Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426616 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #980 Gepost op: 17-12-2015, 23:28:54 »
Ha, leuk dat dit weer terug is en dat D*N nu zelf wordt geïnterviewd! Goed werk, Aapje!  ::ok::

Iets wat me goed is bijgebleven is dat Loezel (toen nog Mloesje) vertelde dat ze het leuk vind om toneelstukken, film en tv scripts te schrijven, of dat Go Ahead in Arnhem woont en eigenlijk best wel dichtbij mij zit.
- Binnenkort ga je stage lopen in de UK. Heb je er zin in? Of vind je het nog een beetje eng?

Ah, dan zit je straks weer best wel dicht bij Go Ahead, want die woon inmiddels in de UK.  ;D

En we mogen natuurlijk niet middenin deze show vragen stellen, maar wat voor stage ga je daar doen?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #981 Gepost op: 18-12-2015, 16:50:40 »
- Wat was vroeger je favoriete smiley op msn?
Het engeltje (A) ::hypocriet::
Citaat
- Heb je wel eens The impossible quiz gedaan? Zo ja, tot hoe ver kwam je? Zo nee, doe m nu ns; hoe ver kwam je na 5 keer proberen ^^?
Ik had die nog nooit gedaan, maar ik kwam tot vraag 14.
Citaat
- Wat is de naam van de whatsappgroep waar je het meeste in praat/leest:
In onze appgroep met lucy, hidm, nextgp, hdd, jann, lulu en nieky. Die groep heet nu woensdag 16 december, omdat Jesper dan weet welke datum het is, maar hij dat ook vergeet aan te passen, waardoor hij het niet weet ::pinokkio::.

Ah, dan zit je straks weer best wel dicht bij Go Ahead, want die woon inmiddels in de UK.  ;D
::rofl:: De achtervolging is ingezet ;D
Citaat
En we mogen natuurlijk niet middenin deze show vragen stellen, maar wat voor stage ga je daar doen?
Weet ik zelf ook nog niet, maar maar laatste nieuws is:
"I have requested a placement for you with a local authority children’s home for children in the care of the state aged 12-18". Dus die richting zal het opgaan.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #982 Gepost op: 18-12-2015, 17:28:43 »
dat klinkt leuk D*N! weet niet of het al ergens gevraagd is, maar hoe lang duurt zo'n stage eigenlijk??
er was eens......

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #983 Gepost op: 18-12-2015, 17:45:34 »
dat klinkt leuk D*N! weet niet of het al ergens gevraagd is, maar hoe lang duurt zo'n stage eigenlijk??
Een half jaar ::jaja::. Dus Februari tot Juli in dit geval.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #984 Gepost op: 18-12-2015, 18:58:03 »
lijkt me echt heel erg leuk!
er was eens......

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #985 Gepost op: 19-12-2015, 23:49:09 »
Leuk, D*N, wordt vast een mooie ervaring!  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #986 Gepost op: 20-12-2015, 00:08:03 »
Aflevering 18

Welkom bij de eerste aflevering van het derde seizoen, we hebben twee nieuwe gasten en een nieuwe onderschriftenronde!

Maar eerst, de winnaar van de vorige onderschriftenronde is:

Ook bij de koning komen de laatste afleveringen van Expeditie Robinson echt de neus uit.
Daisy ::bravo::

Nieuwe opdracht:


Door naar onze eerste gast: Welkom Duncton!

- Wat de meeste forummers wel/of misschien wel niet hebben meegekregen dat je graag liedjes schrijft en zingt. We hebben alweer een tijdje geleden wel wat uitgewisseld :). Heb je op het moment alweer nieuwe nummers geschreven? Of ben je op het moment bezig met iets? *zoekt naar een talkshow exclusive  ::vergroot::*

- Een andere hobby die misschien leuk is om erbij te halen is dat je graag vogels spot. Wat zijn de meest bijzondere vogels die je hebt gespot de afgelopen jaren?

- Jaja, weinig mensen gaan hier aan ontkomen, maar hoe zit het met het liefdesleven van Duncton?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #987 Gepost op: 20-12-2015, 09:36:55 »
Ziet er heel leuk uit. Ik zal zeker volgen.



Still better than my lovelife
klaar voor de strijd

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #988 Gepost op: 20-12-2015, 12:54:34 »
Hoi D*N en AaPje ::zwaai::. Bedankt voor de uitnodiging. :)

Citaat
- Wat de meeste forummers wel/of misschien wel niet hebben meegekregen dat je graag liedjes schrijft en zingt. We hebben alweer een tijdje geleden wel wat uitgewisseld :). Heb je op het moment alweer nieuwe nummers geschreven? Of ben je op het moment bezig met iets? *zoekt naar een talkshow exclusive  ::vergroot::*

Op het moment ligt het een beetje stil. Nieuwe ideeën willen niet echt komen (nou ja, eentje, maar die kan ik zelf nog niet spelen ::regenboog::). Ik heb nog wel de nodige schetsjes liggen, waarvan er in ieder geval een stuk of tien de moeite van het uitwerken waard zijn. Op het moment kan ik me daar niet echt toe zetten. Meestal gaat zoiets bij mij in vlagen, dus dat komt wel weer. Maar helaas geen primeur.

Het schrijven van de muziek en zanglijn vind ik trouwens het leukst om te doen. Dat daar dan nog tekst bij moet die ook gezongen moet worden, zie ik meer als een noodzakelijk kwaad. Maar het gaat me redelijk af. ;)

Citaat
- Een andere hobby die misschien leuk is om erbij te halen is dat je graag vogels spot. Wat zijn de meest bijzondere vogels die je hebt gespot de afgelopen jaren?

De mooiste van het afgelopen jaar was denk ik de Roodpootvalk. Broedt in Oost Europa, maar komt tijdens de trek in kleine aantallen ook door Nederland. Mijn eerste Vuurgoudhaantje was ook leuk, net als de Appelvink bij mijn vader in de tuin. Die laatste is vrij algemeen in Nederland, maar leeft erg verborgen. Mijn eerste en enige tot nu toe zag ik een jaar of vijftien geleden, ook met mijn vader op vakantie in Drenthe. De vriendin van mijn vader heeft hem destijds gemist, maar nu heeft ze in haar eigen tuin een herkansing gekregen. :)

Citaat
- Jaja, weinig mensen gaan hier aan ontkomen, maar hoe zit het met het liefdesleven van Duncton?

Daar valt niet zoveel over te melden. Single en op het moment eigenlijk geen ontwikkelingen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #989 Gepost op: 20-12-2015, 13:22:36 »
Hoi D*N en AaPje ::zwaai::. Bedankt voor de uitnodiging. :)


Citaat
Op het moment ligt het een beetje stil. Nieuwe ideeën willen niet echt komen (nou ja, eentje, maar die kan ik zelf nog niet spelen ::regenboog::). Ik heb nog wel de nodige schetsjes liggen, waarvan er in ieder geval een stuk of tien de moeite van het uitwerken waard zijn. Op het moment kan ik me daar niet echt toe zetten. Meestal gaat zoiets bij mij in vlagen, dus dat komt wel weer. Maar helaas geen primeur.
Ah oké, ja dat hoor je wel vaker dat veel artiesten/muzikanten heel erg inspiratie krijgen in vlagen. Andere vraag dan: Welk nummer ben je het meest trots op van de nummers die je al hebt opgenomen? (misschien met filmpje/linkje erbij voor de kijkers ;D)

Citaat
Het schrijven van de muziek en zanglijn vind ik trouwens het leukst om te doen. Dat daar dan nog tekst bij moet die ook gezongen moet worden, zie ik meer als een noodzakelijk kwaad. Maar het gaat me redelijk af. ;)
Misschien ooit een leuk idee om samen te werken met iemand die goed kan schrijven? Volgens mij lopen er hier ook wel een paar mensen rond als ik zo de sinterklaas gedichten zie ::jaja::.

Citaat
De mooiste van het afgelopen jaar was denk ik de Roodpootvalk. Broedt in Oost Europa, maar komt tijdens de trek in kleine aantallen ook door Nederland. Mijn eerste Vuurgoudhaantje was ook leuk, net als de Appelvink bij mijn vader in de tuin. Die laatste is vrij algemeen in Nederland, maar leeft erg verborgen. Mijn eerste en enige tot nu toe zag ik een jaar of vijftien geleden, ook met mijn vader op vakantie in Drenthe. De vriendin van mijn vader heeft hem destijds gemist, maar nu heeft ze in haar eigen tuin een herkansing gekregen. :)
Super nice ::bravo::
Citaat
Daar valt niet zoveel over te melden. Single en op het moment eigenlijk geen ontwikkelingen.
Wat je natuurlijk wel weer goed koppelbaar maakt ;D

- Stel ik ga een dagje naar Leeuwarden, waar moet ik dan volgens jou echt langs?
- Heb je een paar grote voorbeelden uit de muziekwereld?
- Wat was het moeilijkste dat je ooit gedaan hebt?

« Laatst bewerkt op: 20-12-2015, 14:13:36 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #990 Gepost op: 20-12-2015, 13:39:08 »
Het moeilijkste dat [/dicteemodus uit] ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #991 Gepost op: 20-12-2015, 14:03:51 »


Een liefdespartner is er forelke persoon op aarde.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #992 Gepost op: 20-12-2015, 14:09:04 »
Jaaa, hier is onze tweede gast! Welkom, Molbelg! ::bravo::
Leuk dat je er bent! En... dapper ook! ;D


- Je houdt erg van forumspellen! Je staat 23e in de RN Ranking en je hebt 13 spellen mee gedaan :o ! Wauw dat is echt veel! Welk spel vond je het leukste om te doen?
- En van al die spellen, welke opdracht vind je het leukste?
- Klopt het dat jij chemie studeert? Welke richting doe je precies?
- Ook voor jou: hoe zit het met je liefdesleven ^^?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #993 Gepost op: 20-12-2015, 14:14:07 »
Het moeilijkste dat [/dicteemodus uit] ::hypocriet::
jaja, al aangepast ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #994 Gepost op: 20-12-2015, 14:28:40 »


Een liefdespartner is er forelke persoon op aarde.

 ::rofl:: ::rofl::








Van alles vissen, ben jij mij het meest dierbaars ::love::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #995 Gepost op: 20-12-2015, 14:34:44 »
Tijd voor een kerst reclame uit België ;D


We zijn zo bij u terrrrrrug!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #996 Gepost op: 20-12-2015, 14:38:50 »


"Wil je met of zonder slip tongen?"

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #997 Gepost op: 20-12-2015, 14:46:52 »
Wow, de 1e onderschrift gewonnen. ::bravo::
Maar ik ga niet eens meer een poging wagen om Next te toppen deze ronde ::rofl::

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #998 Gepost op: 20-12-2015, 15:09:08 »

There are plenty of fish in the sea, but this is the only one that's crushing (on) me.
of
Man neemt naam van datingwebsite Funky Fish iets te letterlijk.
of
D*N was naar het liefdesleven van forummers aan het vissen.


...geen idee waarom ik dit überhaupt nog probeer :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #999 Gepost op: 20-12-2015, 15:22:34 »
Het moeilijkste dat [/dicteemodus uit] ::hypocriet::
Als je dan toch zo lekker bezig bent met die mieren, wil je dan ook eindelijk eens die spelfout uit je signature halen?
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."