Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 429355 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1320 Gepost op: 30-01-2016, 17:48:38 »
O god, als dit maar goed gaat volgende week in mijn taxi....

Leuk interview Miek ::bravo::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1321 Gepost op: 30-01-2016, 17:56:49 »
Zo klein (lees mini) is ze nou ook weer niet hoor ;D :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1322 Gepost op: 30-01-2016, 19:57:07 »
Okee het lijkt nu alsof dit heel veel dingen zijn maar het valt best wel mee hoor ;D
Ik denk ook wel dat als je deze dingen gewend bent dat het helemaal niet meer raar of anders is ::ok::.
Citaat
Ik heb even gezocht, maar ik heb geen filmpje kunnen vinden helaas (ik zal het onthouden voor ons volgende concert!). In juni hebben we een concert in ons plaatselijke theater (in Alphen aan den Rijn) dus als iemand van het forum in de buurt is, je bent welkom  ;).

Citaat
Ik heb een goede relatie met mijn moeder. Vroeger hadden we weleens ruzie,en dat ging dan natuurlijk over niks  :P maar nu hebben we gelukkig bijna nooit meer ruzie  :).
Dat is fijn :)

Citaat
2 jaar geleden ben ik met mijn ouders en mijn zus naar Oostenrijk geweest. Meestal doen we dan wandelingen waarbij mijn rolstoel mee kan, maar tijdens deze vakantie hebben we één wandeling gedaan waarbij dat niet kon. We gingen ergens omhoog lopen, en dan met een kabelbaan terug. We gingen dus een behoorlijk stuk stijgen, dus het was een hele pittige wandeling (en niet alleen voor mij  ;D). Ik was best wel trots dat ik die wandeling heb kunnen maken, dus dat was zeker een hoogtepunt  :D.


Ik ga nu even heel cliché m'n vriendinnen zeggen  ;D. Éen van die vriendinnen ken ik al sinds groep 1 van de basisschool, en we kunnen altijd alles met elkaar bespreken, dus ik zou niet zonder haar kunnen  ::tandpastasmiley::. Een andere vriendin ken ik vanaf de middelbare school. Maar we zijn zo goed bevriend, dat ik soms denk van 'oh ja, vóór de middelbare school kende we elkaar nog niet eens'.
Ik heb een heel hecht groepje vriendinnen en dat is superfijn  ::bravo::.
Mooie antwoorden ::bravo::
Citaat
Ik begin wel nieuwsgierig te worden naar Starlight, ben benieuwd of ik echt een mini-versie van haar ben  ;D
Volgens mij zitten jullie niet eens zo heel ver van elkaar vandaan, zou mogelijk moeten zijn ::vergroot::.

Bedankt voor het interview Miek1999, was zeker weten een top interview ::bravo::. Je mag nu nog een pittige vraag terug stellen aan Aapje en mij.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1323 Gepost op: 30-01-2016, 20:19:17 »
Leuk interview, wat mooi dat je zo open wilt zijn Miek! ::hug::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1324 Gepost op: 30-01-2016, 22:16:20 »
Naja, mini.. veel kleiner kan je niet zijn :-\\






"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1325 Gepost op: 30-01-2016, 23:48:50 »
Sharpaaaayyy ::love::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1326 Gepost op: 31-01-2016, 15:10:26 »
Best een lastige keuze want zijn er heel veel maar dat wordt voor de 1e ontmoeting dan toch jijzelf Aapje :D

Aaaahw  ::hug::
Lijkt me leuk ::bravo::

Eigenlijk is het allermooiste liedje ever Rasperry Beret van Prince. Was het eerste liedje wat ik van hem hoorde en daarna helemaal verknocht aan die man. Eigenlijk zijn bijna al zijn nummers mooi en de gitaarsolo's die hij geeft geven mij kippevel.

Maar goed, aangezien zijn nummers heel moeilijk te vinden zijn ben ik een andere kant uit gaan denken en dan kom je uit op mijn gabberperiode die ook helemaal geweldig was. En dan kom ik vanzelf uit bij Peter Paul Pigmans alias 3 steps ahead. En waarschijnlijk gaan veel mensen hier op het forum nu geluidsdopjes in doen of klikken niet eens op de link  ::rofl:: ::rofl:: maar ik heb hem meegemaakt van begin totdat hij overleden is en hij was gewoon in die tijd geweldig. Ook jaren daarna op Thunderdome als er weer even stil gestaan werd bij zijn overlijden met een tribute dan moest ik in die zaal zijn :D Net zo'n kippenvel als Drokz (die toen ook nog MC was) Thunderdome te horen roepen. :D

Wat een leuk antwoord ::bravo::
Totaal anders dan mijn muzieksmaak, dat wel haha

Volgend weekend staat er weer een gezellig dagje op de planning. Dan is het weer carnaval en dat is toch wel een van de feestjes die bij mij blijft kriebelen en daar moet ik gewoon heen. Vroeger was ik van vrijdag tot woensdag aan het stappen. Nu is het alleen de zondag maar die is zo geweldig gezellig. Kleren liggen zelfs al klaar dus ben er al helemaal naar aan het toeleven  ::rofl::

- Oeh wat voor pakje heb je :D ?
- Heb je carnaval ook al eens in andere steden gevierd? Hier in Maastricht bijvoorbeeld ^^
- Wat vond je als kind het leukste om te doen? (bv met barbies spelen, stoepkrijten, buiten spelen, ...) Vind je dat nu nog steeds stiekem leuk ;D?
- Stel je mag een wens doen, maar je mag er zelf geen voordeel uit halen. Wat zou je dan wensen?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1327 Gepost op: 1-02-2016, 07:34:31 »
Mijn vraag:

- Je moet kiezen tussen: Nederland in, maar er nooit meer uit, of Nederland uit, maar er nooit meer in. Wat kies je en waarom?
I will follow my inner gold

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1328 Gepost op: 1-02-2016, 13:00:11 »
Citaat
Aaaahw  lekker knuffelen
Lijkt me leuk Bravo!
::bravo::

Citaat
- Oeh wat voor pakje heb je Cheesy ?
Ik heb dit pakje dit jaar:
Alleen dan natuurlijk de volwassen uitvoering  ::rofl::

Citaat
- Heb je carnaval ook al eens in andere steden gevierd? Hier in Maastricht bijvoorbeeld ^^
Maastricht ben ik 1 keer geweest maar dat is echt 20 jaar geleden ofzo. Den Bosch ook een keer geweest maar overwegend toch Eindhoven (aangezien ik daar geboren ben) en Asten op zondag. Dan is daar Reundje Klot en dat is een kroegentocht door het dorp dus heel gezellig ook :D

Citaat
- Wat vond je als kind het leukste om te doen? (bv met barbies spelen, stoepkrijten, buiten spelen, ...) Vind je dat nu nog steeds stiekem leuk Grin?
Ik ben nooit echt een meisje meisje geweest. Ik was dus altijd buiten in bomen aan het klimmen, door de modder springen tot grote ergenis van mijn moeder want dat deed ik dus ook met mijn "nette" kleren als we op zondag naar oma en opa gingen. Daarnaast heb ik een mega grote treinbaan gehad op zolder en race autootjes.
Dat buiten ravotten en smerig worden vind ik nog steeds heel leuk. Wat dat betreft vind ik het ook best jammer dat ik weg moest bij de jeugdbeweging waar ik bij zat. Maar nu leer ik mijn neefje wel al die dingen en die vindt het geweldig om smerig te worden :D, maar auto's en treintjes dat hoeft voor mij niet meer :D Nu ben ik meer van spellen spelen op de Wii :D

Citaat
Stel je mag een wens doen, maar je mag er zelf geen voordeel uit halen. Wat zou je dan wensen?
Dan zou ik wensen dat de operatie die mijn zusje binnenkort moet ondergaan goed gaat verlopen.

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1329 Gepost op: 3-02-2016, 22:42:10 »

Ik heb dit pakje dit jaar:
Alleen dan natuurlijk de volwassen uitvoering  ::rofl::
Oeh the second witch of RN ;D

Maastricht ben ik 1 keer geweest maar dat is echt 20 jaar geleden ofzo. Den Bosch ook een keer geweest maar overwegend toch Eindhoven (aangezien ik daar geboren ben) en Asten op zondag. Dan is daar Reundje Klot en dat is een kroegentocht door het dorp dus heel gezellig ook :D
Klinkt leuk ::bravo::

Ik ben nooit echt een meisje meisje geweest. Ik was dus altijd buiten in bomen aan het klimmen, door de modder springen tot grote ergenis van mijn moeder want dat deed ik dus ook met mijn "nette" kleren als we op zondag naar oma en opa gingen. Daarnaast heb ik een mega grote treinbaan gehad op zolder en race autootjes.
Dat buiten ravotten en smerig worden vind ik nog steeds heel leuk. Wat dat betreft vind ik het ook best jammer dat ik weg moest bij de jeugdbeweging waar ik bij zat. Maar nu leer ik mijn neefje wel al die dingen en die vindt het geweldig om smerig te worden :D, maar auto's en treintjes dat hoeft voor mij niet meer :D Nu ben ik meer van spellen spelen op de Wii :D

Ah ja in bomen klimmen en vies worden was ook mijn favoriete bezigheid vroeger :D
 - Welk spel speel je het liefste op de Wii?

Dan zou ik wensen dat de operatie die mijn zusje binnenkort moet ondergaan goed gaat verlopen.


Aaahw! Dan hoop ik dat je wens uit komt! ::hug::


- Wat is de slechtste film die je ooit hebt gezien?
- Weet jij een leuk (en makkelijk) liedje dat ik een keer moet leren spelen op de gitaar?
- Wat is het meest memorabele concert dat je ooit hebt meegemaakt en waarom?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1330 Gepost op: 3-02-2016, 22:45:09 »
Beetje bijgelezen, heel mooi hoe open sommige mensen zijn :)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1331 Gepost op: 4-02-2016, 01:14:11 »
Mijn vraag:

- Je moet kiezen tussen: Nederland in, maar er nooit meer uit, of Nederland uit, maar er nooit meer in. Wat kies je en waarom?
Lastig lastig, maar ik denk dat het belangrijkste is dat je de personen om je heen hebt die belangrijk voor je zijn. Aangezien die vrijwel allemaal in Nederland leven kies ik dan voor in Nederland blijven.  ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1332 Gepost op: 4-02-2016, 16:54:09 »
Citaat
Oeh the second witch of RN
Heksen zijn  ::love::

Citaat
- Welk spel speel je het liefste op de Wii?
Ik heb heel wat spellen voor de Wii, maar mijn favoriet blijven de spellen van Zelda. Combi van vechten, zoeken en puzzelen en verzamelen. Enig nadeel is dat ik niet zo goed ben in het vechtgedeelte  ::rofl:: dus zit bij Zelda Twilight Princess al een eeuwigheid vast op dezelfde tegenstander. :D

Citaat
- Wat is de slechtste film die je ooit hebt gezien?
Das een lastige. Ik kijk heel veel horror films. Vooral de spooky ghost films hebben mijn voorkeur maar in dit genre zitten teveel slechte films om er een keuze uit te maken :D Dus zodra de tomatenketchup te overdreven vloeit haak ik af want dat vind ik dan weer te nep. Of ik lig in een deuk van het lachen omdat de kwaliteit zo slecht is dat je er melig van wordt.

Citaat
- Weet jij een leuk (en makkelijk) liedje dat ik een keer moet leren spelen op de gitaar?
Nou weet ik niet of het voor elektrische gitaar of akoestische gitaar is, maar stairway to heaven zit in ieder geval een super mooie solo in. Maar geen idee of die makkelijk is om te doen :D

Citaat
- Wat is het meest memorabele concert dat je ooit hebt meegemaakt en waarom?
Dan kom ik toch weer terug bij Prince. Heb veel van zijn concerten meegemaakt en zou er nu ook nog eens dolgraag heen gaan, maar helaas ligt dat buiten budget.
Maar mijn zusje is 1 keer mee gegaan naar een concert in Rotterdam. Met de trein erheen en een dagje in Rotterdam rond gehangen en daarna naar het concert toe. Ik wilde wat verder achteraan blijven staan omdat ik weet dat zusje niet tegen grote druktes kon maar ze wilde zelf graag naar voren. Dus uiteindelijk stonden we zowat bij de hekken, gezellig staan kletsen met een groep uit Groningen. En toen kwam 1 danseres het podium op, iedereen springt omhoog en vliegt naar voren met als gevolg dat we helemaal vast stonden en niet veel later ging zusje onderuit. Dus die hebben we met een paar mensen over het hek getild en iemand van de security nam haar mee. Maar ik kon niet weg natuurlijk.
Toen ik me uit de menigte gewrongen had op zoek gegaan naar de EHBO maar daar was ze niet. Bleek er nog een andere EHBO te zijn maar die was aan de andere kant. Dus samen met een beveiliger achter de schermen door en dan zie je daar de opslag van al zijn gitaren en andere spullen :O zijn danseressen liepen net richting stage en daarachter kwam Mr. Prince himself aangelopen. Ik ben nooit meer dichter bij mijn idool geweest als toen.  ::love::
Uiteindelijk zusje wel gevonden en alles was goed met haar, maar ergens was ik ook heel blij dat ze niet geluisterd had en flauw gevallen was want anders was ik nooit backstage gekomen en op 1 meter afstand van Prince :D  ::love:: ::love::

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1333 Gepost op: 4-02-2016, 17:21:25 »
ohhh.. ik vind Zelda ook het allermooiste spel ooit.. En dan het liefst die van de NES en ook de SNES..
Prince is ::ok:: en super muzikaal :)
er was eens......

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1334 Gepost op: 4-02-2016, 17:28:53 »
ohhh.. ik vind Zelda ook het allermooiste spel ooit.. En dan het liefst die van de NES en ook de SNES..
Prince is ::ok:: en super muzikaal :)
Ik heb de Zelda's van de NES/SNes op mijn Wii staan  ::schaam::
Heb de Wii ooit van iemand overgenomen en die had al mega veel spellen op de Wii zelf gezet. Laatst was ik mijn kastje aan het opruimen en kwam ik Zelda windwaker tegen dus die wil ik binnenkort weer eens gaan spelen :D

En Prince is inderdaad echt mega muzikaal. Die man bespeelt zoveel instrumenten die hij grotendeels ook zelf heeft leren bespelen maar ook zijn passie voor muziek vind ik echt zo super.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1335 Gepost op: 6-02-2016, 17:32:17 »
Aflevering 24

Welkom bij alweer de zevende aflevering van het derde seizoen, De witte mag zijn interview nog afmaken, Syllie mag nog een vraag stellen en Aapje mag de vraag van Miek nog beantwoorden :D. Maar we gaan wel door met de volgende aflevering!  Eerst de onderschriftenronde.


"Hello from the otter side!"

Het kon natuurlijk niet anders, gefeliciteerd Starlight! ::bravo::

Tussenstand:
Nextgp 2
Daisy 2
Hulpdakdekker 1
Moni 1
Starlight 1

Nieuwe opdracht:


Door naar onze eerste gast: Welkom Catshee!

Ik denk dat we hem vooral kennen als Carnaval fanaat, expressief biechter met veel gifjes en een echte gamer. Maar
- Welke opleiding doe je? (Of was je al klaar?) Of welk werk doe je? ;D

-  Welke hobby's heb je naast Realitynet en Carnaval?

-  Welke muzieknummer vindt je echt steengoed? en waarom?

- Hoe staat het met je liefdesleven? ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1336 Gepost op: 6-02-2016, 20:16:15 »
ohhh.. ik vind Zelda ook het allermooiste spel ooit.. En dan het liefst die van de NES en ook de SNES..
Prince is ::ok:: en super muzikaal :)

Jaaa Snes en Nes  ::love::

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1337 Gepost op: 6-02-2016, 22:06:10 »


Cecile eruit? Dit had ik niet zien aankomen
klaar voor de strijd

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1338 Gepost op: 6-02-2016, 22:10:38 »

Kat imiteert konijntje dat in koplampen van vrachtwagen kijkt

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1339 Gepost op: 7-02-2016, 00:08:38 »


Klaas de Mol? Maak dat de kat wijs!