Auteur Topic: Terugblik: de geheime biechten  (gelezen 17259 keer)

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #20 Gepost op: 29-05-2014, 19:00:33 »
Molbelg denkt de touwtjes stevig in handen te hebben:

Liefste biechtstoel,

Ik heb je heel wat te vertellen dus bereid je maar voor. Ten eerste zit ik niet in 1, niet in 2 maar in 3 complotjes. Jaja je hoort het goed 3! Ik zit echt in het spel, ik ben kei hard iedereen aan het liegen en bedriegen en niemand heeft het door.  ::)
Het eerste complot waarin ik zit is het wraakcomplot: hierin zitte alle spelers die voor de samensmelting van robinson waren afgevallen. Dus dit houd in: ik, jann, ycaris, nextGP, starlight en Tim. Hierin is al gebackstapped, want Tim zou naar het schijnt een complot hebben met D*n. In dit complot probeer ik zoveel mogelijk info van opdrachten, stemmen, andere weetjes te bemachtingen.

Dan heb het Pjbelgen- complot: waarin normaal gezien: ik, molcrazy, pjotrr en robbie zitten. Maar Robbie is op het laatste moment vervangen door Nieky. Al vertrouw ik deze niet echt. Hierin is een final three beloofd aan pjottr en molcrazy. Dit is mijn echte complot en deel ik alles mee;

Dan heb het derde complot tussen mezelf en mijdrechtse mol, al vrees ik dat hij inactief gaat zijn.

De cobra: ik denk dat de cobra een belg is omdat in het tekste dat jij schreef wel heel vaak "nederlander" in voor komt. Verder heb ik geen flauw idee.

Owja de som en de rebus weet ik al, door men complotters. Wat een zalig leven is het als je alles weet.

Groeten Molbelg


Hoi biechtstoel

Net met succes de opdracht afgesloten. Hij was wat lastiger dan verwacht maar het is gelukt. Net had ik wel even een baalmomentje. Ik ging voor de gein even kijken naar de andere locaties totdat ik bij Mijndrechtse Mol kwam. Die blijkt gewoon in Veenendaal te zijn op een plek waar ik dagelijks langs rijd wanneer ik naar school moet . Ik baalde eerlijk gezegd dat ik die niet heb gehad. afijn, ik heb het gehaald en ga sowieso naar Bella Italia  ::bravo::

Groetjes

Jaa,het spel is begonnen!  :D Ik had beloofd om meer te gaan biechten dus dan moet ik dat ook waarmaken natuurlijk..

Afgelopen week werd ik benard door Molbelg,die wilde graag een complot met mij,Molcracy en Nieky. Molcrazy had mij natuurlijk al benaderd en Robbie was afgevallen dus dit leek me een geweldig idee. Ik antwoorden dat ik het een goed idee vond,maar ik drukte perongeluk op antowoorden ipv "allen beantwoorden" het leek dus een tijd lang of ik niets van me liet horen. Waarop Niek stuurde:  Maar Pjotr. Jij riep in de auto nog dat je al veel complotjes/contacten had  ::)
Alleen toen wist je nog niet dat ik meedeed  :P

Kijk begrijp me niet verkeerd. Ik vind het prima dat je complotjes en contactjes hebt. ::) Maar dit in combinatie met het feit dat je nu denkt nog niet gereageerd te hebben en alles. Vind het nog een beetje raar

Misschien komt dat nog goed, maar daarom ben ik nog een beetje wantrouwig zeg maar t.o.v. dit complot. :P

Euh ja Niek,ik riep dat in de auto. Maar de enige mensen waarmee ik contact heb gehad waren MC,Robbie en Tim. MC zitten we nu ook mee in een complot en Tim heeft nu niet echt bewezen een geweldige speler te zijn dus daarmee zie ik een complot niet zitten. Mocht je dit ooit lezen: Sorry Tim,ik vind je wel leuk hoor. ;D En ja,ik maakte gewoon een foutje. Dus maak me nu niet zwart voor de rest.  :P

En ohja,dan hebben we natuurlijk nog Mieke... Iedereen weet dat ik haar ken.. Maar is het nu ook handig om haar te gaan helpen? Ik heb alle antwoorden bij de 1e opdracht van mijn complotgenoten gehad,en ik zou het oneerlijk vinden om deze door te spelen. Dus: Ik houd me er voorlopig aan. Ook voor Mieke,mocht je dit ooit lezen: Ik vind je wel lief hoor.  ::hypocriet::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #21 Gepost op: 29-05-2014, 19:03:12 »
De juryleden maken kennis en worden verteld wat hun uiteindelijke taak zal zijn:

Beste HIDM,

Krijgen we per jurylid een stem, of als jury één gezamelijke stem (en moeten we dus samen tot 1 keuze komen)?

Iig succes medejuryleden. :)

 ::zwaai::

Leuk om te weten wie de andere juryleden zijn.. enne.. my lips are sealed :-X

My lips are sealed too  ::trots::
Ben trouwens ook benieuwd wie de mol cobra is  :D :D :D

MiekeG is opgelucht na de eerste opdracht:
Jules heeft de eerste opdracht afgerond :D
Ik heb geen tegenstem :). *doet een dansje*
Oh, en ik weet wat ik steeds fout deed in de som...
Gelukkig was daar Pjotr die mij hielp zonder dat ik er om vroeg :o

Next begint al vroeg met sletten:

He Biechtstoel,

Ik dacht wel lekker bezig te zijn met het spel, maar ik ben een beetje dom geweest  ::hypocriet:: Ik zit blijkbaar in twee final 2 deals, dat was niet mijn bedoeling  :-[ Een met Lucy, dat wist ik, maar ook een met Ycaris, maar dat wist ik niet  :-[ Ik had wel met haar afgesproken om haar op 1 te zetten, maar voor mij was dit alleen binnen het afvallerscomplot, maar zij begreep dus dat het voor heel het spel was  :-\\ Dus ik moet even kijken hoe ik dat op ga lossen, want ik wil geen van beide verraden  ::) Dus ik moet het op een gegeven moment wel vertellen, anders krijg ik ruzie. Maar gelukkig is de finale met drie.

Verder is het allemaal weer lekker chaotisch en is het best wel onduidelijk wie bij wie hoort en wie wat doet, dus ik ga denk ik gewoon een beetje random spelen in het begin  :-X
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #22 Gepost op: 29-05-2014, 19:26:37 »
Bij de pizzaopdracht krijg ik ook weer honderden pm's binnen met tussendoor:

Haaaaii

Ik denk al weken bij mezelf, ik moet echt een keer gaan biechten, en nu eindelijk de daad bij het woord gevoegd :D

Complotje hier complotje daar, en nog niet helemaal zeker weten aan welke mensen ik het meeste vertrouwen wil geven...

Op 1 staat hoe dan ook mijn final-2-deal met Next. Er is alleen een probleem, want hij weet niet meer precies wat ie met Ycaris afgesproken had en nu is ie bang dat zij denkt dat ze ook een final 2 hebben, wat hij dus niet wil maar goed... Verder hebben ze het survivorfaalcomplot oid, maar dat was voor het spel begon al verraden door Tim en nu ook door Molbelg dus eigenlijk is het nu alleen Jann, Ycaris, Starlight en Next.

Dan is er nog het Whatsappcomplot: Nieky, D*N, Next en ik en Lulu hoort daar ook een soort van bij. Nieky en D*N lijken dat complot als hun main complot te zien, maar next en ik weten nog niet helemaal aan wie we (buiten onze final 2) uiteindelijk het meest trouw zullen zijn.

Ik heb namelijk ook nog een complot met Molcrazy en Swifty, maar daar gebeurt momenteel niet zo heel veel. Wel even gehad over de stemming en wsl willen beide complotjes dezelfde mensen eruit hebben dus tot zover nog geen problemen ;D

Nou ja dat was het wel zo ongeveer ik had eerst ook nog een schijncomplotje met Jules maar die is nog wat klein denk ik voor zo'n spel dus die is afgehaakt :(

Tot de volgende keer  ::zwaai::

Ik kreeg net zomaar ineens een pm van Jann. Daar schrok ik bijna net zo van, als van het feit dat D*N me ineens aanbood te helpen bij de eerste opdracht. Jann zegt dat hij graag de mensen die niet zo vaak aan spelletjes meedoen een kans wil geven om verder te komen. Ergens heb ik moeite om deze nobele motieven zomaar te geloven. Ik heb 'm nu gevraagd met wie hij nog meer samenwerkt. Zeer benieuwd wat voor antwoord ik ga krijgen.

Lief dagboek

De paranoia is nu definitief toegeslagen. Ik heb tim met wie ik een niet-stem afspraak heb, laten weten dat ik benaderd ben door Jann. Was dit slim? Nee, dit was niet slim. Want Jann zegt nu dat er een eerder complot was waarbij alle snelle afvallers van survivor samenwerken, waaronder dus ook tim. Die dan dus tegen mij heeft zitten jokken. Maar Jann vertrouwt tim niet meer en nu is er dus dikke kans dat Jann Tim eruit wil hebben en na mijn loslippigheid zal het andersom ook wel gelden.

Note to self: Voortaan alle informatie voor jezelf houden!

Maar nu weet ik dus totaal niet meer wat ik moet doen. Want Jann vertrouw ik ook nog steeds voor geen meter. Maar op wie ik nu straks moet stemmen bij de eliminatie? Ik weet het nog niet. Op zich heeft Jann toch al een target omdat hij niet genomineerd kan worden door de cobra... Ik heb in elk geval nog een weekend om na te denken.



Hey HIDM,

De eerste opdrachen lopen op hun einde en de eerste stemmingsronde komt in zicht. Overal wordt rondgebazuind dat er voor Molbelg gegaan wordt maar alles is weer 'intertwined'.

D*N wil voor Swifty gaan en Swifty voor D*N, echter zijn ze daar nu weer vanaf gestapt. Misschien willen ze elkaar tot vijand bombarderen terwijl ze samen onder één hoedje spelen.

D*N is blij dat we (i.e. D*N, Lukie en ik) oplossingen van Nieky hebben gekregen, Nieky beweert dat D*N overal contacten heeft.

Het afvallerscomplot is al uiteengevallen: teveel mollen en dubbelspionnen ...

Wat gaat er nog allemaal op ons afkomen?
Groet,
MC
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #23 Gepost op: 29-05-2014, 19:33:10 »
Tijd voor de eerste stemming:

Goedenavond heren,

Hierbij mijn stem voor de eerste stemming.

Hij heeft zich hier in Italië goed gerevancheerd, nadat hij bijna als laatste aankwam op Schiphol. Het leek er namelijk lange tijd op dat hij met zijn pizza immuniteit zou winnen. Ik denk dan ook dat hij het meeste baalt van iedereen dat ik nu immuniteit heb gewonnen en dat hij het mij in het verdere verloop van het spel lastiger gaat maken. Ik stem daarom op:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 ::zwaai::

Hoi Biechtstoel,

Ik heb al weer een tijdje geen geheime biecht geschreven en vond het wel weer eens tijd worden.

Het pizzaspel is alweer afgelopen en weer tijd voor de stemming. Ikzelf mag niet klagen over het verloop van het pizzaspel. Ik begon goed totdat ik Bjorrn voor de tweede keer uitdaagde voor het 4 op een rijen en hij van mij won >:( . Uiteindelijk nog een potje 4 op een rij gewonnen van Jann en net niet het kaasspel van Niuno maar ach ik kan niet alles winnen.

Het is dus weer tijd voor de stemming en ik vind het best lastig. Jann weet nu van mijn complot met Loezel en is nu ook lid van dat complot en we zitten te twijfelen tussen Lulu en Swifty waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Swifty. Alleen kwam Bjorrn net met een PM waarin hij voorstelde om op Lulu te stemmen om Lulu en Lucy dan te scheiden.

Ik ben er ieder geval nog niet uit

Groeten TvD ::zwaai::

Citaat
Citaat van: Molbelg op 14.02.2014, 17:04:18
Ik stem ycaris

Niks interessants gebeurd verder. Geen idee welk complot ik ga verkiezen straks: Ycaris/Starlight/Jann of Nieky/D*N/Lucy. En tja, ik moet nog steeds bedenken hoe ik het ga oplossen met m'n twee final 2 deals  ::schaam::

Mijn stem gaat naar Molbelg. Hij heeft 'gelekt' in het Survivorcomplot en wil D*N wegstemmen. Twee hele goede redenen. Ook wil Molcrazy het Survivorcomplot als eerste weg spelen, dus als het aan mij lag ging hij er dit keer uit, maar ik kon de rest niet overtuigen  ::hypocriet:: Maar Molbelg is ook wel goed.

O ja, en ik moet snel stemmen, want Ycaris wilde misschien op Lucy gaan stemmen  ::schaam:: Dus als ik al gestemd heb, gaat ze dat waarschijnlijk niet doen  ;D

::zwaai::


Mijn stem gaat naar Swifty


 ::joehoe::

Haaii :)

Ik had dus serieus een wekker gezet zodat ik vanavond niet zou vergeten te stemmen aangezien ik morgen geen tijd heb xD

Maar ik stem dus op Molbelg :)

Mijn stem gaat naar


Molbelg

door de alwetende jury als slechtste aangewezen, dus dan is dat zo.

Lukie4

Hoihoi ::zwaai::

Mijn stem gaat naar Bjorrn!

Groetjes

Lieve biechtstoel,

Nadat het programma spoorloos heeft geconstateerd dat Mijdrechtsemol en Jules verdwenen zijn, word het dan echt menens. Gelukkig ben ik net de meest bitchy steward ever geworden en mag Fabiann de pizzahut hebben. Ik denk dat het vooral voordeelopdrachten worden voorlopig.


Qua stemmingen is het wel een chaos. Terwijl ik daar zelf niet zoveel voor voel op dit moment. Bij de andere kant hebben de anderen goed opgemerkt dat Fabiann en swifty wel erg close samenspeelden bij de opdracht en wordt swifty getarget. Swifty en Fabiann zelf willen juist Bjorrn targetten.

Bij ons heb je onvoorspelbare Molbelg die elke naam al heeft geroepen. Dus blijkbaar wil hij mij en Ycaris weg hebben. Oh en Jann maar die zit in de andere opdracht ::). Fijn om te weten, want Molbelg is de zwakste kandidaat bij onze opdracht dus een makkelijke prooi, weg ermee! ::zwaai::

Op naar volgende aflevering, ik ben nog niet bang. Het is nog wachten op wanneer het echte messensteken begint. Alleen in dit spel, zal ik proberen zo laat mogelijk te steken ::jaja::.

 ::joehoe::

Mijn stem gaat naar Molbelg.

Bye bye, je bent de zwakste schakel! Hopen dat je niet terug komt.

Mijn stem gaat naar Swifty

Hoi HIDM,

Ik heb de knoop doorgehakt....



Mijn stem gaat naar Swifty

Nog een fijne dag

TvD ::zwaai::

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #24 Gepost op: 29-05-2014, 19:35:17 »
Hoi spelleiders

Tijd om te stemmen, en de stemming is eng! Eerst maar even wat biechten.

Weet je nog, vorige biecht, waarin ik vertelde over 4 complotjes? Dat was dus niet genoeg  :P Complot Lucy en MC helpt me niets, zij spelen allebei in de andere groep deze ronde. Complot Fabiann en D*N is wel leuk, alleen heeft blijkbaar de rest van de groep door dat Fabiann en ik wel eens samen zouden kunnen spelen, en met de immuniteit van Fabiann word ik dan ineens target... Tenminste, Jann schijnt dit gezien te hebben, en hij lijkt Loezel, TvD en Mieke iig al mee te nemen tegen mij.
Complot anti-Bjorrn, waarin D*N heel grootmoedig op zich had genomen om Bjorrn weg te stemmen werkt niet echt, want D*N en Nieky zitten in de andere groep, alleen ik kan op Bjorrn stemmen eventueel.
Ik heb dus op deze manier 2 lijntjes met D*N, maar ik acht de kans zeer groot dat D*Ns main complot met Lucy en lulu (en Jules) is. Dus ik dacht, ik vertel dit aan Bjorrn, dat op lulu stemmen wel handig is ivm de vriendschap met Lucy, gaat Bjorrn dat aan D*N en Nieky vertellen. Hmm...
Op zoek naar stemmen heeft Bjorrn contact gekregen met TvD en Jann, en hij wordt onder druk gezet om op mij te stemmen. Om onze samenwerking te verbergen zou hij zelfs met ze mee stemmen  :o
En mijn laatste complot, met Niuno en Lukie, zou mijn main complot zijn had ik bedacht. Alleen, ook Niuno is in contact met Jann en hij denkt hetzelfde als Bjorrn, om onze samenwerking te verbergen zou hij wellicht ook op mij stemmen  :o

Fabiann was zo handig om al heel snel te stemmen, op Bjorrn helaas. Hierdoor kan ik niet meer Bjorrn, Fabiann en Niuno alledrie mobiliseren om hetzelfde te stemmen als mij...

In mijn wanhoop heb ik lulu een berichtje gestuurd, over dat Bjorrn kletst, dat ik weet dat men op mij stemt, en dat zij vast weet dat ik op haar zou stemmen. Dus Bjorrn is een gevaar, en moet eruit. Of zij net als ik op Bjorrn wil stemmen. Ik kreeg een simpel berichtje terug dat dat goed was, maar daar geloof ik natuurlijk geen zak van...

Enige wat ik kan doen is Bjorrn bewegen om niet op mij te stemmen, op wie wel maakt mij even geen zak uit. En Niuno bewegen om op Bjorrn te stemmen. En dan bidden en hopen dat niet alle anderen op mij stemmen...

Mijn stem gaat dus naar Bjorrn.

En ik maak me klaar voor de eliminatie-opdracht tegen Molbelg...

Mijn stem gaat naar:
Ycaris



Ik stem op Molbelg,
had het liever niet gedaan, maarja anders wordt D*N en co boos  ::zwaai::

Bjorrn stuurt zichzelf naar de eliminatieopdracht:

Ik stem op Jann

Zal verder geen nut hebben maar misschien gaan mensen me volgende ronde heel nadoen  :P

Ik stem op Swifty.

Mijn stem gaat naar lucy.

Hoi Hidm,

Mijn stem gaat naar Lucy. Zij heeft het zwakst gepresteerd deze ronde (samen met Molbelg, maar die zit min of meer in mijn complot  ;D)

 ::joehoe::
Ycaris
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #25 Gepost op: 29-05-2014, 19:39:17 »
Bjorrn, Swifty en Molbelg spelen de eliminatieopdracht die Swifty verliest:

Beste kandidaten,

Helaas zijn jullie door jullie medespelers genomineerd voor eliminatie.  Maar voor twee van jullie gaat het spel morgen gewoon weer verder. Één van jullie moet het spel echter verlaten. Wie dit wordt, gaan we bepalen door een opdracht te spelen. Degene die deze opdracht verliest, valt af en gaat niet mee naar het volgende land.

De opdracht werkt als volgt:
Jullie krijgen een foto toegestuurd die verdeeld is in 16 vakjes. Die 16 vakjes zijn alleen geblindeerd. Bij de vakjes met een oneven getal hoort een vraag over de gebeurtenissen in het spel deze week, dus over van alles dat er in Italië is gebeurd.
Bij de vakjes met een even getal hoort een vraag over het spel in het algemeen.

Vanaf half 10 mogen jullie ieder half uur één nummer kiezen, dus 1 tussen half 10 en 10 uur, 1 tussen 10 uur en half 11 enz. Vervolgens krijg je de vraag die bij dit vakje hoort. Je krijgt drie minuten de tijd om deze vraag te beantwoorden. Als je het antwoord goed hebt, krijg je de inhoud van het vakje te zien. Als je het antwoord fout hebt, krijg je de inhoud van het desbetreffende vakje nooit meer te zien.
Als de inhoud van alle vakjes zichtbaar zijn, zie je een foto. Met een paar vakjes minder zul je natuurlijk ook wel een heel eind kunnen zien hoe de foto eruit ziet. De foto op het plaatje is genomen in het land waar we morgen naartoe gaan. Als je de naam van dit land als eerste of als tweede naar mij stuurt, ben je veilig en ga je mee naar dit land. De laatste valt af en gaat dus niet mee.

Als je een fout antwoord land als antwoord geeft krijg je een uur straftijd en mag je pas vanaf dan weer een nieuwe vraag kiezen of de bestemming raden. Als we in een situatie komen waarin iedereen alle vragen heeft gehad maar nog steeds geen 2 mensen weten welk land we naartoe gaan dan volgt er een inschattingsvraag, degene die het verst van het goede antwoord af zit valt dan af.

Het is ten strengste verboden om elkaar te helpen.

Succes allemaal!


En we gaan naar Thailand is mijn officiële gok.

Molbelg heeft als enige ontdekt dat de landen al in de promo zaten:

thailand?

omdat je alle landen in de intro hebt verwerkt :D



Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #26 Gepost op: 29-05-2014, 19:43:40 »
Ycaris probeert vals te spelen of stuurt een pm die voor haar complotgenoten bedoeld is naar de spelleiding:

Zo, ik begon hem toch wel even te knijpen toen ik twee keer mijn naam zag verschijnen! Molbelg heeft dus op mij gestemd.

Zouden Tim en Molbelg er in trappen dat ik zojuist het complot de rug heb toegekeerd? En gaan jullie nog iets doen (of laten) om de illusie te wekken dat er echt niets meer over is van onze samenwerking? Het zou immers mooi zijn als men denkt dat wij vieren ook niet meer samenwerken

Hoi Biechtstoel,

Even een kort biechtje,

Gisteren was de stemming en ik verwachten dat alles volgens planning ging. Bij ons zou Swifty naar de eliminatie gaan en bij de andere groep Lucy of D*N. Dus ik met een gerust hart naar mijn werk komen ik rond Middernacht thuis blijkt het iets anders te zijn gelopen dan verwachten en ook waarschijnlijk het einde van het Wraakallianctiecomplot. Ik ben iedergeval benieuwd hoe het verder gaat lopen. Hopelijk valt Swifty af zodat de wraakalliantie nog kan blijven bestaan. En ik kreeg ook nog een PM van Bjorrn dat ik Jann niet moet vertrouwen. Ik weet het niet

Om een lang verhaal kort te maken

Het is een chaos in mijn hoofd:

TvD ::zwaai::

Swifty wordt de eerste Cobra:

Ja natuurlijk, wat cool!  ::bravo::

Ik zal vooral letten op inzet, ik vind dat inactiviteit afgestraft mag worden. Inactieve spelers zijn niet leuk voor de spelleiders en niet voor de andere kandidaten. En dan bedoel ik met activiteit zowel het spelen van de opdrachten, als het posten op het board "De wonderen der wereld" en het stemmen.

Molbelg weet - ongeveer - naar welke landen we allemaal gaan:

beste biechtstoel

jaja ik zit er weer in hoor, ik had ergens de stemming wel verwacht maar opzich is het niet erg want ik weet nu meer als de rest namelijk hoe het spel inelkaar zit en ook weet ik nu dat in het filmpje de dertienlanden verstopt zitten, mooie bestemmingen trouwens: Maleisie,japan,China,Marokko,Usa,Mexico,griekenland,Ecuadpor,Azerbijan en Zambia.
ja hoor laat de volgende stemming maar komen...
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #27 Gepost op: 29-05-2014, 19:47:12 »
In Thailand worden extra stemmen voor de stemming in Azerbeidzjan gekocht:

Heb je al een berichtje van me gekregen over extra stemmen?
In ieder geval wil ik 5 extra stemmen kopen voor 150 baht.
Als het goed is heb ik dus nog 30 baht over en 50 euro.

Hoeveel geld heb ik nog? (Thais)

Heel veel

Dan koop ik nog 1 Thaise stem en 1 Nederlandse stem.
Dan heb ik als het goed is in totaal 7 stemmen, toch?

Leer rekenen.

Ohja, 8 stemmetjes  ::bravo::

Ik neem 6 thaise stemmen hierdoor heb ik nu geen baht meer over.

Ik neem 3 nederlandse stemmen dat is 30 euro, waardoor ik nog 20 euro over heb waar ik mee verder speel in het moordspel.




Doe mij toch nog maar 4 Nederlandse stemmen.

Danku ::hypocriet::

Aangezien ik verwacht weggestemd te worden deze week, kan ik net zo goed nu mijn geld gebruiken.

Ik wil graag kopen:
  • 5 stemmen uit Thailand
  • 3 stemmen uit Nederland

 ::zwaai::

Toen ik het onderwerpveld intikte, had ik het gevoel met iets heel illegaals bezig te zijn  ::rofl::

Ik wil graag 6 Thaise stemmen kopen en 1 Nederlandse. Als ik het goed heb, heb ik daarmee 8 extra stemmen voor land 11.

 ::joehoe::
Ycaris

6 Thaise en 2Nederlandse stemmen graag :p

Hoeveel krijg ik er dan??
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #28 Gepost op: 29-05-2014, 19:52:42 »
Pjotr, Niuno en Molbelg gaan naar de eliminatieopdracht:

ja zag t

Ehm... Lastige keuze... Molcrazy dan maar, mocht hij weggestemd worden net als Pjotr, dan wordt het lulu.

Dus
1. Niuno
2. pjotr
3. Molcrazy
4. Lulu

Mijn stem gaat naar Lucy. Dat is denkik degene waar buiten mij, op gestemt gaat worden. Het is dus ommezelf te redden. Ookal weet ik toch dat het volgende land vrij snel raad , ik heb 1/10de kans dat ik het meteen juist heb.

Goedenavond heren,

Hierbij mijn stem voor de tweede stemming.

Hij heeft er mede voor gezorgd dat mijn complotgenoot Swifty veel te vroeg uit het spel ligt. Daarnaast heb ik vernomen dat hij onderdeel uitmaakt van een pact tegen mij, terwijl hij daar niet eerlijk voor uitkomt. Ik stem daarom op:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

 ::zwaai::

Mijn stem gaat naar Niuno.

Haaiii  ::zwaai::

Ik stem op Molbelg
Oh en zeg maar dank je wel tegen je moeder ;D

Graag gedaan.

Mijn stem gaat naar: Niiuno

Hoi hoi,

mijn stem gaat naar Molbelg

groeten Lukie4

Hoi Jesper,

Lukie en Lucy stemmen op Molbelg,
Lucy regelt dat lulu dat ook doet.
D*N zegt dat Molcrazy ook op Molbelg stemt,
dus met een ruime meerderheid gaat Molbelg de eliminatieopdracht spelen en winnen van Niuno, die de hele week al niks gedaan heeft.
Dus we kunnen Molbelg volgende week weer weg stemmen  :D

Het wordt nog wel spannender hoor  ;)

Hallo

Mijn stem gaat deze keer naar Niuno, omdat hij helaas niet meer actief is :(

 ::zwaai::

Ik stem op Molbelg.

Geen reden om mijn stem van vorige keer te veranderen. Ik gok dat Niuno er toch wel uit zal gaan dus ik wil niet onnodig vijanden maken.

 ::joehoe::

Dag heren,

Om zeker niet te laat te zijn of het te vergeten, nu alvast mijn stem ::tandpastasmiley::

Ik stem op Molbelg.

Groeten,
Molcrazy

::zwaai::

Ik stem op molbelg.

Doeidoei

Mijn stem gaat dit keer naar Niuno vanwege zijn inactiviteit.


Biecht:

Vliegticket naar Mexico in tha pocket  8) Best wel dik gewonnen  ;D Ik ben benieuwd wanneer die van pas gaat komen, voorlopig denk ik nog niet. Maar wat een geluk dat ik niet bij de immuniteitsopdracht zat, dat ging namelijk best wel slecht en dan zou ik dus dat ticket niet gehad hebben  :P

Ik ga geen extra stemmen kopen, omdat ik het ten eerste niet snap met dat verdubbelen en zo en ten tweede lijkt het me nadelig, want er zal vast nog wel een of andere twist aan zitten. En ik wil m'n geld houden  :-X

Verder zijn er niet heel interessante ontwikkelingen, behalve dat er een complot bij is. Ik zit nu in een complotpb met Pjotr/Niek/Jann en geen idee hoeveel waarde hun daaraan hechten, ik in ieder geval weinig, maar misschien wordt het handig  :P

 ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #29 Gepost op: 29-05-2014, 19:55:04 »
Hoi luitjes,
Hier mijn tweede biecht. Jullie hadden natuurlijk al wel een keer een voorschotje gehad  ;D ::schaam::



Het is al drie weken geleden dat ik voor het laatst heb gebiecht. Het spel is inmiddels in volle gang en ik heb er veel plezier in.

Het verliezercomplot alias de wraakalliantie heeft geen stand gehouden.  Nog voor de eerste stemming was het duidelijk dat niet iedereen loyaal was. En na de stemming bleek dat ook dubbel en dwars: Molbelg heeft zelfs op mij gestemd! Gelukkig had hij meer stemmen en moest hij naar de eliminatieproef. Jammer is dan weer dat hij dat overleefde en dat Swifty er uit is gevlogen. Ik vind het toch zo jammer dat wederom twee mensen die het heel goed doen in de proeven en leuk en actief meedoen de meeste stemmen hebben gekregen (Swifty en Bjorrn)  :( >:(.  En nu is Swifty er uit en dat vind ik echt zwaar ***   :\'(

Maar weer wat leuks: Next, Jann,  Starlight en ik zijn na het opbreken van De Wraakalliantie doorgegaan onder de naam: Betrouwbare vier en ik heb het idee dat het gelukt is iedereen wijs te maken dat het hele complot opgeblazen is  ::pinokkio::! Dat zou echt supermooi zijn.

Onder tussen heb ik contact opgenomen met Bjorrn, omdat  het na de stemming leek of hij er nu helemaal alleen voor stond. En daarmee zou hij dus veilig aan ons complot toegevoegd kunnen worden. Natuurlijk was ik wel voorzichtig. Ik heb hem eerst voorzichtig gepolst en had toen het voornemen het eerst een ronde aan te zien voordat ik hem op de hoogte zou stellen van De Betrouwbaren. Maar het liep anders. Bjorrn begon al snel over zijn complotgenoten en voor ik het wist was ik ingelijfd in Team Tequila, met D*N en Nieky! Nou heb ik helemaal geen zin om ze te bedriegen, maar ik durf toch ook niet te vertellen dat ik eigenlijk toch nog wel in een complot zit. Ik hoop maar dat alles goed gaat en dat ik voorlopig niemand hoeft te bedonderen  :-\\.

Ondertussen heb ik aan de B4 wel laten weten dat ik contact met Bjorrn heb, maar toen Team Tequila om de hoek kwam kijken heb ik mijn mond gehouden.  Behalve tegen Next. Hij vertelde namelijk plotseling dat hij contact had met Nieky en dat die verder met niemand in een complot leek te zitten.  Next weet nu dus wel beter.

De volgende ronde zit nog wel goed geloof ik. Ik zit in de ‘maak je eigen topic’ opdracht (die overigens superleuk was om te doen!) en daar zit de hele B4 ook in en daarnaast ook nog Nieky. Gelukkig is het niet zo dat Nieky voor één van de B4 wil gaan of dat de B4 de naam van Nieky heeft laten vallen.
We twijfelen nu tussen stemmen op de inactieve Niuno, om te voorkomen dat de cobra die kan nomineren en daarmee als toegangskaartje tot het spel kan gebruiken, of gaan voor Fabian. Die schijnt tegen Yann te hebben gezegd dat hij hem er uit wilde stemmen. Ik snap totaal niet waarom hij dat aangekondigd zou hebben, maar goed.  De vraag is nu of Fabiann dit doorzet en mensen meekrijgt, of dat we veilig voor Niuno kunnen gaan.  Nog een dag te gaan tot de tweede stemming maar het lijkt echt Niuno te worden en daar ben ik heel blij mee; een inactieve er uit!


 ::joehoe::
Ycaris


Ik stem op Molbelg

Hallo beide,

Hier is mijn stem voor de DWDW.

Ik wil er even bij zeggen dat ik het een hele lastige vond omdat ik geen gehoor krijg van mijn complotgenoten en dus random ga stemmen

Mijn stem gaat naar Lulu

Groeten Tim

Mijn stem gaat naaaaaaaar:
Molbelg

Niuno

Mijn stem gaat naar Niuno, omdat hij de hele opdracht niet mee heeft gedaan.

Ohja klopt, ik zat er net aan te denken en nu vergeet ik het nog bijna. Mijn stem gaat naar Niuno.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #30 Gepost op: 29-05-2014, 19:59:05 »
Molbelg maakt zich zorgen en Lukie waarschijnlijk ook als hij ziet hoe Molbelg 'sowieso' schrijft:

Bij dit spel ben ik zoiszo degene die verliest, er is niemand die op nuino gaat stemmen want die is inactief en valt dus zoiszo in deel 1 af.
Bij deel 2 gaat niemand op pjotrr stemmen want dan komt de cobra in het spel.
Conclusie: Ik lig er uit maakt niet wat ik doe, ik val zoiszo af.

Pjotr wint de eliminatieopdracht:

Beste kandidaten,

De opdracht is als volgt: jullie moeten de onderstaande vragen beantwoorden. Het aantal punten dat je per vraag kunt verdienen staat erachter. Degene met de meeste punten wint 3 neutraliserende stemmen, degene met de minste punten valt af.

Deadline: morgen 20:00 uur

1)   Hoe oud zijn Mijdrechtse Mol, jules739 en Swifty samen? (1 pt)
2)   Naar welk land zou Swifty graag willen gaan? (1 pt)
3)    Wat is geen hobby van Mijdrechtse Mol; lezen, tafeltennissen of tv kijken? (1 pt)
4)    Welke drie forumleden zou jules739 meenemen op reis? (1 pt)
5)    Wie van de drie afgevallen kandidaten omschrijft zichzelf als een ‘spelletjesfreak’? (1 pt)
6)    Aan hoeveel opdrachten hebben Mijdrechtse Mol, jules739 en Swifty samen meegedaan in totaal? (1 pt)
7)    Welke drie forumleden zou Swifty meenemen op reis? (1 pt)
8 )    Naar welk land zou jules739 graag willen gaan? (1 pt)
9)    Met welke BN’er zou jules739 zichzelf vergelijken; Dennis Storm, Valerio Zeno of Dennis Weening? (1 pt)
10)    Wie zou Mijdrechtse Mol niet meenemen op reis; D*N, Aapje of HIDM? (1 pt)

11)   Gok wat Mijdrechtse Mol, jules739 en Swifty hebben gekozen bij de dilemma’s. (0,3 pt per goed dilemma)
12)    Vertel in precies 100 woorden waarom jij in het spel moet blijven en gebruik daarbij in ieder geval de woorden ‘kaas’, ‘Thailand’ en ‘fotorolletje’. Degene die dit volgens de jury het beste heeft gedaan krijgt 10 punten, degene die daarna de beste is 5 punten en degene die laatste wordt 0 punten. Als aan 1 van de eisen niet voldaan wordt krijg je ook 0 punten.

1. 66
2.Thailand
3. Lezen
4. Lucy,TvD,lulu
5. Swifty
6. 3
7. Lukie,Ycaris,Daisy
8. Amerika
9. Valerio Zeno
10. Aapje
11. Mijdrechtse mol:

Honden of katten? Honden
Koffie of thee? Thee
Muziek of tv? Muziek
Zomer of winter? Zomer
WIDM of ER? WIDM
België of Nederland? Nederland
Resort of camping? Resort
Tactisch of emotioneel stemmen? Tactisch
Aanvallen of verdedigen? Aanvallen
Opdracht of stemming? Opdracht

Jules: Honden of katten? Katten
Koffie of thee? Thee
Muziek of tv? Muziek
Zomer of winter? Zomer
WIDM of ER? WIDM
België of Nederland? Nederland
Resort of camping? Resort
Tactisch of emotioneel stemmen? Tactisch
Aanvallen of verdedigen? Verdedigen
Opdracht of stemming? Stemming

Swifty: Honden of katten? Katten
Koffie of thee? Koffie
Muziek of tv? Muziek
Zomer of winter? Zomer
WIDM of ER? ER
België of Nederland? Nederland
Resort of camping? Resort
Tactisch of emotioneel stemmen? Emotioneel
Aanvallen of verdedigen? Verdedigen
Opdracht of stemming? Opdracht

12. Tijdens deze reis heb ik al zoveel leuke momenten meegemaakt. We begonnen natuurlijk in het land van de kaas,ons eigen kikkerlandje: Nederland. Met mijn fotorolletje op zak gingen we naar het volgende land: Italie. Wat had ik graag dat pizza spel gespeeld,maja: Geen tijd. Dus toen heb ik maar een sollicitatiebrief geschreven. Wat had ik graag steward willen zijn,dat pakje stond mij vast geweldig. Maar helaas,D*N pikte het voor mij weg. Hierna naar Thailand,wederom had ik graag in het moordspel willen zitten,maar ik was te laat.Mijn gloriemoment moet komen,dus laat me erin!

1) 40 + 13 + 12 = 55
2) Thailand
3) Lezen
4) Lucy, D*n, starlight?
5) Jules
6) 5 als het pizzaspel meetelt voor jules, 4 als het niet  meetelt :D
7) Daisy, Yann, Aapje
8) VS
9) Dennis Storm
10) Aapje
 
11) Mijdrecht:
Honden
thee?
tv?
Zomer
WIDM
Nederland?
camping?
Tactisch
Aanvallen
Opdracht










Jules:
Honden
thee?
tv?
Zomer
WIDM
Nederland?
camping?
Tactisch
Aanvallen
Opdracht










Swifty:
Katten?
thee?
tv?
Zomer
WIDM
Nederland?
Resort
emotioneelstemmen?
verdedigen?
Opdracht

Het verhaal ga ik na eten maken :D

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #31 Gepost op: 29-05-2014, 20:05:24 »
Beste HIDM en LDH,

Ten eerste wil ik jullie bedanken voor alle toffe opdrachten, twists en ander vertier dat jullie ons gebracht hebben in Thailand. Jammer genoeg ben ik voor de tweede maal weggestemd maar ik MOET echt blijven want ik heb mijn vrouw belooft om een fotorolletje vol met foto's aan haar te schenken, maar ik ben vergeten foto's te nemen. Als ik hierin faal moet ik op de bank slapen. Ten tweede beloof ik om dit keer mijn voeten te wassen, zodat ik niet meer naar kaas ruik. Ik ben supergemotiveerd en wil ontzettend graag winnen.

Groeten Molbelg


Maar ligt door de stemming alsnog uit het spel:

::zwaai::

Mijn stem gaat naar Pjotr.

Hoi hoi.

We mogen nog iemand weg stemmen.
Niuno verliest de opdracht al dus op hem stemmen heeft geen zin.

Iedereen zal wel op Molbelg gaan, maar Team Tequilla stemt liever Pjotr weg  :D
Molbelg is zo onpopulair (blijkbaar) dat die elke week wel weggestemd word, die valt binnenkort toch wel af.
Dan kun je beter gewoon een gevaarlijke speler wegstemmen, zoals Pjotr...
Even in de chat mensen overhalen, Lucy en starlight bijvoorbeeld.
Ze vinden het wel logisch klinken, maar twijfelen nog.
En dat die Cobra dat terugkomt, daar ben ik niet zo bang voor, gewoon meteen weg stemmen  ;D

 ::zwaai::

Mijn stem gaat naar Pjotr.


al weet ik niet of het slim is ::schaam::

Lukie4 ::zwaai::

Ik stem nog maar een keer op Molbelg dan ::)

::zwaai::

Voor die eliminatiestemdingetje stem ik op Molbelg

Ik stem op pjotr.

Ik stem op Pjotr. Ik wil molbelg houden zodat ik volgende keer weer op hem kan stemmen ::hypocriet::. Oh en Molbelg is toch te kansloos ::).

Hoi HIDM/LDH

Hier mijn stem voor de extra stemming van DWDW

Hij gaat naar Pjotr

Groeten TvD ::zwaai::

Deze was echt moeilijk, maar na lang overwegen toch besloten dat mijn stem naar Pjotr gaat.

 ::zwaaisip::
Ycaris

Ik stem Niuno

Swifty vindt het spannend en hoopt met heel haar hart dat Pjotr afvalt:

Aaaaaaaaah! Douchen kan best later! Vlak voor t naar bed gaan of zo!


Ik vind t zo spannend maar ik kan daar niks over zeggen op t forum!  >:( ::) :-X ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::

Gefeliciteerd Swifty! Binnenkort meer.


Jaaaaaaah!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


Dankjewel!  ::respect:: ::respect:: ::respect::

De Cobra's maken kennis met elkaar:

Wow,wat een gave twist. :D Aller eerst: Gefeliciteerd Swifty,goed werk! ::ok:: En natuurlijk ben ik bereid dit aanbod aan te nemen!

geweldig! Veel succes Pjotr  ::bravo:: en eindelijk iemand waarmee ik het kan delen :D

Blijkbaar was het wegstemmen van Pjotr het plan van Bjorrn:

Pjotr is weg  ::bravo::
Dit is nu al mijn 2e plan dat lukt in dit spel, ik denk dat dat een persoonlijk record is  ;D

Ik ga een tussenstand bijhouden.
2 geslaagd
1 mislukt

 ::zwaai::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #32 Gepost op: 29-05-2014, 20:11:40 »
Pjotr weet hoe hij zijn genomineerde gaat bepalen:

Oke,dan ga ik maar letten op prestaties bij opdrachten denk ik. Dat is nog het best te volgen..

Bjorrn heeft en goede motivatie om de onderhandelingsopdracht te verpesten:

Zal ik met opzet de opdracht verkloten zodat het andere team immuniteit heeft?
Omdat het kan  ;D

Verder stemt iedereen behalve Next wel op Lukie:

Mijn stem gaat naar Lukie4 ::trots::

Mijn immuniteitstem gaat naar lukie

Ik stem op Molbelg voor immuniteit  :-X

Even die rare keuze verklaren waarmee ik immuniteit weg geef aan het hele andere "team".
Daar heb ik een hele tactische rede voor.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Als er nog meer van dit soort situaties komen zal ik weer wat geks doen  ;D
Ik had je een sensatie biecht belooft, waarin ik zeg dat ik voor sensatie ga zorgen.
Bij deze...

 :-*

Beste spelleiders,

Hierbij verklaar ik officieel dat ik de heer Lukie4 met heel mijn hoofd en hart de immuniteit gun!

Met vriendelijke groet,

Ycaris
::zon::

Lukie4 krijgt immuniteit

::zwaai::

Mijn onderhandelsstem gaat naar TvD

Geen idee of het slim is, maar ik moet wat vertrouwen terug winnen bij m'n andere complotje en drama is goed voor de kijkcijfers  ::) En Lukie is nou niet per se iemand die van mij immuniteit hoeft te krijgen op dit moment in het spel  ::fluit::

Citaat van: TvD op  3.03.2014, 08:46:37
Hoi LDH

Hier is mijn stem voor de Onderhandelingsopdracht

Mijn stem voor Immuniteit gaat naar Lukie4

PS. Als ik het bericht ook naar HIDM moet sturen meld het dan even voor 20:00 uur, Alvast bedankt

Tim Zwaai

Mijn stem in de onderhandelingsopdracht gaat naar Lukie4.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #33 Gepost op: 29-05-2014, 20:14:46 »
Bjorrn is boos op Next:

Oke welke grapjas stemt er op tvd.
Dit is mijn grap en ik verdien de eer.
Ik was niet van plan die te delen met iemand  >:(

Laat ik een keer een biecht sturen. Altijd leuk voor het nageslacht. En zodat ik zelf aan het eind nog weet hoe ik me in godsnaam mezelf weer heb klem geclompotteerd. Laten we bij het begin beginnen.

De Losers
Een beetje denigrerend want officieel heten we het Wrekerscomplot. Dit idee komt uit de koker van Ycaris, nog middenin Survivor 2013. Ycaris was voor de samensmelting al afgevallen en dat pikt zij als voormalig winnares natuurlijk niet! Ze zou het voortaan anders aanpakken en begon meteen al te konkelen, nog voordat het volgende spel zich al had aangediend. Zij wilde alvast een verbond smeden tussen iedereen die voor de samensmelting was afgevallen. Uiteindelijk bestond dit losersteam uit de volgende 6 helden: Ycaris, Next, Starlight, Timmetje, Molbelg en ondergetekende. Dacht ik eerst nog dat ze het voor de volgende Survivor wilde houden, bleken ze het plan al in DWDW ten uitvoer te willen brengen. Ik was aanvankelijk niet van plan mee te doen, maar ik kan moeilijk al die wrekers teleurstellen. Wat als ze zich vervolgens op mij zouden wreken, al dan niet in een spel? Ik schreef me in en we zouden wel zien waar het schip strandde.. of zonk.

D*N
Geen konkelarij zonder complottenqueen D*N. Als er iemand altijd van iedereen precies weet wie op wie gaat stemmen, of wanneer die bij die een mes gaat steken, is hij het wel. Het idee om samen wat te beginnen, kwam bij mij in de chat op. Het begon na een spraakverwarring waarna D*N eruit flapte dat hij heus wel wist dat ik en Tim samen in een verbond zaten. Wait, what? Dat gluiperige Timmetje ook.. Ik wilde natuurlijk het naadje van de kous weten en vroeg door. Blijkbaar had hij al vele verzoeken gehad om met mensen samen te werken. En nu kwam die van mij erbij. Zullen we ons krachten bundelen en zo het hele spel in onze ijzeren greep houden? Ja, dat wou hij wel. En zo werd een samenwerking gestart van 2 mensen die het hele zooitje in de rest van het spel als marionetten zouden kunnen bespelen (beetje overdrijven mag toch?)

Dit betekende niet dat ik de Losers niet meer serieus nam. D*N en ik zouden allebei onze eigen bondgenoten gebruiken om samen het eind te kunnen halen. Ik heb de Losers gelijk gewaarschuwd over de verrader en we zouden met 5 verder gaan en Tim gewoon aan het lijntje houden. Todat ik van D*N hoorde dat Molbelg ook van twee walletjes aan het snoepen was ::ohno:: De 2 jonkies hadden iets met MC en Lukie, of zoiets. Molbelg ook uit de club en nu waren er 4 Oprechte Losers over: Starlight, Next, Ycaris en ik.

Fantastisch dat Ycaris me gelijk de hint gaf op het netnummer te zoeken die op een verkoopbord in mijn straat van de eerste opdracht te zien was. Mijn locatie in Hoorn was snel gevonden en daardoor kon ik snel doorstoten naar de winst. Het hele spel niet bang te hoeven zijn voor de cobra - heerlijk toch?

Het bericht over het bestaan een Loserscomplot was intussen al lang als een virus van pm-box naar pm-box verspreid, met de hulp van onze twee jonge vrienden. Intussen hoorde ik dat ik vijanden aan het creëren was. Mensen wilde de losers kwijt en ik was natuurlijk een mooi doelwit na het winnen van de eerste proef. Een tijdje later hoorde ik van Next dat MC tegen hem zei dat ik toch wel te vertrouwen was en Molbelg niet.. Geen idee wat ie daar mee bedoelde ???

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #34 Gepost op: 29-05-2014, 20:21:26 »
Weg met de elite
Voor de tweede opdracht was ik te laat met inschrijven, zodat ik bij allemaal niet-complotgenoten terecht kwam
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik kwam in een groep met Swifty en Fabiann, van wie ik wist dat ze samenwerkten. Hoe ze elkaar punten leken weg te geven in de pizza-opdracht, kwam voor mij wat gemaakt over, maar misschien heb ik dat mis. In ieder geval moest ik nieuwe vriendjes zoeken, dus besloot ik mensen aan te spreken waarvan ik dacht dat die niet in grote complotten tegen mij zaten. Zo kwam ik in contact met Loezel, Mieke, Niuno en Bjorrn.(Lulu ook nog even, maar dat heb ik stom genoeg laten verwateren, zodat Fabiann en Swifty haar konden beïnvloeden. Tegen alle drie zei ik dat ik zo graag wilde dat mensen die voor het eerst meededen of bijna nooit meedoen ver komen. Ik waarschuwde ze voor oude jongens krentenbrood en dus voor Swifty en Fabiann. Ik beschouwde zelf de elite als vijanden, omdat ik van hen allemaal verwachtte op mij te gaan stemmen. Voor deze ronde richtten ze hun pijlen dan op Bjorrn, maar beter voorkomen dan genezen. Bjorrn had zelf een complotje met Swifty (van de informatie die ik kreeg van D*N zou de NSA jaloers worden), dus ik probeerde hem ook nog even te ronselen voor mijn team door te zeggen dat zij nu juist hem eruit wilde. Jammer voor hem dat ie me niet geloofde, dan had hij de eliminatieopdracht niet hoeven doen. Maar goed, ik had genoeg aanhangers om het voor elkaar te krijgen dat Swifty en Bjorrn gelijk eindigden. Met het verliezen van Swifty was deze missie geslaagd. Miek of Niuno heeft niet met me mee willen stemmen, ben er nog niet helemaal uit wie.

Loezer
Combinatie van Loezel en de afvalliger Loser ;D Want wat bleek, beste kijkbuiskinderen? Timmetje had een complot met Loezel. Nadat ik Loezel over het wrekerscomplot had verteld, om blijk te tonen van mijn betrouwbaarheid, kwam Tim mij op hoge poten vragen waarom ik haar dat had verklapt. Hoe ironisch dat hij dat mij komt vragen. 'k Was eerst nog bang dat hij deel uitmaakte van een groter complot, maar gelukkig was het alleen hij en Loezel. Zo ontstond het pactje van ons drie.

Pjotr, Niek en Next
Daar was ineens de uitnodiging van Pjotr in de chat om als 4 jongemannen elkaar bij te staan. Ik was er eerst wat wantrouwig over, omdat ik dacht dat Niek me er juist uitwilde, maar van D*N hoorde ik dat Niek een beetje hopeloos was. Ik ging akkoord maar een week later vloog Pjotr er al uit. Misschien dat ik Niek nog kan gebruiken.

De gedichten van Tim en Molbelg gaan beoordeeld worden, Lukie neemt alvast zonder het te weten wraak op een 'knurft':

Mijn eliminatiestem gaat naar NextGP

Iedereen weet inmiddels van het bestaan van het losercomplot af behalve Bjorrn:

Oke, het plan voor deze stemming is al geregeld.
Jann en ik hebben in de chat afgesproken dat we next eruit willen vanwege zijn immuniteit in een bepaalde opdracht.
Jann benadert starlight en ycaris en ik benader molbelg en tvd.
Ycaris zit natuurlijk in team tequilla dus die gaat sowieso erin mee.  :P

En dan is dat ook weer geregeld.
Kees closed ofzo

Groetjes  ::zwaai::

Mijn stem gaat naar nextgp

Wat wil je nou Bjorrn?

Ik zal mezelf maar een beetje indekken,
het zou best kunnen dat ik weggestemd word.
Ycaris zit natuurlijk nog altijd bij het survivorloser complot.
En Jann ook...
En Starlight ook..
En Tvd ook...
En next ook...

Dusja  :P

Bijna te laat! En nu niet goed afgestemd, maar het komt vast goed.

Mijn stem gaat naar TvD al was het maar omdat ik met vier van de 7 een complot heb, 1 heeft immuniteit (denk ik) en 1 is al een keer genomineerd, dus dat vind ik zielig.

 ::joehoe::
Ycaris

Even voor de zekerheid: je had toch wel door dat mijn stem die  vandaag om vijf voor acht stuurde voor de nominatie voor eliminatie was? De nominatie voor immuniteit heb ik al een paar dagen geleden naar je gestuurd en dit was Lukie. Niet dat het wat uitmaakt voor de uitkomst, maar ik wil niet dat na afloop van het spel gemeld zou worden dat ik TvD genomineerd had voor immuniteit, en iedereen me dan heel dom vindt  >:(

Ik dacht trouwens dat we vanavond ook al onze eliminateinominatie moesten insturen, maar dat is dus pas woensdag. Wat ben ik toch lekker op tijd met alles  :D

 ::joehoe::
Ycaris
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #35 Gepost op: 29-05-2014, 20:25:40 »
::zwaai::

Mijn stem gaat naar TvD.

Hmmm verder, tja, ik die verkeerd stemde. Sowieso zijn de reacties het al waard  :P Maar heb dus gedaan om het vertrouwen van m'n andere complotje terug te winnen  ::hypocriet:: Hopelijk is het gelukt. En hopelijk wordt ik nu niet weggestemd/genonimeerd want dan heb ik best wel hard gefaald, maar dat gebeurt hopelijk niet.

O ja, en ik denk dat Bjorn denkt dat hij controle heeft over het spel (mij, Jann, Ycaris en Starlight denkt hij overgehaald te hebben) maar weet niet of dat lukt. Ben wel bang dat ik zo gebackstabbed ga worden, maar dat zien we dan wel weer. M'n gedicht was in ieder geval best leuk vond ik  ::)

Hallo Biechtstoel ::zwaai::

Het is weer tijd voor de stemming en het zal er omgaan spannen. Ik hoor van verschillende kanten dat er minimaal 2 stemmen op mij zullen gaan (Van Ycaris en Starlight). Dus ik hoop maar dat het bij die 2 stemmen blijft. ik heb even een lijstje gemaakt met wie op wie stemt (wat ik vermoed)

Lukie - Next of Molbelg
Next  - Molbelg
Starlight - TvD
Jan - Molbelg
Ycaris - TvD
Molbeg - Next
Bjornn - Next

Ik zit zelf nog te twijfelen of ik op Molbelg ga of op Next. Ik weet wel dat mijn stem beslissend kan zijn. We zijn weer eens begonnen

Groeten Tim  ::zwaai::

Bjorrn weet echt niet wat hij wil:

Ik stem tvd

Hoi HIDM & LDHmolletje

Ik heb lang nagedacht maar mijn stem voor de executie gaat naar NextGP

Groeten Tim ::zwaai::

Mijn stem gaat naar TvD.

Als ik een biecht wil sturen moet ik dat dan trouwens ook naar jullie allebei sturen?

Mijn stem gaat naar molbelg

Hierbij mijn top 3:

1. Molbelg.
2. Bjorrn.
3. TvD

;D

Over de Cobra: ik denk dat de cobra bestaat uit 1of meerdere afgevallen kandidaten. Dus dat ze samen mogen stemmen of, wat waarschijnlijker is, dat er achter de schermen een competitie gaande is wie de Cobra mag zijn. Elke afvaller komt weer in gevecht met de Cobra om die rol over te kunnen nemen. Misschien behalve als die kandidaat door toedoen van de Cobra uit het spe ligt, dan mag de Cobra gewoon de Cobra blijven.
Zit ik een beetje goed  ::nieuwsgierig::

 ::joehoe::
Ycaris

Bjorrn met weer een intelligente biecht:

Die reacties op de mislukte opdracht zijn erg leuk  ::ok::
Maar ik heb van D*N gehoord dat hij via via heeft gehoord dat iemand betaald kreeg (dus Euros van dit spel  ;D) om de opdracht te laten mislukken.

Dus voor tijd moet ik geld vragen voor dit soort acties  :P

Molbelg overleeft de eliminatieronde en daarmee is DWDW definitief afgelopen voor Pjotr:

Oeh die Molbelg is taai!

Jammer Pjotr  ::hug::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #36 Gepost op: 29-05-2014, 20:28:29 »
Het houdt niet op met Bjorrn, 1+1=2 vindt hij ook nogal moeilijk:

Je kan de eerste som wel sturen nu als je wil  ::zwaai::

Nou lekker dan, snap er niks van  ;D
Dus ik ben klaar voor deze week, tot maandag?

Hoe heeft next dit nou weer gedaan man  ::schaam::

Shit misschien is het gewoon 0

1 + 1 = 2
Ik ben een idioot  ::schaam::

5 minuten is te kort klootzak  >:(

Als iemand nu nog denkt, die Bjorn is gevaarlijk, we moeten hem wegstemmen, is ie gek  ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #37 Gepost op: 29-05-2014, 20:32:17 »
Timmie wordt de derde Cobra:

Elke poging om terug in het spel te komen neem ik met 2 handen aan ::ok:: Origineel bedacht trouwens.

Mag ik trouwens door blijven gaan met geheime biechten tot ik er echt 100% uitligt?


aaah wat leuk Tim!   ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::


Oh ja biechten, ga ik straks ook nog doen HIDM  ::jaja::

Ik was al bijna van plan om een afscheidsbiecht te schrijven maar die ga ik wat aanpassen en vanavond naar je sturen HIDM.

 



Hoi Biechtstoel

Ik was van plan om een afscheidbiecht te gaan schrijven totdat ik vanmiddag een berichtje van HIDM kreeg me de vraag of ik een 2de kans wilde en de rol van Cobra op mij wilde nemen. Natuurlijk wilde ik dat, want zeg nou zelf, zou jij niet een tweede kans nemen om het spel eventueel langer te spelen. Ik vind het trouwens wel geniaal bedacht om de afvaller de Cobra te laten zijn. Ik denk niet dat veel mensen hieraan zullen denken. Als ik het dan toch nog even over de stemming wil hebben. Ik had hem in het begin niet zien aankomen, maar nadat Bjorrn mijn er al op had geattendeerd (Ja, ik kan moeilijke woorden gebruiken  :P) en op mijn verjaardag (Alsof ze het gepland hadden) liet Ycaris weten dat ze op mij had gestemd als cadeautje. Ik zat eerlijk gezegd nog te denken dat Next 100% het haasje zou zijn maar hoe dichter we bij de stemming kwamen hoe meer ik het gevoel kreeg dat ik de meeste stemmen kreeg. En jawel hoor, wie verliest er met 4-3, Ik en toen wist ik het zeker, ik had zo slecht gedicht geschreven dat ik wel moest afvallen (daarom heb ik de uitslag express de volgende dag pas bekeken).

Afijn, voordat ik een er een heel boek van ga maken. Ik zit nog in de race (al word het moeilijk om te winnen(maar er is een kans)), ik ben de Cobra en ga deze week erg goed opletten wie ik zal nomineren zodat ik nog een kans maak.

HIDM vroeg mij trouwens waarop ik ga richten als COBRA en ik twijfel nog dus dat laat ik hem morgen wel weten.

Groeten Tim ::zwaai::

Iedergeval waar ik op ga letten is of de kandidaten actief meedoen en of ze wel hun best doen/ ik de indruk krijg om het gehele spel te willen winnen

Hoi Biechtstoel,

Cobra zijn is niet makkelijk is wel gebleken. Ik ben nu druk de topics aan het volgen en zelfs kleine aantekeningen te maken om te kijken wie ik het beste kan nomineren. Het word dus een lastige keuze

Groetjes  ::zwaai::

Molbelg doet een (ongeldige) poging het raadsel van China op te lossen:

Mijn antwoordt: In China spreekt de cobra Chinees
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #38 Gepost op: 29-05-2014, 20:36:34 »
Ycaris probeert weer van alles om de spelleiding te beïnvloeden:

二千八百七十九


Dat is fout, maar je tijd loopt nog.

二千九百七十九

Te laat.

Ah toe, ik had pas na een minuut door dat je geantwoord had en wist niet dat ik nog een keer mocht proberen en nu heb ik het toch wel goed  :-[

Uhm nee, dit is ook fout. Hoe kwam je aan je antwoord?

2879 + 52 = 2931

Maar je gaf geen 2931 als antwoord ::)

Nee, ik zie nu dat ikgewoon het bovenste regeltje van mijn som heb zitten vertalen ipv de optelling  :-[

二千九百三十一


Helaas.

Je bent wel een strenge meester hoor  :(

Vraag maar aan D*N.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Terugblik: de geheime biechten
« Reactie #39 Gepost op: 29-05-2014, 20:42:24 »
Bjorrn zou de immuniteitsopdracht hebben gewonnen als hij eraan meedeed:

Ik denk overgens dat het antwoord van de andere opdracht moet zijn:

In China houdt men van bier en vrouwlijke rondingen.


Lieve biechtstoel,

Het is al een tijdje geleden dat ik echt gebiecht heb. Sinds mijn laatste biecht zijn Schildpad, Pjotr, Krop sla en Timmie gevlogen.

Krop sla was inactief jammer genoeg :(, had hem graag nog wat langer mee zien gaan. Pjotr had gewoon pech, maarja nu had ik wel de kans om hem weg te stemmen en die kans moet ik gelijk grijpen natuurlijk >:D. Swifty had ik niet verwacht en Timmie is ook mooi dat ie weg is. Scheelt weer iemand die waarschijnlijk vrij binnenkort wel op mij zou gaan stemmen.

Naar aanleiding van Swifty haar exit gebeurde er wel iets. Het tequila complot bestond alleen nog uit Bjorrn, Nieky en ik. Ycaris  kwam met een zielig verhaal bij Bjorrn over hoe zielig en alleen ze is. (Starlight stemde wel met haar mee maar verder niemand).
Bjorrn gelooft dat natuurlijk en laat haar toe in het complot. Ik geloof er natuurlijk geen barst van. Als ik iemand op dit moment niet vertrouw dan is het wel Ycaris. De eerste rondes was ik aardig omdat ik in haar huis heb geslapen ;D, maar nu heb ik het idee dat ze me ieder moment zou kunnen backstabben ::jaja::. En dan wil ik degene zijn die als eerste is >:D.

Timmie zijn exit is mede mogelijk gemaakt door de immuniteit die de voordeel mensen kregen. Twee mensen stemden anders. Eén daarvan was Nextgp, die zich had laten overhalen door borsten Lucy. Wie die andere was ....geen idee, boeit me ook niet. Het was vast een blonde lukie4 ::rofl::.

Deze ronde is tot nu toe chaos. Ik heb geen idee wie ik moet vertrouwen en ik ben nu mijn eigen complotmensen aan het weg proberen te spelen ???. In eerste instantie wou ik Starlight weg hebben, omdat zij de loser is waar ik geen complot mee heb. Maar ze koos maar geen opdracht >:(. Ik maar wachten tot ze zou kiezen zodat ik bij dezelfde opdracht zou komen maarja ::). Toen werd het plan om Nextgp weg te stemmen. Die heeft het loserscomplot en een relatie met Lucy die weer bevriend is met Lulu. Die gaan elkaar echt niet wegstemmen. Plus de Mexico ticket...  Ik helemaal Mieke, Molcrazy, Bjorrn regelen samen met Nieky. Met het plan om zelf vaag te gaan doen en juist anders te stemmen, gaan we opeens volgende week al naar Mexico....


Hele plan weg. Nu gaat het tussen Molcrazy en Ycaris, maarja ik heb met beiden een complot. Dus tegen Molcrazy zeg ik dat ik Ycaris stem en vice versa. Waarschijnlijk stemmen er heel veel mensen op Molcrazy dus als ik nou op Ycaris stem dan creëer ik weer wat chaos over wie nou die stem is op haar ::hypocriet::

Bij de andere opdracht vechten Fabiann en Jann weer eens ::). Stomme is dat ik ze beide 100% vertrouw maar dat ik er indirect voor zorg dat ze elkaar weg willen en dat Jann nu ook vier stemmen gaat krijgen van Lukie, Fabiann, Molbelg en Lucy. Maarja hij overleeft het wel tegen Molcrazy gok ik zo. Zolang ik geen bloed aan m'n handen krijg vind ik het allemaal wel best denk ik...

Nou, dit gaan nog interessante weken worden. Wie ga ik verraden? Wanneer moet ik echt m'n handen vuil maken en val ik door de mand? Idunno! Hopen dat ik nog een tijdje zo door kan gaan met alle kanten bespelen 'I feel like a puppet master hihi >:D'.

 ::bravo::

Bjorrn moet D*N 10 euro geven:

Domme D*N denkt dat Jann nog steeds een complot heeft met Ycaris.
Das natuurlijk onzin, de we wedden voor 10 euro of ze een complot hebben of niet  ;)
Jij bent ooggetuige  :P

Overgens denkt D*N ook dat next een complot met ycaris heeft.
Volgens mij is dat ook niet zo.
Anders was next wel tegen me, omdat ycaris weet dat ik hem weg wil hebben  :P
Maar daar ga ik geen geld op inzetten, want zo zeker is dat niet, de Jann situatie wel.

Molbelg begint hem weer te knijpen:

Beste biechtstoel,

Wederom kan het hier mijn laatste keer zijn. Ik ben namelijk te weten gekomen dat men mij er weer gaat uitstemmen. Gellukig heb ik fabian, lukie en lucy nog. Met deze 4 hoop ik op jann te gaan stemmen al ben ik niet zeker of dat ze dit ook gaan doen.

Groeten Molbelg

Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.