Auteur Topic: Spelletjes(mid)dag/avond  (gelezen 838021 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3660 Gepost op: 31-05-2017, 22:49:22 »
Jij kwam toch uit het oosten van het land HDD?
Als je uit de regio A'Dam zou komen, had ik je onderweg ergens, op bijvoorbeeld Almere kunnen oppikken

Ik kom zaterdag inderdaad vanuit het oosten des lands ::ok::

Vandaar ook mijn diepgravende kennis van het Twentse bussysteem :) :
in Twente worden de 'bussen' nog steeds getrokken door paarden of, indien die allemaal zijn opgegeten, door straatschoffies. It's true!





En ik moet bekennen dat verhuizen naar Amsterdam, puur om een lift vanuit Almere te krijgen, ik tamelijk ver vind gaan.
Ik zeg niet dat ik het niet overweeg, maar hmm.. dan moet ik hooguit vrijdagavond verhuizen, dus dan vrijdagochtend de verhuiswagen, dus dan donderdagavond een huisbaas omkopen - of eigenlijk donderdagochtend zodat die er donderdagmiddag een huurder uit kan mieteren..
Wacht, ik pak even mijn agenda.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3661 Gepost op: 31-05-2017, 22:56:23 »
 ::rofl:: HDD is back. ::bravo::

Gelukkig kun jij altijd je eigen dak boven je hoofd dekken. :)

Offline Voske2704

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The Fox
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3662 Gepost op: 31-05-2017, 23:42:31 »
@HDD: https://www.budgetverhuisservice.nl/snel-verhuizen/

Ze gaan voor 100% tevredenheid. Wellicht kunnen ze jouw helpen. :)
Dat was het.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3663 Gepost op: 1-06-2017, 01:24:02 »
Huishoudelijke mededeling voor Taxi Elise

D*N en Tristan: kunnen jullie erop mikken om om half 12 bij mij te zijn? Ik ga 12.45 uiterlijk rijden!!!
Lucy: Kun jij uiterlijk 12.00, liefst iets eerder op de P+R zijn?? Uiterlijk 12:00 ben ik er en ik wacht liever niet!
Vieffan: Ik ben 12.15 bij jou, zorg je dat je klaar staat?

Graag van iedereen even een ok dat hij/zij het gelezen heeft. Heeft iedereen mijn nummer? Want dan kan je appen als er iets is..

Komt goed ::ok::. Ik kan je nummer even niet vinden, of had ik die nog niet? Kan je die pmmen?  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3664 Gepost op: 1-06-2017, 09:42:32 »
Vanalles en nog wat, maar ook iets over Splendor.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Splendor gaat inderdaad best wel dieper. Mijn ouders zijn er aan verslaafd, ze hebben intussen hun eigen kopie. En ze spelen het zo vaak, dat ik de laatste drie keer dat ik het met hen speelde, niet meer kon winnen!  ::oink:: Ik speel het zo vaak met hen, dat ik laatste de kaap van 100 keer spelen bereikt had.

Maar ja, het gaat soms wel ietsje dieper. Vooral na 100 keer spelen merk je wel wat voor kneepjes je kan uithalen.  ;D Kaarten reserveren die voor iemand anders heel belangrijk zouden zijn. Edelstenen nemen die je niet perse nodig hebt, maar waardoor je winst van anderen kan voorkomen. Racen om als eerste de edellieden te pakken te krijgen voor extra punten, etc.

Splendor, Escape, Weerwolven één nacht en Zombicide gaan sowieso al in de tas.  ::ok::

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3665 Gepost op: 1-06-2017, 09:50:37 »
Ik wens jullie alvast héél veel plezier met elkaar!! Geniet ervan! ::tandpastasmiley::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3666 Gepost op: 1-06-2017, 15:17:23 »
Ik neem aan dat je 11.45 uur als uiterste vertrektijd bedoelt? ;D

Ik verwacht er rond 11.25 uur te zijn.

ja dat bedoel ik inderdaad ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3667 Gepost op: 1-06-2017, 15:57:58 »
Hoe laat begint het?
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3668 Gepost op: 1-06-2017, 17:09:02 »
Hoe laat begint het?


13.00 uur
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3669 Gepost op: 1-06-2017, 18:11:42 »
Huishoudelijke mededeling voor Taxi Elise

D*N en Tristan: kunnen jullie erop mikken om om half 12 bij mij te zijn? Ik ga 12.45 uiterlijk rijden!!!
Lucy: Kun jij uiterlijk 12.00, liefst iets eerder op de P+R zijn?? Uiterlijk 12:00 ben ik er en ik wacht liever niet!
Vieffan: Ik ben 12.15 bij jou, zorg je dat je klaar staat?

Graag van iedereen even een ok dat hij/zij het gelezen heeft. Heeft iedereen mijn nummer? Want dan kan je appen als er iets is..
Komt goed!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3670 Gepost op: 1-06-2017, 21:48:10 »
Hoe laat begint het?



Kom je ook? :D Leuk!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3671 Gepost op: 1-06-2017, 22:25:36 »

Kom je ook? :D Leuk!

Euh neen. Het leek me handig om te weten zodat ik mijn tactiek voor de Traagste Woord kan bepalen :) En natuurlijk veel plezier jullie daarginds. Ik zal aan jullie denken.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3672 Gepost op: 1-06-2017, 22:40:29 »
Had je beter voor je kunnen houden. Want ik kom wel naar de spellenmiddag.......en er zijn er meer die het ook in de gaten houden.



Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3673 Gepost op: 2-06-2017, 14:45:36 »
Boredmonkey en Molduck, komen jullie heen met de trein? Ik kan jullie en evt HDD en Next oppikken in bijvoorbeeld Harderwijk. Terug kan Tim dan HDD ook weer afzetten in Harderwijk of Amersfoort wellicht?
Hmm... zo vroeg al. In dat geval zou je evt ook nog de bus kunnen nemen richting mijn dorp (vertrekt om 12:14), dan ben je iets na half 1 hier (en haal ik je gewoon bij de bushalte). Geef zaterdagmorgen maar door wat je doet, qua energie is wachten misschien prettiger?
Ehm,jou ophalen in Dronten gaat alleen als Molduck en Boredmonkey vanuit Harderwijk de bus nemen, ik was van plan om maar naar 1 station te rijden eerlijk gezegd ;) Of jij moet in Dronten de bus pakken? Dan pik ik je wel op bij de bushalte.

Ik denk dat veruit de eenvoudigste oplossing is, als ik naar Harderwijk kom.

Voor mij is de bus in zowel Dronten als Harderwijk hit or miss [1x per uur; weinig speling; te ver om te lopen indien gemist].
De jongedames lijken in hetzelfde schuitje op Harderwijk - en die gaan natuurlijk sowieso voor :)
En ik snap best dat je niet naar beide tegenovergestelde plekken wilt rijden.

Dan zou het fijn zijn als je ons op Harderwijk zou kunnen oppikken; hoewel de tijd wat onhandig is.
Denk dat de dames uit Amersfoort komen, die trein komt aan op xx:08 en xx:38.
Ik kan aankomen om xx:08 [via Amersfoort ook], of xx:21 of xx:51.



Of alternatief proberen we de bus op Harderwijk te halen, en geven we een gil als dat niet is gelukt - maar dunno of de dames dat zien zitten ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3674 Gepost op: 2-06-2017, 14:50:34 »
Er is nog een derde optie. Ik kom morgen naar alle waarschijnlijk toch vanuit huis, dus ik pik de dames op in A'foort. Dit betekent dat ik HDD wellicht ook in Harderwijk kan oppikken om daarna naar Swifty door te rijden.

Edit: of ik pik je op Amersfoort Centraal ?!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3675 Gepost op: 2-06-2017, 16:10:28 »
Tristan, lucy en D*N, hebben jullie mijn pm gezien?
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3676 Gepost op: 2-06-2017, 17:22:58 »
Tim! Jij held in bange dagen!
Althans, warme dagen.

Ik sta op het punt te gaan koken, dus ik kan het even niet nakijken, maar ik kan vrijwel zeker met zo makkelijk ook naar Amersfoort komen, dus dat zou helemaal praktisch zijn :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3677 Gepost op: 2-06-2017, 17:36:49 »
Tristan, lucy en D*N, hebben jullie mijn pm gezien?
::ok:: Ik zie Lucy vanavond nog, dus komt goed!

Het kan zijn dat we morgen geen taxi hebben, dus als iemand anders nog een back-up plan heeft, u bent welkom te spreken ;D. Ik kijk na eten en repetitie even de opties in het openbaar vervoer.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3678 Gepost op: 2-06-2017, 17:55:40 »
Tristan, lucy en D*N, hebben jullie mijn pm gezien?
Jep, gelezen.

@D*N, Lucy en Vieffan: wellicht kunnen we als alternatief, als Vieffan niet kan/wil taxiën, volledig OV doen: Utrecht - Harderwijk - Biddinghuizen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3679 Gepost op: 2-06-2017, 18:04:58 »
Er is nog een derde optie. Ik kom morgen naar alle waarschijnlijk toch vanuit huis, dus ik pik de dames op in A'foort. Dit betekent dat ik HDD wellicht ook in Harderwijk kan oppikken om daarna naar Swifty door te rijden.

Edit: of ik pik je op Amersfoort Centraal ?!
Tim! Jij held in bange dagen!
Althans, warme dagen.

Ik sta op het punt te gaan koken, dus ik kan het even niet nakijken, maar ik kan vrijwel zeker met zo makkelijk ook naar Amersfoort komen, dus dat zou helemaal praktisch zijn :)

Super zeg! Fijn geregeld :D

::ok:: Ik zie Lucy vanavond nog, dus komt goed!

Het kan zijn dat we morgen geen taxi hebben, dus als iemand anders nog een back-up plan heeft, u bent welkom te spreken ;D. Ik kijk na eten en repetitie even de opties in het openbaar vervoer.

Voske rijdt met een verder lege auto langs Utrecht, ik zou hem even contacten als ik jullie was ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!