Auteur Topic: Atlas: Avonturenprogramma in Suriname.  (gelezen 152997 keer)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #160 Gepost op: 5-10-2013, 14:59:46 »
Robert en Johnny lachten weliswaar, maar dat vond ik ook wel logisch: ik zou misschien ook wel in lachen uitbarsten als Ymke zo bizar ging staan schreeuwen. Ze begonnen pas écht te lachen nadat zij zo raar deed.

Ron wist zich overigens wel goed in te houden. Mimoun was niet per se menselijker, maar stond vooral te balen dat zijn plan in duigen viel.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #161 Gepost op: 7-10-2013, 10:39:41 »
Dit is de eerste keer dat ik echt uitkijk naar de Aflevering van vanavond. Ik denk dat er wel wat interessante dingen kunnen gaan gebeuren na het vertrek van Ymke. Ik ben benieuwd wat er met die coup tegen Robert gaat gebeuren, aangezien we vorige week al zagen dat Robert wel karavaanleider blijft. Ik ben ook bang dat Darryl deze keer zijn positie niet zal gaan houden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #162 Gepost op: 7-10-2013, 21:06:08 »
Waarom wint Team Gaby terwijl ze de opdracht niet goed hebben uitgevoerd?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #163 Gepost op: 7-10-2013, 21:20:08 »
Dat was inderdaad wel raar ja. De opdracht was toch echt dat de tijd stopte als de vlag werd geplant. Eigenlijk hadden ze gewoon gediskwalificeerd moeten worden. Maar goed, het blijft toch een vaag spel. Hoewel het wel leuker wordt nu iedereen steeds tactischer begint te denken. Maar hoe tactisch je het ook wilt spelen, het blijft raar om iemand als teamleider te benoemen die half de berg opgeduwd moet worden. Maar ja van Maryam waren ze waarschijnlijk niet zeker wat ze zou gaan doen. 

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #164 Gepost op: 7-10-2013, 21:21:07 »
en toen..... werden er weer zomaar dingen veranderd.
Lastig hoor een spel spelen waar je de spelregels niet van kent.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #165 Gepost op: 7-10-2013, 21:26:53 »
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Maar goed, bij wie is de mol en ER gaan er ook wel eens mensen niet naar huis, die er anders wel uit hadden gemoeten. Dus dit vond ik iets minder erg. Maar bij Atlas is het wel heel erg veel. En inderdaad het is lastig tactisch spelen zo.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #166 Gepost op: 7-10-2013, 23:13:39 »
He, daar ben ik nog geweest. :D

Imlil ::love::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #167 Gepost op: 8-10-2013, 11:09:55 »
Het is echt bizar hoe vaak de spelregels veranderen. Zo is het toch onmogelijk om een tactiek te bepalen? Een goed voorbeeld is de verplichte wisseling van het leiderschap. Stel Darryl was de perfecte leider geweest, waarom moet hij dan verplicht wisselen? Ik vind het erg jammer hoe de wissel heeft uitgepakt. Het gaat toch helemaal nergens over dat iemand die zowat de berg opgeduwd moet worden leider is! Erg jammer hoe Laura het slachtoffer is van de tactiek van Gaby. Ik vind het fijn dat Laura mag blijven. Ik denk dat ze ook goed tot haar recht zal komen bij team Robert (volgens mij konden Laura en Robert het best goed vinden). Maar toch vind ik het erg raar dat de spelregels wederom gewijzigd worden. Zo is er voor de kandidaten en voor de kijkers echt geen touw meer aan vast te knopen.

En dan nog iets anders dat mij opeens te binnen schoot. Zijn er meer mensen die het raar vinden dat de mensen die Arabisch spreken zo onmisbaar zijn dat ze eigenlijk niet weggestemd kunnen worden? Mimoun en Maryam komen in een bevoorrechte positie waardoor ze meer kans maken op de winst dan de andere kandidaten, puur omdat ze onmisbaar zijn in de proeven. Hoewel ik het ze heel erg gun, vind ik het niet echt eerlijk in het spel. En dan nog een laatste dingetje: wat had de productie gedaan als Maryam en Mimoun in één team terecht waren gekomen? Dan hadden ze heel wat proeven realistisch gezien toch eigenlijk niet kunnen doen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #168 Gepost op: 11-10-2013, 23:32:49 »
Wie denken jullie trouwens dat gaat winnen?

Ik probeer even basaal in te voelen maar komt niks specifieks binnen, ik twijfel tussen:

- Laura

- Robert


Met al die veranderende regels elke keer denk ik dat het erg lastig word om te voorspellen  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #169 Gepost op: 11-10-2013, 23:37:14 »
ik denk Lauren Vester
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #170 Gepost op: 11-10-2013, 23:49:29 »
ik denk Lauren Vester

Ik zie het haar al zeggen.
"Er gaan vandaag niet 2 kandidaten naar huis, maar 8! Dus ik win."
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #171 Gepost op: 12-10-2013, 15:19:59 »
Wie denken jullie trouwens dat gaat winnen?


Misschien Laura, of misschien wel Gaby/Darryl, omdat zij nu samen een soort van verbond hebben.
I will follow my inner gold

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #172 Gepost op: 12-10-2013, 18:21:44 »
Nee nee, Mariana Verkerk gaat winnen.

Er komt namelijk een twist: iedereen die er nog in zit gaat eruit en alle afgevallen kandidaten komen er weer in. Zo gaat de finale tussen Mariana en Inge, aangezien Ymke niet meer terug durfde te komen.
De productie vond Inge niet sympathiek genoeg voor een winnaar en besluit dat Mariana een voordeel wint waarmee ze de hulp van afgevallen kandidaat Mimoun kan inroepen om de Arabische teksten te vertalen. Zo wint zij en krijgt Inge als troostprijs een cursus Frans.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #173 Gepost op: 12-10-2013, 18:23:51 »
Nee nee, Mariana Verkerk gaat winnen.

Er komt namelijk een twist: iedereen die er nog in zit gaat eruit en alle afgevallen kandidaten komen er weer in. Zo gaat de finale tussen Mariana en Inge, aangezien Ymke niet meer terug durfde te komen.
De productie vond Inge niet sympathiek genoeg voor een winnaar en besluit dat Mariana een voordeel wint waarmee ze de hulp van afgevallen kandidaat Mimoun kan inroepen om de Arabische teksten te vertalen. Zo wint zij en krijgt Inge als troostprijs een cursus Frans.


 ::rofl::

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #174 Gepost op: 12-10-2013, 18:34:54 »
 ::rofl::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #175 Gepost op: 12-10-2013, 21:43:25 »
Nee nee, Mariana Verkerk gaat winnen.

Er komt namelijk een twist: iedereen die er nog in zit gaat eruit en alle afgevallen kandidaten komen er weer in. Zo gaat de finale tussen Mariana en Inge, aangezien Ymke niet meer terug durfde te komen.
De productie vond Inge niet sympathiek genoeg voor een winnaar en besluit dat Mariana een voordeel wint waarmee ze de hulp van afgevallen kandidaat Mimoun kan inroepen om de Arabische teksten te vertalen. Zo wint zij en krijgt Inge als troostprijs een cursus Frans.


 ::rofl::
Ik denk het ook ::ok::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #176 Gepost op: 14-10-2013, 22:14:18 »
Jammer van de 2 afvallers.
Het spel wankelt te veel, er komt geen einde aan en
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
heeft te veel macht. Maar dat heb ik al eerder gezegd. Knullige immuniteitproef.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #177 Gepost op: 14-10-2013, 22:19:07 »
Heb het niet gezien?
Wie liggen deruit?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #178 Gepost op: 14-10-2013, 22:21:24 »
laura en marian
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Atlas: Avonturenprogramma in traditioneel Marokko.
« Reactie #179 Gepost op: 15-10-2013, 00:09:05 »
Ja die immuniteitsproef idd? Denk dat die ook daar ter plekke bedacht is, wat een aanfluiting. Grappig ook dat team gaby nu niet te weten komt wat die teksten op hun lichaam betekent, terwijl Mimoun het wel weet  ::rofl::
Ach het blijft een aanfluiting, Lauren Verster die enthousiast roept, wat een soap! Ik dacht echt ???
« Laatst bewerkt op: 15-10-2013, 12:06:54 door Dolfie, Reden: taalgebruik »