Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 427932 keer)

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1160 Gepost op: 29-12-2015, 10:13:11 »


Ik moet stoppen met zuipen.
::rofl::
Ik weet alleen niet of de nederlanders onder ons het woord "zuipen" verstaan...
#teamamaimiljaarde

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1161 Gepost op: 29-12-2015, 10:50:48 »
::rofl::
Ik weet alleen niet of de nederlanders onder ons het woord "zuipen" verstaan...
Jawel hoor ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1162 Gepost op: 29-12-2015, 13:15:55 »
Merci, het is altijd fijn wanneer de opleiding tot Hulpdakdekker op waarde wordt geschat ::bravo::
::ok::

Haha, we hebben in ieder geval een goed beeld van het type:


Das toch echt een prachtplaatje!  ::love:: Maar haar karakter sprak/spreekt me ook erg aan.  ::jaja:: Zijn er hier nog meer Anubis-fans?  :D

Citaat
Ja het backstabben en gemeen doen bewaren we voor de spelletjes  ::hypocriet::.
Oeps, moet ik me nu zorgen maken?  :P

Citaat
- Je houdt van eten, even een leuke vraag: Hou zou jou perfecte pizza eruit zien? ;D
Ehm, goeie vraag... Ik vind ananas op pizza's best lekker, maar het is denk ik niet m'n favoriet. Sowieso kaas en tomaat natuurlijk, en verder zeker champignon, rode paprika, prosciutto, salami vind ik ook best lekker, en een speciaal soort Franse kaas of zo... Vrij standaard misschien, maar ik krijg er nu wel al honger van.  ::wijn::

Citaat
- De kerst is net geweest, maar hoe heb je deze dagen gevierd?
We hebben op kerstavond met het gezin gegourmet, met op de achtergrond de kerst-cd van Michael Bublé.  :) Ik ben gek op de kerstmuziek! Het geeft meteen een fijne sfeer. Vrijdag 's morgens naar de kerk, daar ook koffiedrinken, dan een kleine musical van de kinderen en dan ook nog lunchen met de mensjes uit de kerk. Best gezellig! Verder hebben we rustig aan gedaan, want tussendoor moet ik ook steeds leren voor m'n examens in januari.  :(

Citaat
- Hoe zou een perfecte dag er voor jou uitzien?
Pfoe, das een lastige! Eh... ik zou uitgerust willen opstaan, dat vooral. Dan lekker rustig ontbijten om vervolgens een mooie boswandeling te maken met de familie. Boterhammen mee, en dan 's middags met vrienden iets leuks gaan doen. Maakt eigenlijk niet veel uit wat, als het maar met elkaar is, want daar gaat het om. 's Avonds iets lekkers eten (pizza bijvoorbeeld  ;) ) en dan gezellig samen een spelletje doen (ik hou erg veel van woordspelletjes als Scrabble) of iets leuks op tv kijken. Bijvoorbeeld dat ene programma met die tien bekende mensen die ergens in een ver land opdrachten doen en dat er dan eentje tussen zit die de boel belazert... Hoe heet dat nu ook alweer?
Een gezellige dag dus! Zonder stress van school o.i.d. én het moet mooi weer zijn (en dat kan zonnig zijn, maar ook een sneeuwlandschap... ooh ja, sneeuw!).

Citaat
- Naar welke muziek luister je graag?
Ik ben heel breed georiënteerd qua muziek. Ik ben echt gek op muziek. Ik hou dus van Michael Bublé, maar ook van Ed Sheeran, Passenger, en ook Simon & Garfunkel, hier al eerder aangehaald. Het liefst luister ik eigenlijk Radio2, omdat daar veel variatie aan muziek in voorkomt. Maar als muziek niet zou bestaan, zou ik dat wel echt een groot gemis vinden, want het geeft je vaak zo'n goed gevoel op het juiste moment.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1163 Gepost op: 29-12-2015, 13:28:16 »
Zijn er hier nog meer Anubis-fans?  :D

Oude dude, zwaar accent, jakhalskop, walks like an Egyptian?

Meh, hij is wel okay - maar ik vraag hem nooit voor m'n verjaardag :-\\
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1164 Gepost op: 29-12-2015, 13:31:30 »
Oude dude, zwaar accent, jakhalskop, walks like an Egyptian?

Meh, hij is wel okay - maar ik vraag hem nooit voor m'n verjaardag :-\\
::rofl::
Als je hem echt goed kent, dan is ie echt een toffe gozer!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1165 Gepost op: 29-12-2015, 13:32:55 »
Sibuna!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1166 Gepost op: 29-12-2015, 13:40:33 »
Sibuna!
::zwaai::
Jammer dat er geen sibuna-smiley is... Dit komt nog enigszins in de buurt: ::gordijn::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1167 Gepost op: 29-12-2015, 14:11:49 »
Jaaaaa Sibunaaa

Ik ken verder helemaal niet alle liedjes van begin tot eind uit mijn hoofd of zo hoor ::zwaai:: ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1168 Gepost op: 29-12-2015, 14:12:20 »


Dan maar zo!

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1169 Gepost op: 29-12-2015, 14:29:45 »
Jaaaaa Sibunaaa

Ik ken verder helemaal niet alle liedjes van begin tot eind uit mijn hoofd of zo hoor ::zwaai:: ;D

Same here  ;D
I will follow my inner gold

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1170 Gepost op: 29-12-2015, 17:01:48 »
Das toch echt een prachtplaatje!  ::love:: Maar haar karakter sprak/spreekt me ook erg aan.  ::jaja:: Zijn er hier nog meer Anubis-fans?  :D
Zo te zien wel ;D

Citaat
Oeps, moet ik me nu zorgen maken?  :P
Nee hoor ::hug:: gewoon niet met Nieky samenwerken ::pinokkio::

Citaat
Ehm, goeie vraag... Ik vind ananas op pizza's best lekker, maar het is denk ik niet m'n favoriet. Sowieso kaas en tomaat natuurlijk, en verder zeker champignon, rode paprika, prosciutto, salami vind ik ook best lekker, en een speciaal soort Franse kaas of zo... Vrij standaard misschien, maar ik krijg er nu wel al honger van.  ::wijn::
Klinkt goed... oeh we hadden niet over eten moeten beginnen :P.

Citaat
We hebben op kerstavond met het gezin gegourmet,
Heb je broers en/of zussen?

Citaat
met op de achtergrond de kerst-cd van Michael Bublé.  :) Ik ben gek op de kerstmuziek! Het geeft meteen een fijne sfeer.
Ja zijn kerstcd is echt super chill ::love::

Citaat
Vrijdag 's morgens naar de kerk, daar ook koffiedrinken, dan een kleine musical van de kinderen en dan ook nog lunchen met de mensjes uit de kerk. Best gezellig!
Je bent dus gelovig? Ga je vaker naar de kerk of alleen met kerst?

Citaat
en dan gezellig samen een spelletje doen (ik hou erg veel van woordspelletjes als Scrabble) of iets leuks op tv kijken. Bijvoorbeeld dat ene programma met die tien bekende mensen die ergens in een ver land opdrachten doen en dat er dan eentje tussen zit die de boel belazert... Hoe heet dat nu ook alweer?
Met spelletjes zit je hier goed ;). We hebben een hele spelletjesafdeling op het forum en zelfs spelletjesdagen waarbij forummers samen komen om spelletjes te spelen ;D. Oh en dat programma......wie is de bekende Nederlander ofso?  ::pinokkio::

- Als je met een dag met een bekend persoon zou kunnen doorbrengen, met wie zou dit zijn en wat zou je doen?
- Als je nu de lotto zou winnen, wat zou je dan doen met het geld>? (wat is bijv. het eerste wat je koopt?)
- Welk verhaal vertellen je ouders altijd over je? (voorbeeld, één van de verhalen die mijn ouders vaak vertellen over mij is hoe ik bijna werd opgesloten in een restaurant in Disneyland. Ik durfde niet in de achtbaan en ging alleen in het restaurant zitten met mijn nieuwe disneyboeken die ik had gekocht en was rustig aan het lezen terwijl de deur en alles op slot gingen. Ze hadden me helemaal niet opgemerkt ::rofl::).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1171 Gepost op: 29-12-2015, 19:32:57 »
En het is weer tijd voor gast nummer twee, welkom Molcrazy!! ::bravo::

Heb je leuke kerstdagen gehad :D ? Wat heb je gedaan?
Wanneer heb je voor het laatst een bordspel gedaan? Heb je gewonnen?
Als je uit iedereen in de wereld kon kiezen, met wie zou je dan uit eten willen?
En wie van RN zou je mee nemen? ^^
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1172 Gepost op: 30-12-2015, 20:12:21 »
Heb je broers en/of zussen?
Ik heb 1 broer, die zit in 5vwo.

Citaat
Ja zijn kerstcd is echt super chill ::love::
::jaja::

Citaat
Je bent dus gelovig? Ga je vaker naar de kerk of alleen met kerst?

Ja, ik ben christen. Ik ga elke zondag 2x naar de kerk. Het geloof is echt belangrijk voor me, 'k weet niet zo goed hoe ik dat nou moet uitleggen precies... Het geeft me hoop, troost, blijdschap, moed, kracht, verwondering... ik zou niet weten wat ik zonder het geloof zou moeten. Het is natuurlijk ook vertrouwd: ik ben ermee opgegroeid, dus voor mij is het ook vanzelfsprekend. Maar als ik nu zou moeten kiezen, zou ik het zeker niet willen missen.

Citaat
Met spelletjes zit je hier goed ;). We hebben een hele spelletjesafdeling op het forum en zelfs spelletjesdagen waarbij forummers samen komen om spelletjes te spelen ;D.
Kijk, dat komt mooi uit. Ik ben nu nog op ontdekkingstocht in de vele werelden van RN  ::nieuwsgierig::, mijn volgende stop is de huiskamer, maar wie weet bereik ik ooit ook nog de spelletjesafdeling. ::vlagrechts::

Citaat
Oh en dat programma......wie is de bekende Nederlander ofso?  ::pinokkio::
Hmm, zou kunnen... In ieder geval kijk ik vanavond de special.  ::regenboog::

Citaat
- Als je met een dag met een bekend persoon zou kunnen doorbrengen, met wie zou dit zijn en wat zou je doen?
Leuke vraag!  :D Tja, als ik kijk naar WIDM, dan is Tania mijn favoriet. En ja, kijk naar mijn avatar. Sandra of Tania mag mij wel zangles geven.  :) Of een workshop schrijven van oud-widm'ers Paulien en Aaf. Oh, en bij De Slimste Mens vond ik vorig seizoen Marjolijn Touw echt geweldig!! Een korte cursus in het toneelvak zou ik ook zeer leuk vinden.  ;D En verder heb ik ook erg genoten van bv. Jan-Willem, Susan en Pieter in WIDM, dus een leuk uitje met hen, een kijkje in hun leven van DJ, actrice en cabaretier, dat spreekt me ook wel erg aan! Dus genoeg BN'ers en in de wereld waardoor zij bekend zijn zou ik graag een eerste stap zetten dan.

Citaat
- Als je nu de lotto zou winnen, wat zou je dan doen met het geld>? (wat is bijv. het eerste wat je koopt?)
Sparen voor later. Geven aan goede doelen. En reizen. Ik wil nog zoveel van de wereld zien, want die zit vol met prachtige plekken! Op mijn droomlijstje van bestemmingen staan Canada, het westen van de VS (met alle natuurparken), Patagonië, Zuid-Afrika of Kenia of een ander land met een oude stammencultuur en waar je op safari kunt gaan, IJsland, een tropisch Robinson-eiland (maar dan geen strandvakantie, maar ook echt het eiland (de cultuur/natuur) verkennen), Andalusië...  ::love:: Ik kan nog wel even doorgaan.
Dat neemt trouwens niet weg dat ik van plaatsen dichterbij ook enorm kan genieten. Frankrijk, Luxemburg  ::jaja:: en natuurlijk het mooie België waar ik studeer...  ::pinokkio::  ;)

Citaat
- Welk verhaal vertellen je ouders altijd over je?
Oeh, das een lastige... Even aan m'n moeder vragen...  ;)
Nee, daar moet ik echt even over nadenken. Haha, ik moet nu wel aan een blond moment van mezelf denken (dat dus ook in een ander topic kan staan) dat me vorige week overkwam. Ik had wat sap voor mezelf ingeschonken en nam een slok... 'huh, dat proeft gek.' nog een slok. 'das toch wel erg zoet?' nah, nog een slok. 'zou er water bij moeten?' weer een slok. 'naja, tis goed zo hoor.' en drinkt z'n glas leeg. dat was dus een glas vol met siroop, niet aangelengd. goed voor de lijn... ::schaam::

Citaat
(voorbeeld, één van de verhalen die mijn ouders vaak vertellen over mij is hoe ik bijna werd opgesloten in een restaurant in Disneyland. Ik durfde niet in de achtbaan en ging alleen in het restaurant zitten met mijn nieuwe disneyboeken die ik had gekocht en was rustig aan het lezen terwijl de deur en alles op slot gingen. Ze hadden me helemaal niet opgemerkt ::rofl::).
Aaaawh! En je ouders doodongerust, en jij dolgelukkig met je stripboeken.  ::tandpastasmiley::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1173 Gepost op: 30-12-2015, 21:41:04 »
Nieuwe opdracht:


"This is between you and me golfball."

En het is weer tijd voor gast nummer twee, welkom Molcrazy!! ::bravo::

Dank je voor het welkom! ::bravo::

Citaat van: AaPje16
Heb je leuke kerstdagen gehad :D ? Wat heb je gedaan?

Zeker! Gezellig doorgebracht met familie, lekker gegeten, spelletjes en quizzen gespeeld ::jaja::

Citaat van: AaPje16
Wanneer heb je voor het laatst een bordspel gedaan? Heb je gewonnen?

Zo'n 2,5 week geleden. Ik was op bezoek bij een vriend en even later kwam er nog een vriendin toe. We gingen ons nog eens wagen aan Monopoly. Bekend spel natuurlijk maar het was voor mij al lang geleden dat ik dat gespeeld had. We begonnen met spelen en aanvankelijk liep alles goed: ik kocht veel straten en werd rijk in de Nederlandse versie van het spel (die vriend is Nederlander, vandaar). Echter, een keer dat de straten verdeeld/onderhandeld waren en het huizen/hotels bouwen begon, liep het voor geen meter meer. Mensen kwamen niet op mijn straten maar ik wel op die van hen. Het gevolg was dat ik al snel al mijn rijkdom verloor ... Wel was het leuk geweest!

Citaat van: AaPje16
Als je uit iedereen in de wereld kon kiezen, met wie zou je dan uit eten willen?

Goh, een moeilijke. Het zou wel een actrice worden maar om er nou een naam op te plakken. Ik heb niet echt een favoriete maar Emma Watson, Daisy Ridley, Naomi Scott, Evangeline Lilly, Emilia Clarke, Olga Kurylenko, Clara Cleymans, ... komen wel in aanmerking ::jaja::

Citaat van: AaPje16
En wie van RN zou je mee nemen? ^^

Nog een vraag waar veel mensen voor in aanmerking komen al zou ik wel een dame meenemen. Daisy? Elise? Vieffan? Starlight? Aapje? ... Lijkt me allemaal heel gezellig!
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1174 Gepost op: 30-12-2015, 22:12:15 »
Ja, ik ben christen. Ik ga elke zondag 2x naar de kerk. Het geloof is echt belangrijk voor me, 'k weet niet zo goed hoe ik dat nou moet uitleggen precies... Het geeft me hoop, troost, blijdschap, moed, kracht, verwondering... ik zou niet weten wat ik zonder het geloof zou moeten. Het is natuurlijk ook vertrouwd: ik ben ermee opgegroeid, dus voor mij is het ook vanzelfsprekend. Maar als ik nu zou moeten kiezen, zou ik het zeker niet willen missen.
Je bent zeker niet de enige hier, sterker nog er is een topic over geloof in de huiskamer te vinden (aangezien dat je volgende stop is ;) )

Citaat
Kijk, dat komt mooi uit. Ik ben nu nog op ontdekkingstocht in de vele werelden van RN  ::nieuwsgierig::, mijn volgende stop is de huiskamer, maar wie weet bereik ik ooit ook nog de spelletjesafdeling. ::vlagrechts::
En anders zal ik je waarschijnlijk wel herinneren als Survivor weer begint ;D

Citaat
Leuke vraag!  :D Tja, als ik kijk naar WIDM, dan is Tania mijn favoriet. En ja, kijk naar mijn avatar. Sandra of Tania mag mij wel zangles geven.  :) Of een workshop schrijven van oud-widm'ers Paulien en Aaf. Oh, en bij De Slimste Mens vond ik vorig seizoen Marjolijn Touw echt geweldig!! Een korte cursus in het toneelvak zou ik ook zeer leuk vinden.  ;D En verder heb ik ook erg genoten van bv. Jan-Willem, Susan en Pieter in WIDM, dus een leuk uitje met hen, een kijkje in hun leven van DJ, actrice en cabaretier, dat spreekt me ook wel erg aan! Dus genoeg BN'ers en in de wereld waardoor zij bekend zijn zou ik graag een eerste stap zetten dan.
Zeker goede keuzes ::jaja::
Citaat
Oeh, das een lastige... Even aan m'n moeder vragen...  ;)
Nee, daar moet ik echt even over nadenken. Haha, ik moet nu wel aan een blond moment van mezelf denken (dat dus ook in een ander topic kan staan) dat me vorige week overkwam. Ik had wat sap voor mezelf ingeschonken en nam een slok... 'huh, dat proeft gek.' nog een slok. 'das toch wel erg zoet?' nah, nog een slok. 'zou er water bij moeten?' weer een slok. 'naja, tis goed zo hoor.' en drinkt z'n glas leeg. dat was dus een glas vol met siroop, niet aangelengd. goed voor de lijn... ::schaam::
::rofl:: ::rofl::

Citaat
Aaaawh! En je ouders doodongerust, en jij dolgelukkig met je stripboeken.  ::tandpastasmiley::
Het waren muziekboeken ;D, maar het was voornamelijk een grappige situatie.

Dat waren de vragen, bedankt voor het interview  ::bravo::. Je mag nu nog een pittige vraag terug stellen aan mij en Aapje ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1175 Gepost op: 30-12-2015, 22:28:39 »
huh wat, weten we al welke school en wat hij wil worden als hij nog groter is. Zijn dromen, zijn wensen, zijn gedachtes en zijn genântste herinnering
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1176 Gepost op: 30-12-2015, 23:27:51 »
Wel opletten Lukie, Hans studeert Frans en Spaans in Gent ;), hij weet nog niet precies wat hij wil worden daarmee maar de richtingen journalistiek en toerisme spreken hem het meeste aan. Hij droomt over pizza en wie is de mol ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1177 Gepost op: 31-12-2015, 00:18:05 »
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww dank u.

Frans en Spaans, het is net een Jann dus ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1178 Gepost op: 31-12-2015, 10:17:04 »
Frans en Spaans, het is net een Jann dus ::bravo::


Benieuwd of Hanss dan ook briljante taalkunstenaar gaat blijken te zijn ::ok::
Hoewel NextToMe in dit topic natuurlijk wel erg op dreef is ::bravo::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1179 Gepost op: 31-12-2015, 10:32:29 »

Benieuwd of Hanss dan ook briljante taalkunstenaar gaat blijken te zijn ::ok::
Hoewel NextToMe in dit topic natuurlijk wel erg op dreef is ::bravo::
Ik zal es een poging wagen!




de (ham)sterspeler van het minigolf
Het onderschrift van Daisy bij deze foto vind ik ook geweldig.  ::bravo::

Dat waren de vragen, bedankt voor het interview  ::bravo::. Je mag nu nog een pittige vraag terug stellen aan mij en Aapje ::jaja::.
Daar ga ik even over nadenken!

Hij droomt over pizza en wie is de mol ::jaja::.
::tandpastasmiley:: Zeker in die combi. Maar das idd wel, zoals waarschijnlijk van velen hier, mijn droom: kandidaat zijn en het ver schoppen in het spel, óf Mol zijn...  :D