Poll

Wie overleeft de explosie in Berlijn niet?

Hadewychisdemol
MollenvangR-Art
D*N
Moličre
Miek1999
Loezel
KD.
Maikemeisje
Moni
Lukie4
Mollenmania
Duncton
Swifty
Gupp
PutyourHANSup!
Kaaasje
Iemand anders nl....

Auteur Topic: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0  (gelezen 389166 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2800 Gepost op: 1-08-2019, 12:39:46 »
Waarom denkt Hadewychisdemol dat Lukie4 de bom geplaatst heeft?
De jongen komt net uit een coma, dus wie weet.

Kunnen Mitchkox en Loezel Elise en co vinden?
Vrees het wel :P

Is de deal tussen Robbieazerty en Molcrazy nog te redden?
Lastig lastig, vooral met deze cliffhanger

Overleefd Duncton zijn verwondingen?
Jaa, dat komt wel goed. Die moet nog in andere problemen komen.

En hoe zit het met de prison escape plannen?
Ze gaan er nu snel vandoor zonder Nieky ::jaja::

Maar de vraag van vandaag is, wat doet MoleBuster met zijn pistool?
Zoveel goeie opties ;D. In ieder geval niet C, er worden al teveel ontvoeringen gedaan zonder actie. Doe maar B, dan is Frank zijn onderkomen probleem ook gelijk opgelost ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2801 Gepost op: 1-08-2019, 18:24:05 »
Waarom denkt Hadewychisdemol dat Lukie4 de bom geplaatst heeft?
Omdat... hij dat gezien heeft?

Kunnen Mitchkox en Loezel Elise en co vinden?
Vast wel, maar met veel omwegen. Misschien stuiten ze per ongeluk op Aapje en GIG bij Nigel?

Is de deal tussen Robbieazerty en Molcrazy nog te redden?
Ik denk het niet nu alles fout gaat  ;D

Overleefd Duncton zijn verwondingen?
Ja, het zou raar zijn als hij toch ineens dood gaat.

En hoe zit het met de prison escape plannen?
Wat Dennis zegt  ::jaja::

Maar de vraag van vandaag is, wat doet MoleBuster met zijn pistool?
Ja daaaaaagggg, mijn broer is net dood, mijn andere broer lag in coma, mijn andere broer zit in de gevangenis, mijn zus is op zoek naar andere mensen en kijkt niet naar me om en dan ga ik zeker ook nog dood??  ::jaja:: klinkt als een soap. Maar ik ga voor D, dan kan er nog van alles gebeuren  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2802 Gepost op: 1-08-2019, 23:44:34 »
hmmmm. Frank neerschieten is niet logisch denk ik..... (dat kan ook buiten de gevangenis)... In het plafond schieten (als waarschuwing) zou wel kunnen, maar ik twijfel het meest tussen de gijzeling en het logische Nieky neerschieten...

ik ga voor A...
Wit is ook een kleur!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2803 Gepost op: 2-08-2019, 10:42:19 »
Moeilijke keuze, maar laat ik voor C gaan. Zolang nog niet eens alle doden zijn geďdentificeerd hoeft er niet nog 1 bij :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2804 Gepost op: 2-08-2019, 15:12:56 »
Ik ga sowieso voor A!

Waarom denkt Hadewychisdemol dat Lukie4 de bom geplaatst heeft?
Hij is lange tijd out geweest. Misschien heeft hij het gedroomd. Of is het door iemand gezegd terwijl hij in coma lag. Het schijnt te kunnen dat als je iets maar vaak genoeg hoort in je droom je het gaat geloven...

Kunnen Mitchkox en Loezel Elise en co vinden?
Vast wel. En misschien vinden ze wel meer personen dan ze dachten.

Is de deal tussen Robbieazerty en Molcrazy nog te redden?
Ik vrees dat die niet meer te redden is. Integendeel, de een gaat de ander verraden.

Overleefd Duncton zijn verwondingen?
Vast wel. Misschien komt hij wel met de doorbraak waarop iedereen wacht.

En hoe zit het met de prison escape plannen?
Die lukken deels, alleen lukt het niet iedereen om te ontsnappen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2805 Gepost op: 3-08-2019, 09:44:44 »
Het blijft spannend  ::bravo::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2806 Gepost op: 3-08-2019, 13:32:27 »
Het blijft spannend  ::bravo::

Inderdaad! ::bravo::

Geen idee wat de grote cliffhanger is ::oink::
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2807 Gepost op: 3-08-2019, 19:30:31 »
Een gelijke stand tussen A en C ...  nog 1,5 uur om te voorkomen dat ik de beslissing neem tussen deze twee ::jaja::, of ...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Gezien de keuze van grote invloed is op het verhaal, gaat 't t wel een latertje worden met de aflevering vrees ik. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2808 Gepost op: 3-08-2019, 20:41:46 »
Ik vind C stom, dus ik switch mijn stem naar A!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2809 Gepost op: 3-08-2019, 21:05:44 »
Aangezien er nergens een regel is, dat je niet mag switchen, heeft D*N de belissende stem gehad voor ...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik moet nog even de uitslag van de cliffhanger verwerken en dat duurt langer dan normaal, jullie zien de aflevering zelf wel verschijnen. Hij is weer lekker lang, zoals altijd op het halverwege punt. Aflevering 11 volgt maandag, want er is straks wel even voor 2 dagen stof om over na te praten. ;)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2810 Gepost op: 3-08-2019, 23:21:51 »
 :o spannend! Ben benieuwd naar de volgende aflevering ::hyper::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2811 Gepost op: 4-08-2019, 00:05:19 »
Wooooooooooow :O spannend inderdaad! Heel benieuwd naar het vervolg ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2812 Gepost op: 4-08-2019, 00:08:53 »
Spannend ben benieuwd naar het vervolg ::hyper::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2813 Gepost op: 4-08-2019, 12:22:40 »
Zoo spannende aflevering! ::bravo::. Ik heb nog veel vragen te beantwoorden, want ik had die van hiervoor ook nog niet gedaan ;D

Miek1999 en Jann hebben nog steeds geen toegang tot het geld van Moličre. Gaat ze dat ooit nog lukken?
Ik denk het wel, Moličre is zwak op het moment. Als het ze niet op slinkse manier lukt dan misschien later met iets meer geweld.

Kaaasje heeft in het heden succesvol Niuno omgelegd, en ook Hulpdakdekker werd onbedoeld slachtoffer van haar plan. Echter is nog steeds niet duidelijk ... waarom? En wil ze terecht ook wraak op Moličre, en zo ja, gaat dat nog lukken?
Moličre heeft veel vijanden dus moet ze als eerste er zijn ::rofl::. Waarom? Ja geen idee. Er mist nog een schakel aan informatie hier heb ik het idee ;D.

Molcrazy, een onwetende, bleek toch niet zo onschuldig. Lukt het hem om de drugs van Nieky te krijgen?
Betwijfel ik, misschien met hulp van Wouterv? Ergens moeten ook een keer al die drugsbendes bij elkaar komen zou je zeggen.

Welke rol gaat TimvDons nog spelen? Hij leek toch met Molino samen te spannen? Welke kant kiest hij, als er al een kiest?
Tim waait lekker met alle winden mee maar gaat altijd voor eigen gewin. Wanneer hij kan ontsnappen en Niek moet opofferen hiervoor doet ie dat, maar wanneer Molino wordt neergeschoten aarzelt ie niet om weer terug naar de andere kant te springen. Dat zal vast zijn drugs strategie zijn.

Er viel nog een slachtoffer. Alhoewel, dat slachtoffer was er al even, maar nu weten wij zijn naam: Lukie4 is nu officieel niet meer. Maar Hadewychisdemol heeft het toch echt verkeerd begrepen, toch? Want Jann had toch de bom geplaatst?
RIP Lukie :(. Hij krijgt nu nooit zijn wraak. Ja Hidm is op z'n hoofd gevallen, letterlijk ;D. Ik dacht nog zouden ze hebben kunnen samenwerken Jann en Lukie4? Maar daarmee had Jann bijna zijn zus vermoord dus dat lijkt mij sterk.

Over Jann gesproken ... in a big twist ... papa en mama B&W zijn eindelijk daar! Jann en Daisy, wie had dat verwacht? Wat gaat deze onverwachte twist teweeg brengen? Gaat mijn personage nog voor reuring zorgen in de tweede helft van de soap?
Yaaaay papa en mama BW ::bravo::. Als de eerste soap een voorbode is dan speelt Daisy een belangrijke rol in het geheel ::jaja::.

Verder is er een nieuwe alliantie opgestaan. Mollenmania, D*N, Moni en ... PutyourHANSup! Hij is er gelukkig nog. Wat is hun plan? Gaan Hadewychisdemol en Duncton hier ook nog een rol in spelen? En wat is hun doel?
Altijd fijn als je in de meerheidsalliantie zit ;D, het plan is wraak op de daders van de bom. Gezien Lukie dood is lijkt mij het niet zo handig als hij de dader is ;D. Dus ik ga ervanuit dat we wraak willen op Jann en Miek. Hidm en Duncton zullen ze joinen zodra dat kan. Toch blijven er nog vragen, vooral wat Mollenmania zijn rol en motieven zijn. Net zo als die van Silvermaiden.

Aflevering 11 gaat opnieuw spektakel beloven. Want gaan Vieffan, Starlight en Elise erachter komen dat AaPje16 en Grasisgroen zich al die tijd in Borkel en Schaft hebben verborgen. Of valt Europol ze voor die tijd lastig? Gaat AaPje16 voor die tijd haar plan nog ten uitvoering brengen? Krijg Bodejos nog iets door? En duikt er misschien nog een onverwacht iemand op in het cafe van Nigel?
In soap traditie zullen alle partijen vast kort na elkaar samenkomen tot confrontatie  ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2814 Gepost op: 4-08-2019, 15:15:27 »
Spannende aflevering weer Daisy! Ik lees het telkens met plezier ::jaja::

Ik kijk uit naar het vervolg ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2815 Gepost op: 4-08-2019, 16:52:29 »
Alles bijgelezen

Weer super geschreven Daisy ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2816 Gepost op: 5-08-2019, 05:29:11 »
Wat een slagveld. Blijft er eigenlijk überhaupt wel iemand leven?  ::oink::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2817 Gepost op: 5-08-2019, 18:45:19 »
Molcrazy, een onwetende, bleek toch niet zo onschuldig. Lukt het hem om de drugs van Nieky te krijgen?
Nee, daarvoor loopt alles te klungelig bij hem.

Welke rol gaat TimvDons nog spelen? Hij leek toch met Molino samen te spannen? Welke kant kiest hij, als er al een kiest?
Het enige waar het hem omgaat is hijzelf. Zolang hij ergens voordeel kan weten te behalen, gaat hij die kant op. Hij zal uiteindelijk de kant kiezen waar voor hem de grootste kans op grote voordelen voor hem liggen. Tenminste, als hij niet voor die tijd reeds gesneuveld is.

Er viel nog een slachtoffer. Alhoewel, dat slachtoffer was er al even, maar nu weten wij zijn naam: Lukie4 is nu officieel niet meer. Maar Hadewychisdemol heeft het toch echt verkeerd begrepen, toch? Want Jann had toch de bom geplaatst?
Dus toch, Lukie het dodelijke slachtoffer. Of hij de bom had geplaatst? Ik denk eerder dat hij en Jann vlakbij elkaar waren op het moment van het plaatsen van de bom. En ja, HIDM heeft lang in coma gelegen, dus kan het zijn dat hij alles niet zo helder heeft gezien.

Over Jann gesproken ... in a big twist ... papa en mama B&W zijn eindelijk daar! Jann en Daisy, wie had dat verwacht? Wat gaat deze onverwachte twist teweeg brengen? Gaat mijn personage nog voor reuring zorgen in de tweede helft van de soap?
Een zeer verrassende, maar oh zo leuke twist! Aangezien beiden nu genoemd worden, zullen ze vast een belangrijke rol gaan spelen in de tweede helft van de soap. Misschien hebben ze wel een van de sleutels in handen!

Verder is er een nieuwe alliantie opgestaan. Mollenmania, D*N, Moni en ... PutyourHANSup! Hij is er gelukkig nog. Wat is hun plan? Gaan Hadewychisdemol en Duncton hier ook nog een rol in spelen? En wat is hun doel?
Hun hoofddoel is natuurlijk wraak. Wraak voor de bom en zijn slachtoffers. Echter, of hun hoofden allemaal dezelfde richting op gaan staan is natuurlijk de vraag. HIDM en Duncton zullen best wel een rol willen gaan spelen, alleen zal dan de alliantie iets te groot met 6 personen. Dat kan gewoon niet goed gaan.

Aflevering 11 gaat opnieuw spektakel beloven. Want gaan Vieffan, Starlight en Elise erachter komen dat AaPje16 en Grasisgroen zich al die tijd in Borkel en Schaft hebben verborgen.
Lijkt mij wel. Al zou het door een compleet onverwachte ontmoeting zijn.

Of valt Europol ze voor die tijd lastig?
De rol van Europl lijkt langzamerhand uitgespeeld te zijn, dus dat lastig vallen zal steeds minder gaan worden.

Gaat AaPje16 voor die tijd haar plan nog ten uitvoering brengen?
Ik hoop het echt. Ik bedoel, ik moet toch volledig achter mijn dochter blijven staan...

Krijg Bodejos nog iets door?
Natuurlijk. Een gemiddelde postbode krijgt misschien niet alles direct mee, maar uiteindelijk zal hij wel het nodige meekrijgen en begrijpen wat er gaat spelen.

En duikt er misschien nog een onverwacht iemand op in het cafe van Nigel?
Vast wel. Misschien wel iemand (of waarom niet meerderen) van wie men dacht dat die al dood was. Ik bedoel, het is en blijft een soap, dus kunnen er gerust doden weer tot leven verwekt worden. Of tijden hebben ondergedoken gezeten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2818 Gepost op: 5-08-2019, 21:39:58 »
Aflevering 11 komt eraan, jullie kunnen stemmen tot woensdagavond 21.00 uur!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Forum Zomersoap v2 - seizoen 3.0
« Reactie #2819 Gepost op: 5-08-2019, 23:02:45 »
Hele leuke aflevering. Ook een prominente rol voor mij ::love::

Ik denk dat Jann en Daisy niet heel logisch zijn omdat AaPje16 die beter kan laten liggen. Vieffan en Starlight botsen op de auto van AaPje16 dus ook niet heel logisch. Ik zou normaal zeggen dat ik (2 meter lang) in die kofferbak lig, maar Loezel staat er een beetje buiten. Komt misschien aanrennen en is als enige niet gewond. Misschien dat AaPje16 dus Loezel neerschiet of neerslaat en hem mee ontvoerd.

Ik ga dus voor A