Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426515 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #640 Gepost op: 13-06-2013, 17:23:36 »
Eerste vraag: Wie eet er elke dag vlees


Ja ik: NextGP; Jann; Nieky ; LdHmolletje, Lukie4

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD; Silvermaiden; D*N

hoe kun je nu een warme maaltijd zonder vlees eten?
Echt gigantisch onmogelijk. En onsmakelijk. (ja ik heb soja wel eens geprobeerd )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #641 Gepost op: 13-06-2013, 17:28:05 »
Wat een geweldige interviews weer  ::bravo::

hoe kun je nu een warme maaltijd zonder vlees eten?
Echt gigantisch onmogelijk. En onsmakelijk. (ja ik heb soja wel eens geprobeerd )

Ik wil je wel eens wat recepten sturen die echt lekker zijn als je wilt ;) ?
Je moet gewoon niet altijd het vlees letterlijk willen vervangen :P


I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #642 Gepost op: 13-06-2013, 17:28:51 »
Citaat van: AaPje16 link=topic=49736.msg1560585#msg1560585
Ik wil  wel eens voor je koken met gerechten die echt lekker zijn als je wilt ;) ?
Je moet gewoon niet altijd het vlees letterlijk willen vervangen :P




goed plan ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #643 Gepost op: 13-06-2013, 17:30:42 »
goed plan ::ok::


Haha, ook goed  ::rofl::
Al denk ik dat ik dan ga vragen of ik een kok mag meenemen, aangezien je het anders sws niet lekker vindt als ik t maak ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #644 Gepost op: 13-06-2013, 17:35:29 »
RECLAME TIJD



I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #645 Gepost op: 13-06-2013, 17:38:05 »
Wat een geweldige interviews weer  ::bravo::

Ik wil je wel eens wat recepten sturen die echt lekker zijn als je wilt ;) ?
Je moet gewoon niet altijd het vlees letterlijk willen vervangen :P




Als ik zo vrij mag zijn: Stuur ook maar naar mij  :-[ ::hug::

Ik hoor trouwens in het rijtje dat niet elke dag vlees eet; ik wil het nog verder gaan inperken, maar ja de meeste dagen dat ik geen vlees eet, dan eet ik vleesvervangers  :-[

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Ananas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #646 Gepost op: 13-06-2013, 17:52:42 »
Ohh nog een dingetje tussendoor: Ik vind het superleuk om hier samen met Lucy op de gastensofa te zitten  ::hug::
Heeft D*N over nagedacht ;D.

Citaat
1.  ::oink:: Niet zulke enge dingen zeggen  ::)
Nog enger: ik ben vandaag nog in Arnhem geweest >:D.

Citaat
3. Ok, dat was op Pinkpop in het jaar 2010 en Yeeeehaaaa P!nk was daar ook  ::bravo::
Ik was al erg opgewonden dat ik haar een keer zou zien en horen en dat bleek niet voor niks, want
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Ze mocht optreden op het tweede  :-\\ podium en voor haar was Mika! Samen met 1 van mijn 5 maatjes waren wij daar al op aan het swingen  ::), maar ja allemaal als opwarmertje voor dat grote moment  ;)! Dus eindelijk was Mika dan voorbij en kon ik me in mijn eentje (ja die ander ging de rest opzoeken en eerst een andere act op het hoofdpodium kijken  :-\\) naar voren wurmen. Dus ik loop langs dagjesmensen, Mika fans, mensen die even wilde gaan eten (kortom allemaal domme mensen, want ja als P!nk komt loop je natuurlijk niet weg :P) en kom zo ineens in een crazy ass wereld waar ik geen weet van heb. Ik kwam namelijk vanuit het niks in 1x in de wereld van de lesbische dames  ::jaja:: ; ik kijk voor me en zie twee vrouwen die ook man kunnen zijn en daarvoor nog meer van dat soort types en nja 15-20 meter verder het podium, ik kijk links en zie al iets knappere dames maar nog steeds echt lesbisch en daar 5-10 meter naast de uitloop van het podium (YEEEHAAA), ik kijk rechts en zie daar zoenende vrouwen en nja dan weet ik het zeker... ik kijk maar niet naar achteren (A).  Vervolgens stond ik een uur lang tussen deze gezellige mensen te wachten en kreeg ik langzaam maar zeker al de kriebels. Ik had zo'n goed plekje en ik had er zoveel zin in dat het eigenlijk bijna alleen maar kon tegenvallen, maar dat gebeurde niet  ::oink::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
En toen begon uiteindelijk het spektakel al die dames zongen naast me uit volle borst mee.. helaas kende ik niet zoveel liedjes als zij, maar ik deed mijn best en genoot met volle teugen. Elke noot die ze zong was loepzuiver en kwam dan ook gelijk binnen :D! Ondertussen was ze druk op het podium en maakte er een hele show van. Ze wisselde ouwe hits, die ik goed kende met nieuwe af en de mensen om mij heen gingen helemaal los. En toen kwam daar uit het niets in 1x een plastic bal aan de andere kant naast de uitloper van het podium tegen het podium aan omhoog. Het was een bal waar iemand in kon en die ze blijkbaar zelf had geregeld  ::oink:: ... ze stapt in de bal  :-X en de stewards duwen de bal het publiek op en ze begint over het publiek te lopen... ik dacht eerst van wow vet dat wil ik ook, maar in die paar seconden dat dat duurde zag ik dat ze een mooi bochtje maakte om de uitloper heen en zo dus langzaam maar zeker riching mij kwam gelopen.. alle handen gingen omhoog, mijn hart begon te bonzen in mijn keel en ja hoor ze kwam recht op mij af en nee niet zo maar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Nja vanaf dat moment had ik het niet meer en heb ik vervolgens ook nog een vette show gezien, waarin ze nog meer vette nummers zong en nog een toffe truc had
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. Nja uiteindelijk moest dit natuurlijk ook ten einde komen en kwam er voor mij nog een hoogtepuntje  ::) :P.. ik moest namelijk mijn 5 maatjes opzoeken en hen vertellen wat ik had beleefd .. ondertussen hadden van die 5 maatjes de 2 meiden al bedacht wat er gebeurd was en hadden zij al goed voorspeld wat hen te wachten stond
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. En dat gebeurde dus uiteindelijk ook en dat zorgde ineens voor een grote cirkel om ons groepje heen van ongeveer 10 meter  ::hypocriet::
Oh super cool ;D. Mika  ::love::. Die handen heb je nooit meer gewassen?  ;D. En ik wist niet dat P!nk zooo populair was onder lesbo's. Wel populair, maar er zijn best veel niet lesbische die het ook hele goeie muziek vinden ::jaja::. Ik wil P!nk ook live zien * jaloerse blik*.
Citaat
Oeps je had ook nog andere vragen  ::vergroot:: ; sorry Lucy voor de tijd die ik inneem  :-[ ::hug::
Geen zorgen, we zijn op een 24/7 kanaal, je hebt alle tijd ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #647 Gepost op: 13-06-2013, 17:59:44 »
1. Heeft D*N over nagedacht ;D.     
2.Nog enger: ik ben vandaag nog in Arnhem geweest >:D.
3. Die handen heb je nooit meer gewassen?  ;D.
4.maar er zijn best veel niet lesbische die het ook hele goeie muziek vinden ::jaja::.

1.  ::bravo::
2. Nja ik moest het grootste deel van de dag tot dusver werken in Velp  :-X
3. Zo min mogelijk en nja het helpt wel, want gelukkig heb ik nog steeds een P!nk  ::)
4. En het worden er steeds meer  ::jaja:: ... pff wat heeft ze goede hits de laatste tijd  ::love::
Ananas

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #648 Gepost op: 13-06-2013, 18:04:23 »
Ik eet wel vaak vlees, ben dol op vlees, maar ik eet niet elke dag vlees, dus ik val dus in de nee groep.


Ja ik: NextGP; Jann; Nieky ; LdHmolletje, Lukie4

Nee ik niet: Grasisgroen; AaPje16; Swifty; HDD; Silvermaiden; D*N; Daisy

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #649 Gepost op: 13-06-2013, 18:06:05 »
Als ik zo vrij mag zijn: Stuur ook maar naar mij  :-[ ::hug::

Ik hoor trouwens in het rijtje dat niet elke dag vlees eet; ik wil het nog verder gaan inperken, maar ja de meeste dagen dat ik geen vlees eet, dan eet ik vleesvervangers  :-[

Is goed, zal een deze dagen eens iets sturen ;)

En er is niks mis met vleesvervangers hoor :P Maar als je echt vlees wilt, moet je niet verwachten dat vleesvervangers hetzelfde zijn. En al helemaal niet dat het zonder niet lekker kan zijn. Dat bedoelde ik meer :P

En nu wil ik nog een paar dingen zeggen maar dan klink ik als zo'n vegetariër die vind dat iedereen vegetarisch moet eten en dat iedereen 'bekeerd' moet worden, en zo ben ik totaal niet :P Doe wat je wilt ;)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #650 Gepost op: 13-06-2013, 18:10:01 »
Is goed, zal een deze dagen eens iets sturen ;)

En er is niks mis met vleesvervangers hoor :P Maar als je echt vlees wilt, moet je niet verwachten dat vleesvervangers hetzelfde zijn. En al helemaal niet dat het zonder niet lekker kan zijn. Dat bedoelde ik meer :P

En nu wil ik nog een paar dingen zeggen maar dan klink ik als zo'n vegetariër die vind dat iedereen vegetarisch moet eten en dat iedereen 'bekeerd' moet worden, en zo ben ik totaal niet :P Doe wat je wilt ;)

 ::hug:: Dank

Zeg je het wel in ruil voor nog een extra knuffel  ::rofl::? Nja geintje, al mag het wel ;).. maar ik vind dat je gewoon jezelf moet zijn en moet kunnen zeggen wat je wil; en dat zeg ik omdat ik weet dat jouw intentie verder goed is  ::hug::
.. op het moment dat je niet een goede intentie hebt moet je niet altijd zeggen wat je wil/denkt
Ananas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #651 Gepost op: 13-06-2013, 18:10:54 »
2. Nja ik moest het grootste deel van de dag tot dusver werken in Velp  :-X
::oink:: Ik woon in Velp  :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #652 Gepost op: 13-06-2013, 18:19:49 »
::oink:: Ik woon in Velp  :-X

I know   ::vergroot:: ;)
Ananas

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #653 Gepost op: 13-06-2013, 18:31:56 »
Ik gebruik nooit vleesvervangers in de vorm van lappen soja die toch op vlees lijken of zo. Ik heb wel standaard 1 dag in de week dat ik eigenlijk alleen maar een flinke kom vla of yoghurt eet ivm sporten, en dan is er altijd nog wel een dag dat ik gewoon geen vlees gebruik maar bijv kaas.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #654 Gepost op: 13-06-2013, 18:59:08 »
4. Ik heb een broertje en een zusje. Ze zijn allebei jonger dan ik. Ik was met mijn broertje en 4 van zijn vrienden, die al lange tijd ook mijn vrienden zijn naar Pinkpop  ::ok:: ; 1 van die meiden is zelfs beter met mij dan met hem bevriend  :P
Leuk dat je goed kunt opschieten met je broertje, en je zusje vast ook ::ok::.

Citaat
5. Gezien de tijd zal ik er niet te veel over uitweiden, maar ik ken KD. van de middelbare school. Hij kwam in de tweede bij mij in de klas of nja we kwamen samen in de gymnasiumklas en via een vriend van hem en een vriend van mij, kwam hij in mijn vriendengroepje terecht, waar hij als jongste (broekie) van het stel uiteindelijk de leider werd   ::pinokkio::
Staat leider gelijk aan degene die het hardste schreeuwt? ;D Of degene die het slimst is? ::vergroot::

Citaat
6. Als ik niet hoef te betalen dan zou ik sowieso nog een rondreis door Australie willen maken en daar de hele cultuur op willen snuiven; de dieren, de natuur, de mensen, de tradities, echt alles.. (wil ik al vanaf de basisschool)
Het enige nadeel zou de hitte zijn.. verder wil ik graag nog naar scandinavie en ook daar van de natuur en de mensen willen genieten. Verder lijkt het mij ook vet om daar wild te kamperen  >:D
Verder ben ik ook graag actief op vakantie: leuke dingen doen! Strandvakantie lijkt mij niks  ::ohno::
Ook geen actieve strandvakantie?

Citaat
7. Nja volgens mij was het net voor de zomervakantie en nja die zomervakantie stond, net als bijna alle andere vakanties (alleen die anderen dan in mindere mate) in het tekenen van de boekenmarkt in Deventer. Hier helpt ons gezin altijd het gezin van mijn oom en tante met boeken verkopen en dat vinden we gewoon superleuk (al sinds mijn 12e). Verder was ik vooral geïnteresseerd in het sportdeel van het forum, was voetbal toen het leukste en vond ik Go Ahead Eagles toen en nog steeds een toffe clubnaam, dat ik daar graag een deel van in mijn naam wilde verwerken! Omdat ik het echter aanmaakte voor de Tour de France Pool vond ik Go Ahead passender, omdat mijn team het maar even moest gaan doen ;)! Dus vandaar!
En als het team te vaak verliest dan moet je hem veranderen ::rofl::.

Citaat
Go Ahead with Lucy.. I think my time is up  ::rofl::
We hebben nog één serie aan vragen te gaan, maar mijn eten staat op, dus die komen later ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #655 Gepost op: 13-06-2013, 19:21:01 »
1.Leuk dat je goed kunt opschieten met je broertje, en je zusje vast ook ::ok::.
2. Staat leider gelijk aan degene die het hardste schreeuwt? ;D Of degene die het slimst is? ::vergroot::
3. Ook geen actieve strandvakantie?

1. Nja tegenwoordig kan ik bijna beter met mijn zusje opschieten dan met mijn broertje, maar ja met hem heb ik gewoon meer gemeen  ::tandpastasmiley::! Wat dat betreft heb ik sowieso niet te klagen  :)

2. Ja, hij schreeuwt het hardst  :-X! Maar hij is ook zeker niet de domste.. of hij de slimste is dat ligt maar weer net aan het vakgebied, wat dat betreft is het gewoon een heel slim groepje  :P

3. Dan moeten de mensen met wie ik ben echt heel gezellig zijn, maar zelfs dan ben ik bang van niet.. ik ben niet echt een waterrat en kan niet goed tegen hitte.. dus zon, zee, strand is leuk voor 1 of 2 dagen maar dan wil ik eerst weer een aantal dagen wat anders  :-[
Ananas

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #656 Gepost op: 13-06-2013, 19:50:56 »
Leuk om wat meer over je te weten, Go_ahead  ::bravo::

 ::oink:: Zijn D*Ns pindakaas en vleesvragen NIET dubbelzinnig bedoeld?  ::rofl:: :-[
...maar soms even niet :)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #657 Gepost op: 13-06-2013, 20:27:09 »
Zijn D*Ns pindakaas en vleesvragen NIET dubbelzinnig bedoeld?  ::rofl:: :-[

Nou dan sta ik nog steeds in de goede lijst dus ach ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #658 Gepost op: 13-06-2013, 20:28:39 »
- Lucy, eerst gaan we de standaard vraag stellen die ik als koppelaar altijd stel ;D. Heb je een relatie?
- Welke eigenschappen moet iemand hebben om wellicht goede vrienden met je te kunnen worden?
- Als het goed is doe jij nu het VWO ;D, heb je al een idee wat je wilt gaat doen als je klaar bent?
- Wat heb je met die nieuwe LG L7 II van the Phone House gedaan?  ::hypocriet::

 ::rofl:: Leuke vragen  ;D
Ik kom hier binnenvallen zonder het eerste seizoen gevolgd te hebben, ik wist dat je een talkdhow had maar niet waar en hoe of wat  :-X Maar goed, hier ben ik dan ::)

- Nee, ik heb geen relatie, maar koppel me maar niet aan Go_ahead want die is bijna 10 jaar ouder dan ik :P Verder mag ik je heel graag hoowr  :-*
- Welke eigenschappen iemand moet hebben... Tjaa.. Nou, diegene moet sws hoog scoren op de schaal van 'raarheid', anders wordt je gek van mij  ::hypocriet:: en verder... eerlijk zijn denk ik, en eigenlijk ook graag van mijn eigen intelligentie niveau maar dat klinkt zo arrogant ::) maar anders kun je ook niet goed met elkaar praten en moet ik steeds oppassen dat ik mensen niet verbeter  ;D verder weet ik het zo snel even niet ;)
- Ik doe inderdaad nu vwo, en ik ga volgend jaar eindexamen doen, maar ik weet nog niet precies wat ik wil doen daarna.. Mss University College Utrecht, of taal- en cultuurstudies, of LAS oid. Zo'n brede studie.. Ik wil eigenlijk graag iets met kinderen doen, maar niet de rest van mijn leven les geven en ik weet niet zo goed wat dan wel xD maar goed, jullie horen het wel als ik eruit ben :P
- Jongeman, niet misbruik maken van informatie van Facebook  ;D ::hypocriet:: Nee, maar ik had toch een nieuwe telefoon nodig dus ik gebruik hem gewoon :P Voor de mensen die niet weten waar het over gaat, dwz iedereen behalve D*N en mss MV xD, ik had een nieuwe LG L7 II telefoon gewonnen in de stad, door een code in te toetsen in een of andere kluis die vervolgens nog open ging ook :D

Zo, tevreden met deze antwoorden?  ::tandpastasmiley::
Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel, hè ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #659 Gepost op: 13-06-2013, 20:37:55 »
Wauw Lucy maakt vandaag onbewust veel te veel gebruik van smileys  ::rofl::

Nou ja, sorry daarvoor, was niet helemaal de bedoeling (aa)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!