Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk  (gelezen 255402 keer)

Offline Siets95

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #220 Gepost op: 2-02-2014, 16:29:28 »
Het viel mij juist op dat er wel veel biechten van Sofie te zien/horen waren deze aflevering.


En in combinatie met de muzikale aanwijzing kan dat zomaar eens betekenen dat we donderdag afscheid moeten nemen van deze leuke en fanatieke kandidate.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #221 Gepost op: 2-02-2014, 20:09:18 »
En in combinatie met de muzikale aanwijzing kan dat zomaar eens betekenen dat we donderdag afscheid moeten nemen van deze leuke en fanatieke kandidate.
Ik hoop het eerlijk gezegd wel. Ik vind haar nogal irritant.  :-X
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #222 Gepost op: 2-02-2014, 23:37:01 »
Ik denk ook dat ze een goede kans maakt om te vertrekken.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #223 Gepost op: 3-02-2014, 23:35:31 »
Het lijkt erg rustig hier. Mooi dat er nog iemand is hier die meedenkt  ::ok:: Blijf in ieder geval nog even hier tot na de volgende aflevering GR. Gezellig, ellig, lig.... (echho in lege tunnel ;D)

 ;D

27.297 zielen zijn het volgens de avro meting met je eens hoor.
Alleen posten die hier niet.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #224 Gepost op: 3-02-2014, 23:48:02 »
Het lijkt erg rustig hier. Mooi dat er nog iemand is hier die meedenkt  ::ok:: Blijf in ieder geval nog even hier tot na de volgende aflevering GR. Gezellig, ellig, lig.... (echho in lege tunnel ;D)

HALLO-ALLO-ALLO theoreticus. Wat gezellig knus hier in jullie tunneltje.  ::hug::

Vraagje: het viel mij idd ook op die witte boeddha met wat het lijkt vleugels op haar rug. Maar hoe kom je bij de naam Maria? Die komt toch helemaal niet voor in dit geloof?

Edit: Good-riddance, vind je speurenthausiasme erg leuk, ga zo door!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 3-02-2014, 23:58:25 door FS »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #225 Gepost op: 4-02-2014, 00:19:06 »
Art had het in zijn introductie van aflevering 1 over: De mol zoekt dit jaar de balans in extremen, van glanzend rood naar maagdelijk wit. Maagdelijk wit, maria, een heilige.

Afleveringstitel 5 was "een heilige aanwijzing". Het boeddhabeeld is ook wit en heilig. Naast het feit dat het gewoon extra opviel tussen al die goudgekleurde beelden plus de subtiele foucus van de makers. Vandaar dat ik een link maakte.  :)

Ah, ja ik dacht al dat je dat ermee bedoelde. Ik gok alleen dat hier geen Maria hint in zit aangezien Maria echt absoluut niets met boeddhisme te maken heeft. Zou raar zijn om een Maria hint via een boeddhabeeld te doen. Het beeld is wel wit, dat wel. En de vleugels op haar rug lijken idd op die wolk die we voorbij hebben zien komen.

Maar de hint naar Sofie zie ik dus niet zo  ::ohno::

Wel heel leuk gevonden  ::vergroot::

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #226 Gepost op: 4-02-2014, 16:19:49 »
Zijn er nog fanatieke Sofie aanhangers?

Ik zou het persoonlijk wel tof vinden als de fanatiekste een lijstje opstelt (niks moet), zodat we compleet zijn... Jayne vs Heinz vs Wouterv vs Jos vs ?
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #227 Gepost op: 4-02-2014, 18:07:21 »
Ik heb geen tijd voor een lijstje maar ik wil iig één argument aandragen waarom ik Sofie verdenk.

Het draait allemaal om de zwarte vrijstelling (z.v.). Dit is een nieuw spelelement en het lijkt me dat de redactie er daarom alles aan doet om te zorgen dat 'ie in het spel komt (want wat is het nut van de z.v. als 'ie niet gebruikt wordt?) De enige manier om er 100% zeker van te zijn dat de z.v. in het spel komt, is er bij de Mol op aandringen hem te zoeken. En beide keren dat de z.v. tot nog toe in het spel kwam was dat geheel of gedeeltelijk dankzij Sofie. Hoe groot zou die kans zijn als Sofie niet de Mol was?
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #228 Gepost op: 5-02-2014, 14:49:17 »
In de eerste minuut van aflevering 6 zegt Sofie dat de groep weer in balans is (qua man vrouw verhouding) misschien een verwijzing naar Yin en Yang? Ik zit niet op Sofie als mol dus ik weet niet of ze zulke dingen vaker zegt/ in verband gebracht wordt met evenwicht/balans, maar dan zou het kunnen.
« Laatst bewerkt op: 5-02-2014, 14:50:56 door Mollenmania »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #229 Gepost op: 5-02-2014, 16:56:59 »
Omdat we er twee overslaan. Van de laatste aflevering voor de pauze tot de eerste aflevering na de pauze is drie weken (min een uur).
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #230 Gepost op: 5-02-2014, 17:09:22 »
Ja, er wordt twee weken geen WIDM uitgezonden, en dat is al eens eerder voorgekomen.
The British are not impressed.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #231 Gepost op: 5-02-2014, 17:47:32 »
Ach, we hebben gewoon twee weken extra puzzeltijd  ::rofl::

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #232 Gepost op: 5-02-2014, 17:50:19 »
Ach, we hebben gewoon twee weken extra puzzeltijd  ::rofl::

Precies, en velen zullen ook op vakantie zijn  ::zwaai::
OT
Sofie blijft mijn mol, alhoewel ze er ook uit kan vliegen morgen door die roodshow-hint.
Ik houd Freek op nummer 2. Sofie heeft 100 punten, Freek 99 en Jan-Willem ongeveer 75 op mijn schaal van verdenking.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #233 Gepost op: 5-02-2014, 18:36:37 »
Ach, we hebben gewoon twee weken extra puzzeltijd  ::rofl::

Pff eindelijk tijd om jullie te lezen.. ::tandpastasmiley::

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #234 Gepost op: 6-02-2014, 21:36:55 »
Mijn hoofdverdachte zit er nog steeds in :jaja::
Ook leuk dat ze de rooi niet mee wou nemen.

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #235 Gepost op: 6-02-2014, 21:56:19 »
Jan-Willem herkennen is best wel onmols (tenzij ze wist dat Freek en Susan hem niet hadden herkend), maar helemaal afstrepen doe ik haar nog niet.  ???
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #236 Gepost op: 7-02-2014, 10:58:20 »
Jan-Willem herkennen is best wel onmols (tenzij ze wist dat Freek en Susan hem niet hadden herkend), maar helemaal afstrepen doe ik haar nog niet.  ???

Hoezo onmols? Hij was haast niet te zien maar jawel, Sofie ziet 'm. Want tja, het is véél eerlijker als iedereen zonder jokers de test doet.  :P
Ik denk overigens dat het de bedoeling was dat Sofie met de optocht mee zou lopen. Zij is klein en was zeker niet opgevallen. Echter ze was te laat met het als eerste zich aanbieden een envelop te pakken. Toen de eerste envelop eruit was gepakt, kon ze niet meer zien welke envelop ze moest hebben.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2014, 11:02:31 door Run »

Offline Toke2012

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #237 Gepost op: 7-02-2014, 11:23:54 »
Toen de eerste envelop eruit was gepakt, kon ze niet meer zien welke envelop ze moest hebben.

De enveloppen met de jokers lagen tweede van links en tweede van rechts. Heel makkelijk voor een mol. Die hoefde niet eens als eerste om zeker van een loopplek te zijn. Enveloppen zijn ook niet meer van plaats veranderd, dus Sofie kon zien dat de tweede envelop van links weg was. Als ze de mol is, had ze vast geweten dat de tweede van rechts jokers bevatte. Dus of ze is niet de mol, of ze heeft expres voor een positie langs de kant gekozen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #238 Gepost op: 7-02-2014, 11:28:20 »
De enveloppen met de jokers lagen tweede van links en tweede van rechts. Heel makkelijk voor een mol. Die hoefde niet eens als eerste om zeker van een loopplek te zijn. Enveloppen zijn ook niet meer van plaats veranderd, dus Sofie kon zien dat de tweede envelop van links weg was. Als ze de mol is, had ze vast geweten dat de tweede van rechts jokers bevatte. Dus of ze is niet de mol, of ze heeft expres voor een positie langs de kant gekozen.
Ze wist toch niet welke en of een tweede van rechts gepakt was? Alle enveloppen zagen er hetzelfde uit. Ze heeft verkeerd gegokt. Ze stond goed vooraan maar was toch te laat met zich aanbieden als eerste. Een mol kan ook wel eens pech hebben.

In de eerste minuut van aflevering 6 zegt Sofie dat de groep weer in balans is (qua man vrouw verhouding)

Tijdens een promo voor dit seizoen van WIDM zegt presentator Art Rooijakkers iets over de Mol. Deze zou de balans in extremen zoeken.
« Laatst bewerkt op: 7-02-2014, 12:12:52 door Bakkertje, Reden: 2 berichten samengevoegd »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #239 Gepost op: 7-02-2014, 11:38:38 »
De enveloppen met de jokers lagen tweede van links en tweede van rechts. Heel makkelijk voor een mol. Die hoefde niet eens als eerste om zeker van een loopplek te zijn. Enveloppen zijn ook niet meer van plaats veranderd, dus Sofie kon zien dat de tweede envelop van links weg was. Als ze de mol is, had ze vast geweten dat de tweede van rechts jokers bevatte. Dus of ze is niet de mol, of ze heeft expres voor een positie langs de kant gekozen.

Het lijkt me juist dat de mol niet wil lopen, want op die manier heeft hij de minste invloed op het gedl verdienen... En jokers boeien de mol toch niet. Die gun je de kandidaten wel. Zo lang jij maar het geld uit de pot kan houden, vind je het prima.