Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 93714 keer)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #60 Gepost op: 10-01-2014, 10:23:57 »
Dat zag ik inderdaad ook. Heel opzichtig in die grijze strakke broek  ::love::
wat ook opzichtig was het hele losse shirt bij de labyrint opdracht...nog al fikse inkijk...en ze heeft volgens mij niet eens een B.H. aan...

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #61 Gepost op: 10-01-2014, 10:58:40 »
En zo strooide de mol zand in de ogen van de kijkers..... ;D
...maar soms even niet :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #62 Gepost op: 10-01-2014, 11:01:18 »
wat ook opzichtig was het hele losse shirt bij de labyrint opdracht...nog al fikse inkijk...en ze heeft volgens mij niet eens een B.H. aan...

Er is vrij duidelijk een wit bandje te zien. Niet dat het relevant is voor de molspeurtocht, maar als we toch op alles aan het letten zijn... ;)

Offline Traveljunkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #63 Gepost op: 10-01-2014, 11:05:30 »
wat ook opzichtig was het hele losse shirt bij de labyrint opdracht...nog al fikse inkijk...en ze heeft volgens mij niet eens een B.H. aan...
Ik weet al wat het screenshot gaat worden voor het bijschrift... ::jaja::

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #64 Gepost op: 10-01-2014, 12:27:51 »
wat ook opzichtig was het hele losse shirt bij de labyrint opdracht...nog al fikse inkijk...en ze heeft volgens mij niet eens een B.H. aan...

NSFW

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Bron = Dumpert

Offline BurningHorizons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mole Mole Mole!!!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #65 Gepost op: 10-01-2014, 13:17:17 »
Is het jullie ook opgevallen dat ze tijdens de biecht fragmenten continu aan haar oor/oorlel zit te friemelen?

Ziet iemand hier iets verdachts in?

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #66 Gepost op: 10-01-2014, 14:23:43 »
Kijkt ontzettend lekker weg!  ::tandpastasmiley::
Van mij mag ze mee naar de finale :)
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #67 Gepost op: 10-01-2014, 21:01:57 »
Ah, dit is een "Wat is het toch een lekker wijf"-topic geworden  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #68 Gepost op: 10-01-2014, 21:22:46 »
Is het jullie ook opgevallen dat ze tijdens de biecht fragmenten continu aan haar oor/oorlel zit te friemelen?

Ziet iemand hier iets verdachts in?
yep, sterker nog ik vond haar eerste biecht (die over Ellis Island) heel geforceerd en slecht geacteerd overkomen.
Ik weet niet hoe ze normaal gesproken acteert maar dit was heel slecht.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #69 Gepost op: 10-01-2014, 21:25:39 »
Ah, dit is een "Wat is het toch een lekker wijf"-topic geworden  ::rofl::
Heel verdachte dingen doet ze niet. Ze is de enige die in beide afleveringen geld verdient. In dit topic wordt tenminste nog iets gepost. De topics van Daphne & Freeks staan inmiddels al op pagina 2. Da 's ook niet leuk voor ze. Jennifer krijgt tenminste nog een beetje aandacht.

:P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2014, 01:46:57 »
NSFW

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Bron = Dumpert

Nu in avatar-vorm  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

anoniem 24971

  • Gast
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2014, 10:58:05 »
Jennifer zei na de Jade-opdracht in de biechtstoel: Ik heb niks gezien.
Dat kan natuurlijk voorbereidend werk geweest zijn: De Mol heeft tenslotte geen items nodig.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2014, 12:38:15 »
Ik las in een ander topic dat Jennifer mogelijk (als mol) geld heeft verdiend om niet als Mol over te komen, zodat de enveloppen met geld niet naar haar worden opgestuurd. Als de kandidaten namelijk kiezen om het geld naar hun mol te sturen, zodat het in aflevering 9 meer waard is, moeten ze het dus niet naar haar sturen (als Jennifer dus de mol is).
Ik vind dit een hele goede mogelijkheid om het verdienen van geld in met name aflevering 1 te verklaren, mocht zij de mol zijn (en dat hoop ik nog steeds!).

Offline debbiegoudveld

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #73 Gepost op: 11-01-2014, 12:52:48 »
Hoezo niet op de zaken vooruitlopen ?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #74 Gepost op: 11-01-2014, 12:57:49 »
Hoezo niet op de zaken vooruitlopen ?

Omdat ze hier eerst nog maar eens aflevering 3 moet zien te halen.

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #75 Gepost op: 11-01-2014, 12:58:02 »
Hoezo niet op de zaken vooruitlopen ?

En daar zit ze weer aan haar oorlel!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #76 Gepost op: 11-01-2014, 13:14:09 »
-Ik vind Jennifer niet geloofwaardig overkomen in haar reacties. Beetje overdreven af en toe. Dat begon al met de manier waarop ze in aflevering 1 dat eettentje zag waar de 400 euro lag. Ze zag heel snel de naam tussen de Chinese letters en racede als een gek naar binnen. De (zgn) superfanatieke kandidaat.

-Ook (zgn) fanatiek door erop te staan als eerste dat labyrinth in te gaan: "Kan mij het geld schelen ik ga voor jokers",roept ze. Terwijl ze in afl.1 juist zo fanatiek voor het geld ging. Als ze de envelop ziet liggen na wat gekronkel en aanwijzingen van Sofie reageert ze niet blij. En ze staat erop als eerste de envelop in te kijken. Komt mij over alsof ze de kandidaat  speelt en het niet is.

-Als Tygo en Owen 500 euro gevonden hebben in die loods staat ze bepaald niet vrolijk te kijken (ze staat steeds in de buurt van de porto).

-Bij de test in afl.2 zit ze er wel heel lauwtjes bij de hele tijd en zegt niets. Behalve als Owen eruit vliegt slaat ze de handen voor de ogen. En kort na deze exit vraagt ze ineens wie wil me knuffelen?

-Wat ik dan wel weer gek vind -dat ze als ze de mol is- dan niet voor een vrijstelling ging.Waarom dan niks vinden? Aan de andere kant heeft de mol geen vrijstelling nodig. Maar ze had er dan andere kandidaten mee kunnen benadelen door of een vrijstelling of jokers weg te pakken.

-Het is ook een beetje een gevoel natuurlijk en het is pas afl.2. Kan ook zijn dat ze altijd een beetje gemaakt doet, maar bij die laatste test doet ze dan juist weer wat onderkoeld. Kortom vreemd. ???

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #77 Gepost op: 11-01-2014, 13:24:02 »
-Wat ik dan wel weer gek vind -dat ze als ze de mol is- dan niet voor een vrijstelling ging.Waarom dan niks vinden? Aan de andere kant heeft de mol geen vrijstelling nodig. Maar ze had er dan andere kandidaten mee kunnen benadelen door of een vrijstelling of jokers weg te pakken.

Goede argumenten! En misschien vond ze wel geld, dat ze heeft weggegooid (en zien we dat in afl. 10)? Iedereen die niks vond kan namelijk wel geld gevonden hebben en dus een mollenactie hebben gedaan.

Ik hoop nog lang in deze heerlijke tunnel te blijven!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #78 Gepost op: 11-01-2014, 13:27:06 »
Voer voor psychologen, wat sommigen hier schrijven..  ;D

Toch is het idee van wat krediet opbouwen ivm het opsturen van de enveloppen nog niet gek gevonden.
Ik denk alleen dat het wel wat ver gaat om als Mol de hoogste bedragen te gaan binnenslepen - krediet kan je ook op andere manieren opbouwen. Maar het kan dus wel op meerdere mensen van toepassing zijn.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #79 Gepost op: 11-01-2014, 21:40:34 »
Is het jullie ook opgevallen dat ze tijdens de biecht fragmenten continu aan haar oor/oorlel zit te friemelen?

Ziet iemand hier iets verdachts in?

Dat Jennifer in haar eerste biecht zo aan haar oor zat te friemelen hield me toch even bezig.
Nu is dit niet dé hint naar haar als mogelijke kandidaat, maar een artikel in psychologie magazine pakte hiermee wel mijn aandacht:

"Soms zijn zelfmanipulaties een reactie op jeuk. Lichte jeuk aan het gezicht – vooral aan de neus – hangt vaak samen met ergernis, afkeuring, onzekerheid of liegen. De jeuk zou voortvloeien uit een plotselinge activatieverandering, een verandering van de mate waarin je opgewonden, wakker of slaperig bent.
Met duim en wijsvinger over je kin, kaken en wangen wrijven wordt geassocieerd met nadenken en peinzen. Je schort zo directe reacties even op en gevoelens van onrust en onzekerheid worden letterlijk weggemasseerd.
Met zelfmanipulaties leid je jezelf af van zaken die om je aandacht vragen, maar waarmee je je even niet wilt bezighouden. Zelfmanipulaties herinneren aan de kalmering en troost van vroeger tijden: je kunt jezelf ritmisch masseren of strelen, dan wel steunen en houvast geven, zo intens als je wilt. Je vult een leegte en zwakt onaangename gevoelens af. Zelfmanipulaties wekken weinig waardering. Ze gelden als teken van gespletenheid, onzekerheid of nervositeit."