste aflevering gekeken  ::bravo::

Stiekem was ik het al van plan hoor ;D maar nu moest ik natuurlijk dit antwoord even afwachten. Reden #8243 was best overtuigend ;)


Moet wel zeggen.. de pilot was soms nog wat.. voorspelbaar :-X


--


Mooie antwoorden stormke :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1199 Gepost op: 5-01-2016, 17:31:44 »
Nieuwe opdracht:


Brrr, it's so chilly in here. How can I close those windows?
2024: wie is de Mol?