Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 137283 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #220 Gepost op: 1-02-2014, 17:20:48 »
buzzcapture kan zichzelf wel een flop noemen nu
Ja als je hun stelligheid als maatstaf neemt wel ja ("Aaf gaat er ZEKER uit"). Ik zei zelf al dat Aaf gerust, en zelfs aangemoedigd, in het vliegtuig kon bloggen.

Maar ze hebben wel wat dingetjes die kunnen kloppen. Zoals met Tygo. En van Sofie verwacht ik nu ook wel dat ze gaat wat toch keurig overeenkomt met hun spoiler. We zullen zien, ik schrijf niet alles af wat ze schrijven :-X.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoilertopic
« Reactie #221 Gepost op: 1-02-2014, 17:53:51 »
Ja als je hun stelligheid als maatstaf neemt wel ja ("Aaf gaat er ZEKER uit"). Ik zei zelf al dat Aaf gerust, en zelfs aangemoedigd, in het vliegtuig kon bloggen.

Maar ze hebben wel wat dingetjes die kunnen kloppen. Zoals met Tygo. En van Sofie verwacht ik nu ook wel dat ze gaat wat toch keurig overeenkomt met hun spoiler. We zullen zien, ik schrijf niet alles af wat ze schrijven :-X.

Dat van Tygo was hier 3 maanden voor de start al bekend gemaakt. Hebben we Buzzcapture niet voor nodig. Met Aaf zaten ze fout, met Daphne. Dat van Tygo wisten we dus al en dat van Sofie is een tweet.
Zoals ik al eerder aangegeven had, als je van EEN kandidaat geen spoiler hoeft te verwachten is het van Sofie. Ze heeft zelfs haar zwangerschap om dit programma gepland dus ik geloof niet dat ze per ongeluk getweet zou hebben.


Offline nwanzi

  • Forumlid
Re: [POLL] Wie is de Mol?
« Reactie #222 Gepost op: 3-02-2014, 00:21:11 »
Dat zou wat zijn  ::tandpastasmiley:: Ondanks al het 'too obvious' durf ik hem om de een of andere reden toch niet volledig door te strepen. Maar dan zijn er nog die backpackers, hoe betrouwbaar zijn die eigenlijk?

Allicht kan ik je helpen. Ik heb de volgende reactie op het buzzcapture blog geplaatst:

Vijf minuten ouderwets mechanisch speuren levert op dat het Esther (de Bruin) en Wilrik (Olijve) betreft (die beiden langere online identiteiten blijken te hebben) en die waren volgens facebook op reis in die contreien…

http://www.facebook.com/esther.debruin
http://www.linkedin.com/pub/wilrik-olijve/7/b0b/478


Hoewel ik op deze manier de mol niet wens te ontmaskeren  ::niet-ok::, voelen anderen die noodzaak misschien wel. Doe er je voordeel mee...



Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #223 Gepost op: 3-02-2014, 01:09:01 »
Huh ben ik de enige die die foto op Art's twitter heeft opgemerkt?



Eventuele aanwijzing? Welke van de kandidaten heeft misschien een krokodilletje of iets opgehad?

By the way: dat het trouwens geen aanwijzing kán zijn omdat die transport al bestaat hoeft niet persé, soms zoeken de makers bewust bestaande objecten op die ze als aanwijzing kunnen gebruiken.

We zien in de auto spiegel degene die de foto maakt? Misschien een hint dat er toch iets is met die foto's/fotoklikgeluiden?

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #224 Gepost op: 3-02-2014, 10:10:55 »
wat ik alleen gevonden heb in de getallenwijbegeerte, jaja, is:
Een getal is een spiegelsymbool van iets.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #225 Gepost op: 3-02-2014, 11:19:42 »
Citaat
Yep. Viel me ook al op. En een fototoestel én een spiegel! En hij wijst op de Mol dus wéér een bevestiging het een aanwijzing is over de mol. Maar ben op HEEL het internet nog steeds nergens tegen gekomen waar dit op/op wie dit slaat (ogen, spiegelbeelden, foto's) zo ken ik molloten toch niet... normaal zit er altijd wel iemand bij die het ontpuzzeld

Heb net al iets hierover in het topic fotoklik geluiden gezet.
Wat als het de mol is die de foto's maakt? Dus de mol heeft als hobby fotografie??
De mol staat niet graag in de schijnwerpers maar wel graag erachter (dus achter de camera op foto's te maken)?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #226 Gepost op: 3-02-2014, 12:33:01 »
We zien in de auto spiegel degene die de foto maakt? Misschien een hint dat er toch iets is met die foto's/fotoklikgeluiden?

Lijkt erg op Art in de spiegel van de auto.. Lijkt mij dat hij zelf de foto dus maakt.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #227 Gepost op: 3-02-2014, 12:52:40 »
Citaat
Lijkt erg op Art in de spiegel van de auto.. Lijkt mij dat hij zelf de foto dus maakt.
Ja, maar deze foto komt toch uit Zuid-Afrika en heeft toch niets met deze serie van WIDM te maken of begrijp ik zijn tweet anders verkeerd??? Ben niet zo'n twitteraar namelijk.
Alleen door die foto ging ik wel denken waarom zou de mol de foto's niet maken i.p.v. wat betekenen de foto's

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #228 Gepost op: 3-02-2014, 12:55:45 »
Ja, maar deze foto komt toch uit Zuid-Afrika en heeft toch niets met deze serie van WIDM te maken of begrijp ik zijn tweet anders verkeerd??? Ben niet zo'n twitteraar namelijk.
Alleen door die foto ging ik wel denken waarom zou de mol de foto's niet maken i.p.v. wat betekenen de foto's

Ja zuid afrika staat in zijn tweet. Dat begrijp ik dus ook niet maar het lijkt echt heeeeel erg op Art. Heb er ook ff geen verklaring voor. Was hij in Zuid Afrika ofzo?

Edit: ik lees dat hij een docu maakt over Bruce Springsteen op het moment in Zuid Afrika (high hopes in South Afrika) Dus hij zal er wel geweest zijn dit weekend.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2014, 13:04:17 door FS »

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #229 Gepost op: 3-02-2014, 14:15:33 »
Edit: ik lees dat hij een docu maakt over Bruce Springsteen op het moment in Zuid Afrika (high hopes in South Afrika) Dus hij zal er wel geweest zijn dit weekend.

Totaal  niet ::ontopic:: maar 'lightman' vindt dit awesome! Fan van The Boss!
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #230 Gepost op: 3-02-2014, 15:11:27 »
Zie tweet van Sofie net:
https://twitter.com/SofievandenEnk/status/430328520997617664

Blijkbaar hadden ze nog een vrije dag tussen aflevering 5 en 6. Dat maakt de kans dat Sofie op tijd terug in Nederland was om spoilertweet van BuzzCapture op tijd te versturen nog veel kleiner, naar mijn mening.
Betekent niet dat Sofie er niet uit gaat in aflevering 6, natuurlijk. Het betekent alleen dat de conclusie van BC niet klopt.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #231 Gepost op: 3-02-2014, 17:58:12 »
Wel handig om die juist nu online te zetten toch  ::rofl::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #232 Gepost op: 3-02-2014, 18:03:25 »
Zie tweet van Sofie net:
https://twitter.com/SofievandenEnk/status/430328520997617664

Blijkbaar hadden ze nog een vrije dag tussen aflevering 5 en 6. Dat maakt de kans dat Sofie op tijd terug in Nederland was om spoilertweet van BuzzCapture op tijd te versturen nog veel kleiner, naar mijn mening.
Betekent niet dat Sofie er niet uit gaat in aflevering 6, natuurlijk. Het betekent alleen dat de conclusie van BC niet klopt.

Straks hebben ze tot aan de kleine uurtjes pret gemaakt omdat ze toch een vrije dag hadden  ;D

Offline belg

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #233 Gepost op: 3-02-2014, 18:08:01 »
Of is het een opdracht: zorg ervoor dat de molloten denken dat je de finale niet haalt.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #234 Gepost op: 3-02-2014, 21:33:31 »
Wel handig om die juist nu online te zetten toch  ::rofl::

Wat is het probleem? De serie is toch tot hier, dus het verraad uiteindelijk niets...

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #235 Gepost op: 3-02-2014, 23:21:58 »
Weet even niet waar ik deze kwijt kan, dus dan maar hier:

Wat mij opvalt is dat iedereen die Tygo, Susan, Aaf en Sofie op het lijstje had staan, is afgevallen.
Nu worden JW en Freek nog niet vaak genoemd in de biechten. Ik denk dus dat één van de twee (Freek) de mol is en dat de ander hem in de smiezen heeft en in de finale komt (JW dus) en wat mij betreft de winnaar is.
Dit schema is met verdenkingen van aflevering 5. Ik heb de afvallers wél met hun verdenkingen uit eerdere afleveringen zo laten staan.

Op basis hiervan denk ik dat Sofie de volgende afvaller is in afl. 6 (want noemde als enige Aaf die ze zou verdenken).
Daarna zou Susan mogelijk kunnen afvallen in afl. 7, omdat zij (op basis van afl 5) als enige Sofie nog verdenkt (want Freek is m.i. de mol)
Dan zou Tygo in afl. 8 afvallen (afgaande op de backpackers) en hebben we een finale met Aaf (verliezer), JW (winnaar) en Freek (mol).
Maar dat is mijn interpretatie en misschien tunnelvisie  ::rofl::


Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #236 Gepost op: 3-02-2014, 23:32:59 »
Goed overzicht, al kan je natuurlijk maar beperkt conclusies trekken aan de hand van test voice-overs, zoals vaak genoeg gebleken is.  :)

Ik begrijp alleen eerlijk gezegd je conclusie aangaande JW in de finale en Susan eruit in afl 7 niet zo?
Susan is nu de enige waarvan we hoorden dat ze Freek juist niet uit het oog moest verliezen.
Daarnaast zou volgens jouw schema Sofie eruit gaan in afl 6.
Dus waarom zou Susan dan juist niet meer verdenking gaan koesteren naar haar overige verdachten (als dat idd klopt), aangezien haar hoofdverdachte er dan uit zou zijn?
« Laatst bewerkt op: 3-02-2014, 23:38:23 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #237 Gepost op: 4-02-2014, 00:18:20 »
Wat is het probleem? De serie is toch tot hier, dus het verraad uiteindelijk niets...
Geen enkel, behalve dat het mij weer aan het twijfelen brengt over mijn afvaller voor deze week :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #238 Gepost op: 4-02-2014, 10:43:45 »
mijn afvaller voor deze week
Hoef je je geen zorgen over te maken, die is er deze week niet (zie afvallerstopic) ::rofl:: ::) :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #239 Gepost op: 4-02-2014, 11:17:14 »
Citaat
Hoef je je geen zorgen over te maken, die is er deze week niet (zie afvallerstopic)
Dat had ik gezien inderdaad maar dat kan ik weer niet koppelen met de muziekhint. Dus nog even door twijfelen  ::rofl::