Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk  (gelezen 255569 keer)

Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #340 Gepost op: 14-03-2014, 08:49:20 »
Sofie is de perfecte kandidaat zoals een kandidaat hoort te zijn. Als ze wint is het meer dan terecht. Ze veroorzaakt onrust en is diep met het spelletje bezig. Zoals ze al die verdenkingen op zich weet te krijgen en ondertussen is ze vanaf de zijlijn op zoek naar de mol die ze ook heeft weten te vinden. Met Tygo de enige.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #341 Gepost op: 14-03-2014, 09:11:03 »
Sofietje gaat straks mooi met het geld aan de haal dat anderen voor haar verdiend hebben!   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #342 Gepost op: 14-03-2014, 09:45:01 »
Ik denk trouwens dat Sofie niet heel erg blij is met het artikel op Ad.nl.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/5601/TV-Radio/article/detail/3612906/2014/03/14/De-altijd-lieve-Susan-Visser-is-de-Mol-van-2014.dhtml?originatingNavigationItemId=5585

Ze hebben continu over Sophie. Gaat goed met de Nederlandse journalistiek.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #343 Gepost op: 14-03-2014, 09:45:34 »
Als Sophie niet de mol blijkt (wat ik wel hoop)
Dan is ze sowieso een fantastische kandidaat geweest  ::bravo::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #344 Gepost op: 14-03-2014, 09:54:19 »
Er zitten hier heel wat molletjes in het draadje over Sofie die vooral maar benadrukken dat Sofie niet de mol is.
Beetje opvallend veel...
Heel Nederland weet al dat Sofie de mol is. Vraag maar aan iedereen die kijkt.
Allemaal zeggen ze Sofie.

In deze aflevering heeft Sofie waarschijnlijk één envelop laten liggen in de eerste brievenbus, waar ze alleen heen ging.

Wat mij weer hooglijk verbaast, is dat Suzan niet de winnares is, wat al is bekendgemaakt. Want ik dacht dat ze al veel langer op Sofie zat dan Freek.
Wel is het zo dat Suzan Sofie in het begin uit de weg ging, waardoor ze minder informatie heeft kunnen vergaren. Wellicht zat Freek toen ook al op Sofie - heb ik niet zo goed op gelet - en zat hij haar dichter op de huid.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 09:57:24 door Run »

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #345 Gepost op: 14-03-2014, 09:59:30 »
Kijk wat Art op het laatst zei is apart en betekent dat Susan de test waarschijnlijk net wat slechter heeft ingevuld dan Freek en dat Sophie dan dus de mol zou kunnen zijn, ik sluit Susan als mol sowieso niet uit.

Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #346 Gepost op: 14-03-2014, 10:03:13 »
Het kan maar zo zijn dat ze de mol is. Maar sinds de processie opdracht verdenk ik haar niet meer. Ze heeft het gewoon goed gespeeld. En bij een aantal opdrachten had ze gewoon geen goede positie om een mol te zijn. Denk aan het topo ruilen waar ze vooral alleen was. Niet handig als mol.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #347 Gepost op: 14-03-2014, 10:06:49 »
Ze willen de kijkers op een dwaalspoor zetten duidelijk.
Bij de flessen opdracht wordt Sophie duidelijk verdacht gemaakt waardoor je Sophie verdenkt, daarna zegt Art dat Sophie niet de verliezer is en Susan niet de winnaar, waardoor je Susan ineens weer verdenkt, maar da's de truc, dan blijkt het toch weer Sophie te zijn.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #348 Gepost op: 14-03-2014, 10:11:03 »
Maar dan is er een JP die zegt dat de fans verrast zullen zijn over de mol, vooral de afvallers in het begin. Sofie werd in het begin enorm veel verdacht, Susan en Freek telkens maar 1 keertje per aflevering. Dus dan wijst het weer naar Susan (of Freek, maar je wordt hier persoonlijk aangevallen ongeveer als je dat noemt  ::niet-ok:: )

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #349 Gepost op: 14-03-2014, 10:24:47 »
Suzan is als mol uit te sluiten. Heeft nul komma nul gemold en veel geld binnengehaald. Heeft zelfs nauwelijks tot niet zichzelf verdacht proberen te maken.

Jongens, het is duidelijk: Sofie de mol, Freek winnaar, Suzan verliezer. Als je nog wat punten wilt vergaren, moet je dit invullen.

Het is jammer dat ik de eerste ronde niet mee heb gedaan, nu sta ik op een schamele 132ste plaats.  :\'(
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 10:28:59 door Run »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #350 Gepost op: 14-03-2014, 10:32:11 »
Dus dan wijst het weer naar Susan (of Freek, maar je wordt hier persoonlijk aangevallen ongeveer als je dat noemt  ::niet-ok:: )

Het zou de twist der twisten inhouden  ::ok:: Op de manier 'Sofie jij bent niet de verliezer'...'volgens Susan en Freek. Volgens hen ben jij de mol' Zou kunnen, zeker in samenwerking met het credo niets is wat het lijkt. Maar dan zou ik een aflevering titel met die strekking verwachten en niet 'iets is gebeurd' nl de zevende envelop is niet gevonden want niet verstuurd of verstuurd zonder geld (alleen zo kan de pot lager staan'
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #351 Gepost op: 14-03-2014, 10:42:44 »
Suzan is als mol uit te sluiten. Heeft nul komma nul gemold en veel geld binnengehaald. Heeft zelfs nauwelijks tot niet zichzelf verdacht proberen te maken.

Dat ze zich niet verdacht heeft PROBEREN te maken lijkt me ook niet iets waar de mol op uit is natuurlijk. Daarnaast heeft ze vaak gezorgd dat er geen geld in de pot kwam. Denk maar aan de groepsvrijstelling inzetten ipv geld in de pot, denk maar aan de vingerafdrukken waar ze de verkeerde kiest en kan zo wel doorgaan. Niks is uit te sluiten.


Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #352 Gepost op: 14-03-2014, 10:47:01 »
Suzan is als mol uit te sluiten. Heeft nul komma nul gemold en veel geld binnengehaald. Heeft zelfs nauwelijks tot niet zichzelf verdacht proberen te maken.

Jongens, het is duidelijk: Sofie de mol, Freek winnaar, Suzan verliezer. Als je nog wat punten wilt vergaren, moet je dit invullen.

Het is jammer dat ik de eerste ronde niet mee heb gedaan, nu sta ik op een schamele 132ste plaats.  :\'(
Ik wist niet dat Susan zoveel had opgebracht, ze kwam nooit echt verdacht over, eerder naïef.
Sophie is juist slinks en zogenaamd fanatiek.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 10:49:32 door FilmMaster »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #353 Gepost op: 14-03-2014, 11:28:54 »
Er zitten hier heel wat molletjes in het draadje over Sofie die vooral maar benadrukken dat Sofie niet de mol is.
Beetje opvallend veel...
Heel Nederland weet al dat

Uhh, volgens mij wijst iedere poll ongeveer Susan aan... OOk bijvoorbeeld die van de Avro zelf, wat toch wel een goed beeld geeft van de verdenkingen van heel Nederland. Het aantal verdenkingen op Susan is juist opvallend veel, terwijl er geen 'c is the mole' hint deze keer gevonden is... Weet dus niet op welke gegevens jij deze uitspraak baseert?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #354 Gepost op: 14-03-2014, 12:22:15 »
Uhh, volgens mij wijst iedere poll ongeveer Susan aan... OOk bijvoorbeeld die van de Avro zelf, wat toch wel een goed beeld geeft van de verdenkingen van heel Nederland. Het aantal verdenkingen op Susan is juist opvallend veel, terwijl er geen 'c is the mole' hint deze keer gevonden is... Weet dus niet op welke gegevens jij deze uitspraak baseert?

Ja, héél betrouwbaar die polls.  ::)

Denk je nu echt dat als het AD met grote letters schrijft dat Suzan de mol is, dat ook zo is? De pers weet heel goed dat heel Nederland Sofie verdenkt, dat beeld proberen ze nog even met veel lawaai om te buigen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #355 Gepost op: 14-03-2014, 12:24:46 »
Ja, héél betrouwbaar die polls.  ::)

Denk je nu echt dat als het AD met grote letters schrijft dat Suzan de mol is, dat ook zo is? De pers weet heel goed dat heel Nederland Sofie verdenkt, dat beeld proberen ze nog even met veel lawaai om te buigen.

Grappig, ken veel mensen die het kijken en niemand van hun zit op Sofie. De polls (die jij dan niet betrouwbaar vindt) wijzen ook naar Suus. Ook op dit forum en alle andere. Waar baseer je dan op dat Sofie door iedereen verdacht wordt? Snap het ff niet  ???

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #356 Gepost op: 14-03-2014, 12:30:42 »
Omdat het wel een beetje erg duidelijk is dit keer.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #357 Gepost op: 14-03-2014, 12:33:32 »
Dat het heel duidelijk is dat Suus de mol is bedoel je? Ja voor mij al sinds de 2e afl. Maar dat verklaart nog niet waarom jij beweert dat heel nederland Sofie verdenkt. Dat is nl niet zo als je alle sites bekijkt en om je heen vraagt.

Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #358 Gepost op: 14-03-2014, 12:41:14 »
En bij een aantal opdrachten had ze gewoon geen goede positie om een mol te zijn. Denk aan het topo ruilen waar ze vooral alleen was. Niet handig als mol.

Hoewel ik (nu de Freek tunnel is ingestort) denk dat Susan de Mol is, bestrijd ik deze bewering. Het is juist wél handig als Mol om zo weinig mogelijk te ruilen met anderen. Van de kleuren die jij als Mol op hand hebt kunnen immers per definitie geen topo's worden gevormd. Zaak als Mol is dus om je kleuren zo lang mogelijk op hand te houden door zo weinig mogelijk te ruilen, zodat zich zo min mogelijk topo's vormen die geld in de pot brengen.

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #359 Gepost op: 14-03-2014, 12:44:35 »
Dat de meeste suus verdenken hoeft niet te betekenen dat ze het ook is.