Auteur Topic: Spelletjes(mid)dag/avond  (gelezen 839075 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4920 Gepost op: 7-03-2020, 18:54:52 »
En qua boodschappen: Shifty en ik willen die wel vooraf halen, dan hoeft het die zaterdag niet meer te gebeuren. Wij dachten aan ongeveer het volgende:

Drinken:
Koffie
Thee
Melk
Karnemelk
Cola light
Dubbelfriss en/of ander sapje
Bier
Alcoholvrij bier
Rode en witte wijn

Snaaigoed:
Chips
Nootjes
Koeken
Snoep
Paaseitjes

Pizza:
Deeg (mag dat Koopmansmix* zijn of wil iemand het zelf maken en wat moeten we dan daar voor kopen?)
Geraspte kaas
Mozzarella
Tomatenpuree
Oregano
Ananas
Salami
Ham
Paprika
Ui
Champignons
Olijven
Courgette
Serano of parmaham


Ontbijt:
Brood
Boter
Kaas
Vleeswaren
Jam
Pindakaas
Hagelslag
Yoghurt
Musli



Hebben jullie nog aanvullingen? Moeten we nog iets van toetjes of vla halen voor na de pizza? Zijn er nog andere ontbijtwensen buiten brood of yoghurt?



*Loezel op het pak van Koopmans staat dat het sporen van melk en ei kan bevatten, als dat niet goed is voor je dan hoor ik dat graag.

Zijn er nog andere allergieën of dieetwensen waarmee we rekening moeten houden? We zullen iig zorgen dat er ook vegetarische pizza is. En een stuk pizza zonder kaas voor Starlight.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4921 Gepost op: 7-03-2020, 19:18:14 »
Ik had al eerder dit deeg gelinkt: https://www.ah.nl/producten/product/wi134027/ah-pizzadeeg-en-tomatensaus. Lijkt me veel handiger dan zelf maken, zelfs met een mix :P Afhankelijk van hoeveel trek je hebt is eenderde tot de helft van zo'n pizza genoeg voor 1 persoon.

Verder was dan volgens mij het idee dat we die zelf gingen beleggen toch? Dan kan iedereen gewoon helemaal zelf weten wat hij erop doet. In mijn ervaring werkt het prima om gewoon je eigen helft te beleggen, en dan hoeft er dus niet speciaal een vegetarische pizza of een pizza zonder kaas gemaakt te worden. Je zorgt dan gewoon zelf dat dat niet op jouw helft zit ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4922 Gepost op: 7-03-2020, 19:19:26 »
Ja ik zag die link maar dan moeten we naar de Albert Heijn :P Ik denk dat we naar de Jumbo gaan, de AH hier op het dorp vinden we niet zo geweldig. Is ook maar een kleine winkel.
Het is wel een handig pak op zich, ik zal het eens met Shifty bekijken (denk dat hij de boodschappen gaat doen ;) ).


Edit: die bodem bevat gluten, ik ben even kwijt of dat voor iemand een probleem zou kunnen zijn? Is er überhaupt een pizzabodem zonder gluten?



Dat andere was precies wat ik bedoelde te zeggen.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2020, 19:21:46 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4923 Gepost op: 7-03-2020, 19:21:02 »
Vanaf hoe laat zijn we welkom?

Ik kan eventueel nog mensen heen ergens oppikken indien nodig??
Ik zag dat de weekend gasten van regio Utrecht al een lift hadden dacht ik?.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4924 Gepost op: 7-03-2020, 19:22:19 »
Vanaf een uur of 13?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4925 Gepost op: 7-03-2020, 19:24:34 »
Ja ik zag die link maar dan moeten we naar de Albert Heijn :P Ik denk dat we naar de Jumbo gaan, de AH hier op het dorp vinden we niet zo geweldig. Is ook maar een kleine winkel.
Het is wel een handig pak op zich, ik zal het eens met Shifty bekijken (denk dat hij de boodschappen gaat doen ;) ).
Gelukkig heeft de Jumbo er ook 1: https://www.jumbo.com/jumbo-pizzadeeg-met-tomatensaus/224713STK :D

Die is alleen maar 400 gram, dus dan heb je wel echt een halve pp nodig. Maar gezien alle snacks verwacht ik niet zo snel dat we om gaan komen van de honger ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4926 Gepost op: 7-03-2020, 19:25:50 »
Gelukkig heeft de Jumbo er ook 1: https://www.jumbo.com/jumbo-pizzadeeg-met-tomatensaus/224713STK :D

Die is alleen maar 400 gram, dus dan heb je wel echt een halve pp nodig. Maar gezien alle snacks verwacht ik niet zo snel dat we om gaan komen van de honger ;D

Oh fijn zeg! ::bravo:: die gaat op de boodschappenlijst!
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4927 Gepost op: 7-03-2020, 19:52:57 »

*Loezel op het pak van Koopmans staat dat het sporen van melk en ei kan bevatten, als dat niet goed is voor je dan hoor ik dat graag.


Voor de pizza is er nu al een andere oplossing geloof ik, maar in het algemeen... sporen van melk zijn geen probleem ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4928 Gepost op: 7-03-2020, 21:21:03 »
Ik zou lucy en mloesje ophalen toch? Als ik het me nog hoed herinner? Ik zal nog even kijke. Hoe laat wij bij marloes kunnen zijn.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4929 Gepost op: 7-03-2020, 21:39:16 »
Elise hoe laat wil jij zondag terug?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4930 Gepost op: 7-03-2020, 22:36:50 »
Edit: die bodem bevat gluten, ik ben even kwijt of dat voor iemand een probleem zou kunnen zijn? Is er überhaupt een pizzabodem zonder gluten?

Van de regulars heeft niemand een glutenprobleem, weet ik vrijwel zeker. Alle eerdere keren qua dieetwensen was het althans geen probleem.
Pizzadeeg leeft ook juist van gluten, dus tis nauwelijks te maken zonder.

Weet het natuurlijk niet van de nieuwe gezichten :)



Lekker bezig trouwens qua overzicht ::ok::
Zou wel beetje in het oog houden hoeveel je effectief kwijt kan op 1 plaatpizza (en dus hoeveel op grofweg 6). Toen we vorig jaar bij een widm-weekend wraps deden die iedereen zelf in elkaar kon zetten hadden we veel over. Van bijna alles.
I mean, met onze groep, zou niet een al te grote courgette nemen ::hypocriet::
Zou zelf nog iets frissigs erbij doen, slaatje met wat tomaatjes, maar again - de groente gaat meestal niet zo hard ;D

Vanaf hoe laat zijn we welkom?

Ik kan eventueel nog mensen heen ergens oppikken indien nodig??
Ik zag dat de weekend gasten van regio Utrecht al een lift hadden dacht ik?.

Starlight en ik moeten dus nog bespreken of we 's ochtends nog (een deel van) de MFD mee willen pakken. Dunno hoe groot die kans overigens is hoor.
Als we dat niet doen, dan vermoed ik dat vanaf ergens meerijden superfijn zou zijn.
Als we het wel doen, dan zijn we sws wat later, dus dan is dat niet echt een optie. Dan moeten we even verder kijken, maybe de bus ofzo.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4931 Gepost op: 8-03-2020, 11:19:50 »
Denk dat vla ofzo als nagerecht niet meteen nodig is omdat iedereen meestal al vol zit van de snoeperij en chips overdag?

Hans reed met mij mee dacht ik. Kan dan ng wel mensen ergens tussendoor oppikken if needed. Al rij ik liefst niet te ver om, want was sowieso al wel redelijk lang rijden herinner ik me.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4932 Gepost op: 8-03-2020, 11:35:31 »
Ik twijfelde al over een frisse salade HDD, denk dat we er wel wat bij doen voor het gezonde idee. Denk ook dat we het pizzabeleg niet in te grote hoeveelheden moeten halen.
Geen vla of zo dus, prima ::ok::

Ruim 160km zonder omweg Robbie, echt tof dat jij en Hans komen vanaf daar helemaal :D
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4933 Gepost op: 8-03-2020, 12:14:25 »
Yes, ik rij nog steeds graag mee, Robbie! En voor zo'n gezellig weekend valt het best mee hoor, die lange rit. Doen we met liefde, Swifty! :)

Salade voor bij de pizza ben ik wel voor! Iets fris erbij inderdaad, en kan gewoon heel simpel, sla tomaat komkommer en evt. iets van een dressing, et voilà.

Dessert hoeft voor mij ook niet per se.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4934 Gepost op: 8-03-2020, 16:22:30 »
Even iets anders tussendoor. Willen we dit jaar ook weer een spelletjesweek doen in de zomer? En zo ja, wanneer? Misschien handig om iets af te spreken, dan kunnen we boeken. Ook al was het vorige keer nou niet bepaald druk.  ;D

Sowieso wil ik ook zelf een vakantie gaan boeken, maar vond spelletjesweek wel heel leuk, dus ik wil liever niet boeken tijdens een eventuele spelletjesweek.  :P

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4935 Gepost op: 8-03-2020, 16:36:15 »
Wat mij betreft sowieso niet de week van 2 t/m 8 augustus.... de week daarna (9 t/m 16 augustus) zou perfect zijn want dan heb ik zeker niks anders.

In Juli zou wellicht ook kunnen, maar wellicht zit ik dan ook bij toernooien, dat weet ik waarschijnlijk aan het eind van deze maand
Wit is ook een kleur!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4936 Gepost op: 8-03-2020, 16:42:22 »
Ik wilde het liefst in de week van 22 augustus op vakantie gaan. Dus 9 tm 16 zou voor mij ook prima zijn.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4937 Gepost op: 8-03-2020, 16:44:15 »
Voor mij ook!
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4938 Gepost op: 8-03-2020, 17:24:15 »
Ik ook!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Spelletjes(mid)dag/avond
« Reactie #4939 Gepost op: 8-03-2020, 17:25:26 »
Ik heb op dit moment andere plannen voor dat weekend. Maar ik blijf graag op de hoogte over de planning.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela