Auteur Topic: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman  (gelezen 94289 keer)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #200 Gepost op: 23-01-2014, 22:45:06 »
Inderdaad, waardoor ik in haar geen Mol zie. Wel een hele slimme speelster.

Of ze acteert de slimme speelster, terwijl ze de mol is. Niets is wat het lijkt ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #201 Gepost op: 23-01-2014, 23:10:55 »
Deze aflevering bevestigt voor mij dat ze een gewiekste kandidaat is. Niet te beroerd om als enige verwarring te scheppen bij de roltrappen 'ja, ik moet er een verhaaltje bij hebben' In de biechten meteen slim analyseren dat de mol weet dat ie afgeluisterd wordt en dus niet zal mollen. Beetje een Anniek/Viviënne type dus ik ga mijn pool maar eens aanpassen. Los van dat ze er qua uiterlijk meer dan mag wezen heeft ze het spel nog in de smiezen ook  :D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #202 Gepost op: 23-01-2014, 23:18:17 »
Ja, hele slimme opmerkingen van Jennifer, deze aflevering. Maar tegelijkertijd de bevestiging dat ze de Mol niet is, want echt... zou de Mol 3 jokers ruilen tegen 3 jokers?

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #203 Gepost op: 24-01-2014, 01:03:19 »
Veel slimme opmerkingen van Jennifer vandaag !
Nagenoeg elke aflevering beschouwende en correcte opmerkingen imho.


Omnia vincit amor

Offline Yaco

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #204 Gepost op: 24-01-2014, 01:29:13 »
Dat dacht ik toevallig ook vandaag - het is maar 400 euro wat ze in aflevering 1 meenam. Verder heeft ze ook weer niet zo veel goed gedaan (maar, wie wel)...
+500 euro in het kruiplabyrinth

De opdracht met de roltrap was haar moment om, ongeveer halverwege, voor enorme verwarring te zorgen. Heeft ze zichzelf extra verdacht gemaakt? Het lijkt erop dat, net als in aflevering 2, alleen Jan-Willem en Freek haar (mede)verdenken.

Verwarring misschien, maar ze geeft wel alle woorden door die ze zelf door kreeg...

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #205 Gepost op: 24-01-2014, 09:56:32 »
Ik vind dat ze geen verwarring zaaide hoor.
Zo'n verhaal verzinnen is echt een goede methode.
Zo moest in België bij een tv-opdracht 100 getallen na de komma van pi onthouden.
Dit lukte hem omdat hij een verhaal verzon waar elk getal logisch in voorkwam.

Dus als dit voor haar logischer is, is dat geen verwarring. Iedereen onthoudt op zijn eigen
manier het beste.
klaar voor de strijd

Offline M0lletje

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #206 Gepost op: 24-01-2014, 09:59:20 »
Ja, hele slimme opmerkingen van Jennifer, deze aflevering. Maar tegelijkertijd de bevestiging dat ze de Mol niet is, want echt... zou de Mol 3 jokers ruilen tegen 3 jokers?

Ja hoor, als je als mol weet dat de zwarte vrijstelling in het spel komt bij de laatste opdracht, is dat wel een gok die je kan nemen.

Offline sneeuwgors

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #207 Gepost op: 24-01-2014, 10:09:57 »
Maar tegelijkertijd de bevestiging dat ze de Mol niet is, want echt... zou de Mol 3 jokers ruilen tegen 3 jokers?

Inderdaad, door deze ruilactie vallen voor mij Tygo en Jennifer als Mol voor mij.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #208 Gepost op: 24-01-2014, 12:30:21 »
Ja hoor, als je als mol weet dat de zwarte vrijstelling in het spel komt bij de laatste opdracht, is dat wel een gok die je kan nemen.
De mol kan die jokers toch helemaal niks schelen? Die heeft toch maar 1 doel, namelijk dat er geen geld verdiend wordt? Dus dan had ze moeten ruilen met Freek of Susan en niet met Tygo.

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #209 Gepost op: 24-01-2014, 17:17:40 »
Jennifer is sowieso de mol niet, na deze aflevering is dat helemaal duidelijk geworden.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #210 Gepost op: 25-01-2014, 06:49:30 »
Veel slimme opmerkingen van Jennifer vandaag !

Ze was ook VEEL in beeld.
Kan het een indicatie zijn dat zij de volgende aflevering afvalt ??
Dat de productie haar dus nog even snel een podium wil geven ?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #211 Gepost op: 25-01-2014, 11:54:25 »
Ze was ook VEEL in beeld.
Kan het een indicatie zijn dat zij de volgende aflevering afvalt ??
Dat de productie haar dus nog even snel een podium wil geven ?

Hier zit ik ook aan te denken... ik denk al 3 afleveringen dat Aaf vertrekt maar misschien is Jennifer wel de volgende?

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #212 Gepost op: 25-01-2014, 12:00:31 »
Ze was ook VEEL in beeld.
Kan het een indicatie zijn dat zij de volgende aflevering afvalt ??
Dat de productie haar dus nog even snel een podium wil geven ?

De muzikale aanwijzing, Take The Money & Run, deed me gelijk denken aan Jennifer in afl. 1. Zou wel erg jammer zijn als Jennifer eruit gaat... :(

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #213 Gepost op: 25-01-2014, 14:55:31 »
Ja, hele slimme opmerkingen van Jennifer, deze aflevering. Maar tegelijkertijd de bevestiging dat ze de Mol niet is, want echt... zou de Mol 3 jokers ruilen tegen 3 jokers?

In het kader van het 'ik heb het hele spel door' wel.
De mol wist immers dat geld tegen geld geruild moest worden om geld te krijgen.
Er waren dus 2 dubbele kaarten in het spel
2x de helft van 1500 euro
2x 3 jokers

Door deze actie doet ze wat er bij het geld ook had moeten gebeuren.
Wat tegen haar spreekt is dat ze deze ruil wel erg snel maakt en dus geen invloed meer heeft op het geld.

Offline Shari

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #214 Gepost op: 25-01-2014, 16:31:34 »
Ja hoor, als je als mol weet dat de zwarte vrijstelling in het spel komt bij de laatste opdracht, is dat wel een gok die je kan nemen.

De enige manier waarop er ook geld in het spel kwam, is als het geld uit de enveloppen kwam en in twee gescheurd werd en een half stukje werd geruild met een half stukje. Sofie had de vrijstelling, maar zei dat ze dat niet ging zeggen (letterlijk: JW: ik heb de beste deal voor diegene met de vrijstelling. Sofie: maar die met de vrijstelling gaat dat toch helemaal niet zeggen (ook verdacht, want waarom zou die het niet laten zien?)) daarop wil Tygo ruilen en geef je aan de ene kant een manier waarop het spel gespeeld kan worden en aan de andere kant heeft ook niemand nog een voordeel aan het laten zien van de inhoud van zijn/haar enveloppe (behalve daphne dan een heel klein beetje misschien).
Daarna zegt ze ook: de mol moet dus geld gehad hebben (dat is wat iedereen denkt, dus top molactie om te mollen terwijl je geen geld hebt gehad)
Met de roltrap net hetzelfde: de mol heeft hier niet gemold, of nét wel...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #215 Gepost op: 25-01-2014, 20:48:20 »

Daarna zegt ze ook: de mol moet dus geld gehad hebben (dat is wat iedereen denkt, dus top molactie om te mollen terwijl je geen geld hebt gehad)
Met de roltrap net hetzelfde: de mol heeft hier niet gemold, of nét wel...

Goed geformuleerd. Ik denk n.l. ook dat dit de tactiek van Jennifer zou kunnen zijn. Bij de roeiopdracht zei ze ook in de biecht ja het is wie is de mol dus er zal wel meer achter zitten. Maar in het spel zei ze niet misschien moeten we juist geen sterke mensen zoeken.

Zou ook een kandidatentactiek kunnen zijn. Maar haar spelinzicht lijkt haar weinig zekerheid op te leveren. Bij de test roept ze vertwijfeld ik weet het niet..terwijl ze zo slim lijkt te spelen. Je verwacht dan dat ze toch wel enkele hoofdverdachten heeft. In afl. 1 riep ze bij de test: ik weet het niet wou dat ik de mol was dan zou ik op mezelf stemmen. Misschien 'een grapje' van Jennifer of is ze toch de mol?  ::vergroot::

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #216 Gepost op: 25-01-2014, 21:59:31 »
Ik begin zo langzamerhand ook te twijfelen aan Jennifer. Bij de test zet ze maar 1 joker in en behoud er nog 2. Dat doet alleen kandidaat in mijn ogen om nog iets achter de hand te houden. Ze heeft nu nog 2 jokers. Als mol heb je niks aan deze tactiek of ze strooit ons zand in de ogen.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #217 Gepost op: 25-01-2014, 22:27:05 »
Ik begin zo langzamerhand ook te twijfelen aan Jennifer. Bij de test zet ze maar 1 joker in en behoud er nog 2. Dat doet alleen kandidaat in mijn ogen om nog iets achter de hand te houden. Ze heeft nu nog 2 jokers. Als mol heb je niks aan deze tactiek of ze strooit ons zand in de ogen.

De zwarte vrijstelling was in het spel. Dus ze kon denken, ik probeer er 1 in te zetten. Als de zwarte vrijstelling wordt
ingezet heb ik er nog 2 over.
klaar voor de strijd

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #218 Gepost op: 25-01-2014, 23:56:21 »
Ik begin zo langzamerhand ook te twijfelen aan Jennifer. Bij de test zet ze maar 1 joker in en behoud er nog 2. Dat doet alleen kandidaat in mijn ogen om nog iets achter de hand te houden. Ze heeft nu nog 2 jokers. Als mol heb je niks aan deze tactiek of ze strooit ons zand in de ogen.

Met de wetenschap dat er een zwarte vrijstelling in het spel zit, is het toch verstandig om wat achter te houden. Tygo weet dat de zwarte vrijstelling niet ingezet wordt, waardoor hij dus 2 jokers in zet en er 1 bewaard (toch?).

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Jennifer Hoffman
« Reactie #219 Gepost op: 26-01-2014, 18:18:12 »
Ik begin zo langzamerhand ook te twijfelen aan Jennifer. Bij de test zet ze maar 1 joker in en behoud er nog 2. Dat doet alleen kandidaat in mijn ogen om nog iets achter de hand te houden. Ze heeft nu nog 2 jokers. Als mol heb je niks aan deze tactiek of ze strooit ons zand in de ogen.

Ze zet 2 jokers in bij de test en heeft er nog 1 over.

Met de wetenschap dat er een zwarte vrijstelling in het spel zit, is het toch verstandig om wat achter te houden. Tygo weet dat de zwarte vrijstelling niet ingezet wordt, waardoor hij dus 2 jokers in zet en er 1 bewaard (toch?).

Nee, Tygo zet 3 jokers in en houdt de zwarte vrijstelling achter.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2014, 22:06:20 door Bakkertje, Reden: 2 berichten samengevoegd »