Auteur Topic: Spelletjes(mid)dag/avond  (gelezen 839291 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2900 Gepost op: 26-06-2016, 00:46:36 »
Dit deel vd Tim taxi is ook thuis. Tristan veilig en (als t goed is ruim op tijd) bij de bushalte Papendorp gedropt dus die is nog onderweg. ::jaja::
Ik was zeker ruim op tijd bij de halte. Ik heb 17 minuten op de bus moeten wachten, die overigens behoorlijk vol zat. Tot aan IJsselstein moest ik zelfs staan  ::oink::

Ben weer veilig thuis aangekomen ::trots:: En

Hartelijk dank voor de lifts, Tim en Daisy ::ok::

Bedankt voor de organisatie, Pjotr :D

Op naar de volgende Spelletjesdag  ;)
« Laatst bewerkt op: 26-06-2016, 01:01:51 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2901 Gepost op: 26-06-2016, 02:50:56 »
De Parabel van de Spelletjesdag

En zo geschiedde het eens dat de leerlingen vroegen hoe het gelukzaligheid kon worden vermeerdert. En hij vertelde een vergelijking, opdat ze zouden begrijpen.
Hij zei, er was eens een spelletjesdag. En ze knikten goedkeurend, want ze wisten dat het goed was.
En het was niet zomaar een spelletjesdag, maar een met een fantastische zelfgebakken chocoladecake.
En ze applaudiseerde luid, want ze waren van begrip. Chocoladecake was love, chocoladecake was life.
Maar nee, ging hij verder, niet alleen chocoladecake bracht gelukzaligheid, er waren tevens blondies met een soort gesmolten paaseitjes, en zo claimden Abby en Moni, that was the real deal.
En de leerlingen knikten vaag en in verwarring, en gingen van oohh..  en ahhh.. En ze hadden goede hoop dat blondies met een soort gesmolten paaseitjes veel lekkerder gingen zijn dan hoor ze klonken - en ze begrepen niet.
Maar zo zei Minke dat weerwolven huisjes en zwervers en zulke shit het echt helemaal was, terwijl Next geluk vond in mensen afknallen, Tristan in vredig zeven op wolken (& soms periodiek brandend crashen), en Robbie in virtuele gremlinhuisdieren.. En allen hadden gelijk, en allen hadden ongelijk.
Nee, stelde Lukie het gaat niet om het spel, het gaat om het winnen, en hij was gelukkig. Voor even.
De Witte dacht het daar even eens mee te zijn, tot de jager hem in een enkele nacht neer schoot. Jager Dolfie was zeker dat puur geluk was om lak aan alle logica en regels te hebben, zolang je zelf als Redder op kon treden. En daarin had ze gelijk, want ze was een van de cool kids.
Starlight vond eeuwig geluk en roem met een moordzuchtige zegetocht van Ratten, Ogres, en Amazones - deels ten koste van Marloes die het gemis kon opvangen met chips.
Maar nee, zei Pjotr, het gaat om samenzijn, gezellig met z'n allen eten! Jesper had gemengde gevoelens bij deze mening, en vond knuffelen veel fijner. Molcrazy intussen was volstrekt gelukkig dat hij verre van alle drukte en knuffelarij bleef. Maar Tim vond van wel, gezelligheid riep hij, daar draait alles om, vind je ook niet Piet? Henk? Klaas? Hans? En Hans was blij dat iemand z'n naam kende, hoewel z'n gezicht soms voor verwarring leidde. En zo was iedereen blij.

Maar wat was dan de exacte bron van geluk, vroegen de leerlingen. En hij zeide, dat verschilde per persoon. En ze overwogen dit, en vonden het een baggerconclusie. Deze ging de edited edition niet halen, van hun boek voor het nageslacht.
Daarnaast waren ze het oneens. Een van hen zei: Toch, er was iets dat allen gelukkig zou hebben gemaakt. En zij waren verbaasd, want ze hoopten dat hun tijd niet compleet was weggegooid. En de onbekende zei, iedereen was blij geweest met Jann.

En ze zwegen in stille instemming, want ze wisten dat het waar was.




--

 
I'm bored.  ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2902 Gepost op: 26-06-2016, 07:45:58 »
 ::bravo::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2903 Gepost op: 26-06-2016, 09:19:34 »
Faen.

Naja, ik vierde toch al nooit echt mn verjaardag  :-X

--

Ohja, ik ga denk ik weereens winnen wie het laatst thuis is; ik ben er over 2 weken  ::zwaai::

Haha :D Dr is vast lekkers genoeg en ik denk dat we best willen zingen hoor ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2904 Gepost op: 26-06-2016, 09:24:22 »

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2905 Gepost op: 26-06-2016, 10:18:55 »
 ::rofl:: geweldige parabel ::bravo::
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2906 Gepost op: 26-06-2016, 12:07:25 »
Hahahahaha ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2907 Gepost op: 26-06-2016, 12:34:42 »
 ::bravo:: ::bravo:: ;D

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2908 Gepost op: 26-06-2016, 17:14:29 »

Daarnaast waren ze het oneens. Een van hen zei: Toch, er was iets dat allen gelukkig zou hebben gemaakt. En zij waren verbaasd, want ze hoopten dat hun tijd niet compleet was weggegooid. En de onbekende zei, iedereen was blij geweest met Jann.

En ze zwegen in stille instemming, want ze wisten dat het waar was. [/i]

Ik weet niet of ik me gevleid of schuldig moet voelen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2909 Gepost op: 26-06-2016, 17:34:13 »
Ik weet niet of ik me gevleid of schuldig moet voelen.

Beide, en dan volgende keer gewoon ook komen ^^!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2910 Gepost op: 26-06-2016, 21:43:18 »
Om er nog een quote in te gooien:

'Wat is een hoevelaken?'  ;D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2911 Gepost op: 26-06-2016, 21:50:36 »
Bij Hoevelaken rechtslaf
You'll never walk alone

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2912 Gepost op: 26-06-2016, 21:52:54 »
Om er nog een quote in te gooien:

'Wat is een hoevelaken?'  ;D

Geniaal was dat, maar het is je vergeven Robbie ::hug::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2913 Gepost op: 27-06-2016, 10:44:09 »
Ik ben ook weer thuis! Nouja, nu zit ik op het werk (dus heb je parabel nog niet gelezen HDD ::sorry:: want kan alleen snel en kort altijd kijken ;) )

Had zaterdagavond niks meer laten weten, want ik was rond middernacht thuis en zou de volgende dag om 8:30 weer vertrekken naar Gent voor, je raadt het al, een spellenbeurs. Die was ook leuk, ik post binnenkort wel weer een verslagje van de spelletjes die ik gespeeld en gekocht heb. :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2914 Gepost op: 27-06-2016, 11:41:43 »
Fantastische parabel, HDD! ::bravo:: Vervul jij hier zelf de rol van de onbekende? :)

Ik vond het echt geweldig, m'n eerste spelletjesmiddag. De tijd vloog veel te snel voorbij. :-\\ Ik zeg het Tristan na: op naar de volgende! ::jaja::

Ook leuk om Abby, Daisy, de_witte, Dolfie, HIDM, HDD, Loezel, Lucy, Lukie, Moni, Next, Pjotr, Robbie, Starlight, Tim en Tristan eens te ontmoeten. ;D

Ohja, ik had nog taart gemaakt, maar die zijn we door alle gezelligheid straal vergeten. Robbie tipte me nog om hem te bewaren voor een volgende samenkomst, maar Pjotr en ik hebben de taart gisteren toch maar aangesneden. Wie weet neem ik een volgende keer weer een taart mee. ;)

En voor de records: vanavond ben ik pas thuis. Ik ben nu nog bij m'n oma, in Dolfies hometown. :D

Hoe dan ook: het was een zeer geslaagde inwijding in de wereld der spelletjesdag bezoekende forumleden. Bedankt allemaal! En tot snel... :D

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2915 Gepost op: 27-06-2016, 11:42:28 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2916 Gepost op: 27-06-2016, 12:07:52 »
Het was trouwens wel voor het eerst dat iedereen al zo vroeg weg was.. Hans en ik besloten vroeg naar bed te gaan omdat we zo moe waren, vervolgens werd het 02:00.  ;D

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2917 Gepost op: 28-06-2016, 00:19:51 »
Leuke parabel HDD!!  ::bravo::

Oh en ik wou ook nog even kwijt dat Hans een toptoevoeging is aan de groep!  ::ok:: ::ok::

Voor wie geïnteresseerd is, ik heb een verslagje van de spellenbeurs gisteren gepost in het Tabletop - Gezelschapsspellen topic.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2918 Gepost op: 28-06-2016, 01:18:56 »
Bedankt Robbie ::love::
Ik vind het heel fijn om alle warmte van iedereen te voelen. ::hug:: We zijn een prachtgroep samen! :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #2919 Gepost op: 28-06-2016, 07:22:39 »
 ::bravo::
Niks aan toe te voegen.