Auteur Topic: Spelletjes(mid)dag/avond  (gelezen 837639 keer)

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3820 Gepost op: 23-07-2017, 14:09:04 »
Het wordt steeds later ja!  ;D

Het was inderdaad weer superleuk!  ::ok:: dankjewel voor de gastvrijheid, Lucy!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3821 Gepost op: 23-07-2017, 14:26:13 »
Oh ja en vergeet niet een pmmetje te sturen voor geld van het eten ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3822 Gepost op: 23-07-2017, 14:34:21 »
Ja idd. Ik hoor graag hoeveel het eten was. En van jou de benzine D*N ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3823 Gepost op: 23-07-2017, 15:13:47 »
En van jou de benzine D*N ;)
Laat die maar zitten hoor ;). Ik was toch wel met de auto gegaan en heb zelf ook wel vaak genoeg meegereden dat ik geen benzinekosten hoefde te betalen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3824 Gepost op: 23-07-2017, 16:05:11 »
Ja het was wel laat ::rofl::
Ik vond het superleuk! Ook weer eens wat andere dingen gedaan, zoals Quelf ;D
Was Quelf trouwens een aanrader, als in ik moet het volgende keer weer meenemen, of hebben sommigen iets van never again! ?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3825 Gepost op: 23-07-2017, 16:11:58 »
Je mag het best meenemen volgende keer, maar ik denk niet dat ik dan ga meespelen ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3826 Gepost op: 23-07-2017, 16:57:43 »
Oefff, Utrecht pas ruim na 3 uur thuis zelfs! :o Klinkt als weer een geslaagde dag :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3827 Gepost op: 23-07-2017, 17:04:57 »
Was Quelf trouwens een aanrader, als in ik moet het volgende keer weer meenemen, of hebben sommigen iets van never again! ?
Ik vond het wel leuk  ::bravo:: won natuurlijk ook :-[. Scheelt dat we elkaar ondertussen best goed kennen, maar kan me bijv. wel voorstellen dat als je voor de eerste keer komt dat het geen ideaal spel is ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3828 Gepost op: 23-07-2017, 20:12:22 »
Ik vond Quelf ook leuk! Maar ik vond elk spel leuk. :D Dat met de godfather vond ik ietwat ingewikkeld, iets met identiteitscrisis, Loezel kan erover meepraten.

Was heel gezellig, jongens! Let's meet again soon ::bravo:: En tof om ook Elise en Molcrazy te ontmoeten!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3829 Gepost op: 24-07-2017, 00:48:41 »
Het was weer heel leuk! Best wel moe geweest vandaag, we waren pas na 4u thuis :o

En tof om ook Elise en Molcrazy te ontmoeten!

Insgelijks! ::jaja::

Op naar de volgende! :D
2024: wie is de Mol?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3830 Gepost op: 1-08-2017, 17:02:18 »
Essen is dit jaar van 26 t/m 29 oktober (voor mij in de herfstvakantie  ::bravo::)
Kaartjes zijn op zich niet zo duur (13 euro per dag of 31 euro voor 4 dagen, inclusief lokaal OV)

http://www.spiel-essen.com/eintritt_offnungzeiten_spiel_essen.html

De enige uitdaging die ik zie is de hotelprijs.... (alles in Essen is minstens 150 euro per nacht). Dus dat wordt dan wellicht iets verder weg gaan zitten of wellicht een appartement huren

« Laatst bewerkt op: 1-08-2017, 17:05:21 door de_witte »
Wit is ook een kleur!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3831 Gepost op: 1-08-2017, 18:37:35 »
Essen is dit jaar van 26 t/m 29 oktober (voor mij in de herfstvakantie  ::bravo::)
Kaartjes zijn op zich niet zo duur (13 euro per dag of 31 euro voor 4 dagen, inclusief lokaal OV)

http://www.spiel-essen.com/eintritt_offnungzeiten_spiel_essen.html

De enige uitdaging die ik zie is de hotelprijs.... (alles in Essen is minstens 150 euro per nacht). Dus dat wordt dan wellicht iets verder weg gaan zitten of wellicht een appartement huren



GEen airbnb's in de buurt? die zijn meestal niet echt duur.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3832 Gepost op: 1-08-2017, 18:47:43 »
ja, dat zal het wel gaan worden denk ik.... ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3833 Gepost op: 2-08-2017, 07:13:03 »
Essen is dit jaar van 26 t/m 29 oktober (voor mij in de herfstvakantie  ::bravo::)
Kaartjes zijn op zich niet zo duur (13 euro per dag of 31 euro voor 4 dagen, inclusief lokaal OV)

http://www.spiel-essen.com/eintritt_offnungzeiten_spiel_essen.html

De enige uitdaging die ik zie is de hotelprijs.... (alles in Essen is minstens 150 euro per nacht). Dus dat wordt dan wellicht iets verder weg gaan zitten of wellicht een appartement huren



Ik heb toevallig maandag geboekt. Hetzelfde hotel als ik vorig jaar deed:
Hotel Landhaus Milser
Heb ik kunnen boeken aan 69€ per nacht. Denk dat ze expres de prijs laag houden om een graantje mee te pikken van de beurs.

Het is buiten Essen, want inderdaad is alles dat nog over is heel duur. Maar het is zo'n 20 minuutjes rijden naar een grote parking en daar neem je de shuttle bus naar de beurs. Vooral omdat die parking buiten de Umweltzone valt en ik dus geen sticker moet aankopen om op de parking naast de beurs te staan én omdat ik al 2 jaar achter elkaar uren in de file heb gestaan om bij de dichtbije parkings te geraken. Dus daarom op de shuttle-bus-parking.

Maar wat ik dus wil zeggen: aangezien ik daar zit en toch al rij, kan je (en anderen die ook willen) eventueel daar ook een kamer boeken en met mij meerijden.

HDD en Starlight hadden vorig jaar volgens mij een airbnb in Essen zelf en konden met de trein naar de beurs (maar die zit ook propvol).
« Laatst bewerkt op: 2-08-2017, 08:26:17 door Robbieazerty »

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3834 Gepost op: 2-08-2017, 09:07:49 »
De treinen zitten inderdaad propvol. Ik ga samen met mijn zus vanuit Enschede, maar je merkt al dat eigenlijk iedere halte die je dichter bij Essen komt het drukker met beursgangers wordt. En vanaf de overstap in Dülmen is het helemaal druk.
Maar goed, nog niet zo druk als de metro vanaf Essen Centraal naar de beurs. Dan sta je echt als haringen in een ton!
Ich bin ein Bärliner!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3835 Gepost op: 2-08-2017, 10:09:19 »
Hmmmm, toen ik op je link klikte kwamen ze gelijk met een aanbieding. Dat heb ik dus maar gedaan..... Ik ga er op woensdag heen en op zondag weer naar huis....
Wit is ook een kleur!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3836 Gepost op: 2-08-2017, 14:01:40 »
Essen is dit jaar van 26 t/m 29 oktober (voor mij in de herfstvakantie  ::bravo::)

Oei, ik dacht dat die data net het moment waren dat de meesten konden voor het WIDM-weekend :o
2024: wie is de Mol?

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3837 Gepost op: 2-08-2017, 15:02:43 »
HDD en Starlight hadden vorig jaar volgens mij een airbnb in Essen zelf en konden met de trein naar de beurs (maar die zit ook propvol).
We hadden een airbnb even buiten Essen, in Essen zelf was alles vol. Maar het was prima te doen met de trein, en als je er op tijd bij bent is er vast nog wel iets betaalbaars in Essen zelf te vinden.

Oei, ik dacht dat die data net het moment waren dat de meesten konden voor het WIDM-weekend :o
Ik vroeg me ook al af waarom die data erbij stonden :P Had ze zelf op misschien gezet, maar Essen lijkt me ook wel weer erg leuk.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3838 Gepost op: 2-08-2017, 16:11:49 »
We hadden een airbnb even buiten Essen, in Essen zelf was alles vol. Maar het was prima te doen met de trein, en als je er op tijd bij bent is er vast nog wel iets betaalbaars in Essen zelf te vinden.
Geen idee of het überhaupt mogelijk is, maar Essen heeft ook een grote universiteit niet ver van het centrum. Misschien zou je daar eens kunnen kijken of daar wat te vinden valt. Misschien dat je er als student nog iets kunt vinden!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3839 Gepost op: 2-08-2017, 16:17:10 »
Oei, ik dacht dat die data net het moment waren dat de meesten konden voor het WIDM-weekend :o
Oh oeps, ik heb die ingevuld voordat ik Essen bekeken en geboekt heb.  ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::

De_witte: ik vertrek donderdagochtend en rij meteen naar de beurs (die start op donderdag) en check 's avonds pas in het hotel in.
« Laatst bewerkt op: 2-08-2017, 16:18:46 door Robbieazerty »