Auteur Topic: Spelletjes(mid)dag/avond  (gelezen 836417 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3840 Gepost op: 2-08-2017, 23:29:28 »
De_witte: ik vertrek donderdagochtend en rij meteen naar de beurs (die start op donderdag) en check 's avonds pas in het hotel in.

Oei, ziet ernaar uit dat ik mijn leerlingen dan twee dagen zelfstudie zal moeten geven :P
2024: wie is de Mol?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3841 Gepost op: 3-08-2017, 00:09:19 »
4 dagen vrijplannen is wel erg moeilijk though



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3842 Gepost op: 3-08-2017, 00:12:03 »
kom dan in het weekend....  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3843 Gepost op: 3-08-2017, 07:42:17 »
Ja, 2 dagen kan ook. HDD en Starlight zijn vorig jaar met de trein naar Essen gekomen volgens mij. Geen idee hoe lang dat geduurd heeft.

MC: neem de leerlingen mee, het is in Duitsland, kunnen ze hun Duits oefenen! Of zaterdag ook met de trein en zondag met mij mee terug?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3844 Gepost op: 3-08-2017, 08:00:31 »
Is er ook nog een beurs in Eindhoven dit jaar?

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3845 Gepost op: 3-08-2017, 08:11:30 »
De Kempen Speelt in Turnhout: 19 & 20 augustus
Ducosim in Amersfoort: 23 september (valt samen met Wie is de Mol weekend)
Spellenfestival in Genk: 1 oktober
Spiel in Essen: 26 t/m 29 oktober
Spellenspektakel Eindhoven: 12 & 13 november
Spel 2017 Antwerpen: 25 & 26 november

Ik ga sowieso naar Turnhout en Essen. Misschien naar Genk. De anderen kan ik niet (WIDM Weekend en in november op vakantie)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3846 Gepost op: 3-08-2017, 08:15:48 »
Ow het Eindhoven weekend heb ik al wat staan zie ik :(
Na ja dan volgend jaar maar weer.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3847 Gepost op: 3-08-2017, 12:48:42 »
Ja, 2 dagen kan ook. HDD en Starlight zijn vorig jaar met de trein naar Essen gekomen volgens mij. Geen idee hoe lang dat geduurd heeft.

MC: neem de leerlingen mee, het is in Duitsland, kunnen ze hun Duits oefenen! Of zaterdag ook met de trein en zondag met mij mee terug?

Is ook een optie, ik bekijk het nog ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3848 Gepost op: 4-08-2017, 04:18:11 »
Dennie mss kunnen we het weekend gaan, en mss kan ik dan wel een auto regelen, of idd treinen
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3849 Gepost op: 4-08-2017, 07:34:45 »
Zo, wordt druk in essen!

Je hoeft inderdaad niet meteen alle dagen te komen. S en ik waren inderdaad alleen het weekend, en dat was prima. Realiseer wel dat het dus heel veel groter en drukker is dan bv de docusim spellenbeurs.

Treinreis in mijn herinnering was niet overdonderend. Consequente vertraging met Duitse treinen, duur, traag.
De metro in essen zelf is inderdaad categorie haringen. Hoef je ook geen kaartje te kopen, ze kunnen toch niet controleren.
Volgens mij accepteerde ze daar onze buitenlandse pinpas ook niet, not sure.

Airbnb is een prima optie. We zaten vorig jaar iets buiten essen, en daar hadden we totaal geen problemen mee. En we waren laat met boeken, dus als je het nu een maand of 2 vooraf doet.. Zijn er vast nog prima betaalbare opties te vinden.



That all said.. Dat weekend.. Dat wordt nog lastig. Dan is m'n broer jarig..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3850 Gepost op: 4-08-2017, 08:36:09 »
Treinreis in mijn herinnering was niet overdonderend. Consequente vertraging met Duitse treinen, duur, traag.
Dan heb jij gewoon de verkeerde trein... Vertragingen heb inderdaad meegemaakt in de tijd dat ik er gewoond heb, en met de tientallen keren dat ik met de trein ernaartoe ben geweest. Maar echt niet meer dan in Nederland... Ik zou zelfs zeggen een heel stuk minder. En traag? Zeker niet. En duur? Goedkoper dan in Nederland, zeker als je met meerdere personen reist. Neem dan gewoon een NRW-dagkaart. Dan kan je voor nog geen 45 Euro met tot 5 personen de hele dag met de regionale treinen en het gewone OV reizen.
Overigens: ik zou niet zomaar zonder te betalen de metro nemen, ook al sta je in de ochtend als haringen in een ton... Ik heb namelijk al meermaals controle bij de beurshallen meegemaakt...
Ich bin ein Bärliner!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3851 Gepost op: 4-08-2017, 13:29:50 »
Realiseer wel dat het dus heel veel groter en drukker is dan bv de docusim spellenbeurs.

Ja, wat hij zegt. Het is pakken drukker en pakken groter (het wordt dit jaar ook nog maar eens uitgebreid met nog meer km² plaats, extra parking en extra ingang). Hierdoor is het vaak ook langer wachten eer je een spel kan spelen. Of gewoon ergens zitten waar niemand zit, in de hoop dat je dan bij een goed spel gaat zitten.

Of als er een spel is dat je interessant lijkt, kan je ook blijven wachten tot die groep klaar is natuurlijk. Maar jammere is dat je soms niet weet hoe lang het nog gaat aanslepen.
En er wordt ook vaak aangeraden om vantevoren al eens te kijken welke spellen er allemaal gedemo'd worden, zodat je al op voorhand een idee hebt wat je écht wil zien en daar dan rekening mee kan houden. Ding is dan weer wel dat er ontzettend veel spellen zijn. Op deze onofficiële van vorig jaar zie staan er bvb al 779. Maar waarschijnlijk waren er nog een paar meer.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3852 Gepost op: 27-09-2017, 09:15:53 »
Het WIDM-weekend ligt helaas alweer achter ons en plannen voor een volgende editie worden alweer gemaakt. In de FB-groep zag ik alweer berichten voorbij komen voor een nieuwe spelletjesdag. Ik ben in ieder geval voor. ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3853 Gepost op: 27-09-2017, 12:10:50 »
Wie zin heeft om naar mij te komen, is welkom. Ik kan alleen niet echt een mega datumprikker opzetten, want de enige weekends die ik dit jaar nog kan zijn 21 oktober of 16 december. En 21 oktober is een week voor Essen, dus misschien is 16 december dan het beste, maar dat loopt al tegen feestdagen aan dus geen idee of dat ideaal is?

Voor ergens januari - maart is Pjotr volgens mij aan het kijken.

---------------------------------------------------------

Over Essen gesproken, dat is dus van 26 okt t/m 29 okt.
- Als je komt, raad ik aan je tickets op voorhand online te bestellen. Dan kan je meteen een massa van 200+ man aan de kassa voorbijsteken en naar binnen gaan.
- Als je met de auto komt: zelf parkeer ik op P10, de shuttle parking omdat bij de beurs zelf het een drukte van jewelste is. Daar sta je letterlijk nog anderhalf uur in de file voor de ingang, terwijl één voor één alle 9 parkings vollopen en je uiteindelijk toch naar P10, die shuttle parking moet rijden. Om tijd te besparen door in de file te staan, kan je dus beter rechtstreeks naar die P10 gaan en daar de shuttle bus naar de beurs nemen. Ietsje meer gedoe, maar ik heb 2 keer tot bijna 2 uur in de file aanschuivend voor een parking gestaan, terwijl de rest van de wereld gezellig binnen zit te spelen en ben daar klaar mee. :)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3854 Gepost op: 27-09-2017, 13:50:28 »
Wie zin heeft om naar mij te komen, is welkom. Ik kan alleen niet echt een mega datumprikker opzetten, want de enige weekends die ik dit jaar nog kan zijn 21 oktober of 16 december. En 21 oktober is een week voor Essen, dus misschien is 16 december dan het beste, maar dat loopt al tegen feestdagen aan dus geen idee of dat ideaal is?

16 december moet nog wel lukken! (21 oktober kan ik niet :P)
2024: wie is de Mol?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3855 Gepost op: 27-09-2017, 13:53:37 »
16 december wordt lastig voor mij.
Het zou ook bij mij in Gent kunnen dit najaar. :D Als mensen helemaal hierheen willen komen. ;)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3856 Gepost op: 27-09-2017, 16:43:22 »
16 december kan ik ook niet :(
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3857 Gepost op: 27-09-2017, 19:26:50 »
Ik kan 16 december wel, oktober valt voor mij af

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #3858 Gepost op: 27-09-2017, 20:11:38 »
Ik kan ook 16 december wel, 21 oktober niet.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re:
« Reactie #3859 Gepost op: 27-09-2017, 20:25:28 »
16 december zal wel gaan lukken denk ik. 21 oktober zit ik in Frankfurt.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela