Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2353891 keer)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18620 Gepost op: 4-08-2019, 14:32:08 »
Achterliggende gedachte bij mij is dus: wanneer en vooral waarom is die bewerkingsvolgorde veranderd?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bewerkingsvolgorde
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #18621 Gepost op: 15-08-2019, 14:46:14 »
Afval dat niet wordt opgehaald :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #18622 Gepost op: 20-08-2019, 09:39:51 »
Ik moet weer naar school :\'(

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18623 Gepost op: 20-08-2019, 19:46:00 »
Mensen die zich ongevraagd met vanalles willen bemoeien.
En
Ongefundeerde kritiek.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18624 Gepost op: 21-08-2019, 18:59:40 »
Mensen die op een bank naast je gaan zitten, en direct een sigaret of jointje aansteken... Vaak zelfs ook als er verderop op de ban meer dan genoeg plaats is...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18625 Gepost op: 26-08-2019, 19:39:33 »
Muggen

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Irritant
« Reactie #18626 Gepost op: 27-08-2019, 09:45:30 »
Krekels of sprinkhanen in de tuin... dat geluid... ::ohno::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18627 Gepost op: 28-08-2019, 08:39:39 »
Krekels of sprinkhanen in de tuin... dat geluid... ::ohno::
Wees blij dat je er geen in huis hebt. Dat is pas erg... Ik had er een paar weken geleden eentje in huis...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #18628 Gepost op: 9-09-2019, 16:59:02 »
Je doet een e-learning voor Lean Yellow Belt en moet voor de toets 80% goed beantwoord hebben en je haalt 76%.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Irritant
« Reactie #18629 Gepost op: 30-09-2019, 17:20:07 »
Niet zozeer irritant, ik ben eerder laaiend.

Paar weken geleden ging mijn wasmachine kapot. Op zich niet zo'n ramp, dat kreng was al meer dan 20 jaar oud. Dus ik naar de Mediamarkt op zoek naar een nieuwe. Gevonden en hij wordt bezorgd plus geïnstalleerd. En de oude wordt weer ingenomen.
Afgelopen vrijdag was het zover. Ze zouden komen tussen 10:00u. en 12:00u. Toch een halve week eerder dan aanvankelijk gedacht. En ja hoor, ik was als eerste op de route, dus om tien uur kwam de monteur. Wat een meevaller... toen nog.

Maar toen kwam hij in mijn badkamer. "Oh, een probleem, u heeft een aardlekschakelaar. En dat is niet doorgegeven." Het enige wat mij was gevraagd of ik op een verdieping woonde en of er een lift aanwezig was. Neen, dus ze kwamen met z'n tweeën.
De monteur mocht niet installeren, want hij had niet de juiste gereedschap bij zich. En met ander gereedschap zou de garantie komen te vervallen. Ook de oude machine mocht hij niet ontkoppelen. De nieuwe machine werd ondertussen wel in mijn badkamer geplaatst.
Een nieuwe afspraak gemaakt, vandaag zou een andere monteur komen. Tussen 10:00u. en 13:00u. Iets ruimer qua tijd dus. Enfin, om half drie vanmiddag was er nog niemand. En dan is thuis wachten een straf. Ik bellen naar de Mediamarkt. Ze begreep er niks van, maar ik moest maar zelf er achteraan gaan om de vervoerder te bellen. Wut?
Uiteindelijk kwart over vier kwam er iemand aankachelen. "Oh, de oude staat er ook nog? Die mag ik niet tillen, dat moet met z'n tweeën" En dat was hem niet doorgegeven. Ik heb hem aangeboden om zelf te helpen tillen, maar dat mocht ook niet. Regels zijn regels en die zijn heilig. Dus morgenochtend waarschijnlijk komen ze weer. Weer een hele dag kwijt aan thuis zitten wachten.

En mocht je denken dat ik vanavond eindelijk weer kan wassen? NEEN. De kabel van de wasmachine blijkt tien centimeter te kort te zijn. En omdat hem dat niet was doorgegeven, had hij ook geen extra kabel bij zich. AAAARRRRGGHGHGHGHHHHH

Ik heb gesteld dat morgenochtend voor 12 uur alles klaar moet zijn. Zo niet, dan lijkt me dit een duidelijke zaak voor de  consumentenbond. Ik ben echt pisnijdig.

 >:(

« Laatst bewerkt op: 30-09-2019, 17:22:52 door Niuno »
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18630 Gepost op: 30-09-2019, 18:20:29 »
Oh wat een verschrikking zeg, wat waardeloos! Je hebt dus al sinds vrijdag 2 wasmachines staan in je badkamer, en geen enkele die werkt. En dan al dit soort flauwekul. Een aardlekschakelaar is toch vrij normaal en veilig bij een wasmachine in een badkamer? Wat een gedoe. Veel sterkte morgenochtend.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Irritant
« Reactie #18631 Gepost op: 1-10-2019, 11:10:27 »
Een kleine update:
Vanmorgen op mijn telefoon gekeken, maar geen bericht van hoe laat er iemand langs komt om de boel af te ronden. Is het wel doorgegeven? Waarschijnlijk niet. Dus vanmorgen de Mediamarkt gebeld.
Meisje hoorde mijn klacht aan en kon mij verder niet helpen (zei ze). Ik moest zelf maar terug gaan naar de winkel om het zelf te regelen. Maar ik kan niet weg, ik heb huisarrest. Ik weet niet of ze nu wel of niet komen, daarvoor belde ik dus. Maar meisje, ik weet niet wat haar mankeerde, ze gooide de hoorn erop.
Dus ik weer bellen, had nu een andere medewerker te pakken. Hij kon mij eerst niet vinden op zijn computer, maar uiteindelijk wel. En daar was iets vreemds aan de hand. Volgens hem was mijn bestelling geannuleerd en zou het aankoopbedrag teruggestort worden. Maar dat is voorbarig. Ik heb gezegd dat als het vandaag niet geregeld wordt, ik dan naar de Consumentenbond ga en de boel wil annuleren. Ze hebben nog een kans.
Maar wat blijkt, de annulering was op dezelfde dag als waarop ik de wasmachine (twee weken geleden) heb gekocht. Vreemd, want de machine staat hier al.

Enfin, de medewerker gaat de winkel mailen over dat dit nu zo snel mogelijk moet worden opgelost. Binnen 48 uur kan ik een telefoontje terug verwachten.

Wat een zooitje
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #18632 Gepost op: 1-10-2019, 12:13:00 »
Heel irritant, idd. Ik zit momenteel in een vergelijkbare situatie.  Bij mij is al enige tijd de waterdruk erg laag (ik kan geen twee kranen tegelijk aan doen, toilet doorspoelen en handen wassen tegelijkertijd gaat dus niet). Hiervoor al verschillende keren een afspraak gemaakt. De eerste afspraak kwam er wel iemand langs, maar die kon niks beginnen omdat de woningbouw er niet voor gezorgd had dat de centrale kast met alle watermeters open gezet was. De monteur is toen onverrichter zaken naar de volgende klant gegaan.
En paar dagen later was de deur wel open gezet en zou er iemand langskomen, maar die kwam niet opdagen.
Voor vandaag staat er een nieuwe afspraak tussen 10.00 en 12.00 uur, maar er is nog steeds niemand geweest! Hier word ik echt zo pisnijdig van!
Als er om 12.30 uur nog niemand geweest is, ga ik bij de woningbouw eisen dat zij mij een spiksplinternieuwe wasmachine vergoeden. Dit omdat de lage waterdruk funest is voor wasmachines.

Update: na het plaatsen van dit bericht, kwam er iemand langs, controleerde of de hoofdkranen zowel boven als beneden goed open stonden, wat het geval was een constateerde dat hij nu verder niks kan doen en over twee dagen terugkomt om de leidingen te veren om te zien of er wellicht iets van vuil in de leidingen zit.

Ik hoop echt dat dat de oplossing gaat zijn, want ik ben echt witheet van woede dat het nog steeds niet is opgelost
« Laatst bewerkt op: 1-10-2019, 12:59:02 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18633 Gepost op: 2-10-2019, 12:39:56 »
Jongens, wat een gedoe!

 ::hug:: ::hug::

...maar soms even niet :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #18634 Gepost op: 5-10-2019, 16:37:02 »
Hoe is het afgelopen met beide situaties?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18635 Gepost op: 6-10-2019, 13:30:02 »
Irritant: het doordraven van de privacywet... Vanwege mijn uitkering moest ik me weer terugmelden bij de gemeente. En men had gezegd dat ik mijn vliegtickets moest tonen. Blijkt dus dat ze een kopie van de tickets willen hebben. Aangezien ik graag mijn tickets wil bewaren, vroeg ik of ze niet even op het gemeentehuis een kopie konden kaken. Het kopieerapparaat stond immers 2 meter verderop. Helaas, dat mochten zij niet vanwege de privacywet... (dan vraag ik me wel meteen af waarom ze de tickets wel in mochten kijken, maar dat terzijde). Ik gaf zelfs toestemming om een kopie te maken, maar zelfs toen mocht het nog niet. Ik moest zelf maar eventjes in de supermarkt een kopie maken op het via een scan doorsturen (alsof dat zo privacy-ongevoelig is...)...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18636 Gepost op: 11-10-2019, 19:02:25 »
Er zijn weinig dingen irritanter dan genegeerd worden ... of nog beter doodgezwegen worden ... waar je notabene bijstaat. ::niet-ok::
Als ik je al iets misdaan heb, kom naar me toe en zeg het recht in mijn gezicht. Hier kan ik echt niks mee. En straks over 1,5 week met hangende pootjes naar me te komen als ik dingen voor je moet doen ivm de herfstvakantie.

Bah bah bah, ik kan hier echt kwaad om worden ....

Ik ga op zoek naar dat andere topic ....

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18637 Gepost op: 12-10-2019, 15:02:05 »
De longen uit je lijf hoesten... Verrekte irritant (al valt dat natuurlijk in het niet bij bovenstaande ::hug:: )
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18638 Gepost op: 13-10-2019, 16:56:23 »
Mensen die eieren tegen je raam aan gooien.  ::) Alsof ik nog niet genoeg te doen had ofzo. En ik was me een hoedje geschrokken ook nog.  :P

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #18639 Gepost op: 13-10-2019, 17:03:21 »
Waarom zou je dat doen? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human