Auteur Topic: TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.  (gelezen 11642 keer)

Offline mollinde

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #40 Gepost op: 6-10-2003, 03:07:48 »
Mijn top 5 in willekeurige volgorde, kijk het allemaal erg graag:

- Wintertijd (echt erg leuk muziekprogr. met allerlei verschillende bekende nederlanders en leuke oude beelden)

- Expeditie robinson (vaste prik op zondagavond. Blijft leuk, ook nog na 4 seizoenen)

- Wie is de mol ( zie e.r. hierboven. Heerlijk om zo mee te denken en speuren)

- Kopspijkers (geweldig leuk)

- Praatjesmakers ( kan erg genieten van al die humoristische kinderpraat.....)


En dan ontbreken nog: het lagerhuis, verschillende nieuwsprogramma´s zoals twee vandaag, nova en netwerk enzo, barend en van Dorp, as the world turns, de 10, idols,  goeie dokumentaires enzovoorts.

Tussen alle onzinprogramma´s zijn gelukkig best nog wel leuke dingen te vinden, gelukkig.  ;)
stap voor stap

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #41 Gepost op: 8-10-2003, 22:08:00 »
1. Widm
    (waarom kom ik anders op het forum)
2. Expeditie Robinson
    (zo kom je veel op realitynet.nl)
3. Kopspijker
    (een goede 3)
4. Dit was het nieuws
    (vier kijk ik ook met veel plezier)
5. Judas Game
    (eerlijk of niet??)
Eindelijk...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #42 Gepost op: 4-03-2004, 20:32:58 »
Viel er vandaag toevallig middenin: ik denk dat ik er regelmatig weer naar ga kijken: Geheim Commando op VRT1. Nathalie was en is nog steeds mijn favoriet.

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #43 Gepost op: 4-03-2004, 20:45:11 »
Hoe laat is dat en wat is het?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #44 Gepost op: 4-03-2004, 20:58:28 »
15.45 VRT1, hierop is 'Allo 'Allo  gebaseerd. Als je goed kijkt, zie je daar heel wat elementen van terug. Dit is echter het originele programma. Erg mooie serie.

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #45 Gepost op: 4-03-2004, 22:16:43 »
Jos, ik heb goed nieuws voor je. Geheim Commando (oftewel Secret Army) wordt vanaf februari 2004 in het kader van 50 jaar Vlaamse televisie heruitgezonden op onze openbare omroep TV1 !

Viel er vandaag toevallig middenin: ik denk dat ik er regelmatig weer naar ga kijken: Geheim Commando op VRT1. Nathalie was en is nog steeds mijn favoriet.

Toevallig middenin, Jos ? Had verwacht dat je na m'n post van begin oktober vorig jaar er meteen je agenda zou hebben bijgehaald ! :-\\  ;)

Maar wel 'n leuke serie idd ! Heb er destijds ook best van genoten.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #46 Gepost op: 5-03-2004, 12:50:51 »
Zo toevallig was het idd niet, Simon, het kwam door jouw tip dat ik ben gaan kijken. Het exacte begin van de serie was me echter ontgaan. Let op de tv-gids voor de juiste begintijd.

Offline Giorgio

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re:TV Topic Part X: Beste programma aller tijden.
« Reactie #47 Gepost op: 13-03-2004, 13:23:06 »
Annemieke vond het volgens mij alleen jammer, dat je als gescoord punt een aapje kreeg, in plaats van een pluchen eend.

Kan iemand zich de Zevensprong nog herinneren, of heb ik iets gemist, is dat al genoemd? Die verhalen van een zekere Karst van der Meulen, vaker voor televisie bewerkt.

Oudere forummers: wie kan zich nog het programma Oebele herinneren? Met onder andere Wieteke van Dort, Willem Nijholt en later ook Rob de Nijs? Een jeugdserie die toen ook werd uitgezonden: Konijn en ik (zijn hele dikke vrienden....). Maar dat is uit de televisie-prehistorie. ;D :D Axel Nort, Thierry la Fronde, Sebastien, Captain Zeppos, jeugdsentiment uit het zwartwit-tijdperk.

Oebele, heb ik ooit eens een stukkie van gezien, toen hety programma echt op tv was, was ik er nog niej, maar mijn vader was daar een keertje  in de uitzending.

En Jos Dat Catweazle en Zevensprong heb ik ook gezien, komt nuj in d eherhaling in vakanties op Zappelin
Eindelijk...