Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426576 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #480 Gepost op: 11-05-2013, 19:21:49 »
( Ik ben niet echt zo'n feestbeest.)




D*N leert Elise wat feesten is
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #481 Gepost op: 11-05-2013, 19:34:37 »
 ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #482 Gepost op: 11-05-2013, 19:44:28 »
Hé, Mloesje mag ongestraft zeggen dat ze Roemeense mannen zo knap vindt, jij beschrijft jou voorkeur met een of ander woord dat ik niet durf te googlen, en als ik dan zeg dat ik een paar knappe Roemeense huisgenotes heb, ben ik ineens een seksist. ::) Mooi is dat. ::)
Ja dat is een dubbel standaard, maar daar hebben we allemaal wel eens last van ::).

Ik heb de chimps al behoorlijk wat gekke dingen zien doen (Dat krijg je met psychisch gestoorde apen). Het meest gekke, en toch ook wel bijzondere wat ik heb gezien is dat een van de apen volgens ons verlieft was geworden om een van mijn mede-stagiares. Dit was al een chimp die heel erg gefocust was op mensen, maar dit was niet meer normaal meer. Hij schoof pinda's onder het gaas door, at niet meer en zocht continu contact met mijn mede-stagiaire, en als hij weg ging ging die chimp bijna door het lint. Dit was best wel een zielige situatie maar toch ook heel bijzonder om te zien.
ahh wat lief, misschien kan iemand hem aan een andere chimp koppelen zodat ie zich weer beter voelt ;).

Citaat
Voor de rest zijn chimpansees die een muis vangen ook heel erg grappig :D (Ik bespaar jullie de details XD).

K heb nog wel meer leuke chimp verhalen, maar dan ben ik nog wel ff aan het typen XD
Dat maakt ons niets uit, het zijn leuke verhalen om te lezen ::ok::.

Citaat
Oeh, heel lastige vraag XD. Ik heb eigenlijk geen idee. Niet echt een feestje wat er nu voor mij echt uitspringt ofzo. ( Ik ben niet echt zo'n feestbeest.)
Feestjes waar ik zelf eerst aan zou denken zijn het eerste 'echte' feestje, eindfeest groep 8, Laatste schooldag feest, De eerste keer dat ik echt aangeschoten was. Misschien heb ik je op een idee gebracht? ;D

Citaat
De ultieme droombaan voor mij ergens in Afrika in een wildpark werken om de natuur op een zo goed mogelijke manier te kunnen behouden. Prachtige omgeving met prachtige dieren. Óf de nieuwe David Attenborough worden ofzo XD. de hele wereld rond reizen om de allermooiste natuurverschijnselen te filmen.

Kortom, een baan is voor mij ultiem al ik veel van alle mooie natuur die onze planeet ons te bieden heeft met mijn eigen ogen kan aanschouwen en ik een bijdrage kan leveren om deze natuur te behouden
Mooi ::bravo::.

- Je bent al een keer in Afrika geweest, als ik me dat goed herinner, hoe was dat? Had je toen ook het gevoel dat je daar wel zou willen blijven?
- Zou je als het zou moeten voor je werk, naar Afrika emigreren? Waarom wel, niet?

- Welk tv programma zou jij een keer aan mee willen doen? ( naast wie is de mol, want dat weten we ;D).  

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #483 Gepost op: 11-05-2013, 19:55:19 »
Dat geloof ik graag; als ze net zo zijn als de Poolse geloof ik dat absoluut!

Ik weet niet zo goed hoe Poolse dames zijn. Maar Roemeense vrouwen wonen op de Balkan en hebben Latijns bloed... Moet ik daar verder nog iets bij uitleggen.  ;D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #484 Gepost op: 11-05-2013, 20:54:25 »
Citaat
ahh wat lief, misschien kan iemand hem aan een andere chimp koppelen zodat ie zich weer beter voelt ;).

Ja, dat zou wel mooi zijn. Helaas kan dat voorlopig nog niet :( Ingewikkelde dingen waar men zich aan moet houden terwijl t voor het welzijn van t dier wel beter zou zijn.

Citaat
Dat maakt ons niets uit, het zijn leuke verhalen om te lezen ::ok::.
Heb je ff?? Er is bijvoorbeeld ook 1 chimps die kan drummen. Dan pakt ie een stuk en dan gaat ie op buizen zitten trommelen. Verder is een chimp met 5 komkommers in zn mn, 3 wortels in zn ene hand, nog 2 in zn andere hand en dan nog iets in zn voet ook heel grappig als ie op een platform probeert te klimmen (wat dus niet lukt XD). Uhmmm. Een aap die een kikkel ving en toen later kikkelbilletjes aan het eten was. Een van de apen had trouwens vandeweek de sleutel van de verblijven gejat. ook best een beetje grappig XD (Ze zijn echt gefocust op sleutels. Ze weten gewoon dat de verblijven daarmee open kunnen.
Uhmm, apen die kun gebit uitvoerig schoon maken als er een spiegel voor hun hoofd gehouden wordt.

Citaat
Feestjes waar ik zelf eerst aan zou denken zijn het eerste 'echte' feestje, eindfeest groep 8, Laatste schooldag feest, De eerste keer dat ik echt aangeschoten was. Misschien heb ik je op een idee gebracht? ;D

Dan ga ik toch denk ik voor de feestjes tijdens mijn eerstejaarsweekend. 3 nachten achter elkaar tot laat in de nacht feesten :D


Citaat
- Je bent al een keer in Afrika geweest, als ik me dat goed herinner, hoe was dat? Had je toen ook het gevoel dat je daar wel zou willen blijven?

Afrika was geweldig. Het was al jaren een droom van me die eindelijk werkelijkheid werd. Voor het eerst in mijn leven had ik het gevoel dat ik écht ver van huis was. Ik kreeg een ander soort leven te zien wat er ook bestaat. Heel confronterend, maar ook heel erg mooi. Je ziet eindelijk echt in hoe dankbaar je moet zijn wat je in Nederland wel niet allemaal hebt. Heel normale dingen hier zijn daar verre vanzelfsprekend (water uit de kraan, een gladde geasfalteerde weg, een eigen wc, een goed bed etc.) Verder is de natuur prachtig. Het is heel vreemd om overal om je heen wilde dieren te zien. Het is gek, maar zebra's en gnoes langs de weg wennen na 3 weken, ze lijken even niet zo heel bijzonder meer. Toen ik daar was wilde ik niet meer weg. Ik had het er best moeilijk mee toen ik weer in het vliegtuig terug naar huis moest stappen. Ik liet een land achter wat ik in mijn hart gesloten had, met de wetenschap dat ik niet zomaar weer terug zou komen.

Wat ik nu altijd tegen andere zeg om mijn gevoel; bij Afrika te omschrijven is dat als je er eenmaal bent geweest, het enigste wat je wilt, terug gaan is.

Citaat
- Zou je als het zou moeten voor je werk, naar Afrika emigreren? Waarom wel, niet?

Zeker weten, het is geweldig daar. Toch is en blijft dit een geromantiseerd idee. Leven in Afrika als Europeaan is moeilijk, heel moeilijk. Het begint al met het feit dat je als blanke minstens 2X zo veel betaald voor je eten. Verder is het vinden van werk heel erg moeilijk. Maar als ik via een internationale organisatie in Afrika zou kunnen werken zou ik dat 100% zeker doen. Er voor altijd blijven, nee. Ik heb gezien dat alles minder rooskleurig is dan wat je er in eerste instantie van voorstelt.

Citaat
- Welk tv programma zou jij een keer aan mee willen doen? ( naast wie is de mol, want dat weten we ;D).  

Wie is de mol :D Haha. Nee.. Dan zou Peking express me wel heel gaaf lijken (Of een programma in die trant). Als het maar iets is waarbij je kunt reizen of ergens in een ver land is :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #485 Gepost op: 11-05-2013, 22:10:02 »
@Elise, dat stukje over emigreren is best wel herkenbaar. Als ze me een baan aanbieden in Roemenië, dan zou ik daar ook zo hee gaan. Maar ben ergens wel bang dat ik al binnen twee maanden weer gillend gek terugkom. Ik denk dat ook dat de cultuurschok veel groter is, dan je op het eerste moment verwacht. Dat zal in Afrika vast nog erger zijn.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #486 Gepost op: 11-05-2013, 22:22:23 »
@Elise, dat stukje over emigreren is best wel herkenbaar. Als ze me een baan aanbieden in Roemenië, dan zou ik daar ook zo hee gaan. Maar ben ergens wel bang dat ik al binnen twee maanden weer gillend gek terugkom. Ik denk dat ook dat de cultuurschok veel groter is, dan je op het eerste moment verwacht. Dat zal in Afrika vast nog erger zijn.

De cultuurshock is inderdaad enorm. Je weet vantevorden dat het arm is en dat het heel anders is dan hier, maar als je er dan echt bentdan komt dat toch wel even binnen. Je kunt niet leven hoe je dat in nl zou doen en dat maakt emigreren naar. Zon land lastig.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #487 Gepost op: 11-05-2013, 23:33:39 »
Heb je ff?? Er is bijvoorbeeld ook 1 chimps die kan drummen. Dan pakt ie een stuk en dan gaat ie op buizen zitten trommelen. Verder is een chimp met 5 komkommers in zn mn, 3 wortels in zn ene hand, nog 2 in zn andere hand en dan nog iets in zn voet ook heel grappig als ie op een platform probeert te klimmen (wat dus niet lukt XD). Uhmmm. Een aap die een kikkel ving en toen later kikkelbilletjes aan het eten was. Een van de apen had trouwens vandeweek de sleutel van de verblijven gejat. ook best een beetje grappig XD (Ze zijn echt gefocust op sleutels. Ze weten gewoon dat de verblijven daarmee open kunnen.
Uhmm, apen die kun gebit uitvoerig schoon maken als er een spiegel voor hun hoofd gehouden wordt.
Ik heb altijd ff ;D. Wat zijn chimps toch leuke dieren ::ok::.


Citaat
Wat ik nu altijd tegen andere zeg om mijn gevoel; bij Afrika te omschrijven is dat als je er eenmaal bent geweest, het enigste wat je wilt, terug gaan is.
Dan zal ik er zeker nog een keer heen gaan ;).

Citaat
Zeker weten, het is geweldig daar. Toch is en blijft dit een geromantiseerd idee. Leven in Afrika als Europeaan is moeilijk, heel moeilijk. Het begint al met het feit dat je als blanke minstens 2X zo veel betaald voor je eten. Verder is het vinden van werk heel erg moeilijk. Maar als ik via een internationale organisatie in Afrika zou kunnen werken zou ik dat 100% zeker doen. Er voor altijd blijven, nee. Ik heb gezien dat alles minder rooskleurig is dan wat je er in eerste instantie van voorstelt.
Dat lijkt mij inderdaad ook het lastigste. Ik denk ook dat je altijd het gevoel houdt dat je op een soort van vakantie bent die te lang doorgaat. Dat je zeg maar niet in het land thuis hoort. Maar toch lijkt het mij ook leuk ;).

De laatste serie vragen alweer:
- We gaan het over muziek hebben, wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
- Speel je nog steeds vaak viool? Of is dat op een lager pitje gekomen?
- Welke stijl speel je het meest op je viool? Klassiek? Pop?
- Welke artiest vind je echt geweldig en zou je uren naar kunnen luisteren?
- Welke muziek houdt je echt niet van?

Dat waren de vragen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #488 Gepost op: 12-05-2013, 11:51:12 »
Citaat
Ik heb altijd ff ;D. Wat zijn chimps toch leuke dieren ::ok::.

Chimps zijn echt geweldige dieren. Als je de groepen beter kent zijn het allemaal eigen persoonlijkheden die je leert kennen. Ze houden je echt een spiegel voor je mensen ook zijn. Heel gek is dat eigenlijk, maar ook heel erg leuk.


Citaat
Dan zal ik er zeker nog een keer heen gaan ;).

Als je ooit de kans krijg zeker doen. :D

Citaat
Dat lijkt mij inderdaad ook het lastigste. Ik denk ook dat je altijd het gevoel houdt dat je op een soort van vakantie bent die te lang doorgaat. Dat je zeg maar niet in het land thuis hoort. Maar toch lijkt het mij ook leuk ;).
Dat is het inderdaad. Je kunt nooit helemaal integreren. Je blijft een blanke rijke Europeaan en dat beeld zal niet veranderen.

Citaat
De laatste serie vragen alweer:
- We gaan het over muziek hebben, wat is het laatste liedje dat je hebt geluisterd?
Pff, geen idee eigenlijk XD Ja, t liedje wat nu op de radio is, m,aar k heb geen idee hoe dat liedje heet. :(

Citaat
- Speel je nog steeds vaak viool? Of is dat op een lager pitje gekomen?
Ik speel nog wel af en toe, maar dat is helaas wel op een lager pitje komen te staan sinds dit studiejaar. Ik heb geen les meer en mn viool is bij mn ouders terwijl ik door de weeks op mn kamer in Almere ben. Ik had het ook ff helemaal gehad, ik had geen tijd om te oefenen en dan is viool een heel frustrerend instrument omdat het gewoon heel snel heel lelijk gaat klinken. Ik ga het wel weer oppakken als ik wat meer tijd heb.

Citaat
- Welke stijl speel je het meest op je viool? Klassiek? Pop?
Toch wel klassiek. Voor les moest ik altijd klassieke stukken spelen. Die zijn er ook wel het meeste dus dan is dat ook wel logisch. Ook vind ik filmmuziek ook geweldig om op mn viool te spelen. Dat speelde ik ook altijd veel met mn orkest waar ik eerst in zat. Heerlijk was dat.

Citaat
- Welke artiest vind je echt geweldig en zou je uren naar kunnen luisteren?
Ook lastig. Ik vind meestal van een artiest maar een paar liedjes leuk en de rest minder. Als ik muziek luister dan gaat het ook echt van de ene naar de andere artiest. Ik ga denk ik toch voor Adele of Racoon ofzo (Afgaand op hoevaak ik bepaalde liedjes heb geluisterd volgens iTunes XD). Daar vind ik heel veel liedjes leuk van Speciaal voor D*N, vroeger heb ik trouwens echt heel erg veel naar Christina Aguilera geluisterd.

Citaat
- Welke muziek houdt je echt niet van?
Er is weinig waar ik echt niet van houdt. Ik vind dat (bijna) elke muziekstijl wel iets heeft. Ligt erg aan mijn stemming waar ik veel naar luister. Maar wat ik echt niet zo snel op zou zetten is hele zware metal ofzo. Van die (voor mij) heftige muziek waar ik de muzikale lijn niet meer in zie.

Citaat
Dat waren de vragen ;).

Dankjewel D*N! Ik vond het een leuk interview!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #489 Gepost op: 12-05-2013, 12:25:53 »
Dan zorg ik vandaag even voor de reclame:

Want 3x raden wie dit zingt ::love::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #490 Gepost op: 12-05-2013, 12:47:00 »
Want 3x raden wie dit zingt ::love::
Jason Mraz?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #491 Gepost op: 12-05-2013, 12:55:43 »
Jason Mraz?
Ehm, nee, daar is Aapje fan van... je hebt nog 2x over om te raden ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #492 Gepost op: 12-05-2013, 13:03:02 »
Ehm, nee, daar is Aapje fan van... je hebt nog 2x over om te raden ;)
D*N?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #493 Gepost op: 12-05-2013, 13:04:02 »
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #494 Gepost op: 12-05-2013, 13:05:13 »
Oh die is leuk Starlight!  ::ok::

En Elise: zo te horen heb jij mijn droom-studie gevonden en we delen ook wel hetzelfde ideale toekomstbeeld ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #495 Gepost op: 12-05-2013, 13:06:42 »
Oh die is leuk Starlight!  ::ok::

En Elise: zo te horen heb jij mijn droom-studie gevonden en we delen ook wel hetzelfde ideale toekomstbeeld ;D

Echt waar? Wil je ook biologie studeren?? Het is echt leuk, alleen dat toekomstbeeld zie ik helaas nog niet zo in vervulling gaan :( Eerst nog maar even aapjes kijken :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #496 Gepost op: 12-05-2013, 13:07:36 »
::rofl::
Nog 1 poging over!
Hm, lastig.. Dan ga ik toch voor die knakkers van Novi God.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #497 Gepost op: 12-05-2013, 13:10:10 »
Echt waar? Wil je ook biologie studeren?? Het is echt leuk, alleen dat toekomstbeeld zie ik helaas nog niet zo in vervulling gaan :( Eerst nog maar even aapjes kijken :D

Ja echt heeeel graag! Al vanaf dat ik heel jong was! En dat toekomstbeeld zie ik bij mij ook niet zo snel in vervulling gaan, vandaar dat ik ook maar 'ideaal' zei. Maat och, dromen kan altijd :)
Haha ja ik voelde me al zo bekeken de laatste tijd ;) Beetje jammer dat je mijn drum-pogingen hebt gezien, ik dacht dat ik alleen was...  ::schaam::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #498 Gepost op: 12-05-2013, 13:11:41 »
Ja echt heeeel graag! Al vanaf dat ik heel jong was! En dat toekomstbeeld zie ik bij mij ook niet zo snel in vervulling gaan, vandaar dat ik ook maar 'ideaal' zei. Maat och, dromen kan altijd :)
Haha ja ik voelde me al zo bekeken de laatste tijd ;) Beetje jammer dat je mijn drum-pogingen hebt gezien, ik dacht dat ik alleen was...  ::schaam::

Haha, betrapt! XD
Maar ga je ook echt biologie studeren dus?? Weet je al waar?
En... blijven dromen.. dan kom je er wel.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #499 Gepost op: 12-05-2013, 13:13:20 »
Hm, lastig.. Dan ga ik toch voor die knakkers van Novi God.

Steklovata heeft speciaal voor dit programma een nieuw nummer opgenomen!

Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.