Poll

Wie overleeft de explosie in Berlijn niet?

Hadewychisdemol
MollenvangR-Art
D*N
Molière
Miek1999
Loezel
KD.
Maikemeisje
Moni
Lukie4
Mollenmania
Duncton
Swifty
Gupp
PutyourHANSup!
Kaaasje
Iemand anders nl....

Auteur Topic: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0  (gelezen 384939 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2120 Gepost op: 7-08-2017, 16:32:34 »
Maar ja, wie oh wie zit er achter...
Nou, ik mis nog sowieso één heel belangrijk personage: Daisy  :o in de vorige zomersoap had de schrijfster ook met een grote twist te maken, zou zij misschien als personage dat nu nog buiten schot is(slechte woordkeuze ;D) ...  ::vergroot::

Offline Luiaardje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • zzz
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2121 Gepost op: 7-08-2017, 19:28:19 »
ooo leuk!  :D
la-la-la

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2122 Gepost op: 7-08-2017, 20:17:05 »
Nou, ik mis nog sowieso één heel belangrijk personage: Daisy  :o in de vorige zomersoap had de schrijfster ook met een grote twist te maken, zou zij misschien als personage dat nu nog buiten schot is(slechte woordkeuze ;D) ...  ::vergroot::
Ja maar Daisy verscheen de vorige keer ook pas in seizoen 2, dus dat kan nog wel even duren ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2123 Gepost op: 7-08-2017, 20:18:58 »
Aflevering 11 binnen nu en 20 minuten schat ik zo. ::jaja::

Offline Luiaardje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • zzz
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2124 Gepost op: 7-08-2017, 21:18:57 »
Ik zeg A
la-la-la

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2125 Gepost op: 7-08-2017, 21:29:11 »
Duncton spot LdHmolletje, dus A.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2126 Gepost op: 7-08-2017, 21:38:35 »
Goeie opvolger van de vorige aflevering, de aftermatch :).

Wat zijn Black and White en Frank van plan?
Die vangen de pokemon Growlithe (de politiehond pokemon) en gaan op jacht naar de dader! Uiteraard zijn de kinders hierin een stukje sneller dan de politie want dat is altijd zo en de politie heeft allemaal van die stomme grote mensenprocedures die het proces verlangzamen. Misschien komen ze wel samen met Silvermaiden?

Wie is Lukie4 zijn zus en wat is er met haar gebeurd?
Backstory voor Lukie4  ::bravo::. De zus is nu al wel interessant. Iets zegt me dat ze nog in leven is en we haar zeker nog gaan ontmoeten in de toekomst.

Wat gaat Grasisgroen nu doen zonder haar man?
GIG is een wreck op het moment, dit kan alleen maar leiden naar emotionele acties die niemand verwacht. Eerst haar ding met de familie Bakker, toen haar man die niet was te vertrouwen gevolgd door het zien van de eliminatie van haar man voor haar eigen ogen. Als niet iemand die arme vrouw snel gaat helpen dan steekt ze het hele dorp in de fik ::rofl::.

Zo zo die Hans heeft grote woorden voor slechts een presentatortje, die gaat de problemen ook opzoeken ::vergroot::. En Gupp is dus inderdaad de informant! De informant die niets weet though ::rofl:: ::pinokkio::.

Maar de vraag van vandaag is … wie ziet Duncton?
Ldhmolletje gaat niet nu op dit moment helemaal naar Groningen rijden nadat zijn vriend Niuno is doodgeschoten. Hij heeft hem geholpen te ontsnappen en nu zomaar het witte huis binnen stappen zou een zelfmoord actie zijn. Nee ome Ldh is slimmer dan dat. Hans zie ik ook niet direct daar verschijnen, liever zie ik één van de twee personages die we nog niet zoveel gezien hebben. Twijfel over welke ....

Ik ga voor B: Lama! Die heeft dan een weer een rare connectie wat alles nog ingewikkelder maakt ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2127 Gepost op: 7-08-2017, 21:53:33 »
Iets zegt me dat ze nog in leven is en we haar zeker nog gaan ontmoeten in de toekomst.

Daisy misschien?  ::vergroot::
Citaat
Ja maar Daisy verscheen de vorige keer ook pas in seizoen 2, dus dat kan nog wel even duren

;D Toekomst als in seizoen 2, D*N? :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2128 Gepost op: 7-08-2017, 22:41:34 »
Spannend weer Daisy  ::bravo::

Gupp dus inderdaad geraakt en inderdaad de informant.

Zou het raar vinden al gaat LdH naar het huis van degene waar hij 5 ton van gestolen heeft. Waarom in hemelsnaam je slachtoffer opzoeken? "Hallo, ik heb 5 ton gestolen, weet je nog?"

Lama zou interessant zijn, die staat bij het huis van degene waar hij 5 ton van heeft zonder dat hij het weet :P.

Maar ik ga natuurlijk voor mezelf, C!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2129 Gepost op: 7-08-2017, 22:51:31 »
Wat gaat Grasisgroen nu doen zonder haar man?
GIG is een wreck op het moment, dit kan alleen maar leiden naar emotionele acties die niemand verwacht. Eerst haar ding met de familie Bakker, toen haar man die niet was te vertrouwen gevolgd door het zien van de eliminatie van haar man voor haar eigen ogen. Als niet iemand die arme vrouw snel gaat helpen dan steekt ze het hele dorp in de fik ::rofl::.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Krijgen we een soort "In therapie" meets "detective" :P Met Syllie als therapeute ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 7-08-2017, 22:55:08 door Mollenmania »

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2130 Gepost op: 7-08-2017, 23:34:10 »
Daisy misschien?  ::vergroot::

Zat ik ook te denken ::jaja::

Ldhmolletje gaat niet nu op dit moment helemaal naar Groningen rijden nadat zijn vriend Niuno is doodgeschoten. Hij heeft hem geholpen te ontsnappen en nu zomaar het witte huis binnen stappen zou een zelfmoord actie zijn.
Zou het raar vinden al gaat LdH naar het huis van degene waar hij 5 ton van gestolen heeft. Waarom in hemelsnaam je slachtoffer opzoeken?

LdHmolletje wil natuurlijk wraak voor zijn vriend ::jaja:: ik ga voor A!
2024: wie is de Mol?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2131 Gepost op: 8-08-2017, 00:10:09 »
Ha, dus Gupp de informant en ook nog geraakt. Dat laatste dacht ik al.  :)


Frank en B&W vinden het nu interessant, maar die hebben de  aandachtsspanne van een puberende goudvis, dus dat levert uiteindelijk niets op. Die hoeven maar een magicarp te spotten of ze zijn totaal afgeleid.

Lukie's zus kan inderdaad wel eens Daisy zelf zijn, met een sleutelrol.

GiG heeft ondersteuning nodig en ik hoop dat Loezel en ik die haar bieden. We kennen haar situatie en kunnen haar nu niet aan haar lot overlaten. Misschien kunnen we een mooi powerteam vormen, op zoek naar gerechtigheid.

Wie ziet Duncton? LdH zou wel bizar zijn: die wil ongetwijfeld wraak of op zijn minst opheldering, maar hij loopt niet zomaar blind het hol van de leeuw binnen. Nog even denken wie het dan wel is.  :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2132 Gepost op: 8-08-2017, 03:48:08 »
Ik vind het echt tof!! Enneh sorry Aap🙊
Ik stel voor dat mijn broertje niet zichzelf in gevaar gaat brengen dus beter gaat Mollenmania naar dat huis in Groningen. Dat is C dus dacht ik 😁
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2133 Gepost op: 8-08-2017, 08:48:43 »
Daisy zou inderdaad zomaar de 'verloren' zus van Lukie4 kunnen zijn... Of waarom niet Dolfie?

Maar wie gaat er naar Groningen? Ik ben (hopelijk) verstandig en blijf nog eventjes in Borkel en Schaft, maar Lama... Tja, die is minder verstandig en gaat zonder het te weten naar de herkomst van zijn gestolen geld toe.
Ik kies dus optie B!
Ich bin ein Bärliner!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2134 Gepost op: 8-08-2017, 10:23:00 »
Lukie4 heeft persoonlijke redenen om achter Nuino aan te zitten. ::oink::
Daisy of Dolfie als de verdwenen zus dacht ik ook meteen aan  ::jaja::

Trialk is natuurlijk helemaal niet doorgedraaid, maar sprak gewon Trialks, wat niemand begreep en dus hebben ze hem opgenomen.  ::rofl::

Duncton herkent degene in de tuin, maar Lama is nog te jong om criminele vrienden zo ver van huis te hebben, dus ik denk Mollenmania, C dus.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2135 Gepost op: 8-08-2017, 10:30:39 »

Frank en B&W vinden het nu interessant, maar die hebben de  aandachtsspanne van een puberende goudvis, dus dat levert uiteindelijk niets op. Die hoeven maar een magicarp te spotten of ze zijn totaal afgeleid.


Onderschat ons niet.. wie weet ontdekken wij van alles?

Ik ga trouwens voor D!
Frankje Lapi

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2136 Gepost op: 8-08-2017, 12:28:57 »
Het blijft spannend!  ::bravo::

Ik dacht eerst aan optie A, maar wat al gezegd is, is wel logisch. LdHMolletje wil wraak, maar vast niet zo. RN Shownieuws weet vast minder dan hij wil laten geloven / dat hij denkt dat hij weet (of stiekem weet hij juist meer dan hij door heeft maar hij heeft de eindjes nog niet aan elkaar kunnen knopen...). Lama zou wel grappig zijn omdat hij inderdaad het geld heeft. Maar van Mollenmania hebben we niet zoveel gehoord dus daar ga ik voor.

C dus.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2137 Gepost op: 8-08-2017, 17:44:57 »
Wat Kaaasje zegt. Ook C dus. ::jaja::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2138 Gepost op: 8-08-2017, 18:05:01 »
Stemmen kan tot 2200u vanavond!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 1.0
« Reactie #2139 Gepost op: 8-08-2017, 20:49:51 »
Ik stem op mezelf! Om de stemming nog wat gevarieerder te maken. ;D Maar wat ik daar precies zou uitspoken ???

De afleveringen zijn geweldig, Daisy! Je schrijft echt leuk, ik wil altijd weten hoe het verder gaat. Top! ::ok::