Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 93709 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #40 Gepost op: 6-01-2014, 21:25:55 »
Op 12:40 in de aflevering horen we een biecht van Jennifer over het rode scherm van Daphne. Zin 1 (Jennifer niet in beeld): "Ik schrok heel erg dat het Daphne was." Vervolg: (Jennifer wel in beeld): "En sowieso denk ik wel dat het een gemis is voor de groep. Dus dit was wel eh heftig, ja."

Hoezo een gemis "is"? Het lijkt hierdoor net alsof ze het over iemand heeft die echt vertrokken is. Ook de manier waarop ze het zegt en er bij kijkt doet dit vermoeden.

Is er tussen het rode scherm en de bekendmaking van Art dat dit niet definitief was gebiecht? Nee, dat lijkt zeer onwaarschijnlijk.
Heeft Jennifer het misschien helemaal niet over Daphne maar over Maurice in het stukje dat we haar zien? Zou kunnen.

Maar nu ik dit zo aan het typen ben bedenk ik me een derde veel waarschijnlijker optie: Jennifer houdt er gewoon ernstig rekening mee dat Daphne dit rode scherm niet meer groen krijgt. :P

Offline belg

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #41 Gepost op: 7-01-2014, 10:49:38 »
Ik heb hier gisteren ook over nagedacht en kon de biecht ook niet goed thuisbrengen.

Bovendien leek het mij alsof deze biecht uit een andere biechtsessie kwam dan al haar andere: haar haar is los in plaats van opgestoken en ze draag niet die witte gebreide/gehaakte trui, al is dat  moeilijk om zien en dus niet 100% zeker.

Heeft ze het over een latere afvaller?     

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #42 Gepost op: 7-01-2014, 11:14:53 »
Ik redeneer bij de opmerking van Heinz als volgt. Een biecht als deze is ideaal voor montage om de kijker zo lang mogelijk te laten denken dat het echt is, om pas bij de woorden van Art "gefeliciteerd, je weet meer dan de rest" te onthullen dat ze niet daadwerkelijk naar huis hoeft. Dus als één kandidaat zo'n biecht doet wordt die meteen door montage daar neer gezet. Toevallig deed Jennifer zo'n mooi te gebruiken biecht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #43 Gepost op: 7-01-2014, 14:44:05 »
Ik redeneer bij de opmerking van Heinz als volgt. Een biecht als deze is ideaal voor montage om de kijker zo lang mogelijk te laten denken dat het echt is, om pas bij de woorden van Art "gefeliciteerd, je weet meer dan de rest" te onthullen dat ze niet daadwerkelijk naar huis hoeft. Dus als één kandidaat zo'n biecht doet wordt die meteen door montage daar neer gezet. Toevallig deed Jennifer zo'n mooi te gebruiken biecht.

Ik dacht precies hetzelfde.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #44 Gepost op: 7-01-2014, 14:47:00 »
Mij viel het volgende op tijdens de testbiechten van Jennifer:

Na 'het waren maar tien vragen': "O, nee! Ik heb veel te veel op één iemand gezeten." --> zichzelf?

Tweede test:

"Ik dacht gisteren: Aaf niet, Tygo niet, maar die zijn er nu weer bijgekomen." --> vrij onduidelijk wie ze verdacht vindt, terwijl anderen echt namen noemen van de personen die het meest verdacht zijn in hun ogen.

"Ik wou dat ik het was, dan kon ik gewoon op mezelf stemmen." --> wie weet is dat ook zo... ze stemde toch te veel op één iemand.


Jennifer in mijn ogen dus het meest verdacht rondom de tests.

Offline Mit

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #45 Gepost op: 9-01-2014, 22:10:23 »
Ik ben heel blij dat ze er nog in zit, vind haar enomr leuke kandidaat!

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2014, 22:13:38 »
Enigste persoon (samen met Tygo misschien) waarvan ik zeker ben dat ie kandidaat is, maar ik vind haar wel super!
Ik hoop dat ze in de finale komt te staan, favo kandidaat samen met Aaf (al is zij ook wel mogelijke mol)

Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #47 Gepost op: 9-01-2014, 22:22:54 »
Weer iets verdacht bij Jennifer, ik verdenk haar overigens niet maar het was wel opvallend:

Vorige week dat muziekje, deze week werd bij de markt/testopdracht voor de 2e keer de opdracht aan Jennifer uitgelegd. Alleen bij Aaf (1e) en haar gebeurde dat.

Offline katkat

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #48 Gepost op: 9-01-2014, 23:07:00 »
Jennifer kroop onder de kratten in het donkere doolhof en was na afloop besmeurd met aarde, net als een mol? Overigens verdenk ik haar nog niet erg, aangezien ze al een redelijk grote bijdrage gehad heeft aan de pot.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #49 Gepost op: 9-01-2014, 23:12:23 »
Jennifer kroop onder de kratten in het donkere doolhof en was na afloop besmeurd met aarde, net als een mol? Overigens verdenk ik haar nog niet erg, aangezien ze al een redelijk grote bijdrage gehad heeft aan de pot.

Ja idd, graag "onder de grond kruipen" en dit per se willen.
Bovendien benoemde Art specifiek iets met Jade terwijl hij Jennifer aan het voorbereiden is
bij deze opdracht...w'rom? ;)
Ook in een biecht theatraal en niet natuurlijk....
Oj, moet in "uitzending gemist merk ik.
Niet mijn Mol, maar het kriebelt.
Kom er op terug;)
Omnia vincit amor

Offline DutchTime

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #50 Gepost op: 9-01-2014, 23:13:14 »
Jennifer heeft al wel wat geld binnengebracht, maar heeft toch echt veel gemeen met het regelmatig terugkerende cijfer 5. (Bijv. alweer het vijfde scherm bij de executie was rood).

Het cijfer 5:
-Jennifer haar vaste plek bij de executie is rechts vooraan, van links naar rechts geteld op de 5e positie.
-Jennifer staat als vijfde in de lijn op wieisdemol.nl
-Jennifer wordt gekoppeld aan de Henry V (=5) nummerplaat uit aflevering 1

In aflevering 2 bijgekomen:
-Jennifer gaat als 5e de markt op, dus maakt als 5e de test
-Je ziet Jennifer vraag nummer 5 beantwoorden (waarbij overigens de antwoordmogelijkheden genummerd zijn, terwijl dat normaal niet het geval is)

De 'Schijnbeweging' in aflevering 1 was dat zij geld vond, terwijl de mol niet van geld houdt en zo de groep mislijdt. Ook was Jennifer 'Vindingrijk' van geld waar zij als 'blinde' mol tegenaan stootte onder de grond, nadat zij er eerst een rondje omheen had 'gegraven', tegelijkertijd was ze ook blind op de markt omdat er zoveel kleuren waren. Ze had dan ook haar brilletje misschien wel expres vergeten, dat ze de gehele eerste aflevering en de eerste twee groepsfoto's om had.

Ikzelf vind de getallen verdacht. Ookal heeft ze geld binnengebracht, er kan altijd nog een geldverliezende opdracht komen. Misschien 'stuurt' ze wel geld op naar Ellis Island, wat achteraf helemaal niet 'opgestuurd' blijkt te zijn, dus heeft ze toch eigenlijk helemaal niks voor de pot verdiend? Zou best slim zijn in mijn opinie. Vele malen beter dan wanneer Tygo de mol zou zijn (veel ste voor de hand liggend).

Maargoed, Jennifer staat zeker nog in mijn top 3 verdachten.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #51 Gepost op: 9-01-2014, 23:15:20 »
Bij Jennifer laat ik me echt leiden door het geld wat ze verdiend heeft. Het geld in aflevering 1 kon ik nog wel door de vingers zien, maar dat geld opgesteld met het geld en het enthousiasme dat ze in deze aflevering heeft gewonnen/laten zien doet mij haar doorstrepen. Ze is de enige die bijna een 100% score heeft op het verdienen van geld als het gaat om individueel geld verdienen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #52 Gepost op: 9-01-2014, 23:37:08 »
Hallo Jennifer, wat was je leuk vanavond..  ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #53 Gepost op: 10-01-2014, 00:10:32 »
Kruipt heel voorzichtig in de Jennifertunnel...........zei ik tunnel?
'k Baseer me puur op enkele non verbale reacties van haar.
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #54 Gepost op: 10-01-2014, 00:16:25 »
Als Jennifer in de eerste aflevering geen geld had binnengehaald,sloeg die enveloppenopdracht voor de negende aflevering ook nergens op, toch?  Nouja, het was dan wel een beetje vreemde situatie geweest,al over eventueel gewonnen geld praten...
...maar soms even niet :)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #55 Gepost op: 10-01-2014, 00:25:52 »
Als Jennifer in de eerste aflevering geen geld had binnengehaald,sloeg die enveloppenopdracht voor de negende aflevering ook nergens op, toch?  Nouja, het was dan wel een beetje vreemde situatie geweest,al over eventueel gewonnen geld praten...
dan kwam de enveloppen introductie later...denk ik...
Hallo Jennifer, wat was je leuk vanavond..  ::love::
haha, ja...dat lekkere kontje kwam goed in beeld toen ze naar de opdracht toeliep he? ::love::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #56 Gepost op: 10-01-2014, 00:47:12 »
De mol is ze niet, maar ik sluit mij aan bij SomeOne_01 en Arco. ::love::

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #57 Gepost op: 10-01-2014, 00:52:46 »
dan kwam de enveloppen introductie later...denk ik...haha, ja...dat lekkere kontje kwam goed in beeld toen ze naar de opdracht toeliep he? ::love::

Dat zag ik inderdaad ook. Heel opzichtig in die grijze strakke broek  ::love::

Offline Vettel

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #58 Gepost op: 10-01-2014, 01:08:03 »
Feit: Jennifer pakt in 2 van de 4 opdrachten geld.
Ik streep Jennifer door! Jennifer.

Ze verdient naar mijn 'inzicht' wel een finaleplek  ::hypocriet::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #59 Gepost op: 10-01-2014, 01:11:21 »
Ze mag de winnaar zijn! :)