Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 429316 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1360 Gepost op: 13-02-2016, 20:00:04 »
Haha, 27-5-2003 klopt wel, denk ik, maar die 00:00:00 niet. Dat heeft te maken met de overgang op nieuwe forumsoftware destijds waarbij het tijdstip niet is meegenomen, denk ik. Anyway, ik ben fan van widm vanaf de eerste serie en las in 2003 (serie in Canada) mee op het widm.com forum. Ik had me toen nog niet geregistreerd. Ik ben toen een keer in de chat terecht gekomen en me daar ingelogd als test. Gewoon om eens te kijken hoe dat werkte. Tot mijn schrik waren daar 'echte' mensen aanwezig, die me ook aanspraken en me enthousiast maakten om me op het forum te registreren. Omdat ik geen idee voor een nick had, heb ik toen maar test gekozen, waarmee ik ook ingelogd was op de chat. Weten jullie meteen hoe ik aan mijn nick kom... ;D
Hahaha ik had al zo'n vermoeden dat de tijd niet geheel zou kloppen ;D
Wat leuk dat je hier via de chat echt actief bent geworden ::bravo:: Tegenwoordig is de chat niet meer heel actief, behalve bij een klein groepje (bv hdd, Starlight en ik die samen Lost kijken momenteel ;D )
- Volg je widm nog steeds? En nu de mol op VIER?

Ik heb een opleiding gehad in de ict in een tijd dat er nog geen pc's waren en door bedrijven nog met van die bakbeesten van computers (mainframes) werkt gewerkt. Ict is natuurlijk een vrij exact ding en daar ben ik wel van. Het leukste aan ict vind ik dat het ons leven heeft verrijkt met computers, telefoons en allerlei andere apparaten en snufjes die je tegenwoordig in ons leven terug vindt. Behalve dat ik veel zelf gebruik vind ik het ook mooi werk om mensen te helpen bij het gebruik hiervan of bij problemen.
Wat leuk!
Echt maf om te bedenken hoe snel dat allemaal is verandert he! Is dat wel goed bij te houden? Ik bedoel, als het je werk is moet je wel goed op de hoogte zijn!

Je bronnen kloppen hoor. 8) Ik ben geboren in Heerlen en heb daar zo'n 9 1/2 jaar gewoond. Ik heb zelfs met een lichtelijk Limburg accent gesproken in die tijd, maar daar hoor je nu niks meer van. Dat leer je wel af als je verder naar het noorden gaat wonen. Ik heb een hele mooie tijd in Heerlen gehad en ben daar nog wel eens terug geweest in mijn oude buurtje.
Ah wat leuk! Ik woon zelf ook in Zuid-Limburg en in Heerlen woont familie van mij! Misschien kennen we nog wat gemeenschappelijke mensen ^^!

Wat een moeilijke vraag. Ehhh, als ik de heren/dames wetenschappers mag geloven is dat kans dat buitenaards leven bestaat groter dan dat het niet bestaat. Waarom zouden wij de enige planeet zijn waarop leven is ontstaan? En in welke vorm dat leven dan zou hebben is natuurlijk speculeren: dat kan variëren van eencelligen tot nog veel intelligenter leven dan de mens. De vraag is, zullen we dat buitenaards leven ooit ontmoeten als mensheid? ;)
Goed antwoord ::ok::
Zo sta ik er ook een beetje in :)
Dat het ooit zo zal worden als in StarWars of Doctor Who betwijfel ik (helaas ;D ), maar er zal zeker ander leven zijn ^^

- Een vraag die wij aan iedereen hier vragen is; hoe staat het met je liefdesleven ::wenkbrauw:: ?
Mijn bronnen vertellen mij dat je samen bent met iemand die ook van het forum is ^^? Vertel!
- Ik zag vandaag dit nieuwsbericht. Wat is het meest romantische wat jij ooit hebt gedaan? (of iemand voor jou heeft gedaan)
- Wat voor muziek luister je graag?
- Wat is de mooiste plek op aarde (of n andere planeet) waar je ooit geweest bent?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1361 Gepost op: 14-02-2016, 12:44:24 »
- Volg je widm nog steeds? En nu de mol op VIER?

De Nederlandse mol volg ik nog steeds alleen niet zo actief als sommigen hier op het forum. Gewoon sfeerbeelden kijken en de opdrachten. De Belgische mol volg ik niet.

Wat leuk!
Echt maf om te bedenken hoe snel dat allemaal is verandert he! Is dat wel goed bij te houden? Ik bedoel, als het je werk is moet je wel goed op de hoogte zijn!

Ik denk dat elk werk met zich meebrengt dat je je kennis moet bijhouden. Dat is prima te doen. En als je iets niet weet is internet natuurlijk een goed hulpmiddel om dingen op te zoeken.


- Een vraag die wij aan iedereen hier vragen is; hoe staat het met je liefdesleven ::wenkbrauw:: ?
Mijn bronnen vertellen mij dat je samen bent met iemand die ook van het forum is ^^? Vertel!

Ik woon samen met iemand die ik inderdaad hier heb leren kennen. M@ri@nne heet ze op het forum, maar ze is hier nog nauwelijks actief. Bijna acht jaar geleden hebben we elkaar voor het eerst irl op de MolFanDag ontmoet.

- Ik zag vandaag dit nieuwsbericht. Wat is het meest romantische wat jij ooit hebt gedaan? (of iemand voor jou heeft gedaan)

Mooi gebaar van die tiener in dat stukje. Ik ben niet zo romantisch helaas. Ben daar een beetje te nuchter voor ben ik bang. Veel verder dan een romantisch etentje, cadeautje af en toe etc. kom ik niet.

- Wat voor muziek luister je graag?

Heb een vrij brede muzieksmaak. Jazz, funk, soul en sommige klassieke muziek kan ik waarderen. Luister onderweg ook veel naar de radio dus krijg voldoende mee van de huidige muziek. En daar zit ook veel moois tussen.

Mooie aan muziek is dat het een grote associatieve kracht heeft. Als je bepaalde muziek hoort die je ooit hoorde bij een gebeurtenis die een bepaalde indruk op je heeft gemaakt en je hoort die muziek later weer, ben je zo weer terug in dat moment.

- Wat is de mooiste plek op aarde (of n andere planeet) waar je ooit geweest bent?

Poeh, ik ben niet zo van de lijstje... de mooiste, het beste etc. Maar als ik toch wat moet noemen. Vorig jaar ben ik inThailand geweest. Dat was mijn eerste reis buiten Europa. Dat was mooi om mee te maken en veel mooie plekjes gezien daar.
Geniet nooit met mate...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1362 Gepost op: 14-02-2016, 13:06:35 »
Uitwisseling naar het buitenland... Is voor iedereen eigenlijk gewoon een halfjaar vakantie ::rofl:: De vakken stellen minder voor, de werkdruk is veel lager en uitwisselingsstudenten in Azië worden zelfs een beetje voorgetrokken :P
Ik had naar Azië moeten gaan ipv the UK haha. Klinkt goed!

Citaat
Ik heb destijds gekozen voor Taipei, omdat ik wist dat ik en ver weg wilde gaan, ik om een of andere reden een voorkeur voor Azië had en mijn kansen voor Taipei van de Aziatische opties beter waren dan voor bijvoorbeeld Shanghai, Hong Kong en Singapore. Uiteindelijk ook heel blij met die keuze, aangezien er buiten Taipei in Taiwan ook nog heel veel te zien is.
Dan ga je er vast nog een keer terugkomen ::ok::.

Citaat
Ik ben meer het type dat iemands telefoon jat en dan over the top creatieve creepy openingszinnen gaat sturen. Dat doe ik trouwens alleen bij mijn veel te creepy vrienden of bij mijn vrienden die nooit iets durven te zeggen op Tinder :P
Dat was inderdaad ook nog een optie ::rofl::
Citaat
En D*N, als jij als cupido je pijlen op een leuk meisje voor mij kan richten zou ik dat altijd waarderen ::rofl::
Happy Valentinesday  ;D ::joehoe::

Citaat
Ik zou een veel te slechte god zijn denk ik, aangezien ik waarschijnlijk in de verleiding zou komen om mezelf een of andere oppermachtige dictator-koning te maken en dan gewoon de hele dag op mijn luie reet zou zitten terwijl ik door de hele wereld bediend wordt.

MAAR, mocht ik in een goede bui zijn dan zou ik mensen op een bepaalde manier zo intelligent maken dat ze niet langer vooroordelen hebben en daarmee racisme, seksisme en homofobie uit de wereld helpen. En wie weet los ik ook even dat hele probleem op van mensen die onder de armoede grens leven op. Laten we hopen dat ik in een goede bui ben als ik voor één dag god word gemaakt :D
Laten we hopen dat god Catshee dan in een goede bui is...

Citaat
Een jonge catshee dacht ooit dat hij een briljante molloot was die met de rest van de wereld zijn theorieën moest delen. Eenmaal op het forum aangekomen vond hij echter uit dat hij maar een dom jongetje was en besloot hij mee te lezen, om dan in de tweede klas van de middelbare school indruk te maken op chicks met theorieën dat Dennis de mol was in Mexico. Catshee had natuurlijk gelijk en deed natuurlijk alsof hij een geniale baas was, indruk maken op de meisjes hiermee deed hij echter niet.

Later besloot catshee alle NL WIDM's te kijken... En de Engelse... Amerikaanse... Australische... Catshee raakte een beetje verslaafd aan dit soort programma's en vond later de Amerikaanse versie van ER: Survivor en nog later Big Brother US.

Ik ben dus eigenlijk vooral blijven rondhangen voor die laatste 2 op het internationale forum. En op een gegeven moment ook om Survivor en andere forumspellen te kunnen spelen ;)

Bovenstaande verhaal: is enigszins aangedikt met catshee's fantasie

 ::rofl:: ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1363 Gepost op: 14-02-2016, 13:19:17 »
Eigenlijk was ik in meeste vakken best goed, ik was alleen echt superslecht in Biologie en (dit zal niemand verbazen als ze mijn resultaten in de creativiteitsronde in Gladiator checken) handvaardigheid en tekenen :P Hoewel ik wel weer best goed was in CKV.

Mijn beste vak... Engels misschien? Had er eigenlijk mee te maken dat ik zoveel buitenlandse series keek zonder ondertiteling XD Was ook best goed in Wiskunde, Nederlands en M&O, maar ik heb dan eigenlijk nooit ook echt wat gedaan op de middelbare en ben eigenlijk wel het ultieme voorbeeld van de zesjes cultuur. Al moet ik toegeven dat ik mezelf in mijn vijfde en zesde jaar zelfs zelf verbaasde door het boven verwachting te doen. Dat zelfs mijn mentor zei dat tijdens de docentenvergadering ieder positief verrast was ::rofl:: Ze dachten schijnbaar ook echt dat ik meer was gaan doen, maar ik denk juist dat sommige vakken wat intuïtiever werden en minder keihard leren en opslaan in de harde schijf in mijn schedel :P
Wel fijn dat je in zoveel dingen goed was en er ook niet veel voor hoefde te doen. en ja handvaardigheid hadden we vast kunnen raden ::rofl::.

Citaat
Goede vraag! Ik heb het hier in filosofische (dronken) gesprekken het met vrienden over gehad. Ik ben dus heel lui, dus orgineel dacht ik dat het leven van een hond die huisdier was ideaal was. Je hoeft niks te doen, bent best dom (en ja "ignorance is bliss") en kan eigenlijk gewoon de hele dag chillen. Maar daar ben ik redelijk snel van afgestapt, ook i.v.m. dat hele castratie gedoe.
::rofl:: ::rofl::

Citaat
Ik denk echter dat geluk voor iedereen anders is en dat voor bijna iedereen het zo is dat, wat we ook hebben, we altijd meer willen. Er is altijd toch nog plek voor verbetering en dat brengt ons nooit in de ideale staat van geluk.

Wat zou voor mij geluk zijn aan de ene kant wel een redelijk stabiel leven, maar aan de andere kant moet er wel nog steeds constant iets interessants als afleiding zijn.

Dus misschien iets van huisje, boompje, beestje met een interessante baan die financiële stabiliteit biedt en je gaat elke dag wel wat leuks doen (denk nieuwe serie, boek, bar, film). Maar nu ik erover nadenk zou dat ook best saai kunnen zijn.

Waarschijnlijk zou je mij geluk kunnen brengen door me mee te laten doen aan een of ander supervet spel dat Survivor, Big Brother US, WIDM, The Challenge en The Genius (ja Genius ben ik nu ook half mee bezig) combineert waarbij ik de onethische klootzak kan uithangen en hopelijk 5 miljoen euro mee kan winnen. Denk niet dat ik ooit die kans zal krijgen :P
Wel een goeie constatering dat iedereen altijd meer wil/beter wil worden/ meer verwacht etc. Ze moeten gewoon een nieuw cool realityspel in Nederland bedenken of Big Brother US versie hierheen halen, kunnen we samen meedoen ;D.

- Denk je dat jij ooit een tatoeage zou willen? Waarom wel, waarom niet? en zo ja wat voor een tatoeage?
- Met welke persoon zou je een dag willen ruilen? Anyone
- Welke Survivor kandidaat lijk jij het meeste op en op welke zou jij het meeste willen lijken?
- Ben je een ochtend of avond mens? :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline catshee

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1364 Gepost op: 17-02-2016, 18:09:24 »
- Denk je dat jij ooit een tatoeage zou willen? Waarom wel, waarom niet? en zo ja wat voor een tatoeage?

Laat ik allereerst voorop stellen dat ik niet (zoals mijn moeder) denk dat alleen maar criminelen een tattoe hebben. Eigenlijk de enige reden om een tattoe te nemen zou zijn om mijn moeder te irriteren :P

Nu denk ik dat je twee categorieën mensen hebt die tattoeages hebben. Categorie 1 "Omdat ik het mooi findt gvd!!"-mensen, waarop zich niks mis mee is maar meestal zijn dat dan toch van die tatoeages... Die standaard zijn? En waar d'r al super veel van zijn? Een beetje zo'n lelijke als die van Tony van Survivor :P Kan natuurlijk ook heel mooi zijn, denk aan maori patronen maar dan zit er al net wat meer betekenis en creativiteit achter.

Categorie 2 tattoeages zijn tattoeages waar verhalen en (laat mijn moeder het niet horen) kunst achter. Bijna een soort van souvernirs. En deze mensen heb ergens een heel sterk gevoel over of een hele sterke overtuiging. Waarom wil ik niet zo'n tattoeage? Ik ben nergens sterk genoeg van overtuigd dat ik er een blijvend plaatje van op mijn lichaam wil helaas. Plus denk ik dat een tattoe mij sowieso niet zou staan ::rofl::

- Met welke persoon zou je een dag willen ruilen? Anyone

Dat vindt ik altijd zo'n lastige vragen. Dat heeft mijn antwoord hierop ook zo lang laten wachten ::rofl::

Ik kan wel iemand met veel geld en wereldroem noemen. Maar hoe zou dat zijn? Een dag een geweldig leven leiden, om dat daarna nooit meer te doen. Klinkt nogal deprimerend en je zal je nooit beseffen dat je niet echt de irritatie hebt gehad van paparazzi of hysterische fans. Hetzelfde geldt voor iets fantastisch doen voor één dag. Ik denk dat het nogal een deprimerende ervaring zou worden.

Een of andere historische gebeurtenis bijwonen? Geen enkele die ik echt supergraag wil meemaken.

Nu zou ik iemand kunnen noemen die het heel zwaar heeft. Iemand die onder de armoede grens leeft, iemand die een afschuwelijke terminale ziekte heeft of iemand die onderdrukt en geïndoctrineerd wordt... Maar zo wijs/pretentieus ben ik ook niet.

Dus waarschijnlijk, als ik de kans zou krijgen, zou ik hem afslaan.

- Welke Survivor kandidaat lijk jij het meeste op en op welke zou jij het meeste willen lijken?
Ik vergelijk mezelf nooit echt met kandidaten, maar ik denk dat ik het meeste lijk op Rob Cesternino? Alletwee laten we geen moment voorbijgaan zonder ergens een (flauwe) grap over te maken, Rob houdt van RTV en heeft er zelfs zijn werk van gemaakt en als het op het spel van Survivor aankomt (want laten we eerlijk zijn, dat is mijn enige indruk die ik van deze mensen heb) denk ik dat we beiden redelijk rationeel denken, maar ook het gevoel hebben dat het een show is en een beetje entertainend moet zijn. Ik ben het in Amazon nooit oneens met Rob geweest ofzo. Maar ik vind dit wel een lastige vraag want ik ken deze mensen helemaal niet zo goed en ik weet niet of ikzelf ooit voor een show als Survivor gecast zou worden.

Meeste lijken op... Ik ben eigenlijk wel comfortabel genoeg met mezelf. Natuurlijk wil ik mezelf altijd wel verbeteren, maar ik ga die verbetering en inspiratie echt niet zoeken bij een stel op geld- en roemsbeluste mensen, want laten we eerlijk zijn dat zijn ze, zoeken :P

- Ben je een ochtend of avond mens? :)

Aangezien ik de ochtend altijd zoveel mogelijk probeer te skippen denk ik dat het wel duidelijk is dat ik meer een avond of zelfs nacht mens ben. Ik voel me ook nooit echt wakker voor 12 uur ofzo, tenzij er 's ochtends al wat leuks te doen is. En laten we eerlijk zijn: 's ochtends is er bijna nooit wat leuks te doen. 's Avonds en 's nachts daarentegen: niet te stoppen, KOM GAAN!!!! Slapen is voor apen!!!!

Dus ja, avond mens...

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1365 Gepost op: 17-02-2016, 20:09:01 »
De Nederlandse mol volg ik nog steeds alleen niet zo actief als sommigen hier op het forum. Gewoon sfeerbeelden kijken en de opdrachten. De Belgische mol volg ik niet.
Ah, geen echte molloot dus ;)

De Belgische mol is trouwens wel een aanrader als je van de oudere Nederlandse seizoenen houdt! :)

Ik denk dat elk werk met zich meebrengt dat je je kennis moet bijhouden. Dat is prima te doen. En als je iets niet weet is internet natuurlijk een goed hulpmiddel om dingen op te zoeken.
Klopt! Iemand die in de ict werkt zei me ook dat zijn werk eigenlijk goed kunnen Googlen is haha ;D

Ik woon samen met iemand die ik inderdaad hier heb leren kennen. M@ri@nne heet ze op het forum, maar ze is hier nog nauwelijks actief. Bijna acht jaar geleden hebben we elkaar voor het eerst irl op de MolFanDag ontmoet.
Wat leuk! ::love::
Was het liefde op het eerste gezicht?

Mooi gebaar van die tiener in dat stukje. Ik ben niet zo romantisch helaas. Ben daar een beetje te nuchter voor ben ik bang. Veel verder dan een romantisch etentje, cadeautje af en toe etc. kom ik niet.
Ah dat hoeft toch ook niet! Stel je voor als alle mannen dit zouden doen ^^

Heb een vrij brede muzieksmaak. Jazz, funk, soul en sommige klassieke muziek kan ik waarderen. Luister onderweg ook veel naar de radio dus krijg voldoende mee van de huidige muziek. En daar zit ook veel moois tussen.


Mooie aan muziek is dat het een grote associatieve kracht heeft. Als je bepaalde muziek hoort die je ooit hoorde bij een gebeurtenis die een bepaalde indruk op je heeft gemaakt en je hoort die muziek later weer, ben je zo weer terug in dat moment.
Goede muzieksmaak ::ok::
En dat is inderdaad waar! Is daarom ook heel grappig om muziek terug te luisteren die je bijvoorbeeld luisterde toen je in de brugklas zat. Dan voel je je weer even die onzekere puber van toen ^^ (dat heb ik iig)
Kun je een liedje noemen die je aan een bepaalde gebeurtenis laat denken? (met Youtube link en uitleg ::hypocriet::)

Poeh, ik ben niet zo van de lijstje... de mooiste, het beste etc. Maar als ik toch wat moet noemen. Vorig jaar ben ik inThailand geweest. Dat was mijn eerste reis buiten Europa. Dat was mooi om mee te maken en veel mooie plekjes gezien daar.
Lijkt mij ook heel mooi!

- Als je een ding zou mogen veranderen aan je leven, wat zou je dan veranderen?
- Waar mogen we jou 's nachts voor wakker maken?
- Wat is jouw meest memorabele forum moment?
- Als mensen jou in 5 woorden moeten omschrijven, wat zouden ze dan zeggen?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1366 Gepost op: 18-02-2016, 00:01:34 »
Laat ik allereerst voorop stellen dat ik niet (zoals mijn moeder) denk dat alleen maar criminelen een tattoe hebben. Eigenlijk de enige reden om een tattoe te nemen zou zijn om mijn moeder te irriteren :P

Nu denk ik dat je twee categorieën mensen hebt die tattoeages hebben. Categorie 1 "Omdat ik het mooi findt gvd!!"-mensen, waarop zich niks mis mee is maar meestal zijn dat dan toch van die tatoeages... Die standaard zijn? En waar d'r al super veel van zijn? Een beetje zo'n lelijke als die van Tony van Survivor :P Kan natuurlijk ook heel mooi zijn, denk aan maori patronen maar dan zit er al net wat meer betekenis en creativiteit achter.

Categorie 2 tattoeages zijn tattoeages waar verhalen en (laat mijn moeder het niet horen) kunst achter. Bijna een soort van souvernirs. En deze mensen heb ergens een heel sterk gevoel over of een hele sterke overtuiging. Waarom wil ik niet zo'n tattoeage? Ik ben nergens sterk genoeg van overtuigd dat ik er een blijvend plaatje van op mijn lichaam wil helaas. Plus denk ik dat een tattoe mij sowieso niet zou staan ::rofl::

Dat vindt ik altijd zo'n lastige vragen. Dat heeft mijn antwoord hierop ook zo lang laten wachten ::rofl::

Ik kan wel iemand met veel geld en wereldroem noemen. Maar hoe zou dat zijn? Een dag een geweldig leven leiden, om dat daarna nooit meer te doen. Klinkt nogal deprimerend en je zal je nooit beseffen dat je niet echt de irritatie hebt gehad van paparazzi of hysterische fans. Hetzelfde geldt voor iets fantastisch doen voor één dag. Ik denk dat het nogal een deprimerende ervaring zou worden.

Een of andere historische gebeurtenis bijwonen? Geen enkele die ik echt supergraag wil meemaken.

Nu zou ik iemand kunnen noemen die het heel zwaar heeft. Iemand die onder de armoede grens leeft, iemand die een afschuwelijke terminale ziekte heeft of iemand die onderdrukt en geïndoctrineerd wordt... Maar zo wijs/pretentieus ben ik ook niet.

Dus waarschijnlijk, als ik de kans zou krijgen, zou ik hem afslaan.
Ik vergelijk mezelf nooit echt met kandidaten, maar ik denk dat ik het meeste lijk op Rob Cesternino? Alletwee laten we geen moment voorbijgaan zonder ergens een (flauwe) grap over te maken, Rob houdt van RTV en heeft er zelfs zijn werk van gemaakt en als het op het spel van Survivor aankomt (want laten we eerlijk zijn, dat is mijn enige indruk die ik van deze mensen heb) denk ik dat we beiden redelijk rationeel denken, maar ook het gevoel hebben dat het een show is en een beetje entertainend moet zijn. Ik ben het in Amazon nooit oneens met Rob geweest ofzo. Maar ik vind dit wel een lastige vraag want ik ken deze mensen helemaal niet zo goed en ik weet niet of ikzelf ooit voor een show als Survivor gecast zou worden.

Meeste lijken op... Ik ben eigenlijk wel comfortabel genoeg met mezelf. Natuurlijk wil ik mezelf altijd wel verbeteren, maar ik ga die verbetering en inspiratie echt niet zoeken bij een stel op geld- en roemsbeluste mensen, want laten we eerlijk zijn dat zijn ze, zoeken :P

Aangezien ik de ochtend altijd zoveel mogelijk probeer te skippen denk ik dat het wel duidelijk is dat ik meer een avond of zelfs nacht mens ben. Ik voel me ook nooit echt wakker voor 12 uur ofzo, tenzij er 's ochtends al wat leuks te doen is. En laten we eerlijk zijn: 's ochtends is er bijna nooit wat leuks te doen. 's Avonds en 's nachts daarentegen: niet te stoppen, KOM GAAN!!!! Slapen is voor apen!!!!

Dus ja, avond mens...

Dank voor de uitgebreide antwoorden ::bravo::, je mag nu een pittige vraag terug stellen aan mij en Aapje :).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1367 Gepost op: 19-02-2016, 10:17:13 »

Nu denk ik dat je twee categorieën mensen hebt die tattoeages hebben. Categorie 1 "Omdat ik het mooi findt gvd!!"-mensen, waarop zich niks mis mee is maar meestal zijn dat dan toch van die tatoeages... Die standaard zijn? En waar d'r al super veel van zijn? Een beetje zo'n lelijke als die van Tony van Survivor :P Kan natuurlijk ook heel mooi zijn, denk aan maori patronen maar dan zit er al net wat meer betekenis en creativiteit achter.

Categorie 2 tattoeages zijn tattoeages waar verhalen en (laat mijn moeder het niet horen) kunst achter. Bijna een soort van souvernirs. En deze mensen heb ergens een heel sterk gevoel over of een hele sterke overtuiging. Waarom wil ik niet zo'n tattoeage? Ik ben nergens sterk genoeg van overtuigd dat ik er een blijvend plaatje van op mijn lichaam wil helaas. Plus denk ik dat een tattoe mij sowieso niet zou staan ::rofl::

d'r is nog een 3de categorie.. en dat zijn degenen die alles een keer willen meemaken.. dus ook het laten zetten van een tattoo.. Ik hoor tot deze 3de categorie en ben al een tijdje op zoek naar een kleine afbeelding die bij mij past. En als ik die gevonden heb, dan komt er een tattoo :D
er was eens......

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1368 Gepost op: 19-02-2016, 10:27:45 »
d'r is nog een 3de categorie.. en dat zijn degenen die alles een keer willen meemaken.. dus ook het laten zetten van een tattoo.. Ik hoor tot deze 3de categorie en ben al een tijdje op zoek naar een kleine afbeelding die bij mij past. En als ik die gevonden heb, dan komt er een tattoo :D

Leuk! :D Ik ben benieuwd welke afbeelding het uiteindelijk wordt.  :D

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1369 Gepost op: 19-02-2016, 10:39:29 »
d'r is nog een 3de categorie.. en dat zijn degenen die alles een keer willen meemaken.. dus ook het laten zetten van een tattoo.. Ik hoor tot deze 3de categorie en ben al een tijdje op zoek naar een kleine afbeelding die bij mij past. En als ik die gevonden heb, dan komt er een tattoo :D

 :o Alles ???
...maar soms even niet :)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1370 Gepost op: 20-02-2016, 01:58:30 »
 ::)
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1371 Gepost op: 20-02-2016, 10:16:13 »
 ;D
...maar soms even niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1372 Gepost op: 20-02-2016, 12:10:36 »
er was eens......

Offline catshee

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1373 Gepost op: 22-02-2016, 13:32:46 »
Dank voor de uitgebreide antwoorden ::bravo::, je mag nu een pittige vraag terug stellen aan mij en Aapje :).

Pfoe, lastig...

Ik kon niet zo snel wat bedenken, maar ik denk dat ik wat heb...

Stel je zou van meerdere reality dingen een uitnodiging krijgen, maar je kan er maar één mogen kiezen, wat zou je dan kiezen?

En echt alles staat er tussen. Van Expeditie Robinson to Survivor, WIDM to Idols, zelfs de Big Brother van Timboektoe :P

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1374 Gepost op: 22-02-2016, 21:56:02 »
Kun je een liedje noemen die je aan een bepaalde gebeurtenis laat denken? (met Youtube link en uitleg ::hypocriet::)



Op de avond dat ik wat kreeg met een ex van me hebben we heerlijk geschuifeld op dit nummer. Als ik dat nummer weer eens hoor, denk ik daar nog wel eens aan terug. ::love::

- Als je een ding zou mogen veranderen aan je leven, wat zou je dan veranderen?

Dat is niet zo moeilijk. Ik heb een gezondheidsdingetje en daar zou ik graag vanaf willen. Zal wel niet gebeuren, maar dat is wel een grote wens.

- Waar mogen we jou 's nachts voor wakker maken?

Nou dan moet je wel met iets heel goeds aan moeten komen. Ik ben erg gesteld op mijn nachtrust. ;D
Maar als ik dan toch iets zou moeten noemen, dan mag je wel met een dikke cheque aankomen. Niet dat ik zo materialistisch ingesteld ben, maar ik heb nog wel wat wensen.

- Wat is jouw meest memorabele forum moment?

Het meest memorable moment (lees periode) is helaas een negatieve ervaring. Al heel wat jaren geleden heeft een grote groep enthousiaste actieve leden zich afgesplist van RN. Die periode heeft veel stress opgeleverd. Is erg jammer geweest dat dit is gebeurd, want we waren als groep op zich heel goed bezig.

- Als mensen jou in 5 woorden moeten omschrijven, wat zouden ze dan zeggen?

- serieus
- stabiel
- betrouwbaar
- plichtsbewust
- eigenwijs



En dan nog een vraag aan jullie:
Stel jullie zouden als beroep trendwatcher zijn. Oftewel jullie moeten voorspellen wat er in de nabije maar ook in de wat verdere toekomst ons te wachten staat aan toekomstige ontwikkelingen in de maatschappij. Wat zouden jullie voorspellingen dan zijn?
Geniet nooit met mate...

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1375 Gepost op: 22-02-2016, 23:43:48 »
leuke antwoorden Test :)
ik mis humor in je rijtje met 5 woorden die jou zouden omschrijven..
er was eens......

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1376 Gepost op: 23-02-2016, 01:01:37 »
ik mis humor in je rijtje met 5 woorden die jou zouden omschrijven..

Ze hadden die vraag ook niet aan mij moeten stellen eigenlijk... ;D
Geniet nooit met mate...

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1377 Gepost op: 23-02-2016, 12:09:36 »
ik zou allereerst aan rookaap hebben gedacht ::sorry::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1378 Gepost op: 23-02-2016, 15:01:48 »
 ::rofl::
maar wel eentje met humor en recht door zee.
er was eens......

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1379 Gepost op: 27-02-2016, 19:37:50 »
Pfoe, lastig...

Ik kon niet zo snel wat bedenken, maar ik denk dat ik wat heb...

Stel je zou van meerdere reality dingen een uitnodiging krijgen, maar je kan er maar één mogen kiezen, wat zou je dan kiezen?

En echt alles staat er tussen. Van Expeditie Robinson to Survivor, WIDM to Idols, zelfs de Big Brother van Timboektoe :P

Erg leuke maar ook lastige vraag. In principe zijn er vier spellen waar ik graag aan mee zou doen: Big Brother (US style niet de Nederlandse televoting prut), Survivor (liever dan ER, maar hè ik zou ook geen nee zeggen tegen ER), Wie is de mol? en The Amazing Race (natuurlijk samen met Jesper ::love::). In principe is Survivor mijn nummer 1 programma van wat ik leuk vind, het enige ding waarmee ik zit is dat het natuurlijk als kandidaat ook gelijk de zwaarste is en ik denk dat ik er misschien al snel uitgestemd zou worden omdat ik strategisch sterk ben maar fysiek niet zo sterk ben. Dan zijn mensen je liever kwijt dan rijk.

The Amazing Race zou ook geweldig zijn maar het nadeel daarbij is denk ik dat er juist te weinig strategie in zit, dus ik zou liever dan Big brother of WIDM spelen.

Dus BB of Widm is het dan..... Ik denk dat ik toch voor WIDM moet gaan ::jaja::. Je bent gewoon heel erg op jezelf aangewezen, heb een paar elementen van strategie erin zitten maar kan niet weggestemd worden, geweldige opdrachten met nog enigszins wat luxe.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human