Auteur Topic: TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.  (gelezen 11644 keer)

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #20 Gepost op: 2-10-2003, 15:40:42 »
Dit komt me heeeeeeeeeeeel bekend voor Han! Alles wat iemand die het al gezien heeft zegt is namelijk al te veel. Dus opmerkingen als: het was een leuke race of weet ik veel wat is eigenlijk al te veel. En ik kan daar inderdaad ook woedend over worden. En vaak als je zegt dat je niets wil weten tegen mensen dan gaan ze er juist opmerkingen over maken. Zo van, dan zal ik maar niet zeggen dat Raikonen gewonnen heeft. En dan weet je dus al 1 ding zeker, Raikonen heeft iig NIET gewonnen. Anders hadden ze wel een ander "leuk" geintje gemaakt.

Zo ben ik ook een keer behoorlijk bedrogen uitgekomen, want dat was toen Schumacher zijn been brak. Ik kon die race niet zien en toen ik naar huis reed met de auto stond de radio aan. Dus op een gegeven moment werd er op de radio gezegd dat Michael Schumacher op het circuit van Silverstone.... En toen begon ik er keihard doorheen te gillen en kon de radio uitzetten. Maar ik was er vanaf dat moment wel van overtuigd dat hij gewonnen had aangezien ze een nieuwsbericht altijd op die manier beginnen met de winnaar. Dus toen ik de video aan het kijken was en hij keihard in de muur terecht kwam, had ik alleen maar zoiets van: die springt zo in de reserve auto want die moet die race nog winnen. Maar goed het nieuwsbericht luidde dus dat Michael Schumacher op het circuit van Silverstone zijn been had gebroken  :-\

En nu weer on topic  :-[  :)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #21 Gepost op: 2-10-2003, 15:44:07 »
Simpsons is idd ook erg cool, kwas hem vergeten, maar hoort ook in mijn top5. Ook erg leuk is dat je na een tijdje alle bewoners van Simpsons gaat kennen en hun merkwaardigheden (hoofdmeester die nog steeds onder de duim zit bij zijn moeder, Barney met zijn drankprobleem, mr. Burns en mr. Smithers en hun evt. verhouding etc. etc.)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #22 Gepost op: 2-10-2003, 17:06:48 »
1. WIDM(duh)
2. Studio Sport
3. Baantjer
4. Kopspijkers
5. Planet Race

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #23 Gepost op: 3-10-2003, 08:28:11 »
Kan ik BH90201 "inruilen" voor Schone schijn?
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #24 Gepost op: 3-10-2003, 09:17:58 »
Uitleg komt misschien nog wel, maar mijn top 5:

1. Wie is de mol
2. Comedy Factory
3. The Simpons
4. Wanted
5. Bassie & Adriaan
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #25 Gepost op: 3-10-2003, 13:10:55 »
Eigenlijk had ik geen top-5, maar een top 6 willen hebben. Zo zou ik er nog een programma aan willen toevoegen:


CATWEAZLE.

Onze goedmoedige tovenaar, die tot twee keer toe door een ongelukje 10 eeuwen verderop in de tijd terecht komt, en met hulp van de mensen in zijn omgeving weer in zijn eigen tijd terechtkomt.  Daarbij mag niet onvermeld blijven, zijn trouwe dienaar. Touchwood, de pad.

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #26 Gepost op: 4-10-2003, 01:29:21 »
wanted! ja dat was leuk....

Ik zweer het je, ik had wanted nog op 5 staan bij mijn lijstje, ik had speciaal de biografie van Jack de Gelder opgezocht om er weer achter te komen hoe het programma ook alweer heette, maar toen dacht ik aan de tourjournaals van 2000, waardoor het zakte naar plaats 6, maar er zijn nog zoveel goeie tv programma's...

5. Bassie & Adriaan

*thumbsup* Remember Bassie!

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #27 Gepost op: 4-10-2003, 02:17:44 »
1. Wie is de mol?
Geen uitleg nodig lijkt me

2. Expeditie Robinson
Goede tweede

3. Dit was het nieuws
Marc-Marie Huijbregts terug a.u.b.

4. Kopspijkers
En dan natuurlijk vooral het cabaret

5. The Hunt
Die oude man zet een fantastisch sfeertje neer.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #28 Gepost op: 4-10-2003, 11:36:28 »
2. Waku Waku (was ik vroeger altijd erg fan van, kennen jullie dat nog?)
3. Praatjesmakers (gwoon erg grappig en erg schattig)
4. Friends (ja och ook gwoon leuk)
5. Schone schijn (die dan maar, kan ff niks anders bedenken, deze vier zijn sowieso allemaal met verre verre verre verre afstand van 1...)

hrm, ik kan dr echt heel weinig bedenken...
Oja!! er was ook nog een paar jaar geleden een programma waarin onbekende Nederlanders zeg maar auditie deden om in een soapje te spelen (een verhaal met 4 hoofdrolspelers, die dus telkens door een andere acteur gespeeld werden), en degene die de kijkers t beste vonden won dan ook daadwerkelijk een rol in een serie. Dat was wel echt iets voor mij! Ook met alles achter de schermen enzo. Die 'soap' waar ze in speelden heette 'Hoop doet leven' (oid) maar hoe t programma heette weet ik niet meer... Maar dat programma mag wel meteen onder Waku Waku!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #29 Gepost op: 4-10-2003, 12:04:16 »
Citaat
2. Waku Waku
Citaat
5. Bassie & Adriaan
Citaat
2. Bassie & Adriaan
Citaat
2. the simpsons
Citaat
4. cheers
en de uitsmijter van Bertha:
Citaat
5. Ontbijt tv met Diewertje Blok

Dit kan niet.....
Het mag niet!!!!

Jongens, we hebben het hier over de beste programma's aller tijden! Twee keer B&A!!! Geef toe, jullie doen het om mij op de kast te jagen! Dit menen jullie niet echt. Zie je wel... het is een geintje...? Toch?

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #30 Gepost op: 4-10-2003, 12:08:57 »
en de uitsmijter van Bertha:Dit kan niet.....
Het mag niet!!!!

Jongens, we hebben het hier over de beste programma's aller tijden! Twee keer B&A!!! Geef toe, jullie doen het om mij op de kast te jagen! Dit menen jullie niet echt. Zie je wel... het is een geintje...? Toch?
Als kinderprogramma vind ik B&A uitermate goed gelukt.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #31 Gepost op: 4-10-2003, 12:13:20 »
mee eens en ik vind dat je The Simpsons onderschat.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2003, 12:13:41 »
En die avonturen in Spanje waren toch ook ontzettend spannend he, Daan?

Toen Bassie op die toren stond, en zomaar dat geheimzinnige pakje vond. Onvergetelijke televisie, een plaats in het museum waard. En Bassie erbij, onder een dikke laag stof ;D ;D

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #33 Gepost op: 4-10-2003, 12:13:56 »
mee-eens. En als je dierenfan was, was Wakku-Wakku hartstikke leuk
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #34 Gepost op: 4-10-2003, 12:34:40 »
Annemieke vond het volgens mij alleen jammer, dat je als gescoord punt een aapje kreeg, in plaats van een pluchen eend.

Kan iemand zich de Zevensprong nog herinneren, of heb ik iets gemist, is dat al genoemd? Die verhalen van een zekere Karst van der Meulen, vaker voor televisie bewerkt.

Oudere forummers: wie kan zich nog het programma Oebele herinneren? Met onder andere Wieteke van Dort, Willem Nijholt en later ook Rob de Nijs? Een jeugdserie die toen ook werd uitgezonden: Konijn en ik (zijn hele dikke vrienden....). Maar dat is uit de televisie-prehistorie. ;D :D Axel Nort, Thierry la Fronde, Sebastien, Captain Zeppos, jeugdsentiment uit het zwartwit-tijdperk.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #35 Gepost op: 4-10-2003, 12:41:50 »
Wel!

(hmm... Kinderachtig...)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #36 Gepost op: 4-10-2003, 22:31:53 »
3. Praatjesmakers (gwoon erg grappig en erg schattig)

Is idd erg schattig. Die kinderen zeggen echt zulke leuke dingen! De Amerikaanse variant met Bill Cosby is trouwens ook erg leuk. ('Kids say the darnest things')  :)

Citaat
Oja!! er was ook nog een paar jaar geleden een programma waarin onbekende Nederlanders zeg maar auditie deden om in een soapje te spelen (een verhaal met 4 hoofdrolspelers, die dus telkens door een andere acteur gespeeld werden), en degene die de kijkers t beste vonden won dan ook daadwerkelijk een rol in een serie. Dat was wel echt iets voor mij! Ook met alles achter de schermen enzo. Die 'soap' waar ze in speelden heette 'Hoop doet leven' (oid) maar hoe t programma heette weet ik niet meer... Maar dat programma mag wel meteen onder Waku Waku!

Dit heb ik ook gekeken vroeger! Is Aukje van Ginneken hier niet bekend mee geworden? ik meen me te herinneren dat zij gewonnen heeft of iig erg ver gekomen is.  :)


3. Dit was het nieuws
Marc-Marie Huijbregts terug a.u.b.

Die was er idd altijd erg leuk in. Hij vertelt altijd zo lekker chaotisch.  ;D

Voor alle liefhebbers van Dit was het nieuws: op de site van DWHN zijn nog veel oude afleveringen te bekijken. Ben je weer uren mee zoet.  ;)
« Laatst bewerkt op: 4-10-2003, 22:38:01 door Han13 »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #37 Gepost op: 5-10-2003, 01:55:47 »
en de uitsmijter van Bertha...

Don't mess with Dieuwertje!

Citaat
Jongens, we hebben het hier over de beste programma's aller tijden! Twee keer B&A!!! Geef toe, jullie doen het om mij op de kast te jagen!
Jij op de kast? Dat je dat nog laat gebeuren op die leeftijd!

Maar oke, ik geef toe dat die B&A op ietwat geforceerd op nr 2 staat bij mij, en dat ik niet echt heel lang heb nagedacht over mijn lijstje. (Moest dat wel dan?)

Iig heb ik Verdi er wel mee op de kast gejaagd! :)

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #38 Gepost op: 5-10-2003, 02:34:42 »
1. het songfestival. dat het nog niet genoemd is verbaast me! de edities waarbij paul de leeuw het commentaar verzorgde waren echt hilarisch

2. Widm. uitleg overbodig.

3. ALLE shows van paul de leeuw. de schreeuw is mijn favoriet, daarna seth en fiona.

4. absolutely fabulous. zelfs de herhalingen zorgen voor tranen van het lachen en de aftitelingsong (wheels on fire) is gewoon lekkerrrr

5. WK voetbal (alleen als nederland meedoet). niet dat ik nou zo'n verschrikkelijke voetbalfan ben, maar elke wedstrijd met zijn 30-en kijken is gegarandeerd feest!

een top 5 is te klein voor mij, ik ben ook nog verslaafd aan ER(nee, niet de ziekenhuisserie), alle engelse detectives(morse met stip op 1), keeping op appearances(stiekum wil ik het zelf ook zo graag eens een keer zeggen: the lady of the house speaking!...maar ik durf het niet), the bold and the beautyful(ik kan niet wachten op de uitzending dat ridge een verhouding krijgt met bridget, ja ja moeder schuift manlief gewoon door naar haar dochter! gaat echt gebeuren)
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

maapie

  • Gast
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #39 Gepost op: 5-10-2003, 19:48:51 »
1. WIE IS DE MOL!!

(duh)

2. Expeditie Robinson

Omdat het gewoon leuk is om te zien hoe mensen reageren als ze lange tijd in een groep, zonder eten in de snikhete zon of kletsende regen bij elkaar zitten

3. Kopspijkers

Vooral het cabaret en de "gouden ezel" met fouten of domme uitspraken van tv vind ik heel erg grappig!

4. Idols

Ja, ik weet het, het is de concurent van WIDM als het om de televizierring gaat, maar toch vind ik het een super goed programma! (en Hind is gewoon hartstikke goed, ik heb haar single ook al binnen :) )

5. Kees en co.

hartstikke grappig programma, en veel beter dan bijvoorbeeld "schiet mij maar lek". De grappen zijn grappig en het word heel goed gespeeld!


(bassie en adriaan hoort eigenlijk ook ergens in mijn top 5 want BASSIE THE BEST! :D zie voor meer uitleg mijn avatar  ;))
(btw, thuis noemen ze me bassie ;D)