Auteur Topic: Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!  (gelezen 7238 keer)

Offline After The Silence

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Iedereen lijkt, maar niemand is wie je denkt....
Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Gepost op: 27-08-2003, 21:00:39 »
Hallo iedereen! Graag willen we iedereen op de hoogte brengen van het volgende nieuwtje;
Angela Groothuizen staat genoteerd in de lijst van een nieuwe beurs (+ ook tv-programma), genaamd "Sterrenbeurs". Het is een lijst met welke bekende Nederlanders zich mogen rekenen tot de 150 populairste sterren van ons land. (Voor meer info kun je eventjes surfen naar de nieuwspagina van onze La Groothuizen Fansite: www.lagroothuizen.nl, of surf direct door naar www.sterrenbeurs.nl voor meer informatie over het totale Sterrenbeurs-gebeuren)
Op zondag 14 september wordt de Sterrenbeurs officieel gelanceerd.

Sterrenbeurs is een vernieuwend multimediaal project, maar vooral ook een intrigerend spel waar iedere Nederlander aan kan meedoen. Wie je ook bent, waar je je ook bevindt, op elk moment van de dag. Het feit dat de 150 meest populaire bekende Nederlanders van dit moment een notering op Sterrenbeurs krijgen betekent dat je als onbekende Nederlander aandelen in je favoriete sterren kunt kopen en daarmee een beetje kunt meeprofiteren van de successen van die BN’ers. Want succes levert punten op. En met die punten kun je mooie producten kopen.
 
Zoals al aangegeven, staat ook Angela Groothuizen genoteerd in de lijst. Wil jij Angela per sé op de definitieve lijst van ongeveer 150 beursgenoteerde sterren terugzien, breng dan je stem uit via deze link: http://www2.sterrenbeurs.nl/sterrenbeurs/stem/ ! Hoe? Gewoon door op het woord STEM te klikken dat achter elke naam te vinden is.


Dus mensen.....wie weet alvast een goede oefening als voorbereiding op de Televizierring dat er straks ook weer aan zit te komen??? Stemmen dus!
Dank jullie wel voor jullie aandacht.

Vriendelijke groeten,
La Groothuizen Fansite Team :) ;) :D ;D
« Laatst bewerkt op: 27-08-2003, 21:05:52 door After The Silence »
"Alles durven is de grond onder je voeten verliezen. Niets durven is jezelf verliezen."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2003, 21:46:58 »
Bij deze ATS (sorry voor het afkorten iedere keer....), mijn stem is gegeven. Als Angela het tegen de wens van iedereen hier, toch moet afleggen tegen die pulp van een Idols, bij de Televizierring-verkiezing, heeft ze hier een mooi alternatief mee. Moeten we natuurlijk wel allemaal zorgen voor die stemmen, toch?

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #2 Gepost op: 27-08-2003, 23:24:53 »
Gestemd!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #3 Gepost op: 28-08-2003, 02:33:59 »
Heb gestemd, voor iedereen die angela niet direct kan vinden tussen al die namen: druk ctr-f in en vul in Angela en dan lukt het. :)
Lukte mij niet nalmelijk! :)

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #4 Gepost op: 28-08-2003, 08:34:31 »
Gestemd!
we're back :(

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #5 Gepost op: 28-08-2003, 08:41:21 »
Gestemd! en nog een keer... maar kon maar 1 keer... ::)
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #6 Gepost op: 28-08-2003, 09:51:32 »

Bedankt voor je stem.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #7 Gepost op: 28-08-2003, 10:00:59 »
Ik heb ook gestemd op onze Angela en ik ben erg benieuwd wat dat Sterrenbeurs gaat worden. :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #8 Gepost op: 28-08-2003, 13:30:40 »
Tussenstand:

Angela G.: 7 stemmen
Anderen: 0 stemmen

Dat gaat goed, After The Silence heeft dit topic nog niet eens een dag geleden onder de aandacht gebracht.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #9 Gepost op: 28-08-2003, 15:48:59 »
ik heb angela gestemd
Eindelijk...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #10 Gepost op: 28-08-2003, 17:43:25 »
Gestemd! en nog een keer... maar kon maar 1 keer... ::)
Dat is maar goed ook, anders zou er met de stemming iets niet kloppen.

Stemmenbeurs? Ik denk dat het niet aan de forummers hier zal liggen, als Angela uiteindelijk niet in die top 150 terecht zal komen. Ik denk dat er niet veel forummers zullen zijn die hier komen vertellen dat ze wel hebben gestemd, maar dat hun stem niet naar Angela is gegaan.


« Laatst bewerkt op: 28-08-2003, 17:47:34 door bodejosm43 »

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #11 Gepost op: 28-08-2003, 17:53:05 »
Ook gestemd op onze Angela
Toch bedankt!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #12 Gepost op: 28-08-2003, 19:03:52 »
Ik heb wel op haar gestemd, maar aan de andere kant ben ik ook erg anti-Sterrenbeurs, ik vraag me zelfs af of Angela wel zo blij mee is dat we haar aan een plaatsje helpen  ???


(Ik ben erg anti omdat er ook gespeculeerd wordt op tegenslagen bv. bijvoorbeeld als Angela geen nieuw programma krijgt of nog erger dat er iets gebeurt in haar prive-leven)

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #13 Gepost op: 28-08-2003, 19:16:24 »
Gestemd! en nog een keer... maar kon maar 1 keer... ::)

Las net op webwereld dat je wel degelijk meerdere keren kan stemmen door je cookies steeds weer te deleten. Dus mocht je tijd te veel hebben kan je alsnog Angela aan een toppositie helpen.  :)

link: http://www.webwereld.nl/nieuws/16065.phtml

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #14 Gepost op: 28-08-2003, 20:23:40 »
Dan is het maar te hopen, dat alleen de fans van Angela deze truc kennen. Want dan kun je op alle genoemde personen immers meerdere keren stemmen. Bovendien: het  weghalen van cookies: kun je daarbij selecteren, welke je weg wil hebben, en welke je laat staan?

Het lijkt me voor sommige toepassingen namelijk niet zo handig om cookies te verwijderen, je moet dan steeds al je gegevens weer invoeren wanneer daarom wordt gevraagd. Terwijl de bedoeling van zo'n cookie nou net is dat je dat soort dingen niet steeds zou hoeven intoetsen.

Voor degenen die niet weten wat een cookie is: dit is een soort herkenningsteken dat via de door jou bezochte internetpagina op je systeem wordt geplaatst, zodat je bij en volgend bezoek niet steeds een (soms tijdrovende) procedure hoeft te doorlopen. Met andere woorden: je bent bij zo'n volgend bezoek sneller op de plek waar je wil zijn.

Offline Madcat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #15 Gepost op: 28-08-2003, 23:29:13 »
Als je Internet Explorer gebruikt staan de cookies in een subdirectory van 'documents en settings'  en daar kan je losse cookies deleten. Wel een hoop zoekwerk trouwens voordat je de cookie gevonden hebt van die specifieke webpagina.

Overigens heeft Endemol de fout al hersteld en werkt dit trucje dus niet meer...

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #16 Gepost op: 29-08-2003, 08:26:53 »
Zoiets had ik al verwacht. Het systeem zal wel nog steeds niet waterdicht zijn maar ik heb geen zin om dat uit te gaan zoeken... Die cookie had ik trouwens zo gevonden hoor...
Take a glorious bite out of the whole world

maapie

  • Gast
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #17 Gepost op: 29-08-2003, 12:08:30 »
Ik kom niet op die site

Offline pimwiz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #18 Gepost op: 29-08-2003, 12:11:45 »
Ik ook niet  ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stem op ANGELA GROOTHUIZEN bij Sterrenbeurs!
« Reactie #19 Gepost op: 29-08-2003, 12:51:28 »
Zeker geblokkeerd voor AG fans! ;D Ik zag gisteren dat er een item er over was bij SBS Shownieuws, maar toen was 't net afgelopen toen ik inschakelde.

* Daisy had al gestemd gisteren trouwens