Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 429012 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1300 Gepost op: 26-01-2016, 22:56:25 »
Superleuk dat ik te gast mag zijn  ::bravo::
you're welcome ;D

Citaat
Dat klopt, ik zit nu in 5 vwo met het profiel Cultuur en Maatschappij. Ik heb als keuzevak economie. Ik had dat gekozen omdat ik aan het einde van klas 3 nog totaal niet wist wat ik wilde gaan doen, en door economie te kiezen hield ik mijn profiel erg breed. Ik weet nu dat ik graag iets met taal wil doen, maar ik weet nog niet precies wat. Ik neig naar de studie Taalwetenschap. Dat is een studie waarbij je je bezighoudt met talen, maar niet met één specifieke taal. Dat lijkt me wel interessant. Ik ga over een paar maanden proefstuderen om te kijken hoe het er precies aan toe gaat en of ik het wel écht leuk vind  :)
Klinkt goed ::jaja::.
Citaat
Ja, ik heb een tweelingzus, supergezellig (meestal  ;D) :D
ééneiig of twee-eiige tweelingzus?

Citaat
Dat is dit nummer van Owl City:


Ik word altijd vrolijk van dit nummer, omdat er ook een leuk instrumentaal stukje in zit  :D. Het is best wel een tijd geleden dat ik dit nummer heb ontdekt, maar ik ben het nog steeds niet zat  ::tandpastasmiley::.
Mini-Starlight ::rofl::

Citaat
Hmm, ik heb nog niet zo heel veel bijzondere dingen gedaan dit jaar eigenlijk. Maar ik ben de afgelopen weken wel bezig geweest met iets leuks: ik speel viool, en ik werd gevraagd om op te treden in een orkest, waarmee we een medley uit de film Frozen gingen spelen. Er werd eerst een mini-musical gedaan door 26 kinderen tussen de 4 en 8 jaar, en daarna kwam het orkest om te spelen. Dat was erg leuk om eens mee te maken!
Aah dat is super leuk, Frozen ::love::. Hoelang speel je al viool? Welke liedjes zaten in de medley? en met de forumquiz in gedachte, wat is je favoriete disneyfilm?  ::vergroot::

- Met wie zou je wel eens een beschuitje willen eten? ::wenkbrauw::

- Je huis met alles erin komt in brand te staan, na het redden van alle mensen en dieren in het huis kan je nog maar 1 ding redden. Wat haal je het huis nog uit?

- Wat is je meest uitgesproken eigenschap volgens jou?

- We moeten het natuurlijk ook over spelletjes hebben, als winnaar van de laatste Survivor. Wat was je hoogtepunt qua spelletjes op realitynet en waarom?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1301 Gepost op: 26-01-2016, 23:07:52 »
Taal(wetenschap)mensen ::bravo:: ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1302 Gepost op: 27-01-2016, 09:46:20 »
Maar daar komt ie:
Als je de macht zou hebben om hier in Nederland een wet/regel in te voeren of te veranderen en eentje helemaal af te schaffen, wat zou je dan willen veranderen en waarom?
Lastig want ik ken lang niet alle regels en wetten die Nederland heeft. Ik heb even lopen googlen en dan kom je best wat gekke wetten tegen:
- In Urk en Lelystad mogen postduiven niet vliegen op zondag i.v.m. de zondagsrust
- In Flevoland is het verboden te stoepkrijten
- In Leiden is het verboden een metaaldetector te dragen
- In Deventer mag je niet als Sinterklaas verkleed gaan
- Over fooi moet je volgens de wet ook belasting betalen
- Als je bent getrouwd en gaat scheiden dan is je schoonmoeder nog steeds je schoonmoeder, je komt er nooit meer vanaf.

Natuurlijk valt het mee als je bekijkt welke gekke wetten er in andere landen zijn, ik kwam bijv. dit tegen:
- In Gambia mogen heksen niet hoger dan 150m vliegen ::rofl::

Ik zou op dit moment waarschijnlijk zeggen, studiefinanciering terug ::vergroot::. Want niemand heeft wat aan een hele generatie in de schulden. Er zijn vast nog veel andere goede mogelijkheden, maar ik heb er niet zo heel veel verstand van ::sorry::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1303 Gepost op: 27-01-2016, 10:10:04 »
Lastig want ik ken lang niet alle regels en wetten die Nederland heeft. Ik heb even lopen googlen en dan kom je best wat gekke wetten tegen:
- In Urk en Lelystad mogen postduiven niet vliegen op zondag i.v.m. de zondagsrust
- In Flevoland is het verboden te stoepkrijten
- In Leiden is het verboden een metaaldetector te dragen
- In Deventer mag je niet als Sinterklaas verkleed gaan
- Over fooi moet je volgens de wet ook belasting betalen
- Als je bent getrouwd en gaat scheiden dan is je schoonmoeder nog steeds je schoonmoeder, je komt er nooit meer vanaf.

Natuurlijk valt het mee als je bekijkt welke gekke wetten er in andere landen zijn, ik kwam bijv. dit tegen:
- In Gambia mogen heksen niet hoger dan 150m vliegen ::rofl::

Ik zou op dit moment waarschijnlijk zeggen, studiefinanciering terug ::vergroot::. Want niemand heeft wat aan een hele generatie in de schulden. Er zijn vast nog veel andere goede mogelijkheden, maar ik heb er niet zo heel veel verstand van ::sorry::.

 ::rofl:: Wat leuk al die wetten. Oh jee, niet stoepkrijten. Dan hebben we vroeger heel vaak de wet overtreden hier in de straat.

Bedankt voor je antwoord D*N. Ik ben het wel eens met je, de studiefinanciering weer terug.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1304 Gepost op: 27-01-2016, 10:15:42 »

Natuurlijk valt het mee als je bekijkt welke gekke wetten er in andere landen zijn, ik kwam bijv. dit tegen:
- In Gambia mogen heksen niet hoger dan 150m vliegen ::rofl::

::rofl::

Mijn favoriet: In Frankrijk is het verboden om met een ufo in een wijngaard te landen.
klaar voor de strijd

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1305 Gepost op: 27-01-2016, 10:32:18 »
Oh ik heb meerdere favorieten:
- Het is bij wet verboden om te overlijden in de Britse Parlementsgebouwen. Dus pas goed op waar je overlijdt.
- In Pennsylvania dient een automobilist die een koppel paarden ziet naderen zijn auto aan de kant van de weg te zetten en te bedekken met een doek die de kleur heeft van de omgeving. Zijn de paarden dan nog schrikachtig, dan dient de auto uit elkaar geschroefd te worden en de onderdelen dienen te worden verborgen onder de dichtstbijzijnde bosjes
- In Kentucky is het voor een vrouw verboden zich in badpak op de snelweg te bevinden, behalve als ze door minstens twee politieagenten begeleid wordt, of als ze lichter is dan 45 kilo of zwaarder dan honderd kilo. Dit geldt overigens nadrukkelijk niet voor vrouwelijke paarden.


Maar over je vraag ga ik nog eventjes nadenken :)
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1306 Gepost op: 27-01-2016, 10:42:13 »
Taal(wetenschap)mensen ::bravo:: ::zwaai::


Jeeeej taalmensen ::bravo::
Mensen kijken mij altijd zo ontzettend raar aan als ik zeg dat ik eindexamen heb gedaan in zes verschillende talen :-X
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1307 Gepost op: 27-01-2016, 10:52:37 »
Kijken diezelfde mensen je onder andere omstandigheden wel normaal aan?
Want dan is het misschien iets anders - bijvoorbeeld dat iemand met viltstift een bril en krulsnor op je gezicht had getekend ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1308 Gepost op: 27-01-2016, 16:44:17 »
Citaat
ééneiig of twee-eiige tweelingzus?

Twee-eiig  :). We zijn drie maanden te vroeg geboren. Ik heb kort na mijn geboorte een hersenbeschadiging gehad, waar ik een lichamelijke beperking aan heb overgehouden (ik loop zegmaar ongeveer hetzelfde als Lucille Werner, die ken je vast wel  ;D). Ik kan hier gelukkig prima mee omgaan (als iemand hier meer over wil weten: vraag maar raak hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee  ;)). Maar dat is ook een reden dat mijn zus en ik heel close zijn: zij weet heel goed wat ik wel en niet fysiek aankan, en waar ik bijvoorbeeld hulp bij nodig heb. Het is heel fijn om zo iemand (bijna) altijd in de buurt te hebben  :D.

Citaat
Aah dat is super leuk, Frozen ::love::. Hoelang speel je al viool? Welke liedjes zaten in de medley? en met de forumquiz in gedachte, wat is je favoriete disneyfilm?  ::vergroot::

Ik speel al 8 jaar viool, en al 7 jaar in een orkest. We treden gemiddeld 4 keer per jaar op, waarvan 1 keer in ons plaatselijke theater. Het is altijd heel gezellig  :D. In de medley zaten de nummers 'Love is an open door', 'Do you want to build a snowman', 'For the first time in forever' en 'Let it go'. Mijn favoriete disneyfilm is denk ik ook Frozen. Ik vond vooral Olaf en Sven gewoon heel erg leuk  :D

Citaat
- Met wie zou je wel eens een beschuitje willen eten? ::wenkbrauw::

Haha, ik verwachtte deze vraag al  ;D. Lastige vraag, maar ik ga nu denk ik voor Joe Anglim uit Survivor  ;D Ik vond hem in zowel Worlds Apart als Cambodia een hele leuke kandidaat, en ik denk dat het best gezellig zou zijn voor een keertje ofzo ;D

of moest het iemand van het forum zijn?  :P

Citaat
- Je huis met alles erin komt in brand te staan, na het redden van alle mensen en dieren in het huis kan je nog maar 1 ding redden. Wat haal je het huis nog uit?


Ik denk mijn ipod nano (niet zo'n nieuwe, maar zo'n prehistorische versie zonder touchscreen). Die heb ik 6 jaar geleden gewonnen bij een prijspuzzel, en ik gebruik hem nog steeds bijna dagelijks (ja, hij doet het nog steeds  :P).

Citaat
- Wat is je meest uitgesproken eigenschap volgens jou?

Ik ben heel positief ingesteld. Dat komt misschien deels door mijn handicap: je moet gewoon nog steeds genieten van het leven, ondanks dat sommige dingen niet lukken. Ik probeer zoveel mogelijk dingen gewoon te doen en positief te blijven, en dat lukt heel goed  :).

Citaat
- We moeten het natuurlijk ook over spelletjes hebben, als winnaar van de laatste Survivor. Wat was je hoogtepunt qua spelletjes op realitynet en waarom?

Ik denk toch wel het winnen van Survivor. Ik heb toen niet een heel goed spel gespeeld, maar ik denk dat ik toch ook wel werd onderschat. In de finale tegen de_witte verwachtte ik totaal niet dat ik zou winnen, dus dat was een grote verrassing. En het meedoen aan Survivor heeft ervoor gezorgd dat ik de serie ben gaan kijken, en ik vind het superleuk  ::bravo::






I will follow my inner gold

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1309 Gepost op: 27-01-2016, 21:52:23 »
de_witte heeft op dit moment een erg drukke week.... na het weekend is hij weer terug, al is het dan misschien tijd om een slaaptekort weg te werken ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1310 Gepost op: 27-01-2016, 23:03:27 »
Wat gaan er achter avatars toch bijzondere verhalen schuil.

Wat fijn om zo'n kanjer van een zus te hebben Miek!! En ongetwijfeld zegt zij hetzelfde over jou ;D

er was eens......

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1311 Gepost op: 28-01-2016, 15:03:11 »


Cavia Pieter wordt afgeleid door mooie dame tijdens zijn zoektocht naar het koffielepeltje.

Ik was even bang dat mijn (inmiddels vaak besproken) caafjes afscheid aan het nemen waren van cavia Pietertje en wel onder het genot van een kopje koffie  :-X


Oh jee twee....wij zijn op school dus heel vaak in overtreding want we stoepkrijten ons gek op het schoolplein ::) :-X

Leuk om alle vragen beantwoord te zien...zo leer je een ieder toch weer een beetje beter kennen ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 28-01-2016, 15:05:06 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1312 Gepost op: 28-01-2016, 23:38:18 »
Twee-eiig  :). We zijn drie maanden te vroeg geboren. Ik heb kort na mijn geboorte een hersenbeschadiging gehad, waar ik een lichamelijke beperking aan heb overgehouden (ik loop zegmaar ongeveer hetzelfde als Lucille Werner, die ken je vast wel  ;D). Ik kan hier gelukkig prima mee omgaan (als iemand hier meer over wil weten: vraag maar raak hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee  ;)). Maar dat is ook een reden dat mijn zus en ik heel close zijn: zij weet heel goed wat ik wel en niet fysiek aankan, en waar ik bijvoorbeeld hulp bij nodig heb. Het is heel fijn om zo iemand (bijna) altijd in de buurt te hebben  :D.

Ik vind het knap en tof dat je hier zo open over durft te posten en ook goed hoe je hier mee omgaat (ook met een beetje zelfspot)  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1313 Gepost op: 30-01-2016, 12:32:36 »
Twee-eiig  :). We zijn drie maanden te vroeg geboren. Ik heb kort na mijn geboorte een hersenbeschadiging gehad, waar ik een lichamelijke beperking aan heb overgehouden (ik loop zegmaar ongeveer hetzelfde als Lucille Werner, die ken je vast wel  ;D). Ik kan hier gelukkig prima mee omgaan (als iemand hier meer over wil weten: vraag maar raak hoor, daar heb ik geen enkel probleem mee  ;)). Maar dat is ook een reden dat mijn zus en ik heel close zijn: zij weet heel goed wat ik wel en niet fysiek aankan, en waar ik bijvoorbeeld hulp bij nodig heb. Het is heel fijn om zo iemand (bijna) altijd in de buurt te hebben  :D.
Ik sluit me aan bij Mollenvanger, tof dat je hier open over bent ::bravo::. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties in lichamelijke beperkingen, maar ik ben benieuwd in hoeverre die van jou je belemmert? Welke dingen heb je bijvoorbeeld hulp bij nodig?

Citaat
Ik speel al 8 jaar viool, en al 7 jaar in een orkest. We treden gemiddeld 4 keer per jaar op, waarvan 1 keer in ons plaatselijke theater. Het is altijd heel gezellig  :D. In de medley zaten de nummers 'Love is an open door', 'Do you want to build a snowman', 'For the first time in forever' en 'Let it go'. Mijn favoriete disneyfilm is denk ik ook Frozen. Ik vond vooral Olaf en Sven gewoon heel erg leuk  :D
Dan ben je waarschijnlijk al wel aardig goed met de viool ::jaja::. Is zo'n optreden ook een keer opgenomen op film? Of kunnen forummers een keer langskomen bij zo'n concert? ::nieuwsgierig:: (Leuk forumuitje!)

Citaat
Haha, ik verwachtte deze vraag al  ;D. Lastige vraag, maar ik ga nu denk ik voor Joe Anglim uit Survivor  ;D Ik vond hem in zowel Worlds Apart als Cambodia een hele leuke kandidaat, en ik denk dat het best gezellig zou zijn voor een keertje ofzo ;D
Hij mag er zeker wezen ::wenkbrauw::

Citaat
of moest het iemand van het forum zijn?  :P

Nee hoor ;)

Citaat
Ik denk mijn ipod nano (niet zo'n nieuwe, maar zo'n prehistorische versie zonder touchscreen). Die heb ik 6 jaar geleden gewonnen bij een prijspuzzel, en ik gebruik hem nog steeds bijna dagelijks (ja, hij doet het nog steeds  :P).
Is natuurlijk ook wel speciaal omdat je waarschijnlijk één van de weinigen bent die nog zo'n ipod heeft :). Wat voor prijspuzzel heb je hem mee gewonnen? kan ik er een survivorproef van maken? ::pinokkio::

Citaat
Ik ben heel positief ingesteld. Dat komt misschien deels door mijn handicap: je moet gewoon nog steeds genieten van het leven, ondanks dat sommige dingen niet lukken. Ik probeer zoveel mogelijk dingen gewoon te doen en positief te blijven, en dat lukt heel goed  :).
Mooi ::bravo::

Citaat
Ik denk toch wel het winnen van Survivor. Ik heb toen niet een heel goed spel gespeeld, maar ik denk dat ik toch ook wel werd onderschat. In de finale tegen de_witte verwachtte ik totaal niet dat ik zou winnen, dus dat was een grote verrassing. En het meedoen aan Survivor heeft ervoor gezorgd dat ik de serie ben gaan kijken, en ik vind het superleuk  ::bravo::
Ik ben erg blij dat ik je indirect heb aangezet tot het volgen van Survivor ::jaja:: en ik vond het ook leuk dat je Survivor won. Inderdaad niet omdat je de meest dominante winnaar was, maar vooral omdat je een heel ander soort winnaar was, erg onwaarschijnlijk ook. Dat geeft weer aan, dat iedereen de mogelijkheid om Survivor te winnen.

- Hoe voel jij je over je relatie met je moeder?

- Welke vakantie was voor jou echt een hoogtepunt?

- Wie zijn je favoriete heldinnen in real life?

- Welke forummer zou je graag een keer willen ontmoeten en waarom? (Kies één)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1314 Gepost op: 30-01-2016, 12:37:46 »
En het is alweer tijd voor onze volgende gast! Welkom, Syllie ::bravo:: ::bravo::

- Zoals velen wellicht wel weten heb je (net als ik) ME. Wat heb je het meeste geleerd door deze ziekte?
- Als je een iemand mocht kiezen, wie van het forum zou je dan graag willen ontmoeten?
- Wat is het mooiste liedje ever? (graag met youtube link :) ) En waarom?
- Ga je binnenkort nog leuke dingen doen?
« Laatst bewerkt op: 30-01-2016, 13:13:41 door AaPje16 »
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1315 Gepost op: 30-01-2016, 16:41:48 »
En het is alweer tijd voor onze volgende gast! Welkom, Syllie ::bravo:: ::bravo::

Woops, there she is :D
Dank jullie wel voor de uitnodiging om gast te zijn in jullie Talkshow :D

Citaat
- Zoals velen wellicht wel weten heb je (net als ik) ME. Wat heb je het meeste geleerd door deze ziekte?
Ik heb geleerd om weer voor mezelf te kiezen i.p.v. alsmaar te doen wat anderen van je verlangen / verwachten. En heb weer opnieuw leren genieten (hoe cliché dat het ook klinkt) van de kleine dingen die gebeuren, vogels die heen en weer vliegen voor mijn raam of mijn poezel die een knuffelsessie komt vragen :D

Citaat
- Als je een iemand mocht kiezen, wie van het forum zou je dan graag willen ontmoeten?
Best een lastige keuze want zijn er heel veel maar dat wordt voor de 1e ontmoeting dan toch jijzelf Aapje :D

Citaat
- Wat is het mooiste liedje ever? (graag met youtube link :) ) En waarom?
Eigenlijk is het allermooiste liedje ever Rasperry Beret van Prince. Was het eerste liedje wat ik van hem hoorde en daarna helemaal verknocht aan die man. Eigenlijk zijn bijna al zijn nummers mooi en de gitaarsolo's die hij geeft geven mij kippevel.

Maar goed, aangezien zijn nummers heel moeilijk te vinden zijn ben ik een andere kant uit gaan denken en dan kom je uit op mijn gabberperiode die ook helemaal geweldig was. En dan kom ik vanzelf uit bij Peter Paul Pigmans alias 3 steps ahead. En waarschijnlijk gaan veel mensen hier op het forum nu geluidsdopjes in doen of klikken niet eens op de link  ::rofl:: ::rofl:: maar ik heb hem meegemaakt van begin totdat hij overleden is en hij was gewoon in die tijd geweldig. Ook jaren daarna op Thunderdome als er weer even stil gestaan werd bij zijn overlijden met een tribute dan moest ik in die zaal zijn :D Net zo'n kippenvel als Drokz (die toen ook nog MC was) Thunderdome te horen roepen. :D




Citaat
- Ga je binnenkort nog leuke dingen doen?
Volgend weekend staat er weer een gezellig dagje op de planning. Dan is het weer carnaval en dat is toch wel een van de feestjes die bij mij blijft kriebelen en daar moet ik gewoon heen. Vroeger was ik van vrijdag tot woensdag aan het stappen. Nu is het alleen de zondag maar die is zo geweldig gezellig. Kleren liggen zelfs al klaar dus ben er al helemaal naar aan het toeleven  ::rofl::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1316 Gepost op: 30-01-2016, 17:12:42 »
Citaat
Ik sluit me aan bij Mollenvanger, tof dat je hier open over bent ::bravo::. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties in lichamelijke beperkingen, maar ik ben benieuwd in hoeverre die van jou je belemmert? Welke dingen heb je bijvoorbeeld hulp bij nodig?

Mijn beperking belemmert me niet zo heel erg gelukkig. Ik kan niet op een normale fiets fietsen, dus ik heb een driewieler met elektrische ondersteuning. Verder gebruik ik op school de lift (ik kan wel traplopen, maar niet met een zware tas, dus dan is de lift praktischer) en doe ik niet overal aan mee tijdens de gymlessen (maar of dat nou zo vervelend is... ;D). Tijdens excursies en dat soort dingen neem ik mijn rolstoel mee, omdat een hele dag lopen vermoeiend is.

Okee het lijkt nu alsof dit heel veel dingen zijn maar het valt best wel mee hoor ;D

Citaat
Dan ben je waarschijnlijk al wel aardig goed met de viool ::jaja::. Is zo'n optreden ook een keer opgenomen op film? Of kunnen forummers een keer langskomen bij zo'n concert? ::nieuwsgierig:: (Leuk forumuitje!)

Ik heb even gezocht, maar ik heb geen filmpje kunnen vinden helaas (ik zal het onthouden voor ons volgende concert!). In juni hebben we een concert in ons plaatselijke theater (in Alphen aan den Rijn) dus als iemand van het forum in de buurt is, je bent welkom  ;).

Citaat
Is natuurlijk ook wel speciaal omdat je waarschijnlijk één van de weinigen bent die nog zo'n ipod heeft :). Wat voor prijspuzzel heb je hem mee gewonnen? kan ik er een survivorproef van maken? ::pinokkio::

Het was volgens mij een woordzoeker die in de krant stond  :). Daar kun je vast wel iets survivor-achtigs mee doen toch? Maar dan moet het wel iets spannender zijn dan alleen maar een paar woorden zoeken natuurlijk  :P.

Citaat
Ik ben erg blij dat ik je indirect heb aangezet tot het volgen van Survivor ::jaja:: en ik vond het ook leuk dat je Survivor won. Inderdaad niet omdat je de meest dominante winnaar was, maar vooral omdat je een heel ander soort winnaar was, erg onwaarschijnlijk ook. Dat geeft weer aan, dat iedereen de mogelijkheid om Survivor te winnen.

Thanks  ::tandpastasmiley::

Citaat
- Hoe voel jij je over je relatie met je moeder?

Ik heb een goede relatie met mijn moeder. Vroeger hadden we weleens ruzie,en dat ging dan natuurlijk over niks  :P maar nu hebben we gelukkig bijna nooit meer ruzie  :).

Citaat
- Welke vakantie was voor jou echt een hoogtepunt?

2 jaar geleden ben ik met mijn ouders en mijn zus naar Oostenrijk geweest. Meestal doen we dan wandelingen waarbij mijn rolstoel mee kan, maar tijdens deze vakantie hebben we één wandeling gedaan waarbij dat niet kon. We gingen ergens omhoog lopen, en dan met een kabelbaan terug. We gingen dus een behoorlijk stuk stijgen, dus het was een hele pittige wandeling (en niet alleen voor mij  ;D). Ik was best wel trots dat ik die wandeling heb kunnen maken, dus dat was zeker een hoogtepunt  :D.

Citaat
- Wie zijn je favoriete heldinnen in real life?

Ik ga nu even heel cliché m'n vriendinnen zeggen  ;D. Éen van die vriendinnen ken ik al sinds groep 1 van de basisschool, en we kunnen altijd alles met elkaar bespreken, dus ik zou niet zonder haar kunnen  ::tandpastasmiley::. Een andere vriendin ken ik vanaf de middelbare school. Maar we zijn zo goed bevriend, dat ik soms denk van 'oh ja, vóór de middelbare school kende we elkaar nog niet eens'.
Ik heb een heel hecht groepje vriendinnen en dat is superfijn  ::bravo::.

Citaat
- Welke forummer zou je graag een keer willen ontmoeten en waarom? (Kies één)

Ik begin wel nieuwsgierig te worden naar Starlight, ben benieuwd of ik echt een mini-versie van haar ben  ;D
I will follow my inner gold

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1317 Gepost op: 30-01-2016, 17:18:05 »
Ik begin wel nieuwsgierig te worden naar Starlight, ben benieuwd of ik echt een mini-versie van haar ben  ;D

Naja, mini.. veel kleiner kan je niet zijn :-\\




Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1318 Gepost op: 30-01-2016, 17:45:24 »
::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1319 Gepost op: 30-01-2016, 17:47:58 »
 ::hand:: lange mannen humor...
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?