Auteur Topic: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk  (gelezen 255398 keer)

Offline FilmMaster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #480 Gepost op: 19-03-2014, 16:56:24 »
Vrij verwarrend

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #481 Gepost op: 19-03-2014, 17:07:34 »
Vrij verwarrend

Sorry.

Als JW op Sofie gestemd heeft: Susan is de mol
Als JW op Susan gestemd heeft: Sofie is de mol

Dat is 't in het kort een beetje.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #482 Gepost op: 19-03-2014, 18:19:05 »
Als Freek op Tygo/Sofie zat en Tygo op Susan en Tygo gaat eruit... Tja, dan kan Susan natuurlijk de mol niet zijn.
Ik snap er niks meer van

Dan help ik je even: Ook al zat Tygo op Susan, Freek had de vrijstelling. Dus ging het tussen Sofie en Tygo die allebei op Susan zaten.
Sofie heeft de test beter gemaakt en ging dus door. Freek ging door vanwege de vrijstelling en Tygo moest naar huis, ook al zat hij op Susan, de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #483 Gepost op: 19-03-2014, 18:26:30 »
Laat maar, ik kan niet uitleggen wat ik bedoel, en ik heb geen zin meer om er op door te gaan  ::rofl::

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #484 Gepost op: 19-03-2014, 19:20:59 »
bij de test van aflevering 9 zei Tygo dat hij op 3 personen heeft gespreid in aflevering 8 en 9 doet hij er 2. Als Freek op Tygo en Sofie zit in Aflevering 8 heeft hij meer fout dan Jan Willem die bijvoorbeeld alleen op Sofie heeft gestemd.

Offline Toupeira

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #485 Gepost op: 19-03-2014, 19:26:50 »
bij de test van aflevering 9 zei Tygo dat hij op 3 personen heeft gespreid in aflevering 8 en 9 doet hij er 2. Als Freek op Tygo en Sofie zit in Aflevering 8 heeft hij meer fout dan Jan Willem die bijvoorbeeld alleen op Sofie heeft gestemd.
Ga er maar van uit dat dit montage is, waarschijnlijk heeft hij dit rond aflevering 5/6 gezegd. Het lijkt me heel sterk dat je nog over 3 spreidt op het moment dat je met 5 over bent. Verder geeft Tygo in eerdere biechten al aan dat hij de test vol op Susan maakt.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #486 Gepost op: 19-03-2014, 19:33:31 »
Ga er maar van uit dat dit montage is, waarschijnlijk heeft hij dit rond aflevering 5/6 gezegd. Het lijkt me heel sterk dat je nog over 3 spreidt op het moment dat je met 5 over bent. Verder geeft Tygo in eerdere biechten al aan dat hij de test vol op Susan maakt.
Tygo heeft sowieso altijd gespreid tussen Susan en Sofie want dat waren zijn twee mollen

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #487 Gepost op: 19-03-2014, 19:38:04 »
Tygo heeft sowieso altijd gespreid tussen Susan en Sofie want dat waren zijn twee mollen

Ja.. alleen op het laatst was het alleen Susan. In die extra beelden zegt hij over Sofie "jij bent het echt niet"

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #488 Gepost op: 19-03-2014, 19:43:30 »
Ja.. alleen op het laatst was het alleen Susan. In die extra beelden zegt hij over Sofie "jij bent het echt niet"
Ja, in aflevering 9 zegt hij nog te spreiden want hij ging niet in een tunnel.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #489 Gepost op: 19-03-2014, 19:46:02 »
Ja.. alleen op het laatst was het alleen Susan. In die extra beelden zegt hij over Sofie "jij bent het echt niet"

Zover er niet gesjoemeld is.heeft Sofie ook nog gespreid op Suzan en ?. Bij de laatste test zegt ze dat ze niet gaat spreiden en dat lang geleden is. Als hij vol op Suzan heeft getest had Sofie eruit gelegen.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #490 Gepost op: 19-03-2014, 19:51:17 »
Ja.. alleen op het laatst was het alleen Susan. In die extra beelden zegt hij over Sofie "jij bent het echt niet"
Bij het maken van de test zegt hij dat hij nog op 2 personen zit: Sofie en Susan.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #491 Gepost op: 19-03-2014, 23:27:26 »
Het is heel moeilijk om je gezicht in plooi te houden als je wint dan als je verliest daarom weten Suzan Sofie en Freek niet wie de winnaar is en wie de mol is.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #492 Gepost op: 20-03-2014, 00:41:47 »
Bij het maken van de test zegt hij dat hij nog op 2 personen zit: Sofie en Susan.

Oke, wat ik dan al eerder zei: door montage kunnen we hier echt niks mee. Want in die extra beelden zegt hij dat Sofie het echt niet is - dus dan zou je denken dat ie daar ook niet op gaat spreiden in z'n test? terwijl er in afl. 9 zelf dan wel gezegd wordt dat ie gespreid heeft.

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #493 Gepost op: 20-03-2014, 00:52:01 »
Wat Tygo betreft: Sofie zat ook op Susan. en aangezien de mol nooit naar huis gaat, Freek een vrijstelling heeft ging het om de invultijd van Sofie en Tygo....en de laatste was een stuk trager met invullen.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #494 Gepost op: 20-03-2014, 07:26:19 »
Hij kun je de test nou het slechts gemaakt hebben als je vol op de goede Mol zit. Dat zou betekenen dat alle andere kandidaten ook op vol die Mol zaten. Hoe geloofwaardig vind je dat?
Dat gebeurde wel in seizoen 12: Marit moest als vierde naar huis, terwijl ze op de juiste mol stemde.

Bij het maken van de test zegt hij dat hij nog op 2 personen zit: Sofie en Susan.
Hij heeft zijn laatste tests telkens op één persoon ingevuld: Sofie of Susan.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #495 Gepost op: 20-03-2014, 09:29:39 »
Even wat anders. Had Susan een bikini aan op het strand?? Volgens mij niet toch want dan zou het neerzetten van de paspop met bikini wellicht ook nog een hint naar Sofie kunnen zijn

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #496 Gepost op: 20-03-2014, 09:46:49 »
@Syllie10...yep..ze had een bikini aan...en dat had ze beter niet kunnen doen, wat een melkfles... over welke paspop met bikini heb je het eigenlijk?

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #497 Gepost op: 20-03-2014, 09:51:00 »
Tijdens het invullen van de test in aflevering 8 wordt er vanuit een winkel de laptop gefilmd. Als een van hun de test invult zet dat vrouwtje een paspop met bikini buiten neer en kijkt dan door het ram naar binnen richting de canera

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #498 Gepost op: 20-03-2014, 13:52:58 »
Het kiezen van de juiste persoon als mol is niet het belangrijkste bij de test. Het percentage goede antwoorden (en vervolgens de tijd) wél.

De extrabeelden zijn opgenomen na het maken van de test. Waarschijnlijk zelfs maanden na de finale. Net als het opnemen van de beelden voor de reünie.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Sofie van den Enk
« Reactie #499 Gepost op: 20-03-2014, 20:18:48 »
Een klein beetje off-topic maar ... een heel vreemde ervaring had ik vorige week. De nacht na de finale heb ik gedroomd dat Sofie koninklijk werd onthaald als de nieuwe winnares van WIDM. ;D Het ging er heel officieel aan toe, met een chique receptie en speech etc. Alleen, de Mol was nergens te bespeuren. Alsof die niet welkom was op het feest van de nieuwe WIDM-koningin. ::rofl::

De hele dag moest ik erom lachen en nog steeds. Mijn droomfinale is helaas niet uitgekomen maar deze droom hopelijk wel. Maar de Mol is altijd welkom hoor straks op het feest. Vind ze dit jaar echt top! ::ok:: De Televizierring kwam voor mijn part net een jaar te vroeg. Dit seizoen is met voorsprong een van de betere jaargangen.

Er is elk jaar wel eentje bij die de Mol wel meteen doorheeft. Dit keer was het slimme Sofie. Zij verdient toch wel een dikke pluim. De manier hoe zij het spel heeft aangepakt, met goeie dosis lef en bakkenvol inzicht.

Had haar een aantal jaren geleden al getipt als gewenste kandidate en eindelijk was het dit jaar zover. Was heel verrast toen ik pas eind december te weten kwam dat zij mee ging doen. En voor zover ik haar kende van haar tv-optredens verwachtte ik wel op zijn minst een finaleplek. In zekere zin een zekere manier kwam ze hiervoor ook al op me over als een winnaarstype. Blij om te zien ben ik dan dat ze volledig mijn verwachtingen heeft ingelost. ::trots::

Dus Sofie, het is je van harte gegund! ;)
« Laatst bewerkt op: 20-03-2014, 20:23:46 door FenikXIV »