Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 426535 keer)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1080 Gepost op: 24-12-2015, 11:30:58 »


Do you feel lucky, PUNK??
er was eens......

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1081 Gepost op: 24-12-2015, 13:08:56 »


BREAKING: Illegale Jacht Op Onschuldige Herkauwers Schokt Natie
In overig lokaal nieuws: blanke oude dikke man omgebracht.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1082 Gepost op: 24-12-2015, 13:24:54 »


Aan al het goede komt eens een einde...
Ich bin ein Bärliner!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1083 Gepost op: 24-12-2015, 13:43:27 »
*geen inspiratiemodus aan*
Mijn pikante vraag:
Chilipepers of tabasco?
*geen inspiratiemodus uit*

Pfoe, lastige!
Ik ga denk ik voor chilipepers ook ::jaja::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1084 Gepost op: 24-12-2015, 13:54:50 »
Een hartelijk welkom voor onze tweede gast van vandaag: Timvdons!!

Welkom donsje  ::hug::

- Het is bijna kerst! Ga je het vieren met je familie? Krijg je cadeautjes :D ? Wat wil je graag krijgen ^^?
- Als jij een schatkaart had gemaakt, waar zou die heen leiden?
- Ik denk dat iedereen wel weet dat jij van vliegtuigen houdt. Wat is de meest bijzondere die je ooit gezien hebt?
- Om nog even in de kerst-stemming te blijven: wat is het leukste cadeautje dat je ooit aan iemand gegeven hebt ^^?
- Heb jij een guilty pleasure liedje? Dus een liedje dat jij eigenlijk heel leuk vindt, maar niet durft te zeggen. ^^
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1085 Gepost op: 24-12-2015, 14:20:17 »
Omdat dit de speciale kerstaflevering is hebben we natuurlijk een extra surprise.

Als inspiratie hebben we 12 days of Miley ::rofl::


On the second day of episode 19, santa gave to me,
3 talkshow guests!
2 talkshow hosts
and a funny christmas pic ::bravo::

onze speciale derde gast is: Welkom Hautoa!

Als nieuwe forummer weten we natuurlijk nog erg weinig van je, dus tijd voor een goed interview!
- Welke studie doe je of heb je gedaan als je al klaar bent? Werk je ook? Zo ja, wat?
- Naast wie is de mol en expeditie robinson, welke hobbies heb je?
- Welk genre muziek luister je het meeste na?
- Wat is het mooiste cadeau wat je ooit hebt gekregen met kerst?
- Welke gedeeltes van het forum ben je van plan onveilig te maken? Ook spelletjes? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1086 Gepost op: 24-12-2015, 14:21:18 »
Een hartelijk welkom voor onze tweede gast van vandaag: Timvdons!!

Welkom donsje  ::hug::

Leuk dat ik aanwezig mag zijn in jullie show ::bravo::

- Het is bijna kerst! Ga je het vieren met je familie? Krijg je cadeautjes :D ? Wat wil je graag krijgen ^^?

Eerste kerstdag ga ik 's middags bij mijn oma eten samen met de familie van mijn vaders kant. Mijn oma gaat voor iedereen koken. Dus dat wordt een heerlijke maaltijd :D. En 's avonds moet ik werken. Op 2de kerstdag gaan we naar mijn opa om kerst te vieren met de familie van mijn moeders kant. En ik heb ook al cadeautje onder de kerstboom zien liggen. Betreffende cadeautjes heb ik niet echt veel op een lijstje staan. Ik zou graag een 1 TB-opslagschijf willen hebben om al mijn foto's te kunnen opslaan.

- Als jij een schatkaart had gemaakt, waar zou die heen leiden?

Als ik een schatkaart zou vinden, waar zou die naar lijden. Ik vind eigenlijk nooit een schatkaart, maar als ik er een vind, zal hij waarschijnlijk naar een schat lijden denk ik  ::hypocriet::

- Ik denk dat iedereen wel weet dat jij van vliegtuigen houdt. Wat is de meest bijzondere die je ooit gezien hebt?

Ik denk inderdaad dat vrijwel iedereen hier weet dat ik vliegtuigen best tof vind. Ik heb in mijn leven best veel bijzondere vliegtuigen gezien, en elke vliegtuig heeft zijn verhaal. Maar van 1 vliegtuig die ik gezien heb, kreeg ik een paar uur later een brok in mijn keel. Vorig jaar op 17 Juli vertrok ik naar Engeland op een Airshow te bezoeken. Voordat ik zelf in het vliegtuig zou stappen, liep ik nog wat rond langs te pieren, en zag daar een Boeing 777 van Malaysia Airlines wegrijden. En ik denk dat iedereen weet hoe het met dat vliegtuig, en haar passagiers is afgelopen. Ik denk dat die kist de meeste indruk heeft gemaakt op mij.

- Om nog even in de kerst-stemming te blijven: wat is het leukste cadeautje dat je ooit aan iemand gegeven hebt ^^?

Poe, lastige vraag. Zoveel kerstcadeautjes heb ik niet echt gegeven volgens mij. Maar ik denk dat het leukste/mooiste cadeautje dat ik gegeven heb, een houten olifantje is. Die heb ik aan mijn oma gegeven omdat zij dol was op de olifant, en sinds haar overlijden staat die olifant op mij bureau, zodat ik altijd aan haar kan denken.

- Heb jij een guilty pleasure liedje? Dus een liedje dat jij eigenlijk heel leuk vindt, maar niet durft te zeggen. ^^

Een quilty pleasure van mij is denk ik Mrs. Robinson van Simon and Garfunkel. Elke zomervakantie als wij op vakantie gingen met de auto namen we altijd de CD van Simon and Garfunkel, live in Central Park mee en dan zing ik altijd mee met dat nummer ::schaam::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1087 Gepost op: 24-12-2015, 15:43:09 »
Haha, nou wij zingen elk jaar wel andere hoor.  ;D nu alleen gewoon 2 uitvoeringen dezelfde achter elkaar. :P
Haha dat is ook wel fijn :P. Nadeel van hetzelfde zingen is dat je sommige liedjes wel kan schieten na de kerst  ;D.
Citaat
Jazeker heb ik iets met kinderen. :)In 2010 deed ik voor het eerst animatie/recreatie/evangelisatiewerk op een camping tijdens de mei en zomervakantie. Toen is dat eigenlijk gegroeid. Dat was overigens net de tijd dat ik naar een nieuwe opleiding op zoek was want ik deed toen een grafische opleiding: DTP en dat vond ik niets. Ben het schooljaar daarna Onderwijsassistent gaan doen, dus het idee was echt om van werken met kinderen mijn beroep te maken.. Helaas ging het mis met stage en moest ik de opleiding stoppen.. :\'( Met mijn huidige opleiding kan ik ook de kinder-kant op,dus wie weet dat ik toch nog iets met kinderen ga doen. In ieder geval help ik nu mee bij een project van mijn kerk waar we eens in de 2 weken met een tent staan in een achterstandswijk hier. Daar komen ook veel kinderen, dus daar geniet ik ook wel van. Daarnaast ben ik al 2 jaar betrokken bij vereniging Evangelisatie en Recreatie (E&R). Daarmee staan we 4 weken lang op een camping in de zomervakantie met een grote tent, en dan doen we ook allerlei activiteiten met alle doelgroepen dus ook kinderen. Vanaf dit seizoen ben ik secretaris van het project, dus ben er nu ook buiten de zomer best veel mee bezig.
Super leuk :). Wat wou je vroeger graag worden?
Citaat
Haha, dat is wel toevallig ja. :D Oef, moeilijke vraag.. Afgelopen juni hebben we 2 zomerconcerten gedaan, met nog een ander koor,een kinderkoor en een in christelijk Nederland bekend duo, dat was wel echt heel gaaf om te doen. Vooral omdat de zalen toen ook echt heel vol zaten, en omdat we heel veel nummers deden. En omdat we met zo'n grote groep mensen mochten zingen. :)
Dat is inderdaad erg fijn. Ik ben bij optredens soms de enige tenor, das minder fijn ;D.


Haha, ik denk dat ik forumspel verslaafd ben geworden.  ;D Survivor 2013 zal mij altijd wel bijblijven denk ik. Vooral omdat ik toen zo ver kwam en niemand dat had verwacht. Ik heb het denk ik al heel vaak gezegd, maar ik vond vooral die foto opdracht erg leuk. De Scapino binnen lopen en dan schoenen van bepaalde kleuren uitzoeken en die op de foto gooien bijvoorbeeld. :P En ja, ik probeer zo veel mogelijk alle spellen mee te doen die er zijn en je kunt vooral een hele fanatieke speler verwachten, die echt elke 2 uur zn wekker gaat zetten tijdens nachtelijke opdrachten. ;D En tja, winnen.. is dat niet het doel bij elk spel?
Yay ::bravo::, ja winnen is altijd het doel. Maar na een goed aantal spellen wordt je waarschijnlijk wel wat gehaaider en strategischer en krijg je meer het idee dat je echt kan winnen.
Citaat
Ik hoop een wat rustiger jaar, omdat ik toch best een roerig leventje heb gehad. En het dit jaar ook best wel weer heftig werd toen mijn vader ziek bleek te zijn. Verder hoop ik dat ik over mag gaan naar het 2e jaar van mijn opleiding, zodat ik na al mijn mislukte opleidingen waar je ook niet echt zelfverzekerd van wordt eens wel iets kan gaan halen.
Dat hopen wij ook voor jou ::hug::.

Laatste setje met vragen:
- We hebben het nog niet over het liefdesleven gehad ::vergroot:: hoe staat het daarmee?
- Stel iemand zou een bos bloemen voor je halen, welke soort bloemen zou je dan het liefst ontvangen?
- Stel je mag iemand een cadeau geven op dit moment, geld is geen obstakel, wat zou je dan geven en aan wie?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1088 Gepost op: 24-12-2015, 17:01:20 »
Haha dat is ook wel fijn :P. Nadeel van hetzelfde zingen is dat je sommige liedjes wel kan schieten na de kerst  ;D.

Haha, dat is zeker waar.. Sowieso omdat we iets van 3 maanden repeteren om er 8 nieuwe nummers in te stampen. Nu kan ik ze dromen. En ben ze eigenlijk ook wel een beetje zat ja. ;D

Super leuk :). Wat wou je vroeger graag worden?  D

Haha, dat is eigenlijk best een grappig verhaal. Als wij vroeger naar de dierentuin gingen en we stonden bij de apen, dan stond ik altijd te kijken bij die lege hokken die ze aan het schoonmaken waren, dat vond ik blijkbaar erg interessant, met zo'n grote spuit enzo. Dus dan zei ik dat ik glazenwasser wilde worden. ;D Maar toen was ik wel heel erg klein hoor.. Later wilde ik meester worden, en dat speelde ik dan ook vaak thuis. De kamer werd dan omgebouwd tot klaslokaal. :P

Dat is inderdaad erg fijn. Ik ben bij optredens soms de enige tenor, das minder fijn ;D.

Oei ja, dat is minder. Wij zijn nu met ons eigen koor met 7 mannen: 5 tenoren en 2 bassen. Dus het is nog te doen.. Alleen is dit wel mijn laatste seizoen op dit koor. Gezien ik in september ga verhuizen, en dan is het me net iets te ver naar de locatie waar we repeteren..  :( Dusja, kijk dan wel of ik op een ander koor ga.. Misschien niet meteen, eerst ook nog op zoek naar een nieuwe kerk enzo, dus er verandert wel het 1 en ander.

Yay ::bravo::, ja winnen is altijd het doel. Maar na een goed aantal spellen wordt je waarschijnlijk wel wat gehaaider en strategischer en krijg je meer het idee dat je echt kan winnen.

Hmm,ja dat is waar ja. Ik denk dat ik in complotspelletjes wel redelijk goed ben met bondjes maken. Maarja,volgens mij vertrouwt niemand elkaar meer tijdens zulk soort spellen.. Dus of ze mij nog vertrouwen..  ??? Met The Amacing Race kwamen Tim en ik in iedr geval al heel dichtbij. In theorie hadden waren we zelfs 3e geweest, want volgens mij waren WouterV die aflevering voor dat wij eruit lagen eigenlijk al laatste.. Maargoed, dat had natuurlijk meer te maken met de geweldige routes van Tim.  ::bravo::

Dat hopen wij ook voor jou ::hug::.

Dankjewel.  ::hug::

Antwoorden op de laatste vragen komen nog..

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1089 Gepost op: 24-12-2015, 17:50:19 »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1090 Gepost op: 24-12-2015, 18:03:51 »
Met The Amacing Race kwamen Tim en ik in iedr geval al heel dichtbij. In theorie hadden waren we zelfs 3e geweest, want volgens mij waren WouterV die aflevering voor dat wij eruit lagen eigenlijk al laatste.. Maargoed, dat had natuurlijk meer te maken met de geweldige routes van Tim.  ::bravo::



Huh?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1091 Gepost op: 24-12-2015, 18:30:00 »

Hmm,ja dat is waar ja. Ik denk dat ik in complotspelletjes wel redelijk goed ben met bondjes maken. Maarja,volgens mij vertrouwt niemand elkaar meer tijdens zulk soort spellen.. Dus of ze mij nog vertrouwen..  ??? Met The Amacing Race kwamen Tim en ik in iedr geval al heel dichtbij. In theorie hadden waren we zelfs 3e geweest, want volgens mij waren WouterV die aflevering voor dat wij eruit lagen eigenlijk al laatste.. Maargoed, dat had natuurlijk meer te maken met de geweldige routes van Tim.  ::bravo::

Ik waarder je waardering, maar we hebben echt samen gedaan hoor Pjotr. We hebben als een duo het spel gespeeld.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1092 Gepost op: 24-12-2015, 18:33:05 »
Huh?

Oh wacht, dat waren Robbie en Hillo. Zij hadden de save.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1093 Gepost op: 24-12-2015, 18:54:22 »
Oh wacht, dat waren Robbie en Hillo. Zij hadden de save.
Helaas wel, ik word nog steeds wel eens midden in de nacht wakker: stap honderdzoveel  ::)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1094 Gepost op: 24-12-2015, 21:16:19 »


Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1095 Gepost op: 25-12-2015, 00:41:25 »
The Save 8)
Nieky grab a life vest!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1096 Gepost op: 26-12-2015, 14:54:03 »
- We hebben het nog niet over het liefdesleven gehad ::vergroot:: hoe staat het daarmee?

Euhm, wil je het daar echt over hebben? Ik heb een tijd lang eigenlijk totaal geen behoefte aan een relatie gehad. Komt omdat, tja hoe ga ik dat uitleggen.. Laat ik het zo zeggen: Er was 2 jaar geleden een gast was die niet zulke goede bedoelingen met mij had en deze bedoelingen ook heeft uitgevoerd.. Ga het hier niet concreter maken, maar je snapt me hoop ik... Dusja, dat kwam nogal rauw op mijn dak. En heeft nogal veel tijd gekost om dat te verwerken dat een relatie eigenlijk gewoon geen optie was. Afgelopen jaar ben ik wel bezig geweest met een meisje, en ik had het idee dat we bijna tegen een relatie aan zaten.. Maar helaas, zij zag het toch niet zitten. Dus ook dat was nogal een domper..  :( En momenteel speelt er niets. Mijn ervaringen in de liefde zijn dus nog niet heel erg positief.  ::)

- Stel iemand zou een bos bloemen voor je halen, welke soort bloemen zou je dan het liefst ontvangen?

Pff, als er nu maar volgend jaar geen bloemenvraag in de forumquiz komt.  ;D Geen idee eigenlijk... Laat ik maar heel standaard voor de rozen gaan. Hoewel die wel snel verwelkoen geloof ik dus dat is dan weer een nadeel. :-\\

- Stel je mag iemand een cadeau geven op dit moment, geld is geen obstakel, wat zou je dan geven en aan wie?

Weer zo'n moeilijke.  :P Euhm, ik heb een vriend die nogal een moeilijk jaar achter de rug heeft met onder andere een scheiding van zijn ouders. Hij woont nu bij zijn moeder en vriend maar heeft het daar eigenlijk helemaal niet naar zijn zin. Daarnaast zijn er ook verschillende mensen in zijn familie overleden afgelopen jaar. Of terwijl: Het was een heftig jaar. Ik denk dat ik hem een vakantie van 3 weken cadeau zou doen om eens even eruit te zijn, even zijn gedachten te kunnen verzetten en ook gewoon even te kunnen genieten.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1097 Gepost op: 26-12-2015, 16:49:27 »
Onze speciale derde gast is: Welkom Hautoa!
Bedankt, leuk dat ik mee mag doen met deze leuke speciale editie van de talkshow!  ::bravo:: Helaas wat vertraging door wat kerstverplichtingen, maar ik ben er nu!

Citaat
Als nieuwe forummer weten we natuurlijk nog erg weinig van je, dus tijd voor een goed interview!
Welke studie doe je of heb je gedaan als je al klaar bent? Werk je ook? Zo ja, wat?
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn studie communicatie. Daar zijn altijd heel veel vooroordelen over, maar ik ben echt dol op het vak. Het is zeker niet zo dat je die studie maar kies omdat je niks anders weet te studeren, en je hebt er wel degelijk wat talent voor nodig!  ;D Ik word er in ieder gelukkig van en ben echt met plezier naar mijn colleges gegaan elk jaar.
Ik werk daarnaast ook nog, niet betaald helaas. Ik ben hoofdredactrice/eindredactrice/communicatiemanager bij een online platform voor muziek. Dat doe ik nu bijna anderhalf jaar en ook dat doe ik met veel plezier.  ::ok::

Citaat
Naast wie is de mol en expeditie robinson, welke hobbies heb je?
Naast mijn werk en studie hou ik heel erg van muziek, daar ben ik echt dol op. En ik ben gek op dieren. Later, als ik er de ruimte voor heb, wil ik het liefst 3 grote dikke wollige honden hebben  ;D Momenteel moet ik het doen met mijn hamster. Ik ben ook dol op sprookjes(werelden), dus ik heb een grote liefde voor Disney en de Efteling  ;D En nee, ik ga jullie niet vertellen wat mijn lievelingsfilm is van Disney  ;)

Citaat
Welk genre muziek luister je het meeste na?
Ik luister naar metal. Ook daar zijn veel vooroordelen over, wat een moeilijk leven toch  ::rofl:: Ik kan echt vreselijk intens van muziek genieten, één van de fijnste dingen die er bestaan. Maar ik ben ook wel in voor een potje classic rock en ook van de Disneyliedjes kan ik genieten.  ;D

Citaat
Wat is het mooiste cadeau wat je ooit hebt gekregen met kerst?

Ik heb een keer twee champagne glazen gekregen van mijn vriend, daarin stond 'onze datum' gegraveerd met een mooie roos erbij. Daar was ik wel heel erg blij mee toen, uiteraard.

Citaat
Welke gedeeltes van het forum ben je van plan onveilig te maken? Ook spelletjes? ;D
Ik ben nu al actief in de relaxhoek zoals jullie wel gemerkt hebben waarschijnlijk. Ook het WIDM deel zal ik wel in gaan meedoen. En ik ben altijd wel in voor een spelletje, dus dat gaat ook wel goed komen! Ik heb mijn lijstje voor de medeforummersquiz ingeleverd, dus jullie mogen gaan raden welke dingen bij mij horen  ;)
...if one only remembers to turn on the light.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1098 Gepost op: 26-12-2015, 18:06:32 »
Euhm, wil je het daar echt over hebben? Ik heb een tijd lang eigenlijk totaal geen behoefte aan een relatie gehad. Komt omdat, tja hoe ga ik dat uitleggen.. Laat ik het zo zeggen: Er was 2 jaar geleden een gast was die niet zulke goede bedoelingen met mij had en deze bedoelingen ook heeft uitgevoerd.. Ga het hier niet concreter maken, maar je snapt me hoop ik... Dusja, dat kwam nogal rauw op mijn dak. En heeft nogal veel tijd gekost om dat te verwerken dat een relatie eigenlijk gewoon geen optie was. Afgelopen jaar ben ik wel bezig geweest met een meisje, en ik had het idee dat we bijna tegen een relatie aan zaten.. Maar helaas, zij zag het toch niet zitten. Dus ook dat was nogal een domper..  :( En momenteel speelt er niets. Mijn ervaringen in de liefde zijn dus nog niet heel erg positief.  ::)
::hug:: Gelukkig is er voor iedereen een partner (ik geloof er zelfs in dat er meerdere perfecte matches zijn op de wereld voor iedereen ::ok::). Komt wel weer een keer ;).

Citaat
Pff, als er nu maar volgend jaar geen bloemenvraag in de forumquiz komt.  ;D Geen idee eigenlijk... Laat ik maar heel standaard voor de rozen gaan. Hoewel die wel snel verwelkoen geloof ik dus dat is dan weer een nadeel. :-\\
::rofl:: Rozen zijn wel romantisch ;D

Citaat
Weer zo'n moeilijke.  :P Euhm, ik heb een vriend die nogal een moeilijk jaar achter de rug heeft met onder andere een scheiding van zijn ouders. Hij woont nu bij zijn moeder en vriend maar heeft het daar eigenlijk helemaal niet naar zijn zin. Daarnaast zijn er ook verschillende mensen in zijn familie overleden afgelopen jaar. Of terwijl: Het was een heftig jaar. Ik denk dat ik hem een vakantie van 3 weken cadeau zou doen om eens even eruit te zijn, even zijn gedachten te kunnen verzetten en ook gewoon even te kunnen genieten.
Dat is lief ::bravo::

Bedankt voor het interview en dan is het nu tijd voor de pittige vraag die je aan ons mag stellen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1099 Gepost op: 26-12-2015, 18:18:27 »
(ik geloof er zelfs in dat er meerdere perfecte matches zijn op de wereld voor iedereen ::ok::).

En ze wonen toevallig allemaal in een klein ontoegankelijk dorpje in Bangladesh  ::) ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.