Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2355330 keer)

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18880 Gepost op: 1-05-2020, 18:20:27 »
3 keer raden wat er nu weer is gebeurd met die nest  ::)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #18881 Gepost op: 1-05-2020, 19:16:05 »
3 keer raden wat er nu weer is gebeurd met die nest  ::)
Kun je die taken niet offline doen en 's avonds laat (als niemand het systeem gebruikt) uploaden?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18882 Gepost op: 1-05-2020, 19:45:46 »
Ondertussen is het allemaal opgelost en heb ik mijn taken kunnen uploaden, maar het lag helemaal plat waardoor ik de taken dus niet kon afdrukken of opslaan. Vanaf nu ga ik dus in het begin van de week al alle taken downloaden en dan hoef ik die nest alleen nog maar te gebruiken om die taken te uploaden.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18883 Gepost op: 1-05-2020, 20:14:23 »
Al die reclames in het teken van corona... Zoals die van 'alleen samen...' en dat soort reclames...
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #18884 Gepost op: 2-05-2020, 00:54:57 »
Stukke handen van het wassen.
...maar soms even niet :)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Irritant
« Reactie #18885 Gepost op: 4-05-2020, 20:07:30 »
Irritant en Associaal tijdens de twee minuten stilte praten,lachen etc >:(
chipsverslaafde <3

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18886 Gepost op: 5-05-2020, 08:19:48 »
Zinloos is zoiets inderdaad; ieder jaar heb je weer van die halve zolen die geen 2 minuten stil kunnen zijn om het verleden te herdenken en eerbied te hebben voor de zwarte bladzijden uit de geschiedenis. Mogen ze van mij best bestraffen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18887 Gepost op: 5-05-2020, 10:58:35 »
niet iedereen vindt het even belangrijk natuurlijk.
Als mensen thuis zijn hoeven ze wat mij betreft niet stil te zijn (afhankelijk van wie er bij ze is natuurlijk). In openbare ruimten uiteraard wel
Wit is ook een kleur!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Irritant
« Reactie #18888 Gepost op: 5-05-2020, 11:02:13 »
Bestraffen? Het is toch geen wettelijke verplichting om stil te zijn om 20:00? ??? Wel asociaal natuurlijk maar bestraffen lijkt me beetje ver gaan 🤷🏻‍♀️
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #18889 Gepost op: 5-05-2020, 11:02:17 »
Daar ging het volgens mij ook over: dat mensen buiten de deur niet even 2 minuten stil konden zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #18890 Gepost op: 5-05-2020, 11:35:23 »
Iedere keer wordt onderstaande zin uitgesproken:
Citaat
'Wij hebben de vrijheid waarin we twee minuten stil kunnen en mogen zijn.'
Met andere woorden: je hoeft dus niet per se stil te zijn op 4 mei om 20.00 uur. Het is wel respectloos naar anderen die dat wel willen zijn, maar bestraffen gaat juist tegen die vrijheid in.

Zolang je niet voor een onveilige situatie (zoals bij de Damschreeuwer tien jaar geleden) zorgt, mag je doen wat je wil.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #18891 Gepost op: 5-05-2020, 11:49:23 »
Irritant WiFi van ziggo dat steeds geknepen wordt en nu met het vele thuiswerk in de flat alleen maar voor wegvallende verbinding zorgt.   

10 minuten om een excellsheet te kunnen openen. Speedtest die continue andere waardes aangeeft . En als je belt, doen ze een reset op afstand? .?  Mag je even je router uitzetten en weer aanzetten en wonder oh wonder het werkt weer soepeltjes voor Een dag of zo.

Irritant supermarkten due na het middaguur alweer geen vers fruit meer hebben of geen brood.


Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #18892 Gepost op: 5-05-2020, 13:01:17 »
Heb ik behangen al genoemd?


Ja? Nou dan nog maar eens!
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Irritant
« Reactie #18893 Gepost op: 5-05-2020, 13:45:14 »
Ik kon niet gefrustreerder zijn dan op dit moment :-X ::rofl::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #18894 Gepost op: 5-05-2020, 14:38:37 »
Heb ik behangen al genoemd?
Zit je erachter geplakt dan?  ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #18895 Gepost op: 5-05-2020, 17:17:33 »
Mijn uitstelgedrag. Ik probeer nooit iets uit te stellen, maar toch doe ik het altijd. Achteraf besef ik dan dat ik me beter gewoon aan mijn planning houd en dat ik nooit meer iets moet uitstellen, maar toch doe ik het altijd  :-X
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #18896 Gepost op: 5-05-2020, 18:21:02 »
Irritant: plannen in mijn vrije tijd. Dat ik het voor mijn werk moet doen vind ik prima. Maar in mijn vrije tijd hoogst irritant omdat ik me dan altijd gehaast voel en het uiteindelijk allemaal zoveel relaxter had gekund als ik geen  planning  had gemaakt.
Weer een halve dag tegen iets lopen aanhikken , waardoor ik halve dag in mijn hoofd daarmee bezig was, terwijl er jog zat tijd was om ergens anders mee bezig te zijn.

Waarom ik dan toch een planning maak? Omdat een verdwaalde hersencel denkt dat het wel handig kan zijn en niet wil leren uit zaken die het verleden heeft aangetoond .

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #18897 Gepost op: 5-05-2020, 19:19:38 »
Als je een paar uur bezig bent om geluid onder video's te plakken en uiteindelijk het geluid toch nog ontbreekt.  :\'(


Behang plakken en geluid plakken... Ik stop wel gewoon met plakken. Ik laat het wel gewoon los.  ::)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #18898 Gepost op: 5-05-2020, 20:51:28 »
Als je een paar uur bezig bent om geluid onder video's te plakken en uiteindelijk het geluid toch nog ontbreekt.  :\'(


Behang plakken en geluid plakken... Ik stop wel gewoon met plakken. Ik laat het wel gewoon los.  ::)

Nee Bart , daarvoor doe je teveel mensen een plezier met dat plakken van geluid.   ::bravo:: ::hug::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Irritant
« Reactie #18899 Gepost op: 7-05-2020, 00:25:24 »
Een storende internetverbinding terwijl je de audio van The Mole aan het downloaden bent.  :-\\ Op deze manier gaat het echt dubbel zo lang duren. Ik hoop dat ik snel een handige oplossing vind, want anders ga ik nog vaak in dit topic terugkomen de aankomende weken vrees ik.

Nouja.. Ik heb toch niets beters te doen. (oké, slapen wellicht. Maar zo slim ben ik dan ook weer niet.)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?