Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2356965 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18640 Gepost op: 13-10-2019, 17:27:08 »
Ja, dat vraag ik me ook af. Waarschijnlijk omdat het ontzettend grappig is dat mensen dan hun ramen moeten gaan schoonmaken ofzo  ::)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18641 Gepost op: 14-10-2019, 21:13:57 »
Ook irritant, ik werk sinds de zomer via de flexpool van mijn werkgever. Nu kun je aangeven per dag op welke tijdstippen je beschikbaar bent. Nu had ik al eerder gehoord, dat de flexpool bij het inplannen gewoon niet kijkt naar die tijden. Nu heb ik er zelf nooit last van gehad, omdat ik altijd van open tot sluit beschikbaar sta. Maar woensdag heb ik een afspraak staan en wilde daarom maar tot 18.00 werken. Nu was ik eerst tot 17.45 ingepland, dus geen probleem. Nu is die gewijzigd en werk ik ineens tot 18.30. Ik heb ze maar gemaild (bellen is lastig omdat ik morgen werk van 8.00 tot 17.45 en zij natuurlijk gewoon bereikbaar zijn tussen 9.00 en 17.00  ::)), maar meestal geven ze wel snel antwoord per mail. Alleen weet ik nu al (gehoord van mensen met dezelfde ervaring) dat ze gaan zeggen dat ze het nu niet meer kunnen wijzigen. Dus heb maar gemeld dat ik driekwartier later kom op het etentje.  :\'( Gelukkig is het niet lang meer tot de nieuwe flexwet er is. En dan kun je dus in dit geval zeggen  ::zwaai:: succes ermee en ik kom lekker niet  ::zwaai::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18642 Gepost op: 15-10-2019, 10:37:51 »
Een lekke autoband...
Wit is ook een kleur!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Irritant
« Reactie #18643 Gepost op: 15-10-2019, 11:11:16 »
Gelukkig is het niet lang meer tot de nieuwe flexwet er is. En dan kun je dus in dit geval zeggen  ::zwaai:: succes ermee en ik kom lekker niet  ::zwaai::

Een van de weinige goede regels van de WAB. Heel goed idee de WAB maar heel slecht uitgevoerd!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Irritant
« Reactie #18644 Gepost op: 17-10-2019, 10:29:12 »
Werkpro.

Ik heb nog nooit van die instantie gehoord, maar het schijnt een zorgaanbieder te zijn. Vanwege mijn depressies heb ik hulp nodig. Die had ik tot vorig jaar. In een half jaar tijd had ik vier opeenvolgende hulpverleners om mij te helpen. De eerste stopte na twee maanden wegens overspannenheid. Tweede stopte na een maand, want ze deed dit maar 'tijdelijk'. Ik moest elke week van haar aanhoren dat ze eigenlijk veel liever thuis was. Nummer drie was een heel jong iemand die door mij ingewerkt moest worden. Na een paar maanden, toen hij eindelijk voldeed, kreeg ik de mededeling dat hij ontslag genomen heeft ivm een betere baan. Nummer vier deed niks. Ging krantje lezen met een kopje koffie en liet mij aanklooien met de administratie (dat was zijn taak). Gevolg, hij kostte mij 400 euro.
Dus vorig jaar juli heb ik aangegeven dat ik van deze organisatie geen hulpverlening meer wens (4 in een half jaar tijd is wel een beetje te veel van het goede). Vervolgens moest ik weer helemaal opnieuw in het traject voor aanvraag van hulpverlening, want de oude was niet op tijd verlengt (logisch, zonder hulpverlener die daar om denkt).
Enfin, begin januari dit jaar eindelijk kennismakingsgesprek met een nieuwe hulpverlener van een andere organisatie (Welzorg oid). Een week later zou ze beginnen. Ik de hele ochtend wachten. Huis opgeruimd, thee klaargezet, etc etc. Maar ze kwam niet. Later kreeg ik te horen dat ze die ochtend een mailtje gestuurd heeft naar Welzorg met de mededeling dat ze er geen zin meer in had en dus per direct ontslag nam.
Vanaf half januari is er niks meer gebeurd.

Vorige maand kreeg ik ineens van het CAK een factuur met de eigen bijdrage voor de zorgverlening. Dit ging over de periode februari tot en met mei dit jaar. Maar ik heb nooit meer hulp gehad. Heb er achteraan gebeld en volgens CAK kwamen deze facturen van Werkpro. Ik heb bezwaar aangevraagd, want ik ken die hele Werkpro niet.
Van de week kwam nog een factuur, nu met de eigen bijdrage over juni. Wut???
CAK heeft mij vandaag een overzicht gestuurd van de weken waarover Werkpro probeert te declareren: de afgelopen 12 weken maar liefst.

In mijn ogen is dit misbruik. Ik ken niemand van Werkpro en vraag mij af wie van hun dan zogenaamd wekelijks bij mij thuis komt om te helpen. Ik vraag me af of deze persoon wel weet hoe mijn huis er van binnen uitziet. Of hoe ik er uit zie bijvoorbeeld.

Ik zit nu ernstig te denken om morgen aangifte te doen bij de politie.

Deze bezwaar is inmiddels gehonoreerd en de rekeningen zijn komen te vervallen. Helaas heeft Werkpro gedurende deze periode wel weer nieuwe facturen naar het CAK gestuurd en die vielen niet onder het bezwaar. Dus heb ik maar weer opnieuw een bezwaar aangevraagd. Dat is inmiddels twee maanden geleden. Ondertussen wel al weer aanmaningen gekregen over deze nieuwe periode.
Ik heb net met het CAK gebeld en zij wist mij te vertellen dat sinds gisteren een aanmaningsblokkade is ingesteld tot eind februari. Ik hoef dus niet bang te zijn voor deurwaarders. Dat is al fijn. Maar Werkpro heeft nog niet gereageerd op het verzoek van de CAK om hun gegevens te controleren en aan te passen. Echt een misselijkmakende organisatie is dat.
Enfin, hopelijk krijg ik één dezer weken eindelijk bericht dat het is opgelost. Je wordt er gewoon doodziek van.

En wat betreft mijn wasmachine.... Na enkele dagen kwamen de monteurs. Van een andere bedrijf dit keer. Binnen een kwartier waren ze klaar en ik kan weer wassen. Zij zeiden ook al dat de vorige monteur blijkbaar lui was. Een uur doen over los knippen van een stekker, maar wel vergeten om de transportbeveiliging uit te schakelen. En ook het feit dat ik zogenaamd niet mee mocht helpen om de wasmachine naar beneden te tillen... volgens deze nieuwe monteurs mocht ik dat wel, maar had die vorige monteur er blijkbaar geen zin in. Gelukkig is het nu wel goed opgelost.

En terugkomen on topic: Een enorme berg wasgoed dat nog gestreken en gevouwen moet worden.



Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18645 Gepost op: 17-10-2019, 14:08:28 »
Je hebt een lange adem nodig, Niuni. En strijken bij de tv, dan gaat het bijna ongemerkt ;)

ot: Lijst gemaakt met songfestivalartiesten en nummers en nu blijkt de volgorde niet te kloppen. komt door die ene die ertussenuit is gevallen, denk ik.
...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #18646 Gepost op: 17-10-2019, 18:59:41 »
Langzaamaan gaat het de goede kant op, vervelend dat het zo lang duurt Niuno! Maar gelukkig lijkt het zich nu wel allemaal op te lossen ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18647 Gepost op: 18-10-2019, 22:12:42 »
Het CBR
I will follow my inner gold

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18648 Gepost op: 1-11-2019, 14:41:46 »
M'n ringteentje gestoten tegen de bedpoot en nu is ie blauw en dik en erg pijnlijk. Hoe kom ik in een schoen of laars ???
...maar soms even niet :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #18649 Gepost op: 1-11-2019, 14:52:28 »
Gisterochtend door een auto aangereden. Ze reed opeens achteruit op een zebrapad...
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Irritant
« Reactie #18650 Gepost op: 1-11-2019, 15:22:57 »
Oei, das schrikken! Was je te voet? Heb je iets bezeerd? ::hug::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #18651 Gepost op: 1-11-2019, 15:23:45 »
Oei, das schrikken! Was je te voet? Heb je iets bezeerd? ::hug::
Met de fiets. Gelukkig zelf niet heel erg bezeerd vooral geschrokken, de fiets is er niet helemaal heel vanaf gekomen :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Irritant
« Reactie #18652 Gepost op: 1-11-2019, 15:28:36 »
Met de fiets. Gelukkig zelf niet heel erg bezeerd vooral geschrokken, de fiets is er niet helemaal heel vanaf gekomen :(

Ja vrouw achter het stuur van die auto.. :P

Maar even serieus: klote, gelukkig valt het allemaal mee

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Irritant
« Reactie #18653 Gepost op: 1-11-2019, 15:29:58 »
Aah balen man! Gelukkig ben je zelf oké. Dikke knuffel!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #18654 Gepost op: 1-11-2019, 22:29:01 »
M'n ringteentje gestoten tegen de bedpoot en nu is ie blauw en dik en erg pijnlijk. Hoe kom ik in een schoen of laars ???
vraag het Samantha Steenwijk. Die had haar grote teen uit de kom, en won op gympen, waarvan er 1 drie maten te groot was, vorige week de finale van Dancing with the Stars.

Deze tip is serieus, kijk maar op twitter.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18655 Gepost op: 2-11-2019, 11:41:25 »
Bedankt, Jos. Gisteren maar binnen gebleven met het pootje op een poef  :) Vandaag gaat het alweer wat beter.
...maar soms even niet :)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18656 Gepost op: 2-11-2019, 16:34:02 »
Gisterochtend door een auto aangereden. Ze reed opeens achteruit op een zebrapad...

 ::hug:: ::hug::

OT: stem kwijt
Ik maak zelf de grap wel alvast, "oh jee moeten we helpen zoeken?" :P
I will follow my inner gold

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #18657 Gepost op: 2-11-2019, 16:47:13 »
oh jee moeten we helpen zoeken?" :P
Goed idee Miek, ik stem voor  ::ok::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Irritant
« Reactie #18658 Gepost op: 2-11-2019, 16:48:29 »
stomme mensen :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18659 Gepost op: 9-11-2019, 01:45:01 »
Niet kunnen slapen :(
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"