Auteur Topic: Spoilertopic  (gelezen 135941 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Spoilertopic
« Gepost op: 20-12-2013, 17:19:34 »
Uiteraard weer het spoilertopic.

Heinz had het in het WIDM in de media-topic over twee grote spoilers in de gidsen. Ik ben op zich wel benieuwd  ::regenboog::, dus kan je die hier plaatsen Heinz?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #1 Gepost op: 20-12-2013, 17:33:23 »
De spoiler uit de Avrobode:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

De andere spoiler ken ik (nog) niet.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Spoilertopic
« Reactie #2 Gepost op: 20-12-2013, 17:46:04 »
Gooien ze volgend jaar een dobbelsteen om de winnaar te bepalen?
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Spoilertopic
« Reactie #3 Gepost op: 20-12-2013, 18:04:42 »
Heinz had het in het WIDM in de media-topic over twee grote spoilers in de gidsen. Ik ben op zich wel benieuwd  ::regenboog::, dus kan je die hier plaatsen Heinz?

Het is de Televizier waarin het meest gespoilerd wordt. Niet alleen staat daarin vermeld wat Vangu Vegro ook postte, het beschrijft de verrassing uitgebreider:

"Ze krijgen meteen een test voor de kiezen waarin ze aan de hand van een aantal criteria moeten zeggen wie volgens hen de Mol is. Degene die dat het slechtste doet, krijg het bekende rode scherm, maar hoeft nog niet naar huis. Het antwoord is ook een pure gok, want de Mol heeft nog geen sabotageacties kunnen uitvoeren. Bij een tweede test kunnen de deelnemers zich wel baseren op mogelijke Mollenstreken. Daarna volgt de executie, een optelsom van beide tests."

En over de opdrachten:

"Vóór de opdrachten worden de tien BN'ers opgedeeld in groepjes van twee. Eerst moeten ze in Hongkong een bepaalde plek zien te vinden. Als ze de weg willen vragen, moet dat in het Chinees. In de tweede opdracht moeten Freek Bartels en Tygo Gernandt met lichtsignalen een cijfercode doorgeven aan de andere duo's verspreid over de stad. Een buitenkansje voor de Mol, want één signaaltje te veel en de opdracht is mislukt."

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #4 Gepost op: 20-12-2013, 18:14:36 »
Het is de Televizier waarin het meest gespoilerd wordt. Niet alleen staat daarin vermeld wat Vangu Vegro ook postte, het beschrijft de verrassing uitgebreider:

"Ze krijgen meteen een test voor de kiezen waarin ze aan de hand van een aantal criteria moeten zeggen wie volgens hen de Mol is. Degene die dat het slechtste doet, krijg het bekende rode scherm, maar hoeft nog niet naar huis. Het antwoord is ook een pure gok, want de Mol heeft nog geen sabotageacties kunnen uitvoeren. Bij een tweede test kunnen de deelnemers zich wel baseren op mogelijke Mollenstreken. Daarna volgt de executie, een optelsom van beide tests."

En over de opdrachten:

"Vóór de opdrachten worden de tien BN'ers opgedeeld in groepjes van twee. Eerst moeten ze in Hongkong een bepaalde plek zien te vinden. Als ze de weg willen vragen, moet dat in het Chinees. In de tweede opdracht moeten Freek Bartels en Tygo Gernandt met lichtsignalen een cijfercode doorgeven aan de andere duo's verspreid over de stad. Een buitenkansje voor de Mol, want één signaaltje te veel en de opdracht is mislukt."

Ik voel een de-mol-krijgt-nooit-een-rood-scherm-discussie opkomen
klaar voor de strijd

Offline Hulst

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'Allemaal Theater'
Re: Spoilertopic
« Reactie #5 Gepost op: 20-12-2013, 20:18:04 »
Ik voel een de-mol-krijgt-nooit-een-rood-scherm-discussie opkomen
候选人谁是鼹鼠初中?

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #6 Gepost op: 20-12-2013, 23:07:49 »
Toch gelezen, zeer benieuwd!
Leuke twist! Nog geen idee wat ik kan verwachten... Nog maar 12 dagen..!

Ghehe: ik denk  dat het zo gaat:)
INTROPRAATJE ART: Maak jullie klaar voor test, en executie!
En die gezichten van de kandidaten dan  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 20-12-2013, 23:12:28 door JPMoL »
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Spoilertopic
« Reactie #7 Gepost op: 21-12-2013, 10:05:25 »
Ik heb geen zin meer om te wachten..  ::ohno::

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #8 Gepost op: 21-12-2013, 11:01:10 »
Ik heb geen zin meer om te wachten..  ::ohno::
So like a boat on the ocean I'll rock with the waves

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #9 Gepost op: 21-12-2013, 12:08:45 »
Wie wel, RoyL?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #10 Gepost op: 21-12-2013, 12:30:10 »
Ik heb geen zin meer om te wachten..  ::ohno::

Wie wel, RoyL?

Ik denk dat we allemaal wel graag willen dat widm 2014 vandaag al begint....maar zullen we bij deze ::ontopic:: blijven en dit topic alleen voor de spoilers houden? ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Spoilertopic
« Reactie #11 Gepost op: 21-12-2013, 15:37:20 »
Aah, dit heeft natuurlijk alles te maken met de zwarte vrijstelling.
...óf niet!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Spoilertopic
« Reactie #12 Gepost op: 21-12-2013, 16:41:46 »
Het is de Televizier waarin het meest gespoilerd wordt. Niet alleen staat daarin vermeld wat Vangu Vegro ook postte, het beschrijft de verrassing uitgebreider:

"Ze krijgen meteen een test voor de kiezen waarin ze aan de hand van een aantal criteria moeten zeggen wie volgens hen de Mol is. Degene die dat het slechtste doet, krijg het bekende rode scherm, maar hoeft nog niet naar huis. Het antwoord is ook een pure gok, want de Mol heeft nog geen sabotageacties kunnen uitvoeren. Bij een tweede test kunnen de deelnemers zich wel baseren op mogelijke Mollenstreken. Daarna volgt de executie, een optelsom van beide tests."

En over de opdrachten:

"Vóór de opdrachten worden de tien BN'ers opgedeeld in groepjes van twee. Eerst moeten ze in Hongkong een bepaalde plek zien te vinden. Als ze de weg willen vragen, moet dat in het Chinees. In de tweede opdracht moeten Freek Bartels en Tygo Gernandt met lichtsignalen een cijfercode doorgeven aan de andere duo's verspreid over de stad. Een buitenkansje voor de Mol, want één signaaltje te veel en de opdracht is mislukt."

Wat een gave twist, ik denk dat ALS ze meteen na die eerste test dus al schermen laten zien dat het een soort hulpmiddel kan zijn voor degene die meteen fout gokt. Degene die rood krijgt weet, dat ie iig meer op andere zal moeten letten. Dit is wat ik hieruit haal, toch?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #13 Gepost op: 21-12-2013, 18:41:35 »
Ik voel een de-mol-krijgt-nooit-een-rood-scherm-discussie opkomen

Ik denk niet dat ze het rode scherm laten zien aan de kijkers / overige kandidaten. Komt dus geen discussie  ::jaja::

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilertopic
« Reactie #14 Gepost op: 27-12-2013, 00:53:29 »
Wat een gave twist, ik denk dat ALS ze meteen na die eerste test dus al schermen laten zien dat het een soort hulpmiddel kan zijn voor degene die meteen fout gokt. Degene die rood krijgt weet, dat ie iig meer op andere zal moeten letten. Dit is wat ik hieruit haal, toch?


Dit inderdaad!! Wow, wat onwijs fijn om meteen al één iemand af te kunnen strepen :o

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #15 Gepost op: 27-12-2013, 09:20:27 »
Dit inderdaad!! Wow, wat onwijs fijn om meteen al één iemand af te kunnen strepen :o

Ik denk niet dat het de standaard vragen zijn.. Maar vragen zoals : wat is de mol z'n slechtste eigenschap.. Vragen die over meerdere kandidaten kunnen gaan zodat je nooit al de vragen op 1 kandidaat kunt invullen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

anoniem 24971

  • Gast
Re: Spoilertopic
« Reactie #16 Gepost op: 27-12-2013, 15:10:41 »
De Televizier spoilert over wat de zwarte vrijstelling is.
Citaat
De zwarte vrijstelling, die de jokers van anderen onschadelijk maakt...

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Spoilertopic
« Reactie #17 Gepost op: 27-12-2013, 16:56:40 »
Kun je vertellen waar het hele verhaal over ging?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

anoniem 24971

  • Gast
Re: Spoilertopic
« Reactie #18 Gepost op: 27-12-2013, 16:57:53 »
Ik plaats wel een fotootje.

Offline ThomasMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 谁是鼹鼠
Re: Spoilertopic
« Reactie #19 Gepost op: 27-12-2013, 17:02:52 »
Ooh god, ik wil meer weten nu!