Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk  (gelezen 255583 keer)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #360 Gepost op: 14-03-2014, 12:45:29 »
Dat het heel duidelijk is dat Suus de mol is bedoel je? Ja voor mij al sinds de 2e afl. Maar dat verklaart nog niet waarom jij beweert dat heel nederland Sofie verdenkt. Dat is nl niet zo als je alle sites bekijkt en om je heen vraagt.

De meeste tweets tijdens de semi-ontknoping in de uitzending die ik las hadden Sofie als mol.
No Milk today???

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #361 Gepost op: 14-03-2014, 12:48:28 »
De meeste tweets tijdens de semi-ontknoping in de uitzending die ik las hadden Sofie als mol.

ah, das het enige wat ik dus niet volg. De tweets...

Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #362 Gepost op: 14-03-2014, 12:55:28 »
De meeste tweets tijdens de semi-ontknoping in de uitzending die ik las hadden Sofie als mol.

Sinds wanneer is het aantal tweets een betrouwbare maatstaf?
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 12:57:39 door RdB »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #363 Gepost op: 14-03-2014, 12:57:32 »
Is het waarschijnlijk ook niet. Vandaar dat ik het niet zo interessant vind. Er zijn denk ik nu meer Suus verdenkers dan Soof verdenkers. Het verschil in de polls is te groot om een andere conclusie te trekken.

Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #364 Gepost op: 14-03-2014, 12:59:08 »
Is het waarschijnlijk ook niet. Vandaar dat ik het niet zo interessant vind. Er zijn denk ik nu meer Suus verdenkers dan Soof verdenkers. Het verschil in de polls is te groot om een andere conclusie te trekken.

Sorry, had de verkeerde ge-quote. Ik ben het met je eens dat het aantal tweets totaal niet interessant is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #365 Gepost op: 14-03-2014, 13:01:13 »
Sorry, had de verkeerde ge-quote. Ik ben het met je eens dat het aantal tweets totaal niet interessant is.

 ;)
En eigenlijk is het ook niet interessant wie het meest verdacht wordt. Zegt eigenlijk ook niks.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #366 Gepost op: 14-03-2014, 13:01:38 »
Sinds wanneer is het aantal tweets een betrouwbare maatstaf?

Omdat het misschien de mening van de gemiddelde kijker is? Vorig jaar zaten er heel veel niet op Kees als mol. Just saying. Ik zeg niet dat het betrouwbaar is, maar het zegt wel degelijk wat.
No Milk today???

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #367 Gepost op: 14-03-2014, 13:11:13 »
Ik vind het niet zo gek dat Sofie behoorlijk verdacht wordt door de "gemiddelde" kijker en een aantal kandidaten.

* Ze stookt hier en daar wat tussen de spelers
* Ze rommelt met zwarte vrijstellingen
* Ze haalt niet zoveel geld op
* Ze kiest voor een zware koffer
* Ze rommelt wat met porto's
* Lijkt niet erg mee te doen met roeien

Maar als je iets dieper graaft dan denk ik dat er voor al deze dingen een andere verklaring is dan: "Ze is dus de mol".

Het stoken en de zwarte vrijstellingen zijn met name bedoeld om haar eigen huid te redden. Dat ze niet zichtbaar veel geld binnenhaalt is meer om verdacht te blijven bij de andere kandidaten, net zoals het gerommel met de porto's. En het roeien was wel degelijk een goed uitgevoerde opdracht. Ze legt een team van leken goed uit hoe het moet én houdt de bootjes netjes recht én geeft ook zelf af en toe nog wat gas bij. Als je de processie erbij neemt, waar ze dan wellicht geen geld binnenhaalt omdat JW toch al niet gespot is, maar wel bedenkt dat ze dat (waarschijnlijk) niet wist, dan lijkt Sofie voor mij een fanatieke kandidaat met een plan.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #368 Gepost op: 14-03-2014, 13:12:40 »
Ja, héél betrouwbaar die polls.  ::)

Denk je nu echt dat als het AD met grote letters schrijft dat Suzan de mol is, dat ook zo is? De pers weet heel goed dat heel Nederland Sofie verdenkt, dat beeld proberen ze nog even met veel lawaai om te buigen.

Tja, als je ook hier kijkt, wint Susan het. Hetzelfde geld voor andere sites... Of heb je ook het idee dat de poll hier op wieisdemol.com gemanipuleerd is?

Offline Bruun

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #369 Gepost op: 14-03-2014, 13:14:14 »
Omdat het misschien de mening van de gemiddelde kijker is? Vorig jaar zaten er heel veel niet op Kees als mol. Just saying. Ik zeg niet dat het betrouwbaar is, maar het zegt wel degelijk wat.

Ik durf te beweren dat de gemiddelde kijker niet Twittert. De meeste mensen van pak 'm beet boven de 40 hebben geen Twitter account, terwijl er wel veel kijkers in die doelgroep zitten. Dat er door sommigen zo veel waarde gehecht wordt aan dit medium is voor mij onbegrijpelijk. Maar dat is een andere discussie ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #370 Gepost op: 14-03-2014, 13:16:32 »
Ik durf te beweren dat de gemiddelde kijker niet Twittert. De meeste mensen van pak 'm beet boven de 40 hebben geen Twitter account, terwijl er wel veel kijkers in die doelgroep zitten. Dat er door sommigen zo veel waarde gehecht wordt aan dit medium is voor mij onbegrijpelijk. Maar dat is een andere discussie ;)

Volledig mee eens. Ik ben begin 30 en heb ook geen twitteraccount. Dus een klein twittergroepje verdenkt Sofie. Die conclusie kunnen we trekken dus. Niet echt boeiende info  ::)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #371 Gepost op: 14-03-2014, 13:18:01 »
Ik durf te beweren dat de gemiddelde kijker niet Twittert. De meeste mensen van pak 'm beet boven de 40 hebben geen Twitter account, terwijl er wel veel kijkers in die doelgroep zitten. Dat er door sommigen zo veel waarde gehecht wordt aan dit medium is voor mij onbegrijpelijk. Maar dat is een andere discussie ;)

En toch denk ik dat Twitter eerder een gemiddelde kijker representeert dan een die-hard. Dat het online is betekent niet meteen dat ze meteen ook actief zijn op fora. Je kunt het ook lezen aan hoe ze iets formuleren. Dat wellicht een groot deel geen Twitter heeft doet daar niks aan af. En je zult je misschien nog wel verbazen wie er allemaal Twitter hebben hoor.
De aflevering hiervoor was de #widm timeline er stellig van overtuigd dat JW de mol was en ook dat met die hond een mollenstreek. En toen... *POEF*
No Milk today???

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #372 Gepost op: 14-03-2014, 13:27:59 »
Ik durf te beweren dat de gemiddelde kijker niet Twittert. De meeste mensen van pak 'm beet boven de 40 hebben geen Twitter account, terwijl er wel veel kijkers in die doelgroep zitten. Dat er door sommigen zo veel waarde gehecht wordt aan dit medium is voor mij onbegrijpelijk. Maar dat is een andere discussie ;)

*kuch*
Bijna 48 met Twitter-account.  ::joehoe::

Ik weet niet of er veel waarde aan gehecht moet worden, maar Twitter is naast de fora een van de andere graadmeters van de mening van de kijker. Het blijft lastig om de mening van de gemiddelde WIDM-kijker te weten te komen als die verder nergens reageert.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #373 Gepost op: 14-03-2014, 13:30:41 »
*kuch*
Bijna 48 met Twitter-account.  ::joehoe::

Ik weet niet of er veel waarde aan gehecht moet worden, maar Twitter is naast de fora een van de andere graadmeters van de mening van de kijker. Het blijft lastig om de mening van de gemiddelde WIDM-kijker te weten te komen als die verder nergens reageert.

Precies. Het is niet de heilige graal, maar een extraatje erbij. En aangezien er ook veel 'hoe zit zus en zo' tweets voorbij komen en ik ook veel tweets zag met 'nee Tygo toch de mol niet! Hoe kan dat nou!' en bijna geen tweets over Freek van die strekking, ga ik van een gemiddelde kijker uit.
No Milk today???

Offline ash66

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #374 Gepost op: 14-03-2014, 13:58:46 »
zomaar iets wat mij bij de terugblik gisteren opviel,
Heeft Sofie niet steeds iets groens aan bij elke(?) excecutie?
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 14:01:57 door ash66 »

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #375 Gepost op: 14-03-2014, 14:18:57 »
Tja, als je ook hier kijkt, wint Susan het. Hetzelfde geld voor andere sites... Of heb je ook het idee dat de poll hier op wieisdemol.com gemanipuleerd is?

Neuh.......  ::)

Hoeveel geld heeft Sofie eigenlijk bijgedragen aan de pot? Ik bedoel als zelfstandige actie, niet binnen een groep gezamenlijk.
En hoeveel Suzan?
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 14:26:03 door Run »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #376 Gepost op: 14-03-2014, 14:20:49 »
En nu graag weer over naar een discussie over de winnaar...eh Sofie ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #377 Gepost op: 14-03-2014, 14:59:08 »
Wat doen we moeilijk, het is tenslotte al bekend!

Alleen de verliezer bekendmaken was niet mogelijk dit jaar.
Als we uit mogen gaan van de biechten in de finale aflevering, dan zat Sofie op Suzan en Suzan en Freek zaten op Sofie. In die situatie zouden ze alleen de verliezer bekend kunnen maken als Freek de verliezer is. Dan zitten Sofie en Suzan op elkaar en blijft het spannend.

Als Sofie de verliezer was geweest, dan zou je twee mensen overhouden die beide op Sofie zaten.

Als Suzan de verliezer is houdt je Sofie over die op Suzan zat, en Freek die op Sofie zit en dan dus automatisch de winnaar is.

Dan volgt hieruit dat Sofie de mol is, Suzan de verliezer en Freek de winnaar.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2014, 15:11:19 door Run »

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #378 Gepost op: 14-03-2014, 15:20:27 »
Wat doen we moeilijk, het is tenslotte al bekend!

Alleen de verliezer bekendmaken was niet mogelijk dit jaar.
Als we uit mogen gaan van de biechten in de finale aflevering, dan zat Sofie op Suzan en Suzan en Freek zaten op Sofie. In die situatie zouden ze alleen de verliezer bekend kunnen maken als Freek de verliezer is. Dan zitten Sofie en Suzan op elkaar en blijft het spannend.

Als Sofie de verliezer was geweest, dan zou je twee mensen overhouden die beide op Sofie zaten.

Als Suzan de verliezer is houdt je Sofie over die op Suzan zat, en Freek die op Sofie zit en dan dus automatisch de winnaar is.

Dan volgt hieruit dat Sofie de mol is, Suzan de verliezer en Freek de winnaar.

 ::ohno:: Je gaat ervan uit dat ze de verliezer al bekend hadden willen maken, maar wie zegt dat? De productie heeft simpelweg voor een ander soort ontknoping gekozen. De eerste optie die je noemt is nog steeds de enige mogelijkheid.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #379 Gepost op: 14-03-2014, 15:46:02 »
::ohno:: Je gaat ervan uit dat ze de verliezer al bekend hadden willen maken, maar wie zegt dat? De productie heeft simpelweg voor een ander soort ontknoping gekozen. De eerste optie die je noemt is nog steeds de enige mogelijkheid.

Dat Freek de verliezer is bedoel je. Als dat zo was, hadden ze dat wel gezegd, dan was het nog spannend gebleven voor de kijker of Sofie of Suzan de mol was. Blijkbaar is Freek dus niet de verliezer.