Poll

Wie wint de 4e forumquiz?

Bakkertje
0 (0%)
Cynneke
0 (0%)
Fabiann
2 (11.8%)
Grasisgroen
0 (0%)
Hulpdakdekker
0 (0%)
Jann
1 (5.9%)
LdHmolletje
0 (0%)
Loezel
1 (5.9%)
Lucy-3a
0 (0%)
Lukie4
1 (5.9%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Molbelg
0 (0%)
Molcrazy
0 (0%)
Molière
5 (29.4%)
Mollenvanger-MV
1 (5.9%)
NextGP
0 (0%)
Nieky
3 (17.6%)
Niuno
1 (5.9%)
Starlight
0 (0%)
Stormpie
0 (0%)
Swifty
2 (11.8%)
Ycaris
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4  (gelezen 132927 keer)

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #800 Gepost op: 24-01-2014, 22:20:08 »
Dus toch ::rofl::

Ik dacht die andere forumkomiek Niuno.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #801 Gepost op: 24-01-2014, 22:23:47 »
Nieuwe poging

Bestand 1:
- Antwoorden per persoon
- Antwoorden per vraag incl. personen (sorry voor de kleine letters)
- (Her)ken de host utislag

Bestand 2:
- Lijstjes met de score RECHTS ervan
- Eindstand

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #802 Gepost op: 24-01-2014, 22:29:41 »
Gefeliciteerd Molière! ::bravo::


En Swifty,ik heb alleen maar nichtjes.  ;D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #803 Gepost op: 24-01-2014, 22:35:26 »
Met dank aan Test ook nu alles in één bestand! :D

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #804 Gepost op: 24-01-2014, 22:45:31 »
En het werd stil ophet forum.... iedereen verdiept zich in de antwoorden (in de stille hoop volgend jaar (nog) beter te scoren?)

Eerste puntje wat me opviel: Fabian die het heeft over z'n BFF. Ik vond dat zo een meidenwoord!!!!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #805 Gepost op: 24-01-2014, 22:45:48 »
We zitten in de chat ;D

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #806 Gepost op: 24-01-2014, 22:54:20 »
Toch grappig dat Moliere het gevoel had dat ik hem goed begrijp, terwijl het deze week bleek dat ik al een heel ander idee had over zijn leeftijd  ::sorry::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #807 Gepost op: 24-01-2014, 22:57:41 »
ha maar jullie hebben wel dezelfde humor ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molière

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #808 Gepost op: 24-01-2014, 23:04:51 »
Toch grappig dat Moliere het gevoel had dat ik hem goed begrijp, terwijl het deze week bleek dat ik al een heel ander idee had over zijn leeftijd  ::sorry::
Ik zie het, ja. Je denkt dat ik een beschuitje wil eten met Madeleine Stowe. Die is bijna net zo oud als m'n moeder. :-X
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #809 Gepost op: 24-01-2014, 23:18:13 »
Laat ik nog even een, beknopte?, toelichting schrijven op m'n eigen antwoorden. :)

ALGEMEEN
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2013? lof voor prijzenswaardig schrijfsel
Heb ik even gecheckt, en is vrij vaak goed geraden. Vermoedelijk vanwege de woordkeuze, maar anders om totaal de verkeerde redenen ;)
Oh, dat gaat niet voor giggeke op, die had wat dat betreft voorkennis.
Het schrijfsel was niet hier op het forum of dergelijke. Dat is mijn masterthese.
Want die heb ik dit jaar (althans grotendeels) geschreven. Het lof-gedeelte is dat ik daarmee mn master cum laude (letterlijk: met lof) heb afgerond.
Het prijzenswaardige gedeelte was dat vervolgens mijn masterthese was genomineerd voor een jaarlijkse Ontwerpprijs - dus het was in elk geval de overweging van een prijs waard.
En die uitreiking van afgelopen donderdag (nog net: gister). Waarvan ik nogal zenuwachtig was voor de presentatie. En 's avonds hyper doordat ik heb gewonnen. Voor de werkelijke nieuwsgierigaards staat er zelfs nog een artikeltje op de UT-site.
Zo, dat was veruit de langste uitleg die ik bij een vraag ga geven - maar hierbij was het nodig ;)

2. Wat is jouw dieptepunt van 2013? net te kort schieten
Had gesolliciteerd op een promotieplek in Nijmegen, die me zeer interessant en leuk leek - maar helaas net niet geworden. Viel me nogal zwaar.

FORUM REALITYNET
3. Wat is jouw forummoment van 2013 (kan zowel positief als negatief zijn)? forum zomersoap
Zoals ik net al in de chat zei: vond het een geweldig idee, was licht jaloers dat ik het zelf niet had bedacht - en een heel goede uitvoering!
4. Stel hier een vraag, waarop jij nooit zou reageren! "En u, mevrouw?"
Ja, zeg, de vraagsteller stelt duidelijk de vraag aan een vrouw - dus het is obviously niet aan mij gericht, dan ga ik niet reageren.
5. Van welke forummer denk je dat hij/zij jou het beste kent bij deze quiz én waarom? (Korte motivatie verplicht!) Grasisgroen. Meeste mee gedeeld.
Geen toelichting nodig denk ik zo.
6. Op het forum hebben we de ontdekking van de dag, maar wat was jouw ontdekking van het jaar? Duolingo
Niet gecheckt, maar denk dat die veel goed is gedaan - aangezien ik vorig jaar een overeenkomstige site in mn quiz meldde.
Dat was Khan's Academy, voornamelijk gericht op wiskunde.
Dit is een geweldige site om een andere taal te leren, vond ik ergens begin december.
Heb onder andere wat vraagjes over het Spaans gesteld aan Jann in de chat, en ook ergens anders een hint gegeven - dus dat had ook zo nog wat vermoedens kunnen doen oplichten.

MUZIEK
7. Welk nummer omschrijft perfect wie jij bent? (Graag Youtube filmpje meesturen) Radiohead - Fitter Happier
Zit nogal vaak te denken hoe/wat ik beter moet doen, waarna ik het vaak snel opgeef - en af en toe de nutteloosheid van zulke gedachten in zie. Ohja, en ik vind het een interessant nummer, maar dat is secundair.
8. Welk muziekinstrument wilde jij graag leren spelen toen je klein was? Mandoline
Hadden jullie niet kunnen weten, nooit over gehad.
Bij mn paternale opa&oma stond er altijd een mandoline in de kamer. Voornamelijk ter versiering, alhoewel mn oma het af en toe gebruikte bij wat zangoefeningen.
Dus altijd als wij daar waren (toen ik nog jong was) werd er op die mandoline getokkelt :)

ETEN EN DRINKEN
9. Wat is jouw favoriete pannenkoek? sprek ham kaas stroop
Jaa.... geen idee. Al heel lang geen uitgebreide pannenkoeken gegeten, en kon me dit vaag herinneren van 10-15 jaar geleden, toen ik wellicht een wat absurde smaak had. Misschien nog steeds interessant?
10. Met wie zou jij graag een beschuitje willen eten? Zooey Deschanel
Heh. Zijn hoop mooie vrouwen, ik noem een Scarlett Johansson ::love:: , maar vind Zooey Deschanel iets puur ontwapenends hebben. Dus tis meer dat ik meteen als een blok voor d'r zou vallen ;)

OVERIG
11. Wat is het engste wat jij ooit gedaan hebt? Veel te hard van een berg af mountainbiken
Uhm, ja, ook nooit genoemd denk ik? Kroatië. Supertof, en objectief gezien volstrekt onverantwoord.
12. Wat wens jij voor 2014? Nut
Want ik kan heel nuttig zijn - alleen is er geen geld. En het is oneindig frustrerend om te weten dat je nodig bent, het kunt, en wilt, maar alsnog een beetje werkloos het raam uit kijkt.




Zodoende.
Dus dan weten ook degenen die wel op de spelletjesdag waren nu ineens een stuk meer over mij.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #810 Gepost op: 24-01-2014, 23:27:48 »
Eerste puntje wat me opviel: Fabian die het heeft over z'n BFF. Ik vond dat zo een meidenwoord!!!!
Haha, alleen Swifty had 'm goed. ;D
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #811 Gepost op: 24-01-2014, 23:29:36 »
Haha, alleen Swifty had 'm goed. ;D

Wel knap trouwens, je wint de prijs voor de meeste kennis over mij, maar vraag 1 had je fout, terwijl dat een grote weggever was (vraag 2 en 11 moeten gewoon een pure gok geweest zijn, want dat kon je volgens mij niet weten ;D)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #812 Gepost op: 24-01-2014, 23:32:18 »
Haha, alleen Swifty had 'm goed. ;D

ik wist t ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #813 Gepost op: 24-01-2014, 23:44:01 »
Wel knap trouwens, je wint de prijs voor de meeste kennis over mij, maar vraag 1 had je fout, terwijl dat een grote weggever was (vraag 2 en 11 moeten gewoon een pure gok geweest zijn, want dat kon je volgens mij niet weten ;D)
Hmm, ik dacht dat je in 2012 al je woning had betrokken...

Vraag 2 was inderdaad een gok. ::sorry::

Maar vraag 11 'wist' ik wel, aangezien je het volgende gebiecht had tijdens The Virtual Mole 2. ;D
Citaat
Nu zitten we in de middle-of-knowhere, bij een spookhuis. Ik ben blij dat ik geen kandidaat was in dit geval, want ik heb een bloedhekel aan spookhuizen.
🜃

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #814 Gepost op: 24-01-2014, 23:45:07 »
Knap gevonden  ::oink::

Wist ik zelf niet eens meer dat ik dat gepost had  ;D

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #815 Gepost op: 24-01-2014, 23:46:13 »
Ik ben nogal teleurgesteld in de "lurker"-kwaliteiten van Molière... ::ohno:: hij dacht dat de ontdekking van RN mijn ontdekking van het jaar was terwijl één simpele klik op mijn profiel aangeeft dat ik me in 2012 al had aangemeld :P

Het is wel heel leuk om te zien wat voor rare antwoorden mensen allemaal bij mij hebben ingevuld. Ik zal straks eens even kijken wie mij het beste kent, ik ben wel benieuwd :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #816 Gepost op: 24-01-2014, 23:59:44 »
Grappig om te zien dat MC na vraag 5 maar op alles op alfabetische volgorde heeft ingevuld ::rofl::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #817 Gepost op: 25-01-2014, 00:04:51 »
Als MC geen 5 bonuspunten had gekregen, waren Molbelg en bakkertje nog boven hem geeindigd  ::jaja::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #818 Gepost op: 25-01-2014, 00:06:12 »
Wie kent mij het beste? Was ik wel benieuwd naar ;D. Ook vanwege de vraag in de quiz zelf.

Lukievier: 6 goed
Mollenvangert: 6 goed

Nieky: 5 goed
Molière: 5 goed
Nextgp: 5 goed
Stalklight: 5 goed

Hulpdakdekker: 4 goed
Jann: 4 goed

Grasisgroen: 3 goed
Ldhtje: 3 goed
Maikmeisje: 3 goed
Swifty: 3 goed
Lucy: 3 goed

Molbelg: 2 goed
Fabiann: 2 goed

Stormpie: 1 goed
Loezel: 1 goed
Bakkertje: 1 goed
Ycaris: 1 goed

Molcrazy: 0 goed
Cynneke: 0 goed
Niuno: 0 goed

Ik had op Nieky ingezet, maar Lukie4 en Mollenvangert wisten net iets meer ::oink::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 4
« Reactie #819 Gepost op: 25-01-2014, 00:06:51 »
Grappig om te zien dat MC na vraag 5 maar op alles op alfabetische volgorde heeft ingevuld ::rofl::
Was me nog niet opgevallen. Maar hij haalt er nog punten mee binnen ook!
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?