Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 137284 keer)

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #280 Gepost op: 10-02-2014, 14:23:48 »
Heerlijk, zal wel de laatste keer zijn dat ze zo'n analyse maken  :P ...domme buzzcapture

Re: Spoilertopic
« Reactie #281 Gepost op: 10-02-2014, 15:25:29 »
We willen gewoon graag spoileren, daar is dit topic voor. Het is toch pas achteraf zien of zo'n spoiler waar is. Dus we gissen maar wat ::) 8)

Haha. Vooropgesteld staat het allemaal hartstikke netjes in het spoiler-gedeelte van het forum. Ik heb er ook geen enkel bezwaar tegen hoor. Ik ben gewoon oprecht nieuwsgierig of en waarom mensen op zo'n manier achter de mol willen komen ::roos::

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #282 Gepost op: 10-02-2014, 19:45:58 »
...domme buzzcapture

Wat zijn eigenlijk de laatste ontwikkelen van buzzcapture? Nog een beetje zinnig?

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #283 Gepost op: 11-02-2014, 10:27:45 »
Ik vind het zelf wel leuk om afvallers te weten te komen op een of andere gekke manier, als de finale maar onzeker blijft over wie wint etc.

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #284 Gepost op: 12-02-2014, 21:39:15 »
In de leader komt de tekst 'De mol houdt er niet van om in de schijnwerpers te staan'.

Hoe deze opdracht zal verlopen is natuurlijk nog onbekend, maar je kan er wél uit concluderen dat ofwel Tycho ofwel Freek (of beiden) nog in het spel moet(en) zijn wanneer die opdracht gespeeld zal worden.
Als beide heren het spel al zouden verlaten hebben, zijn er enkel nog kandidaten in spel waarop deze stelling/hint van toepassing is en dan heeft 'De mol houdt er niet van...' totaal geen nut meer.

De vraag is in welke aflevering de opdracht zal gespeeld worden. In het topic 'WIDM in de media' komen 'Traveljunkie' en 'Theoreticus' tot het besluit dat dit afl 9 is. (quoten uit een ander topic gaat niet?)
Dit lijkt me een zeer waarschijnlijk besluit omdat zo'n 'terugblik-opdracht' wel vaker in afl 9 zit: de kaarsjes in seizoen 9, het strand in seizoen 10, de trein van vorig jaar.

Samenvattend: Freek of Tycho haalt afl 9, maar van die laatste is dat wegens een andere spoiler zo goed als uitgesloten.

Is het dan juist om te stellen dat Freek sowieso de finale haalt?     

Even los van de spoiler. Door het kaartje 'De mol staat niet graag in de schijnwerpers' denk ik dat ofwel Tygo, ofwel Freek in de finale staat, maar niet allebei. Door die te tonen, denk ik dat er eentje in de halve finale uitgaat.

Dus eerst JW volgens de afleveringstitel theorie, dan Freek of Tygo. Finale Sofie, Susan en Freek of Tygo.

Als je gelooft dat Tygo afvalt vanwege verhaaltjes, wordt het: Susan, Sofie, Freek
Als je denkt dat Susan de mol is, dan wordt het wellicht Susan, Sofie, Tygo.
Als je denkt dat Freek de mol is, dan: Susan, Sofie, Freek.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #285 Gepost op: 28-02-2014, 12:59:00 »
Het wordt nou wel moeilijk die twitterspoiler van Sofie nog serieus te nemen.

Bij Tygo gaat het er nu om spannen, ze vliegen in elk geval naar dat eiland toe nu dus het kan nu goed. Toch heeft hij nog die enige joker en was er kans dat er nu 2 uitgaan... en Tygo is alleen gespot.

Gezien de handjes van JW en Susan zullen er vast toch geen 2 exit zijn. Maar Tygo lijkt daar wel al groen te hebben gehad. Dus verlengt deze spoiler zich dan en worden beide broertjes JW en Tygo de laatsten die afvallen voor de finale? Dat zou hun broederband die versterkte na de serie wel verklaren ::hug::.

Finale dus Freek, Sofie en Susan ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoilertopic
« Reactie #286 Gepost op: 28-02-2014, 13:12:54 »
Ik weet niet wat je uit de 'volgende week'blik kan halen, maar waarom hebben JW en Susan handne vast?
Art kijkt iig naar Freek of Susan, maar er komt geen scherm nog.
Wat kan je hierop uitmaken

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #287 Gepost op: 28-02-2014, 13:16:32 »
uit de 'volgende week'blik
Niet een spoiler maar daar zie je toch JW en Susan met handen vast? Art kijkt volgens mij ook naar JW of Susan. Dat moeten dan dus de laatsten zijn die nog geen scherm hebben gezien (soort Aaf-Sofie bij de vorige keer).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #288 Gepost op: 28-02-2014, 13:23:51 »
Dat denk ik ook. Ik wacht op de muzikale aanwijzing en verwacht dat deze zeer makkelijk aan JW te koppelen is en dat dat de afvaller is.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoilertopic
« Reactie #289 Gepost op: 28-02-2014, 13:28:35 »
Dat denk ik ook. Ik wacht op de muzikale aanwijzing en verwacht dat deze zeer makkelijk aan JW te koppelen is en dat dat de afvaller is.

Hoezo? JW had deze keer als enigste en groen scherm, dus hij zat "goed'
Stel het zou tussen JW en Susan gaan gok ik voor alsnog nu Susan. hoewel dat mijn Mol is dus weer lekker mindfucking dit

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #290 Gepost op: 28-02-2014, 13:38:19 »
Niet een spoiler maar daar zie je toch JW en Susan met handen vast? Art kijkt volgens mij ook naar JW of Susan. Dat moeten dan dus de laatsten zijn die nog geen scherm hebben gezien (soort Aaf-Sofie bij de vorige keer).

Ik zei het al in een ander topic, maar het zou ook kunnen dat hun mol, Sofie, nog geen scherm heeft gehad. Dan verwachten zij dus een rood scherm om vervolgens door hun stoelen te zakken van verbazing omdat hun mol er uit vliegt. Ergens is dat logisch want Sofie zit op JW's hotseat. En we weten wat dat betekent  ::rofl::

Online Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #291 Gepost op: 28-02-2014, 13:59:19 »
JW had deze keer als enigste en groen scherm, dus hij zat "goed'

Dat weet je nooit zeker, het kan ook zijn dat hij verkeerd zat maat dat iemand anders de test nog slechter heeft ingevuld waardoor hij gewoon geluk heeft gehad.
I will follow my inner gold

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #292 Gepost op: 28-02-2014, 15:56:07 »
Hoezo? JW had deze keer als enigste en groen scherm, dus hij zat "goed'
Stel het zou tussen JW en Susan gaan gok ik voor alsnog nu Susan. hoewel dat mijn Mol is dus weer lekker mindfucking dit

Tygo is gespot door backpackers als afvaller en zal dus net voor de finale afvallen, aangezien de locatie vlak bij Ellis Island is. En ik denk dat in de inleidingen intro met die enveloppen er een hint gegeven is naar de finalisten: Freek, Susan en Sofie. Een hint die in eerste instantie er veel te dik op lag, waardoor ik hem niet wilde geloven, maar ondertussen hoeven eigenlijk alleen maar Tygo (waar dus nog een andere hint voor is dat hij af zou vallen) en dus JW af te vallen. 

En ja, JW had nu groen gehad. Maar dat zegt niets over een volgende test...

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #293 Gepost op: 2-03-2014, 16:50:01 »
In mijn digitale tv-gids stond dit voor aflevering 9:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #294 Gepost op: 2-03-2014, 17:22:34 »
Zouden ze deze keer dan al de mol bekend maken? Andere jaren was het toch eerder de winnaar of verliezer? Mol pas tijdens reünie?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #295 Gepost op: 2-03-2014, 17:33:28 »
Vorig jaar stond er ook zoiets (In een stoomtrein wordt de identiteit...) of zoiets in de aard.
klaar voor de strijd

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #296 Gepost op: 2-03-2014, 18:03:13 »
Tygo is gespot door backpackers als afvaller en zal dus net voor de finale afvallen
Ik houd het goed voor mogelijk dat de productie deze spoiler onschadelijk heeft willen maken en we dus Tygo pas in afl. 9 (het begin) zien vertrekken, samen met bekendmaking van de mol (aan het einde).

Ik ga in elk geval vol voor exit van de broertjes; het is nog wel spannend of de finale inderdaad het spektakel brengt dat werd voorspeld door Art bij afl 1: dan stemt Suus dus op Sofie en Sofie op Suus en blijft de mol onverdacht ::bravo:: :-*
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #297 Gepost op: 2-03-2014, 18:56:43 »
Nou ja, weet niet echt hoor. Zouden ze om die reden de extra uitzending geschrapt hebben en wat normaal in aflevering 8, 9 en 10 zou komen, nu in 8 en 9 gestopt hebben? Dat zou de enige manier zijn om er achteraf toch nog op in te spelen...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #298 Gepost op: 2-03-2014, 19:11:44 »
Lijkt me onzin, sorry.  :P
Bekendmaking gewoon in afl 10.
Tygo exit in afl 9 kan natuurlijk prima.
Susan zit al lang op Freek, maar dat wordt verbloemd heb ik het idee.
Sofie zou zeker nog in de verkeerde tunnel kunnen zitten als zij de vrijstelling voor de finale wint, of gewoon net iets meer geluk heeft dan Tygo.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Spoilertopic
« Reactie #299 Gepost op: 3-03-2014, 11:23:52 »
Hmmmmm..... Ze kan eruit gaan, maar het kan ook volgende week zijn, of ze houdt ons voor de gek. Er is veel mogelijk