Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 429313 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1240 Gepost op: 18-01-2016, 09:53:12 »


Cavia Pieter wordt afgeleid door mooie dame tijdens zijn zoektocht naar het koffielepeltje.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2016, 11:45:44 door Moni »

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1241 Gepost op: 18-01-2016, 11:22:01 »

- Hoe ben je op het forum terecht gekomen? En waardoor ben je blijven hangen? :)

Dag D*n en Aapje, bedankt voor de uitnodiging.

Heel toevallig ben ik op dit forum gekomen. Ik ben een liefhebber van expeditie robinson en, in 2010,na wat gegoogle op ER kwam ik op het forum uit en heb ik veel meegelezen en teruggelezen van eerdere seizoenen.

September 2012 ondekte ik via youtube de Nederlandse versie van WIDM. De eerste 12 seizoenen heb ik er in 3 maanden doorgedraaid. Op het forum vond ik toen ook de topics van WIDM. Toen seizoen 13 begon, heb ik een profiel aangemaakt en beginnen mee te reageren en te speuren.

en eind 2014 ontdekte ik de forumspelen en sporttopic e.a. Dus daarom ben ik ook pas later begonnen met forumspelen mee te doen.

De reden dat ik blijf hangen is omdat dit een forum is waar respect in een hoog vaandel gedragen wordt.
Deelnemers aan realityspelen en medeforummers worden hier niet uitgemaakt voor al wat lelijk is,waar dit in andere fora
wel gebeurd.
Verder heerst hier een goede sfeer, nieuwelingen zijn altijd welkom. Er is altijd activiteit zelfs als er even geen realityshow is.
Een laatste reden dat ik hier blijf hangen: in mijn huis ben ik de enige WIDM, survivor en ER-kijker. Ik vind het tof om mijn gedachten te delen met anderen zodat ik niet met dat ei blijf zitten  :)

Verder nog een leuk weetje: door toevallig op dit forum op het survivor-topic te komen, was ik warmgemaakt om dit ook eens te bekijken. Op 10 maanden tijd heb ik er de eerste 30 series doorgedraaid. Ik was net op tijd klaar toen second chances begon.


Wat voor soort muziek luister je vaak?

Ik kan op zich naar zo goed als elke soort muziek luisteren, maar voor elektro en soortgelijke maak ik graag een uitzondering. Ik heb veel respect voor die DJ's die zoiets kunnen in elkaar steken, maar de basis van muziek vind ik nog altijd zang. Daarom vind ik het ook jammer dat er op fuiven zelden nog gewone muziek gedraaid wordt.
Als wij onder de vrienden van de jeugdbeweging op kamp een feestje houden, is dat vaak foute muziek.
Wel, dat zijn altijd plezante avonden.

Als ik naar mijn Ipod kijk, staat er vanalles op. Nederlandstalige muziek (Maro Borsato, Volumnia, Clouseau, Yevgueni)
maar ook Franstalig (Michel Delpeche, Axelle Red), Engelstalig (Bastille, Novastar, Caro Emerald, Raccoon).
Misschien mijn meest "Foute" muziek is Disney. Ik ben een fan van Disney, en de muziek uit de films vind ik bijna altijd heel mooi. Let it go bezorgt mij nog altijd kippenvel

Ik heb ook van de gelegenheid gebruikt gemaakt om wat muziek uit het RN-festival op mijn Ipod te zetten. Daar zaten ook hele mooie stukken tussen.


klaar voor de strijd

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1242 Gepost op: 18-01-2016, 11:22:14 »
- Wat is je loopbaan qua opleiding/werk tot nu toe?

In 2008 ben ik afgestudeerd uit het middelbaar met als richting Economie-Moderne Talen.
Daarna heb ik 2 jaar voor leerkracht gestudeerd (1 jaar basisschool en 1 jaar middelbaar godsdienst-Nederlands)
Maar dat bleek niks voor mij te zijn. Toen heb ik gekozen voor Sociaal Werk. Dat is ook mijn diploma met als afstudeerrichting Personeelswerk.

In september 2014 ben ik begonnen met solliciteren en na lang zoeken had Infrabel mij aangenomen als eerste onderstationschef. Die functie houdt in dat je verantwoordelijk bent voor de veiligheid en stiptheid van het treinverkeer.
Dit hield een opleiding in van 8 maanden waarin je alles leert. In deze opleiding zaten ook verscheidene examens. Slaagde je niet voor een examen en het volgende herexamen.

Echter was mijn laatste examen niet goed genoeg en moest ik dus een herexamen doen. Helaas ben ik in dat herexamen in de laatste minuut in de fout gegaan en was ik dus opnieuw niet geslaagd. Kortgezegd betekent dit dat ik nu al mijn resterend verlof moet inzetten (dat is nog tot eind januar), en dat ik daarna opnieuw werk moet zoeken. Dus ik ben nu volop bezig met solliciteren om zo snel mogelijk terug aan het werk te zijn.

- Je hebt in het laatste seizoen van de Survivor org meegedaan, hoe was deze manier van spelen voor jou?

Het was een fijne ervaring, maar het slokt veel energie van je op. Voor forumspelen heb je vaak een paar dagen tijd voor opdrachten, stemmen,... In dit spel heb je 24 uur voor een opdracht, 24 uur om te stemmen.

Ik had al geappliceerd voor Azerbaijjan (had ik met Lucy kunnen samenspelen, zou tof zijn geweest), maar ik werd niet gekozen. Deze keer wel dus.

Het leuke is dat je veel mensen leert kennen, in mijn editie zat nog 1 Nederland, 1 Singaporees, verscheidene Amerikanen, Britten en Canadezen.

Maar het wordt o zo hard gespeeld. Er wordt aan 150% gelogen en bedrogen.(ik heb ook mijn deel gelogen en bedrogen) Dat maakt het hard en moeilijk. Op dit forum wordt er echt heel braaf gespeeld in vergelijking met survivor org. Ik heb in Ponderosa de stemmingen overlopen. Er zijn 11 stemmingen geweest en slechts 3 waren geen blindside. De 8 anderen (waaronder mijn vote-out) waren allemaal blindsides, en echt geslaagde.

Het jammere vind ik wel dat de verdiende winnares (in mijn ogen althans) gisteren weggestemd is. Want zij was echt goed. een klein voorbeeld:
We gingen haar blindsiden, we hadden de nummers. Echter vertelde ze mij (we hadden een goed sociaal contact) dat ze zichzelf ging idolen. Ik flipte de stemming naar haar grootste ally, maar helaas had er al iemand gestemd.Maar we gingen ervan uit dat het 4-4-1 zou zijn en bij de revote wij zouden winnen. Echter flipte op dat moment nog iemand door haar leugen over een idol,dit was nodig om dat iemand uit haar alliantie ook te vroeg gestemd had.Zo werd het 4-3-1-1 en ging ik.


Nu, ik was erin gegaan met 3 doelstellingen: ik wou niet de RN'er zijn die het minst ver kwam (maar heel moeilijk is dat ook niet om dat te bereiken :) ), ik wou een individuele proef winnen en ik wou op zijn minst de jury bereiken. Alledrie zijn mij gelukt.

Als ik ooit de kans krijg om opnieuw te spelen, dan doe ik het (als ik tijd genoeg heb weliswaar).
klaar voor de strijd

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1243 Gepost op: 18-01-2016, 12:38:07 »


Cavia Pieter wordt afgeleid door mooie dame tijdens zijn zoektocht naar het koffielepeltje.

 ::love::

Okay, check, daar ga ik niet overheen komen ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1244 Gepost op: 19-01-2016, 14:23:50 »


Dreamstime: Bakkertjes droom
...maar soms even niet :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1245 Gepost op: 19-01-2016, 14:32:32 »

Hautoa's theekransje

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1246 Gepost op: 19-01-2016, 16:34:53 »

Hautoa's theekransje

Dit zijn cavia's, geen hamsters  ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1247 Gepost op: 19-01-2016, 16:43:30 »


hik.. doe ons hik die beker hik maar..
 
er was eens......

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1248 Gepost op: 19-01-2016, 16:44:43 »
Dit zijn cavia's, geen hamsters  ::rofl::
::bloos:: ::schaam:: oeps, iets met een blond moment topic  ::)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1249 Gepost op: 19-01-2016, 18:05:01 »


Wie heeft er hier gerookt
 

Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1250 Gepost op: 19-01-2016, 20:55:09 »
tijd voor mijn vraag aan D*N en Aapje..
jullie weten dat ik heel graag fotografeer dus daar gaat mijn vraag over.
Tegenwoordig zie je veel fotografen reclame maken met shoots. Trouwen, vriendschap, baby's, zwangere buiken, families, kinderen, huisdieren, je kan het zo gek niet bedenken.  Ook onder amateurfotografen zijn shoots best populair om te doen.
Stel dat jij gevraagd wordt om aan een shoot mee te werken en dat je mee mag denken over hoe het resultaat er uit zou moeten zien.
Hoe zou jij dan in beeld gebracht willen worden en welke locatie zou jij kiezen voor een shoot van jezelf? En vooral, waarom deze keuzes?
er was eens......

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1251 Gepost op: 19-01-2016, 21:01:02 »
Ow leuke vraag ::bravo::

In dat perspectief ...


"Fotoshoot cavia's van Bakkertje bij Stormpie loopt uit de hand, nadat ze gespot zijn met een waterpijp."

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1252 Gepost op: 19-01-2016, 21:48:39 »
Een warm welkom voor onze tweede gast, de_witte ::bravo:: ::bravo::

- Iedereen hier weet denk ik wel dat jij enorm van schaken houdt. Wat vind je er zo leuk aan? Hoe ben je begonnen met schaken?
- Wat doe je zoal op een dagelijkse dag behalve schaken en RN?
- Hoe is het met jouw liefdesleven  ::wenkbrauw::?
- Welke uitvinding vind jij totaal nutteloos en waarom?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1253 Gepost op: 19-01-2016, 22:17:09 »
lol Daisy ::rofl::
er was eens......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1254 Gepost op: 20-01-2016, 14:26:23 »
Dag D*n en Aapje, bedankt voor de uitnodiging.
Graag gedaan :).

Citaat
(....)en eind 2014 ontdekte ik de forumspelen en sporttopic e.a. Dus daarom ben ik ook pas later begonnen met forumspelen mee te doen.
Heel erg geleidelijk dus naar steeds meer ;D. Komt bekend voor.

Citaat
De reden dat ik blijf hangen is omdat dit een forum is waar respect in een hoog vaandel gedragen wordt.
Deelnemers aan realityspelen en medeforummers worden hier niet uitgemaakt voor al wat lelijk is,waar dit in andere fora
wel gebeurd.
Verder heerst hier een goede sfeer, nieuwelingen zijn altijd welkom. Er is altijd activiteit zelfs als er even geen realityshow is.
Een laatste reden dat ik hier blijf hangen: in mijn huis ben ik de enige WIDM, survivor en ER-kijker. Ik vind het tof om mijn gedachten te delen met anderen zodat ik niet met dat ei blijf zitten  :)
Ik vind het erg goed beschreven en denk dat veel forummers zich hier in kunnen vinden ::jaja::.

Citaat
Verder nog een leuk weetje: door toevallig op dit forum op het survivor-topic te komen, was ik warmgemaakt om dit ook eens te bekijken. Op 10 maanden tijd heb ik er de eerste 30 series doorgedraaid. Ik was net op tijd klaar toen second chances begon.
Dat is wel erg snel :o. Wat is je top 5 seizoenen van Survivor?

Citaat
Ik kan op zich naar zo goed als elke soort muziek luisteren, maar voor elektro en soortgelijke maak ik graag een uitzondering. Ik heb veel respect voor die DJ's die zoiets kunnen in elkaar steken, maar de basis van muziek vind ik nog altijd zang. Daarom vind ik het ook jammer dat er op fuiven zelden nog gewone muziek gedraaid wordt.
Als wij onder de vrienden van de jeugdbeweging op kamp een feestje houden, is dat vaak foute muziek.
Wel, dat zijn altijd plezante avonden.

Als ik naar mijn Ipod kijk, staat er vanalles op. Nederlandstalige muziek (Maro Borsato, Volumnia, Clouseau, Yevgueni)
maar ook Franstalig (Michel Delpeche, Axelle Red), Engelstalig (Bastille, Novastar, Caro Emerald, Raccoon).
Misschien mijn meest "Foute" muziek is Disney. Ik ben een fan van Disney, en de muziek uit de films vind ik bijna altijd heel mooi. Let it go bezorgt mij nog altijd kippenvel

Ik heb ook van de gelegenheid gebruikt gemaakt om wat muziek uit het RN-festival op mijn Ipod te zetten. Daar zaten ook hele mooie stukken tussen.
Ah leuk dat het songfestival dit effect inderdaad ook heeft. Disney muziek is niet heel erg fout hoor ::hypocriet::.


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1255 Gepost op: 20-01-2016, 14:44:29 »
In 2008 ben ik afgestudeerd uit het middelbaar met als richting Economie-Moderne Talen.
Daarna heb ik 2 jaar voor leerkracht gestudeerd (1 jaar basisschool en 1 jaar middelbaar godsdienst-Nederlands)
Maar dat bleek niks voor mij te zijn. Toen heb ik gekozen voor Sociaal Werk. Dat is ook mijn diploma met als afstudeerrichting Personeelswerk.
Welke motivatie had je om voor sociaal werk te kiezen?

Citaat
Echter was mijn laatste examen niet goed genoeg en moest ik dus een herexamen doen. Helaas ben ik in dat herexamen in de laatste minuut in de fout gegaan en was ik dus opnieuw niet geslaagd. Kortgezegd betekent dit dat ik nu al mijn resterend verlof moet inzetten (dat is nog tot eind januar), en dat ik daarna opnieuw werk moet zoeken. Dus ik ben nu volop bezig met solliciteren om zo snel mogelijk terug aan het werk te zijn.
Dat is echt balen ::hug::. In ieder geval succes met solliciteren en ik denk dat er op dit forum ook wel mensen rond lopen die mogelijk wel willen helpen ::ok::. Er zijn meerdere mensen aan het solliciteren, misschien een idee om bijv. af en toe een sollicitatiebrief uit te wisselen of elkaar tips te geven voor gesprekken. #randomidee haha. 

Citaat
Het was een fijne ervaring, maar het slokt veel energie van je op. Voor forumspelen heb je vaak een paar dagen tijd voor opdrachten, stemmen,... In dit spel heb je 24 uur voor een opdracht, 24 uur om te stemmen.
Ah super, ja het gaat zoveel sneller :o.

Citaat
Ik had al geappliceerd voor Azerbaijjan (had ik met Lucy kunnen samenspelen, zou tof zijn geweest), maar ik werd niet gekozen. Deze keer wel dus.
Ach die lag er toch snel uit  :-X

Citaat
Het leuke is dat je veel mensen leert kennen, in mijn editie zat nog 1 Nederland, 1 Singaporees, verscheidene Amerikanen, Britten en Canadezen.

Dit vond ik inderdaad ook het leukste  ;D. Ik ga waarschijnlijk ook één van de mensen opzoeken als ik in Engeland ben. (Jamie van Indonesia en Rome).

Citaat
Maar het wordt o zo hard gespeeld. Er wordt aan 150% gelogen en bedrogen.(ik heb ook mijn deel gelogen en bedrogen) Dat maakt het hard en moeilijk. Op dit forum wordt er echt heel braaf gespeeld in vergelijking met survivor org. Ik heb in Ponderosa de stemmingen overlopen. Er zijn 11 stemmingen geweest en slechts 3 waren geen blindside. De 8 anderen (waaronder mijn vote-out) waren allemaal blindsides, en echt geslaagde.
Helemaal mee eens. Het zegt ook best veel dat ik daar als hero wordt gezien en hier als villain ;). Het is wel een extra level met alle drama die aan de gang is ::jaja::.

Citaat
Nu, ik was erin gegaan met 3 doelstellingen: ik wou niet de RN'er zijn die het minst ver kwam (maar heel moeilijk is dat ook niet om dat te bereiken :) )
Bjorrn  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Citaat
ik wou een individuele proef winnen en ik wou op zijn minst de jury bereiken. Alledrie zijn mij gelukt.

Als ik ooit de kans krijg om opnieuw te spelen, dan doe ik het (als ik tijd genoeg heb weliswaar).
Super dat je het naar je zin hebt gehad  ::bravo::.

Nog wat nieuwe vragen:
- Wat is het gene dat je het meest in een vriendschap waardeert?
- Heb je nog andere hobby's,  bijvoorbeeld sport?
- Welke natuurlijke eigenschap zou je het liefst willen bezitten? (voorbeeld; voor mij zou dit zijn zelfzekerheid. Ik denk teveel na over wat anderen van mij vinden.)
- Heb je ook broers en/of zussen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1256 Gepost op: 20-01-2016, 15:34:41 »
Dat is wel erg snel. Wat is je top 5 seizoenen van Survivor?

Ik was werkloos op dat moment, dus had ik veel tijd. Ik denk dat ik per dag 3 à 4 aflevering zag.

Van de oudere seizoenen verkies ik Afrika. De beelden en sfeer waren goed.
Wat zeker ook meespeelt is dat ik bij de oudere seizoenen (tot en met seizoen 5) vaak favorieten koos op basis
van hun voorstelling in aflevering 1.
Dit viel soms tegen (Gabriel in S4, Gervase in S1). Maar in Afrika waren mijn 3 favorieten (tom, Lex en Ethan) final 4.
Helaas verpest All-Stars mijn beeld van Lex.

Gabon hoort er zeker ook in thuis. Onvoorspelbaar, blindsides en mooi beelden.
Opnieuw raakten ook mijn favoriete kandidaten ver (Kenny, Matty en Bob)

Heroes VS Villains mag ik zeker niet vergeten.
Enkele  leuke personen (Rob (in dit seizoen toch), Tom en Courtney) lagen er dan wel vroeg uit,
maar ondanks de pagoning van de Heroes waren er veel onverwachte momenten (Candice die flipt, Rupert die Russel te slim af is,...). En natuurlijk niet te vergeten: Sandra

Phillipines: Qua proeven vond ik het een zeer sterk seizoen, maar de grote namen (Penner en Skupin) waren geweldig hier.
Malcolm vond ik eveneens een leuk persoon maar wat er bovenuit steekt is de onvoorspelbaarheid post-merge.

Cagayan: onvoorspelbaar tot op het eind, veel blindsides, sterke spelers (Spencer, Tony) en ook gewoon toffe mensen (Woo)

Ah leuk dat het songfestival dit effect inderdaad ook heeft. Disney muziek is niet heel erg fout hoor.

Inderdaad niet,en ook al was het fout. het is en blijft mooie muziek

Welke motivatie had je om voor sociaal werk te kiezen?

De motivatie was dat ik graag mensen wil helpen, met deze opleiding kan je mensen op verschillende manieren helpen.
Mijn afstudeerrichting (Personeelswerk) houdt in dat je mensen in een bedrijf helpt met problemen op het gebied van collega's, opleiding, loon,...

Er zijn meerdere mensen aan het solliciteren, misschien een idee om bijv. af en toe een sollicitatiebrief uit te wisselen of elkaar tips te geven voor gesprekken. #randomidee haha. 

en het is een goed idee. :). Ondertussen ben ik al enkele keren op sollicitatiegesprek geweest, dus ik ben in blijde verwachting van goed nieuws.

Helemaal mee eens. Het zegt ook best veel dat ik daar als hero wordt gezien en hier als villain. Het is wel een extra level met alle drama die aan de gang is

Daar is inderdaad een groot verschil. Tijdens DWDD2 vond ik mij niet villainachtig maar in survivor org. wel.
Maar elk spel is anders. Als ik naar de echte survivor kijk, vond ik Rob M. 2x de grootste villain (All-Stars en Redemption) en 2x zou ik hem als hero willen omschrijven (HvV en Marquesas).
Een villain of een hero, die lijn is zeer dun zoals Rupert ooit zei.

Bjorrn

Ik wou geen namen noemen, maja  ;D

« Laatst bewerkt op: 20-01-2016, 15:57:15 door wouterv »
klaar voor de strijd

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1257 Gepost op: 20-01-2016, 15:50:09 »
Een warm welkom voor onze tweede gast, de_witte ::bravo:: ::bravo::

Gracias  ::zwaai::


- Iedereen hier weet denk ik wel dat jij enorm van schaken houdt. Wat vind je er zo leuk aan? Hoe ben je begonnen met schaken?

Dat klopt.... schaken is gewoon een ongelooflijk mooi spel, dat nooit hetzelfde is... het blijft altijd verrassen. Daarnaast ben ik na zo ongeveer 25 jaar schaken heel erg vergroeid met het wereldje. Ik ken er veel mensen en heb er natuurlijk veel vrienden aan overgehouden.

Daarnaast vind ik het ontzettend leuk om anderen (vooral kinderen) schaken te leren en te zien hoe ze zich ontwikkelen.
Zelf speel ik niet zo veel meer.... de laatste tijd ben ik meer van het organiseren (van toernooien en andere activiteiten) en het lesgeven. Mijn laatste officiële partij dateert van 12 december...  ::hypocriet::




- Wat doe je zoal op een dagelijkse dag behalve schaken en RN?

Zoals gezegd, eigenlijk schaak ik zelf niet zo heel veel, maar ik ben er wel dagelijks mee bezig. Bijvoorbeeld door het voorbereiden van lessen of het organiseren van toernooien. Ook volg ik de grote toernooien via internet (zoals nu Wijk aan Zee).

Daarnaast moet er natuurlijk ook geld binnenkomen..... van het schaakles geven is helaas (nog) geen fulltime-baan te maken dus rij ik in de ochtend op de brommer door het mooie Naarden en zorg ik dat brieven op het juiste adres terechtkomen.

Als ik thuis ben vind ik het leuk om sport te volgen (via internet en tv) en ook sommige tv programma's mis ik niet graag (waarom hebben ze WIDM nou naar de zaterdag verplaatst? dat is echt een avond dat ik bijna nooit thuis ben....... gelukkig bestaat er uitzending-gemist....)

Als het kan speel ik graag spelletjes.... maar in mijn familie is daar niet echt iemand voor te vinden.... dus een spelletjesdag van RN kijk ik altijd erg naar uit. Soms organiseren we ook met schaakvrienden een spelletjesdag en in december ben ik voor het eerst naar een spellenclub geweest (en heel wat spellen gespeeld met onbekenden)


- Hoe is het met jouw liefdesleven  ::wenkbrauw::?

volgende vraag a.u.b...... Mijn liefdesleven is op dit moment een niet bestaand iets

- Welke uitvinding vind jij totaal nutteloos en waarom?

Geen idee eigenlijk.... er zullen vast heel veel nutteloze uitvindingen zijn, maar omdat ze nutteloos zijn onthoud ik ze natuurlijk niet. Dat is zonde van de ruimte in mijn hersenen...... Vandaag ben ik eigenlijk ook geen nutteloze uitvinding tegengekomen dus ik kan hier geen goed antwoord geven  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1258 Gepost op: 20-01-2016, 15:56:34 »
Nog wat nieuwe vragen:
- Wat is het gene dat je het meest in een vriendschap waardeert?

Wel, hetgene wat ik het meest waardeer is eerlijkheid.
Als iets wat ik doe, je stoort: zeg het dan tegen mij. Daar kan ik tegen.
Ik kan er kregelig van worden als ik hoor dat iemand achter mijn rug roddelt ipv. hetzelf tegen mij te zeggen.
In mijn gezicht liegen is ook iets waar ik moeite meeheb (en hiermee bedoel ik in het echte leven, niet in een spel  ;))

Het fijne is ook dat ik een goede vriendengroep heb in mijn dorp (9-tal personen). We spreken geregeld af om samen iets te gaan drinken enzo. Eenmaal per jaar gaan we ook op mannenweekend. (met zijn 9'en ergens een huisje huren, activiteiten doen zoals karten, paintbal,... en vooral pintjes drinken   :D)

Maar ik kan er ook van genieten om met mijn beste maat af te spreken. We zien elkaar niet meer veel maar we maken toch tijd om 1x per maand of 2 maanden eens af te spreken.Die is nu deze zomer ook verhuisd en woont op een tiental km van mij samen met zijn vriendin/verloofde. Het leuke is dat we weten wat we aan elkaar hebben: we kunnen over alles spreken, ik ben in zijn huis gaan helpen,... We weten wat we aan elkaar hebben. Ik was na de familie de eerste die wist dat hij gaat trouwen en ik heb 2 maanden moeten zwijgen totdat iedereen die het moest weten het wist.


- Heb je nog andere hobby's,  bijvoorbeeld sport?

Ik ben leider in de plaatselijke jeugdbeweging in ons dorp. Dit doe ik nu al het 9de jaar.
Ik ben 7 jaar lang leider geweest van de 6 tot 9-jarigen en nu het tweede jaar van +16-jarigen.
In de provinciale koepel van onze jeugdbeweging ben ik ook voorzitter van groep K van mijn provincie (Vlaams-Brabant).

Deze groep maakt bezinningen tijdens cursussen voor leiding, maar ook voor sportfeesten, kampen van KLJ's in Vlaams-Brabant
en zelfs af en toe een nationaal evenement. Dit jaar maken we samen met de groep van Oost-Vlaanderen een bezinning van een nationaal evenement dat om de 4 jaar georganiseerd wordt (vergelijk het met een jamboree) en waar er 1000 mensen aanwezig zullen zijn.

Verder lees ik zeer graag, en speel ik tafeltennis. Ik train 2x per week, 1x per week is er een competitiematch en af en toe een toernooi.

Welke natuurlijke eigenschap zou je het liefst willen bezitten?

Ik sluit mij aan met wat jij zegt: zelfzekerheid zou ik nog wat mogen kweken.
Want ik probeer vaak dingen te doen om anderen te helpen maar als ik iets wil doen, denk ik vaak: Oeh, zou ik het niet anders doen? Wat gaat die en die daarvan denken? Wat ga ik daarop zeggen?
Ik ben een enorme twijfelaar en vaak blokkeer ik gewoon.

- Heb je ook broers en/of zussen?

Ik heb 1 zus. Die is 2 jaar jonger als ik. Over het algemeen komen we goed overeen maar onze karakters verschillen zeer erg.
Maar ik kan niet klagen.
klaar voor de strijd

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1259 Gepost op: 21-01-2016, 02:33:00 »
tijd voor mijn vraag aan D*N en Aapje..
jullie weten dat ik heel graag fotografeer dus daar gaat mijn vraag over.
Tegenwoordig zie je veel fotografen reclame maken met shoots. Trouwen, vriendschap, baby's, zwangere buiken, families, kinderen, huisdieren, je kan het zo gek niet bedenken.  Ook onder amateurfotografen zijn shoots best populair om te doen.
Stel dat jij gevraagd wordt om aan een shoot mee te werken en dat je mee mag denken over hoe het resultaat er uit zou moeten zien.
Hoe zou jij dan in beeld gebracht willen worden en welke locatie zou jij kiezen voor een shoot van jezelf? En vooral, waarom deze keuzes?
Interessante vraag, die ik ook voor meerdere dingen kan beantwoorden. Drie dingen waar ik een shoot voor zou willen doen: Representatieve foto, Muziek foto's en Trouwen.

Representatieve foto
Eigenlijk een foto die je voor veel dingen kan gebruiken, die je aan eigenlijk iedereen zou kunnen laten zien, kan bijvoegen met je CV. Dus gewoon leuk gekleed. Qua locatie zou ik denken aan een natuurlijke omgeving. Rustgevend, past bij mijn karakter en dan het liefst in de zon. Moet ook vrolijkheid uitstralen. Dus qua beeld: Smile, sprankelend, natuurlijk.

Muziek foto's
Een soort van artiesten shoot, over de top met opvallende kleding en natuurlijk passend bij de muziek. Ook voor bijvoorbeeld een cover van een opname ::jaja::. Ik probeer dat zelf nu ook een beetje met mijn crappy camera haha zoals dit:

Gaat dan vooral om het artistieke en het passend maken bij de muziek. Locatie zal dan waarschijnlijk vaak gewoon de foto studio zijn. Ik kan natuurlijk een goed voorbeeld geven met het nummer dat ik hier al heb geplaatst: Love Bubblegum. Ik zie mezelf dan met een grote roze kauwgomballon in een soort van vintage omgeving en een nonchalante licht sexy uitdrukking.  ;D

Trouwen
Locatie bij een kasteel, sprookjesachtig. Waar ik ook wel fan van ben is het foto's maken zonder poseren hierbij. Dat het geen statisch beeld wordt van mensen die mooi willen zijn, maar je echt de sfeer en beweging mee krijgt. Natuurlijk in een mooi pak. Belangrijk is het vastleggen van het genieten van de dag.

Hopelijk beantwoord dat je vraag een beetje :D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human